Reward Store Pokerstars

#1| 0

Er der nogen af jer, der kan få PokerStars Reward Store til at virke på mobilen?

Jeg kan ikke få det til at virke på min Iphone. Vil lige høre, om jeg er den eneste der oplever dette?

08-04-2018 09:55 #2| 0

Jeg kan heller ikke komme ind

08-04-2018 09:55 #3| 0

Du skal logge ind på PS på computer..

08-04-2018 11:07 #4| 0
OP
drohse skrev:Du skal logge ind på PS på computer..

Hehe. Ja det er jo lidt svært lige pt med Nem-Id problemer :D

08-04-2018 16:58 #5| 0
fdcgsf skrev: Hehe. Ja det er jo lidt svært lige pt med Nem-Id problemer :D

Det har du ret i..

08-04-2018 17:09 #6| 1

Det har aldrig virket på mobilen

09-04-2018 16:24 #7| 1
karlsmarties skrev:Det har aldrig virket på mobilen

Samme oplevelse her.

09-04-2018 17:02 #8| 0

Chancen for at det kommer til at virke fra mobil/tablet er forsvindende lille.

Det påvirker kun danskere og vi er en så lille del af deres kundebase, at det ikke er noget de gider spilde tid på at undersøge.

Men måske en skønne dag.

Jeg har det fra meget pålidelige kilder. :)

24-04-2018 11:05 #9| 0

Hej folkens,


Dansk PokerStars medarbejder her. Jeg kan forsikre jer for at det er noget vi arbejder på. Af uransagelige årsager er det dog mere kompliceret end man skulle kunne forvente.

Hvis i vil assistere med dette vil det være meget behjælpeligt hvis i kan sende logfiler til os.


Tryk på knappen Menu (Android) eller Mere (iOS).
Vælg "Indstillinger og værktøjer"
Vælg ”Kundeservice”
Send ”log filer til kundeservice”


I kommentar feltet må i meget gerne skrive Reward Store .DK eller lignende.


Dette vil hjælpe vores IT afdeling med at finde løsning på dette problem.


Tak for hjælpen og må riveren være med jer! :)


Mickey

24-04-2018 15:31 #10| 0

Hej Mickey,

Jeg har sendt mine filer mange gange efterhånden og det ved jeg at mange af de andre der spiller hos PS også har.

Svaret har været det samme de seneste 3 år.

det vil være meget behjælpeligt hvis i kan sende logfiler til os.
Tryk på knappen Menu (Android) eller Mere (iOS).
Vælg "Indstillinger og værktøjer"
Vælg ”Kundeservice”
Send ”log filer til kundeservice”
I kommentar feltet må i meget gerne skrive Reward Store .DK eller lignende.
Dette vil hjælpe vores IT afdeling med at finde løsning på dette problem.

Eller variationer af dette. Der er ikke sket en skid og jeg har nogle gode kilder hos netop jeres firma og de fortæller mig nøjagtigt det samme.

"Send logfiler."

Det er alt der kan gøres, fordi PS er ligeglade med Danmark og de lille marked vi er.

Hvilket er forståeligt, når man køber Sky Bet for £3.6 Millioner Pund og fortsat bruger Danmark som prøvekanin til alle nye tiltag.

24-04-2018 15:35 #11| 0
MickeyPS skrev:Hej folkens,

Dansk PokerStars medarbejder her. Jeg kan forsikre jer for at det er noget vi arbejder på. Af uransagelige årsager er det dog mere kompliceret end man skulle kunne forvente.

Hvis i vil assistere med dette vil det være meget behjælpeligt hvis i kan sende logfiler til os.

Tryk på knappen Menu (Android) eller Mere (iOS).
Vælg "Indstillinger og værktøjer"
Vælg ”Kundeservice”
Send ”log filer til kundeservice”

I kommentar feltet må i meget gerne skrive Reward Store .DK eller lignende.

Dette vil hjælpe vores IT afdeling med at finde løsning på dette problem.

Tak for hjælpen og må riveren være med jer! :)

Mickey

LOL


Istedet for at vi skal sende alt muligt, kan det ikke bare fixes? I ved vel efterhånden hvordan problemet er skruet sammen.


Kom igangstativ

20-06-2018 17:56 #12| 0

Det kommer ikke til at ske?

28-10-2019 16:33 #13| 0

Nu er der så gået 1,5 år siden @MickeyPS forsikrede os om at det var noget de arbejdede på.

 

Mon der sker noget i sagen?


04-11-2019 22:11 #14| 0

Jeg har altså prøvet flere gange det virker på mobilen, bliv ved med at prøv og vær lidt tålmodig. :) 

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar