Res. af kr på bankkonto til spilleside, uden indsætning?!

#1| 0

Hejsa Alle... :) Jeg er en lille 'hyggespiller' både mht. poker og 'spillemaskiner' ..Poker spiller jeg på 'PokerStars' og 'Danske Spil'.. Spillemaskiner på forsk. steder som har dansk licens... Jeg sætter penge ind med 'Visa electron'...

Jeg har nu fået et 'problem' som viser hvilken magt man giver 'spillesiderne' eller deres 'payment-provider' når man sætter penge ind...
I dette tilfælde blir' der pludseligt 'reserveret' penge på min bankkonto fra 'Nordicbet', selvom jeg ikke har været inde på spillesiden.


Jeg vil her fremlægge korrespondancen med 'Nordicbet' og høre jer andre om I har oplevet noget lignende... :)

Jeg vil lige advare om at det er en længere og meget forvirrende korrespondance I blir' udsat for, men jeg håber at nogle af jer keder jer så meget, eller finder det så interessant at I vil læse det til ende og komme med nogle input... Det er jo noget som kan ske for alle....

Forhistorie:
D.02.05 sætter jeg penge ind på 'Nordicbet', transaktionen accepteres og beløbet reserveres på min bankkonto...Jeg spiller den dag og dagen efter...
En uge senere ser jeg at der pludselig står 2 reservationer til 'Nordicbet'..
Jeg kontakter chatten, hvor jeg får at vide at de heller ikke forstår det,'den rette afdeling' er sat på sagen og jeg vil få mail, så snart de véd noget...
Det stiller jeg mig tilfreds med, men da jeg ikke hører fra dem i 5 dage, kontakter jeg dem igen...

Chat tirs.d.17.05


Simon: Hej Carsten :)
Carsten a: Har du mulighed for at se 'tidligere chat'...? Er vist fra i torsdags..
Simon: Ja, lig et øjeblik.
Carsten a: Som du kan se brokker jeg mig over at der er foretaget en hævning af jer fra min konto.. Det blev åbenbart sendt videre til 'rette afd.'...
Simon: Ja, det kan jeg godt se.
Simon: Jeg kan også se at pengene burde være kommet ind på din spillekonto. Kom de ikke det?
Simon: Har du slet ikke fået en mail eller noget fra os?
Carsten a: INTET...!!
Carsten a: Og hvad mener du med at 'pengene skulle være gået ind på min spillekonto'..?! Jeg har IKKE foretaget nogen indbetaling..?!
Simon: Det er jeg godt nok ked af at høre. Der må være sket en fejl.
Carsten a: Det her er ret utrygt.. :(
Simon: Det kan jeg godt forstå, det burde bestemt ikke ske!
Simon: Jeg kan se at det reserverede beløb allerede er afvist fra vores side.
Simon: De burde derfor ikke være reserveret længe endnu.
Simon: Processen er faktisk allerede i gang, kan jeg se.
Carsten a: Jeg forstår ikke noget af det du siger... Kan du give mig en forklaring på HVAD der er sket..??!!
Simon: Jeg forstår det nu.
Simon: Pengene er reserveret på din konto i øjeblikket.
Simon: Vores system har opdaget fejlen, ser det ud til.
Simon: Du burde derfor få pengene igen inden for 5 bankdage.
Carsten a: Hvor stammer fejlen fra..?? Hvordan kan I reservere penge på min konto..??
Simon: Det er en teknisk fejl, men det kan jeg desværre ikke helt forklare for dig.
Simon: Men du får ikke trukket nogen penge fra din konto, som de ikke burde.
Simon: Men jeg beklager at de har stået som reserveret.
Carsten a: Jeg har IKKE prøvet at sætte penge ind og pludselig er der en reservation på min konto..??!!
Simon: Det skyldes en teknisk fejl fra bankens side.
Simon: Men de burde komme tilbage på din konto snart.
Simon: Om det er din eller vores bank, må jeg indrømme at jeg er lidt i tvivl om. Men hvis du ikke har lavet indbetalingen, må det være fra bankens side.
Simon: Jeg synes at du skal kontakte din bank for at høre, men som sagt, kan jeg ikke se om det er din elelr vores bank fejlen ligger ved i mit system, beklager.
Simon: Men fejlen ligger jo et eller andet sted, når du siger at det ikk er dig der har foretaget indbetalingen.
Simon: Nu skal du høre hvad jeg kan gøre for dig i stedet. Du har allerede sendt mig et screenshot af din bankudskrift. Jeg kan sende det videre til regnskabsafdelingen. De vil så kunne lave en bekræftigelse på at det ikke er os der har trukket pengene. Du vil så kunne vise den til din bank og de vil kunne slette reservationen for dig, hvordan lyder det?
Carsten a: Siger du at jeg nu skal fare fra herodes til pilatus med screenshots og selv bevise og forsvare, for at få min penge tilbage så jeg kan bruge dem..??
Carsten a: Jeg vil ikke være dén der skaffer pengene tilbage på min konto... Det må de 'skyldige' sørge for...
Carsten a: Hvis min bank helt på eget initiativ eller 'ved en fejl' reserverer penge til et casino, må jeg skifte bank... Hvis det er et sted i jeres system at 'der er sket en fejl' så der uretmæssigt er blevet reserveret kr på MIN konto i en uge, synes jeg virkeligt at I burde hoste op med en ordentlig undskyldning....
Simon: Okay, jeg sedner sagen videre og kontakter dig via mail, så snart jeg har fået svar.
Simon: Og jeg skal nok kontakte dig denne gang, jeg beklager meget at du ikke fik svar sidste gang.
Carsten a: Ok... Tak fordi du gad bruge tid på mig...Det er da det eneste positive jeg har oplevet i denne sag..



Mail tirs.d.17.05


Hej Carsten,

Tak for din tidligere henvendelse.

Jeg beklager at du har haft et beløb reserveret på 100 kr, og vi har nu kontaktet vores ansvarlige afdeling og de har undersøgt sagen for dig.

Vi har her i emailen vedhæftet et dokument som du kan vise til din bank, så skulle de gerne kunne fjerne denne reservering og refundere dine 100 kr.

Du må hellere end gerne kontakte os igen skulle du have brug for yderligere hjælp.

Tak for din tålmodighed og samarbejde i denne sag.


Mail tors.d.19.05


Hejsa Kundeservice...
Jeg vil starte med at sige at min utilfredshed handler om at jeg ikke har kunnet få svar på HVAD der egentligt er sket...
Som det fremgår af chatten, prøver I at gi' mig indtryk af at fejlen kan være fra min banks side...
Jeg har nu været i kontakt med dem og har fået svaret at selvfølgelig er det fordi de får anmodning fra JER, at de reserverer pengene... Og de er så 'låst' indtil I kræver dem, ellers 'tilbageføres' de til min konto efter 31 dage..!! Banken står uforstående overfor jeres tackling af sagen, mener at det mindste I skulle gøre, var med det samme at sende dem de oplysninger (det dokument) som I istedet har valgt at sende til mig.. Så kunne 'reservationen' blive ophævet med det samme....



Mails fre.d.20.05


Hej Carsten,

Tak for din tilbagemelding.

Jeg beklager bestemt forvirringen samt frustrationen skabt i forbindelse med din sag. Vi ønsker bestemt ikke at give en dårlig service oplevelse, men jeg kan bekræfte det ikke er os som reservere beløbet, men banken da vi ikke har adgang til at reservere beløb på din bank konto.
Vi har ikke sendt det vedhæftede dokument direkte til banken, eftersom vi ikke må kontakte en tredje part af din konto og vi kan derfor kun sende det til dig.

Har banken endnu ikke frigivet reservationen sender vi sagen til vores regnskabs afdeling, for at tjekke nærmere med dem.

Vi undskylder hvis servicen ikke har været i top, men jeg håber på din forståelse i denne sag da vi har vores procedurer og dem skal vi følge.

Du ønskes en god weekend!



Hej Support...
Jeg synes at det er underligt at I beklager forvirringen og så fortsætter i samme spor...
Det er helt rigtig når Simon i chatten skriver 'vi har ikke taget dine penge, de er bare 'reserveret'....
Og det er da også helt rigtigt som Frederikke skriver nu at 'I ikke har adgang til at reservere beløb på min bankkonto'... Det er helt rigtigt at det er banken der gør det... Men HVORFOR..?! Fordi de får en anmodning om det fra JER...!!
Kan jeg snart få en ordentlig forklaring på hvorfor I/jeres paymentprovider eller hvem der på jeres vegne, anmoder om at der bliver reserveret et beløb på min konto, når jeg ikke selv har prøvet at sætte kr ind hos jer...??!!
Jeg er stadig frustreret... Og beløbet er stadig 'reserveret' til jer... Men det er altså ikke dét sagen drejer sig om..


Mvh Carsten




Hej Carsten,

Tak for din tålmodighed.

Banken ser blot et forsøg og ikke at det mislykket og de vil umiddelbart reservere det af den grund.
Det er simpel procedure og ønsker du at vide mere, bedes du kontakte banken da dette er den information vi har.




Hej Support...
Jeg véd godt at der har været et mislykket forsøg... Det var et jeg foretog flere dage EFTER 'reservationen'.. Da jeg jo ikke forstod 'reservationen' og tænkte at den måske ikke havde indflydelse på min konto... Det havde den så desværre, så jeg overførte kr til min konto og satte ind hos jer... Det var den 14.... Det forklarer stadig ikke 'reservationen' som var kommet tidligere... Da den pludselig dukkede op på min bankkonto, havde jeg ikke prøvet at sætte ind hos jer... Havde vist ikke engang spillet hos jer... Det hele fremgår altså også af chatten..... Så om igen, kære venner.... Hvad er det for 'et forsøg' der får banken til at foretage reservationen... For det vat ikke mig...


Vh. Carsten




Hej Carsten,

Tak for dit svar.

Jeg forstår at du ønsker at få en redegørelse for, hvorfor der er blevet lavet en reservation på din bank konto.

Efter en gennemgang af din sag, har jeg besluttet at eskalere din sag til vores betalings afdeling, og bede dem om at gennemgå din konto, for at finde ud af hvorfor denne reservation er blevet lavet.

Når vi modtager yderligere omkring dette, vil vi sørge for at give dig besked snarest muligt derefter.

Jeg beklager forløbet, men jeg er taknemmelig for din tålmodighed.

Jeg ønsker dig en rigtig dejlig aften.




Hej Support..
Tak skal du have Morten.... :)
Ser frem til at få en afklaring...
Som det også fremgår af chatten og transaktionshistorik, spiller jeg slet ikke hos jer fra d. 03.05 til 14.05, alligevel dukker der en 'reservation' fra 'Nordicbet' op på min konto d. 10.05...
Dén vil jeg meget gerne ha' 'redegørelse for'....


Mvh. Carsten



Mails lør.d.21.05


Hej Carsten,

Tak for din tålmodighed.

Jeg har nu modtaget svar på dit spørgsmål, og det jeg får forklaret er at den 14.05.2016 lavede du 2 overførelser til os, af 100kr. hver. Den første var ikke succesfuld og vi sendte et bevis på at denne fejlede, og få minutter senere forsøgte du en ny overførelse som så blev tilføjet din konto.

Hvis du hentyder til overførelsen fra den 10. maj, blev denne overførelse lavet den 2. maj, der ligeledes er synlig på din udskrift ved siden af "NordicBet 02.05". Hver gang du forsøger at lave en overførelse bliver beløbet først reserveret, og grundet dette er det første forsøg blevet reserveret, på trods af at den ikke gik ind på din konto.

Jeg håber at dette forklare situationen bedre.

Jeg ønsker dig en fortsat dejlig weekend, Carsten.

Med venlig hilsen,
Morten



Kære support/Morten...


Vi tager den lige HELT forfra...
Du har ret i at jeg foretager en indbetaling d. 02.05.... Og den står som 'reserveret'.. Men så ser jeg d. 10 at der nu er 2 reservationer.. Den ene (indbetaling fra d.02) blir så 'effektueret', men den anden blir' stående...
Da kontakter jeg jer i chatten 1'ste gang (vistnok Malin) som lover der blir' set på sagen...
Først senere (d.14.05) prøver jeg at lave et deposit som blir' afvist (fordi den smule jeg havde på min konto er 'reserveret' til jer...) Jeg overfører så penge til konto'en og laver så deposit der går igennem....
Så transaktionerne d.14 (den mislykkede og den godtagne) Har IKKE noget med den pgl. sag at gøre...
Hvis du vil være så venlig at gennemse chatten FØR jeg snakkede med Simon, vil du se at jeg har ret....


Mvh. Carsten



Hej Morten..
Nu har jeg lige tjekket igen, igen.. Og ser at det screenshot jeg sendte af mine transaktioner, da jeg 'brokkede' mig over reservationen, er fra FØR indbetalingen d.14.05... Det får du så lige igen...


Mvh. Carsten




Hej Carsten,

Tak for dit svar.

Da vi har modtaget det nye dokument, har jeg valgt at eskalere din sag igen, så vi med sikkerhed ikke mangler noget.

Jeg vil derfor holde øje med din konto igen, og afvente svar. Jeg skriver tilbage til dig så snart jeg høre mere, Carsten.

Tak for din tålmodighed.

Med venlig hilsen,
Morten



Hej igen,igen,igen Morten ...


Jeg skrev til sidst i chatten med Simon..: 'Tak fordi du gad bruge tid på mig...Det er da det eneste positive jeg har oplevet i denne sag..'

Nu prøver jeg at finde en lignende formulering... Jeg er taknemmelig over at du bruger så megen tid på mig... Jeg føler lidt at jeg nu har fat i een som kan se problematikken og kan trykke på de rette knapper for at komme til bunds i sagen, det gælder bare om at finde dem... :D
Jeg er udmærket klar over at jeg bare er en lille hyggespiller og ikke er det store potientale for jer...
Og sagen drejer sig om en sølle hundredekrone...
Som I har lovet kommer til min rådighed på min konto igen engang.. Snart....
Og det er jeg overhovedet ikke i tvivl om...
Så jeg er vel bare at regne for en kværulant...


Men herhjemme ser det lidt anderledes ud..
Jeg har ikke de store penge at rutte med, så det var virkeligt irriterende pludselig at se penge reserveret til jer på min konto..
Det var den hund jeg havde at spille for....
Men nu har sagen altså udviklet sig til et principspørgsmål...
Jeg får en 'reservation' på min konto fra NordicBet, selvom jeg ikke har været inde på siden i en uge..
Så får jeg i chatten en sludder for en sladder om at tingene nok skal blive ordnet, det er 'sendt til rette afd.'..
Glad sætter jeg ind, (d.14.05) hvor I havde en promotion.. (indbetaling mislykkedes først, fordi jeg kun havde de kr. på min konto, som I havde reserveret, jeg fik overført fra Fruen og så lykkedes det at sætte ind..)
Venter i 4-5 dage på svar vedr. reservationen og så kontakter jeg jer igen..
Siden da har jeg kun stødt på usikkerhed, forvirring og forskellige forklaringer som bare ikke passer med fakta..
Den vedholdende forklaring er at det nok er min bank der har 'lavet en fejl..
Jeg kontakter bank, Som (selvfølgelig) fortæller mig at de IKKE kan reservere penge på min konto, uden at jeres 'payment-provider' har bedt om det... Jeg sammenholder bankudskrift og transaktionshisorik,sender screenshots og snart uendelig mailkorrespondance frem og tilbage..
I har kørt rundt med mig (nok ikke med vilje) og nu er vi så endt dér, at noget indbetalingskludder EFTER at jeg har klaget over reservationen, bliver brugt af jer som forklaring..
Det hænger jo altså ikke på nogen måde sammen..


Jeg vil ikke sige at 'Historien' snart er 'lige til Ekstra-bladet' men den blir' da mere og mere interessant for andre der spiller, sådan som det udvikler sig.....
Men som jeg har skrevet før..... I skal da ha' chancen for at komme med en (ordentlig) forklaring, før jeg søger hjælp andre steder....


Mvh. Carsten




Hej Carsten,


Tak for din tålmodighed, Carsten.

Jeg kan nu reportere tilbage, at vi har gennemgået det seneste dokument du har tilknyttet, og fundet frem til at der desværre ikke er nogen ændring i forhold til at vi ikke kan finde nogle uregelmæssigheder.

Jeg beklager meget, men der er desværre ikke nogen fejl at se i vores system.

Der er desværre heller ikke mere forklaring at give, da denne er blevet givet på tidligere tidspunkt.

Jeg forstår frustrationen dette måtte skylde, men jeg vil på trods af dette ønske dig en god aften.

Med venlig hilsen,
Morten
NordicBet.dk KundeService.




Dette er skrevet og sendt samtidig med at jeg modtog ovenstående mail:


Hej Support/Morten...


Jeg går ud fra at det svar du modtog fra 'betalings-afd.' er lavet i går, inden de gik på weekend, så vi nok ikke får noget svar før mandag... Hvis du også selv venter til da med at spørge, vil jeg lige give dig lidt skyts, så du ikke en gang til skal spises af med mangelfulde oplysninger... Jeg vedlægger 4 screenshots af mine 'transaktioner' hos jer...
Nr.1 (som jeg sendte til chatten FØR indbetaling d.14) viser hvordan mine transaktioner så ud da jeg første gang gjorde opmærksom på at der var 2 reservationer på min bankkonto..
Nr.2 er som det ser ud nu... Altså ingen transaktioner mellem d.02 og d.14..
Nr.3 er min spilhistorik... Ingen aktivitet mellem d.03 og d.14...
Nr.4 er screenshot af min bankkonto taget d.12 eller 13 (altså før de transaktioner der blir' brugt som begrundelse) som viser at der er kommet en ekstra reservation, udover den hidrørende d.02...


Det er altså meget udmattende og frustrerende at skulle kæmpe på denne måde og finde beviser på dét man har oplevet...
Men nu har jeg dem heldigvis, så insinueringer om egne fejl eller min banks, kan tilbagevises..


Kan vi ikke godt blive enige om at 'betalings-afd.'s forklaring om at det jeg klager over d.12 (eller 13), skyldes noget der sker d.14, ikke holder i retten..??!
Hvis ikke jeg skulle hives igennem alt dette selv, men bare læse om det, tror jeg at jeg ville finde det morsomt...
Jeg véd godt at du er casinoet's repræsentant og dermed også skal 'beskytte' samarbejdspartnere, som den 'paymentprovider' I bruger.. Men jeg håber da at du som 'Support' også er der for os kunders skyld og kan sætte dig ind i, hvad det betyder for mig at få sådan en oplevelse... Og lissom Simon på et tidspunkt skriver..: 'Det er ikke MIG der har taget penge fra dig, Carsten', så er det ikke DIG Morten og heller ikke lige den afd. af NordicBet som du repræsenterer der har begået 'fejlen', men det er mig der oplever virkningerne og jeg har jo ikke andre steder at gå til, end her....



Svar på sidste mail..:


Hej Morten...
Det var et yderst utilfredstillende svar..
Jeg har lige sendt dig Yderligere billeddokumentation, vil du/I venligst forklare bankudskriftet fra d.12/13.05 når I fastholder at fejlen skyldes noget der skete d.14...


Mvh. Carsten
(Bankudskriftet viser at reservationen fra 02.05 er betalt, men at der er lavet en ny på samme beløb)



Hej Morten....
Jeg synes altså det her er langt alvorligere end noget med en 100'kroneseddel...
I kan/vil ikke gi' en forklaring på hvorfor der d.12 er blevet 'reserveret' et beløb på min konto til jer..?
Først siger I at det er min bank der har lavet 'fejl', hvilket de tilbageviser..: Der kan kun reserveres beløb hvis jeres 'betalingsafd.' anmoder om det...
Så påstår I at det er 'transaktionskludder' d.14 der er skyld i jeres reservation d.12..??!! Fuldstændigt volapyk....
I kan ikke se nogen fejl i jeres system..?! Dét synes jeg er ret alvorligt, når fejlen beviseligt ikke er på min eller min banks side...
'Der er desværre heller ikke mere forklaring at give, da denne er blevet givet på tidligere tidspunkt'.
Hvilken af forklaringerne..??!!
Mit bankudskrift beviser at I har anmodet om en reservation d.12.05 uden nogen form for anledning til det..


Jeg synes lige vi skal sove på det....
Og så forventer jeg et ORDENTLIGT svar i morgen..


Mvh. Carsten



Mail søndag d.22.05


Hej igen support/Morten...


Jeg håber som sagt at du endnu engang vil nærstudere de sidste screenshots jeg har sendt dig...

Nu har jeg efterhånden lidt svært ved at hitte rundt i dato'erne for vores kontakt og hver usikker oplysning jeg gir' blir' åbenbart brugt til at forvirre.... Så jeg vil lige præcisere at den famøse 'reservation' fra 'Nordicbet' som låste penge på min bankkonto, er noget jeg ser og tager screenshot af d.12.04...Om det så lige var kommet dén dag eller dagen før, skal jeg ikke kunne sige..(det kan jeg få oplyst fra banken på mandag) Jeg har heller ikke datoen for min første kontakt med jer vedr. 'reservationen' men det er også deromkring... I har garanteret selv 'chatudskrift'...
Som sagt, skrevet og dokumenteret, er hele sagen opstået og 1'stebehandlet' af jer flere dage før d.14, så det er komplet uacceptabelt at skulle godtage jeres 'tågesnak' om at problemet skyldes mislykket deposit-forsøg d.14...
Når jeg gennemgår vores korrespondance, skinner det mere og mere igennem at I prøver at forvirre mig..
I har lettere adgang til div. oplysninger og har nemt kunnet se at min klage startede FØR d.14, så når I blander en transaktion fra d.14 ind i sagen, virker det som bevidst vildledning...
Ihvertfald IKKE som seriøs undersøgelse og absolut ikke kundevenligt...
Jeg synes efterhånden at det er bevist at fejlen KUN kan være jeres...
En forklaring og en undskyldning var hvad jeg mente at kunne forvente efter det store afdækningsarbejde jeg nu selv har lavet, og så skal jeg ende med en lakonisk besked om at 'I ikke kan se nogen fejl'..??
Det er bare ikke i orden 'Nordicbet'....
Hvis ikke den sidste dokumentation jeg har sendt, kan overbevise jer om at noget er galt og at 'jeres system' har 'reserveret' penge på min konto, må jeg gå videre med sagen... Og jeres behandling af den....


Ha' en god søndag


Mvh. Carsten




Hej Carsten,

Jeg kan bekræfte at vi har gennemgået dine dokumenter, og der er ikke noget der beskriver at der er penge der er blevet reserveret, eller på anden vis holdt tilbage af NordicBet.

Jeg kan forstå at datoerne ikke stemmer over ens, men det er skam fordi at det tager nogle dage at bogføre. Jeg har personligt kigget på de bogførelser du har sendt, Carsten, og baseret på det samt din konto historik så stemmer alt over ens.

De reservationer du refererer til er ikke i vores system, og dette selvom vi har gennemgået alt flere gange. Jeg kan bede vores betalings afdeling om at sende en oversigt over alt ind og udgående aktivitet fra din konto, så du selv kan få syn for sagen, men ud over det er der desværre ikke mere jeg kan gøre i denne sag, selvom jeg rigtig gerne vil hjælpe.

Jeg Beklager endnu en gang forløbet, men vil endnu en gang pointere at hvis du ønsker en oversigt, kan vi sagtens ordne det.

Jeg ønsker dig en god aften.

Med venlig hilsen,
Morten



Hej Morten...


Først vil jeg lige anholde dig på første sætning.: 'vi har gennemgået dine dokumenter, og der er ikke noget der beskriver at der er penge der er blevet reserveret, eller på anden vis holdt tilbage af NordicBet.. Det synes jeg da absolut at mit bankudskrift fra 12.05 viser...: Der er reserveret 100 kr til jer efter at mit sidste deposit (02.05) er blevet gennemført (10.05)... Og mit næste deposit er først 14.05...
Skal jeg forstå det sådan at den 'reservation' der dukker op når jeg tjekker min konto d.12.05 ikke er een I på nogen måde har anmodet om..? Altså at det er een som min bank har påført uden at jeg eller I har gjort noget..?!
Så har min bank åbenbart et forklaringsproblem...
Ja tak, jeg vil meget gerne ha' at I sender en oversigt og dokumenter der beviser at I ikke har anmodet om at få den reservation, som pludselig dukker op på min bankkonto d.12.05....
Jeg synes sagen udvikler sig ganske alvorligt nu..
Jeg vil, når I har sendt materiale, gå til banken og få afklaret hvem der skal drages til ansvar for at der uretmæssigt reserves penge på min konto i jeres navn, og sideløbende vil jeg i relevante fora, offentliggøre vores korrespondance, (som jeg synes har været med til at bidrage til forvirringen og frustrationerne) for at få andres mening og holdning til jeres 'supportt' i sagen..


Vil I venligst stoppe med at 'beklage forløbet', det virker alt for kunstigt, når I i så høj grad frasiger jer ethvert ansvar og nu til sidst åbenbart lægger det på min bank...


Jeg lover jer, at hvis banken finder frem til at de har lavet en fej, ved pludselig, en uge efter mit sidste deposit, at reservere endnu et beløb til jer, vil det blive videresendt til jer med en undskyldning, men jeg lover også at I vil høre fra mig hvis de fastholder at anmodningen om reservation er fra jeres 'betalingsafd. Det sidste ord er absolut ikke sagt i denne sag...


Mvh. Carsten

22-05-2016 22:38 #2| 1

Det har jeg efterhånden prøvet en håndfuld gange med Bet365. Beløbet der bliver reserveret, er altid lig et beløb jeg tidligere har indsat. Jeg ved ikke hvor fejlen ligger, men under det reserverede beløb står der altid en frigivelsesdato (ca. 30 dage senere), og på den dato er pengene altid røget tilbage på min konto. Jeg har af samme grund aldrig forsøgt, at finde udad hvem der har fejlen.

Redigeret af NyBrugerUdenTøj d. 22-05-2016 22:39
22-05-2016 22:39 #3| 1

Har ikke læst det hele, men en reservation på din konto annulleres automatisk efter 30 dage. Den kan også annulleres ved kontakt til din bank, hvis dem der har reserveret beløbet giver accept til det.



22-05-2016 22:39 #4| 19

To be honest, så gad jeg ikke læse det hele da jeg allerede ved den første support-session kunne se du opfører dig som en tosse.


Hvis der er sket radikale ændringer i hvordan det forholder sig i resten af din ellers lange smøre, så undskyld.

22-05-2016 22:58 #5| 3
Gonginator skrev:To be honest, så gad jeg ikke læse det hele da jeg allerede ved den første support-session kunne se du opfører dig som en tosse.

Hvis der er sket radikale ændringer i hvordan det forholder sig i resten af din ellers lange smøre, så undskyld.

Du behøver skam ikke at undskylde.. Men du har da helt ret i at man ikke kan bedømme en roman efter at ha' læst første side... Da jer ikke kender din definition på 'tosse' ved jeg ikke hvad du hentyder til i 'den første supportsession... Men da dit indlæg ikke lyder særligt konstruktivt, er jeg egentlig også ligeglad... Forstår bare ikke at du gad skrive... ;)

22-05-2016 23:04 #6| 0
Snuxa skrev:Har ikke læst det hele, men en reservation på din konto annulleres automatisk efter 30 dage. Den kan også annulleres ved kontakt til din bank, hvis dem der har reserveret beløbet giver accept til det.

Den er jeg helt med på Snuxa, jeg har på intet tidspunkt været urolig for at nogle skulle 'stjæle mine penge'... Men en uberettiget reservation af ens penge i 30 dage kan altså også være frustrerende... Og når man gør opmærksom på det, bør de rulle rundt, gi' en undskyldning og få paymentprovideren til at gi' meddelelse om at annulere reservationen, istedet for som i dette tilfælde, at sende MIG et screenshot jeg 'skal vise til min bank' for at få reservationen ophævet... Men issuet i hele sagen er, hvem har forårsaget 'reservationen'.. ;)

Redigeret af ladykills6 d. 23-05-2016 00:26
22-05-2016 23:13 #7| 0
NyBrugerUdenTøj skrev:Det har jeg efterhånden prøvet en håndfuld gange med Bet365. Beløbet der bliver reserveret, er altid lig et beløb jeg tidligere har indsat. Jeg ved ikke hvor fejlen ligger, men under det reserverede beløb står der altid en frigivelsesdato (ca. 30 dage senere), og på den dato er pengene altid røget tilbage på min konto. Jeg har af samme grund aldrig forsøgt, at finde udad hvem der har fejlen.

Tak for dit indlæg.... Du har ret... Pengene skal nok komme tilbage på konto'en... Nu synes jeg bare at jeg har ret og krav på at vide hvad det er der foregår når der pludselig er en 'uberettiget' reservation... I dette tilfælde påstår 'Nordicbet' at de intet har foretaget sig og at den reservation der er foretaget i deres navn, helt og holdent er bankens initiativ, hvor banken fortæller mig at selvfølgelig foretager de ikke en reservation, uden anmodning fra 'firmaer' jeg har givet tilladelse.... Så nu vil jeg sgu vide om jeg skal skifte bank eller om det er NordicBet's paymentprovider der skal hives i ørerne.. ;)


22-05-2016 23:30 #8| 4

Bare sådan i sjov, ville jeg nok sende dem en regning på mail på 100kr i omkostningsgebyr, i forbindelse med udførelse af arbejde på deres vegne..

En måned senere vil jeg sende en rykker med +100kr i rykkergebyr

En måned senere vil jeg sende en rykker med yderligere 100 i rykker gebyr, plus en formaning om at hvis den ikke bliver betalt vil den blive sendt til inkasso..

Så kan man stoppe der, eller kører den helt ud.. og oprette et inkassofirma der udsender en regning på 1300kr, og med trusler om retssag.. etc etc


Når du er færdig med NordicBet, kan du køre samme procedure ved en række af de andre bookies, og derefter starte med tankstationerne.. og sådan kan man spilde en masse tid, uden at få noget ud af det..


Eller man kan vælge at gå i banken med det de har fremsendt/ vente de 30 dage..

Forstår godt dit issue, men er en ulige kamp :/

22-05-2016 23:31 #9| 7

Stoppede med at læse resten da jeg så du jamrede over 100 "reserveret" kr.


Hvis din økonomi er så elendig at du ikke kan overleve en så lille fejl, du får jo pengene fri efter max 30 dage, burde du holde dig helt væk fra spil om pengene.

22-05-2016 23:38 #10| 1
skipper1979 skrev:Stoppede med at læse resten da jeg så du jamrede over 100 "reserveret" kr.

Hvis din økonomi er så elendig at du ikke kan overleve en så lille fejl, du får jo pengene fri efter max 30 dage, burde du holde dig helt væk fra spil om pengene.

Jeg vil lige bruge dit indlæg til at pointere at 'jammeren' går på hvad der sker på bankkonto'en, af hvem og hvordan og ikke beløbets størrelse.. Men hvis det er sådan du anskuer livets forhold, at det ikke er principper men beløbets størrelse, er jeg ikke misundelig... ;) Nu drejer sagen sig så ikke om kroner og hvor mange, men om HVEM der har lavet 'den lille fejl'.. Og hverken jeg eller min bank bryder sig om at få skylden... ;)



Redigeret af ladykills6 d. 22-05-2016 23:51
22-05-2016 23:44 #11| 0
skrev:Bare sådan i sjov, ville jeg nok sende dem en regning på mail på 100kr i omkostningsgebyr, i forbindelse med udførelse af arbejde på deres vegne..
En måned senere vil jeg sende en rykker med +100kr i rykkergebyr
En måned senere vil jeg sende en rykker med yderligere 100 i rykker gebyr, plus en formaning om at hvis den ikke bliver betalt vil den blive sendt til inkasso..
Så kan man stoppe der, eller kører den helt ud.. og oprette et inkassofirma der udsender en regning på 1300kr, og med trusler om retssag.. etc etc

Når du er færdig med NordicBet, kan du køre samme procedure ved en række af de andre bookies, og derefter starte med tankstationerne.. og sådan kan man spilde en masse tid, uden at få noget ud af det..

Eller man kan vælge at gå i banken med det de har fremsendt/ vente de 30 dage..
Forstår godt dit issue, men er en ulige kamp :/

Tak for indlæg... Nu er der åbenbart ingen der gider læse 'den ulige kamp' til ende, men dem der gør, vil se at 'Nordicbet' frasiger sig alt ansvar i forhold til 'reservationen' og ender med at påstå at reservationen er 'opfundet' af min bank... Jeg tror på at det er spillesidernes 'paymentprovider' der sjusker og laver fejl, det vil jeg godt ha' belyst her... Så tak for at du forstår mit issue.. :)

 

Redigeret af Bridgeking d. 06-06-2023 17:07
22-05-2016 23:52 #12| 2

Føler med dig.. Du skal få din bankrådgiver til at sende en mail til dem med de numre på transaktionen de ønsker samt godkendelse om at de pengene ikke skal trækkes. Kommer nok til at tage en lille månedes tid, gjorde det ved mig sidst har prøvet det to gange..

Har ikke læst dit indlæg men gætter på beløbet er reserveret på din konto, mens NordicBet ikke mener at det har noget med dem at gøre.. Hvis ikke så sorry for derail.!

23-05-2016 00:07 #13| 0

Jeg er helt klar over at ved at lave et indlæg her, udsætter man sig selv for at for hån, latterliggørelse, folk der bare vil lege 'Rasmus Modsat', nogle der har noget lort de skal af med og bruger ens indlæg til det, helt ned til at gøre grin med een, hvis man har stavet noget forkert.. :D

Men imellem alt det, kan man også være heldig med at få noget konstruktiv kritik, indput fra folk der har oplevet noget lignende og forklaring på problemet fra folk med insiderviden.... Så jeg tager det sure med det søde og krydser fingre for at nogen gider at læse hele indlægget og forstår usikkerheden, uafklaretheden, frustrationen over at blive kørt rundt i manegen af kunde'service'... Nogen som ikke behøver at se en masse nuller efter 1-tallet i beløbet det drejer sig om, men kan se det principielle i godt at ville ha' en ordentlig forklaring på hvorfor der opstår 'reservation' af kr på ens bankkonto...


Redigeret af ladykills6 d. 23-05-2016 00:15
23-05-2016 00:22 #14| 0
dlrma_ skrev:Føler med dig.. Du skal få din bankrådgiver til at sende en mail til dem med de numre på transaktionen de ønsker samt godkendelse om at de pengene ikke skal trækkes. Kommer nok til at tage en lille månedes tid, gjorde det ved mig sidst har prøvet det to gange..
Har ikke læst dit indlæg men gætter på beløbet er reserveret på din konto, mens NordicBet ikke mener at det har noget med dem at gøre.. Hvis ikke så sorry for derail.!

Tak dIrma... Du har fanget essencen uden at skulle læse den udmattende korrespondance.... At 'Nordicbet' nægter at have noget med det at gøre og dermed giver min bank skylden for at dele reservationer ud af mine penge, i dette tilfælde til dem... :D og det pisser mig lidt af.... Som historien også fortæller vil jeg være tilfreds med erkendelsen af 'en lille fejl' og måske en undskyldning(?) men at de påstår det er min bank der handler på den måde med mine kroner vil jeg ikke acceptere.... Igen..Tak for indlæg.. :)


Redigeret af ladykills6 d. 23-05-2016 00:29
23-05-2016 00:28 #15| 8

Jeg ville få bestilt en ny ' knap.

Den gamle må være slidt

23-05-2016 00:33 #16| 2

Jeg har været ude for det flere gange, sjovt nok kun ved NordicBet. Der sker et eller andet hos NordicBet, som der ikke sker alle andre steder jeg har brugt samme VISA Electron. Så det er en dobbelt post der sker i forbindelse med et debit kort. For ringe at de ikke har fundet ud af hvorfor, og rettet fejlen. Den fejl har hængt ved længe.


Men ja, pengene er reserveret i en måned, så frigives de. Hvis du vil have dem nu, er det sjovt nok dit eget ansvar at få udredet fejlen. Ved at kontakte bankrådgiver og give ham et dokument fra spillesiden, som han så kan sige ikke er tilstrækkeligt, så du så kan henvende dig hos Nordic igen, hvorefter de siger at de ikke kan give andet dokumentation og det burde være nok for banken, som du så siger videre til din bank, som holder fast i at de ikke kan frigive uden videre dokumentation osv osv osv. Det er fucked op, men drop det, og drop dit Electron og få dit et alm VISA, så skjer det ikke mere...puha

23-05-2016 00:40 #17| 0
Life=Rigged skrev:Jeg har været ude for det flere gange, sjovt nok kun ved NordicBet. Der sker et eller andet hos NordicBet, som der ikke sker alle andre steder jeg har brugt samme VISA Electron. Så det er en dobbelt post der sker i forbindelse med et debit kort. For ringe at de ikke har fundet ud af hvorfor, og rettet fejlen. Den fejl har hængt ved længe.

Men ja, pengene er reserveret i en måned, så frigives de. Hvis du vil have dem nu, er det sjovt nok dit eget ansvar at få udredet fejlen. Ved at kontakte bankrådgiver og give ham et dokument fra spillesiden, som han så kan sige ikke er tilstrækkeligt, så du så kan henvende dig hos Nordic igen, hvorefter de siger at de ikke kan give andet dokumentation og det burde være nok f, eller oor banken, som du så siger videre til din bank, som holder fast i at de ikke kan frigive uden videre dokumentation osv osv osv. Det er fucked op, men drop det, og drop dit Electron og få dit et alm VISA, så skjer det ikke mere...puha

Tusind tak for indlæg venze... Du bekræfter at det er 'Nordicbet' og ikke min bank, der laver fejl.... Som sagt er det ikke beløbet eller hvornår jeg får dem igen, der er issuet, men hvad det er der sker og hvem der forårsager fejlen... At høre om dine oplevelser og dit råd mht. VISA gir' lidt rygstød... :)

23-05-2016 00:49 #18| 3

Ja men NordicBet siger selv det ikke er dem, men deres betalingsprovider, eller hvad det hedder. Og det kan godt være de mener har ret i det, jeg vælger bare ikke helt at tro på det, da jeg som sagt kun har oplevet det ved NordicBet, og gentagne gange. Og mit kort bliver brugt mange steder. Så det er lidt af et spøjst tilfælde.


Selv hvis det ikke skulle være deres skyld direkte, burde de stadig tage action og få det løst. Det sker for mange har jeg fundet ud af.

23-05-2016 00:52 #19| 14

Respekt til OP for at lægge hele korrespondancen op og for faktisk at holde en sober tone i hele forløbet.

Har svært ved at sympatisere med de som mener han overreagerer og at det kun drejer sig om 100 kroner.

Lige gyldigt hvad beløbet er, er det fuldstændig uacceptabelt at der reserveres et beløb på ens konto i op til 30 dage og at Nordic Bet fralægger sig alt ansvar i sådanne situationer.


Redigeret af CheeseRoyal d. 23-05-2016 00:52
23-05-2016 01:01 #20| 16
skipper1979 skrev:Stoppede med at læse resten da jeg så du jamrede over 100 "reserveret" kr.

Hvis din økonomi er så elendig at du ikke kan overleve en så lille fejl, du får jo pengene fri efter max 30 dage, burde du holde dig helt væk fra spil om pengene.

Det er egentlig utroligt at et indlæg af denne kaliber kan få et like.

Ville gerne se din reaktion hvis der var blevet reserveret et for dig betydeligt beløb på din konto i 30 dage og en radom high roller beskyldte dig for at "jamre" over et for ham ubetydeligt beløb.

Prøv at tænke lidt nærmere over situationen og princippet i at man uforskyldt kan få reserveret et beløb på ens konto.

23-05-2016 01:04 #21| 12
Gonginator skrev:To be honest, så gad jeg ikke læse det hele da jeg allerede ved den første support-session kunne se du opfører dig som en tosse.

Hvis der er sket radikale ændringer i hvordan det forholder sig i resten af din ellers lange smøre, så undskyld.

Hvordan kan du seriøst mene en mand der kæmper for noget så principielt som at man kan bruge sit betalingskort på en tryg måde opfører sig som en tosse?

23-05-2016 01:27 #22| 4

Er sikker på at du kunne have tjent langt over de 100kr. på den tid du har brugt på det her. Samt sluppet for en masse unødvendige frustrationer. Man skal vælge sine kampe med omhu. Held og lykke med at få din undskyldning.

23-05-2016 02:51 #23| 3

:D

Redigeret af Buub d. 23-05-2016 04:05
23-05-2016 06:27 #24| 0

Cliffs?

23-05-2016 06:48 #25| 12
MoPe skrev:Cliffs?

OP sætter penge ind på sin konto - et tilsvarende beløb reserveres (og det samme beløb trækkes)
OP mangler derfor sine 100 kr., da de er reserveret på kontoen.
OP har support- og mailkorrespondance af en længde, der ville få enhver forfatter til at blive misundelig.
NordicBet fralægger sig ansvaret, men sender dokumenter han kan vise i banken
OP vil have en undskyldning og afslutter sidste mail med "det sidste ord er absolut ikke sagt i denne sag"


Serien fortsætter med det spændende afsnit 2 om 14 dage.
Teaser:
OP modtager sine penge - men blev de frigivet før tid, eller måtte han vente 30 dage?
OP finder ud af hvor fejlen er placeret og skifter enten bank eller bookmaker
OP har tabt sig 3kg grundet mangel på mad - når han at tage det på igen inden sæsonafslutningen?

Redigeret af DarkXoiX d. 23-05-2016 06:51
23-05-2016 07:42 #26| 3
CheeseRoyal skrev:
Hvordan kan du seriøst mene en mand der kæmper for noget så principielt som at man kan bruge sit betalingskort på en tryg måde opfører sig som en tosse?

Hvis han ellers gad og forholde sig til det supporter siger, og måske prøvede og fostå hvad de sagde, så havde samtalen været 3/4 kortere.

23-05-2016 08:09 #27| 1

Vil nu sige at det her forekommer meget oftere end du tror OP og det er ikke bare på de forskellige spillesider det sker, og derfor vender jeg tilbage til det du skriver i OP, hvilken magt er det man giver dem som andre hjemmesider du anvender som ikke er spilrelateret ikke har?

Det skete for mig selv på tipico med 1000 kr, jeg skrev til dem og de ville ikke engang give mig noget jeg kunne give til min bankrådgiver for at ophæve transaktionen, så jeg skulle vente de 30 dage på den blev ophævet, det komiske var jeg arbejde i nets på det tidspunkt og kunne bare selv havde gået ind og fjernet den, så havde nok ikke haft min job så længe, men jeg prøver bare at forklare at der er så mange regler der skal overholdes med lige netop betalingsydelser..

Min mening er at det ikke er værd at slås for at få fjernet transaktionen før de 30 dage medmindre det er et beløb du ikke kan være foruden.

23-05-2016 09:09 #28| 2

Det giver da ingen mening at bookies reserverer flere beløb end de får en direkte anmodning fra spilleren om.


Forstår udmærket din frustration OP - men er også ret overbevist om at support ikke kan se noget om det. Så ud fra deres synsvinkel siger de nok "sandheden" - det sidste står for egen regning.



23-05-2016 09:38 #29| 3

ror ikke det er så unormalt - Det er er en slags test hævning før man rigtig trækker pengene

Lads os sige du prøver indsætte 100kr

Så laver NordicBet en testhævning / reservering på 100kr før de rigtig hæver 100kr

Det går bare galt en gang imellem - har opleve det mange forskellige steder (ikke kun bookies) på begge sider (køber og sælger) og alle giver altid hinanden skylden (betalingsløsning, visa, bank) ---- jeg ville bare trække på skulderen...

23-05-2016 10:00 #30| 1

Forbrugerombudsmanden henstillede derfor til brancherne, at reserverede beløb blev frigivet umiddelbart efter, at betalingen var gennemført – typisk inden for et døgn. Forbrugerombudsmanden har sidenhen modtaget en bekræftelse fra benzinbranchen og Finansrådet på, at problemerne er løst.

www.forbrug.dk/Artikler/Test-og-raad/Penge-og-oekonomi/Betalingskort-og-ehandel/Betalingskort-og-reserverede-beloeb?tc=E4613A3D9AFE4AA0AE31833693D2040C

Men ikke løst i alle brancher....

23-05-2016 11:24 #31| 0
Gonginator skrev:
Hvis han ellers gad og forholde sig til det supporter siger, og måske prøvede og fostå hvad de sagde, så havde samtalen været 3/4 kortere.

Hvis supporter ellers gad at forholde sig til hvad jeg siger og måske prøvede at forstå hvad jeg sagde, så havde samtalen været 3/4 kortere.

23-05-2016 11:25 #32| 0
duros skrev:Vil nu sige at det her forekommer meget oftere end du tror OP og det er ikke bare på de forskellige spillesider det sker, og derfor vender jeg tilbage til det du skriver i OP, hvilken magt er det man giver dem som andre hjemmesider du anvender som ikke er spilrelateret ikke har?

Det skete for mig selv på tipico med 1000 kr, jeg skrev til dem og de ville ikke engang give mig noget jeg kunne give til min bankrådgiver for at ophæve transaktionen, så jeg skulle vente de 30 dage på den blev ophævet, det komiske var jeg arbejde i nets på det tidspunkt og kunne bare selv havde gået ind og fjernet den, så havde nok ikke haft min job så længe, men jeg prøver bare at forklare at der er så mange regler der skal overholdes med lige netop betalingsydelser..

Min mening er at det ikke er værd at slås for at få fjernet transaktionen før de 30 dage medmindre det er et beløb du ikke kan være foruden.

Tak for inlæg og god info...

23-05-2016 11:27 #33| 0
Allfen skrev:Det giver da ingen mening at bookies reserverer flere beløb end de får en direkte anmodning fra spilleren om.

Forstår udmærket din frustration OP - men er også ret overbevist om at support ikke kan se noget om det. Så ud fra deres synsvinkel siger de nok "sandheden" - det sidste står for egen regning.

Takker Allfen... Det er også den teori jeg helst vil tro på.....

23-05-2016 12:17 #34| 2
ladykills6 skrev: Hvis supporter ellers gad at forholde sig til hvad jeg siger og måske prøvede at forstå hvad jeg sagde, så havde samtalen været 3/4 kortere.

Ja jeg tænkte nok det var sådan det hang sammen. Nu gør jeg den her samtale 3/4 kortere og siger farvel og god dag.

23-05-2016 12:56 #35| 2

Når pengene bliver reserveret på den måde, så er der forsøgt at blive indsat penge, om det så er dig selv der har gjort det, eller en anden, kan jeg ikke sige, men NordicBet har det med garanti ikke været. Måske der er en anden der har dine informationer til dit kort ?


NordicBet ville kunne se hvor de ville være endt, hvis transaktionen var blevet godkendt, men når den står som reserveret, så kan de ikke se noget fra deres side. Grunden til at denne fejl opstår er at ved et Visa electron eller lign. skal der først fortages et check om du har penge på kontoen, derefter bliver transaktionen godkendt. Det første check bliver ikke gjort ved et Visa dankort da balancen er "lige meget" da kortet kan trækkes i minus.


Når dette problem opstår kan du tage informationerne fra netbanken og sende det videre til NordicBet som så kan bekræfte at de ikke hæver dette beløb, De kan så kontakte banken, eller du selv kan gøre det med bevis på at NordicBet ikke vil trække pengene, derefter kan banken så frigive det reserveret beløb.


Så problemet er "bare" i det opkald fra banken og til NordicBet der er gået galt. Derfor er beløbet blevet reserveret.

Hvem der så har prøvet at hæve dem kan jeg så ikke svare på :-)


23-05-2016 15:38 #36| 2

det er desværre helt std. At der sker med visa electron, og forklaringen er dårligt data signal imellem udbyderen og nets. Og ja den er desværre ikke så meget længere i forhold til at få erkendt fejlen, er ikke rigtig nogens skyld og hvis du vil undgå det skal du have et visa/dankort. Ved ikke hvordan det er i alle banker, men i Nordea kan reservationen KUN slettes ved at kreditor sender en mail direkte( må ikke gå igennem dig) til din filial..

23-05-2016 15:53 #37| 1

Jeg oplevede det også alt for tit med mit daværende Electron. Kontaktede bookmakeren, som så skulle sende info til banken. De gjorde det typisk uden problemer, og hvis beløbet var lavt, ventede jeg bare de 30 dage, der nu skulle gå.

23-05-2016 22:35 #38| 1

Hejsa alle.... Rigtig mange tak for jeres indlæg... De har givet mig forståelse for hvad det er for noget rod jeg har bevæget mig ud i...

Flere indlæg har givet mig moralsk støtte og også info og indsigt det skete....

Men udover det, så vil jeg tillade mig at tro på at det er indlægget her og jeres kommentarer, som har medført at jeg nu har fået ny mail fra 'Nordicbet'... Jeg føler den mail som en total sejr, efter at I har forklaret, hvad man egentlig er oppe imod...

Jeg er nu ligeglad med om mine småpenge er spærret i 30 dage... Og har af jer lært, at 'paymentproviderbuisness' er et gråt område, hvor det kan være svært for kunden (her 'NordicBet') og umuligt for 3'dieparten (mig) at få oplysninger eller påvirke forløbet...

Det svar jeg nu har fået i mailen tilfredsstiller mig på alle måder... Det erkendes at de ikke har givet 'optimal service', at jeg har fået ulogiske forklaringer og at de godt kan se at der var/er et problem...

Så jeg har nu fået dét som jeg bad om for 14 dage siden....

Og så har jeg lært af jer, at hvis jeg vil undgå lign. problemer i fremtiden, skal jeg IKKE bruge Visa-electron...

Endnu engang tak til jer alle og til PokerNet...


Venligst Carsten.....


Bilag: Mail fra 'Nordicbet'..:


Hej Carsten,

Tak for din tilbagemelding, jeg har været inde over din sag tidligere. Jeg hedder Frederikke og arbejder som Senior agent her ved NordicBet.dk.

Jeg har læst hele sagen igennem og kan se at servicen ikke er optimal fra vores side, da du blot ønsker en forklaring på de 2 reservationer på 100kr. som er fra før d.14 og derfor ikke har noget med de mislykkedes forsøg at gøre.
Din sag er sendt videre til den ansvarlige afdeling og jeg har bedt dem om at se det hele igennem og tjekke hvorfor de blev reserveret, eftersom der ikke var aktivitet på din spille konto udover en indbetaling d.2.
Jeg har derudover også bedt om en oversigt over dine ind -og udbetalinger foretaget i Maj.

Vi vender tilbage så snart vi har en opdatering og så håber jeg vi kan få denne sag afklaret.
Tak for din tålmodighed så langt, vi håber på den lidt endnu.

Du ønskes en forsat god mandag.

Med venlig hilsen,
Frederikke
NordicBet.dk KundeService.

Redigeret af ladykills6 d. 23-05-2016 23:08
23-05-2016 22:54 #39| 5

Sådan OP.. Glem de latterlige indlæg..

23-05-2016 23:03 #40| 0

Takker mange gange JinXXX

... Og endnu engang også jer andre... Selvfølgelig får man altid lidt shit i hovedet, når man opretter et indlæg, men der var så mange seriøse og informative, som gav mig ro, før jeg modtog mail fra 'Nordic'... :)

24-05-2016 00:07 #41| 0
DarkXoiX skrev:OP sætter penge ind på sin konto - et tilsvarende beløb reserveres (og det samme beløb trækkes)
OP mangler derfor sine 100 kr., da de er reserveret på kontoen.
OP har support- og mailkorrespondance af en længde, der ville få enhver forfatter til at blive misundelig.
NordicBet fralægger sig ansvaret, men sender dokumenter han kan vise i banken
OP vil have en undskyldning og afslutter sidste mail med "det sidste ord er absolut ikke sagt i denne sag"

Serien fortsætter med det spændende afsnit 2 om 14 dage.
Teaser:
OP modtager sine penge - men blev de frigivet før tid, eller måtte han vente 30 dage?
OP finder ud af hvor fejlen er placeret og skifter enten bank eller bookmaker
OP har tabt sig 3kg grundet mangel på mad - når han at tage det på igen inden sæsonafslutningen?

Teasere ikke opfyldt endnu... Men 'Frederikke' fra NordicBet er nu på scenen som 'Den Gode Fe' her i afsnit 2 og giver OP moralsk støtte...
Så appetitten er kommet tilbage, hvilket udelukker 'teaser 3'... :D

Redigeret af ladykills6 d. 24-05-2016 00:13
24-05-2016 00:24 #42| 2

Men hvorfor så mange airquotes? ^^

24-05-2016 07:49 #43| 3

Jeg elsker hvordan NordicBet eskalerer sagen til andre afdelinger. OP og resten af kunderne er da fuldstændig ligeglade med, hvor mange afdelinger de har. De skal bare stramme op og sikre, at hævningen gennemføres på den reserverede del og ikke på en ny transaktion.


Godt det ikke var 5 kilo, der blev indsat i første forsøg ....


GL OP :-

02-06-2016 09:08 #44| 0

Til alle der har skimmet historien og fanget hvad det er der har p*sset mig lidt af, vil jeg lige gi' 'afslutningen'...


Uggrrag af mail fra NordicBet..:


Hej Carsten,
.....Derudover kan jeg glædeligt informere at vi har modtaget svar fra den relevante afdeling.
De forklarer at denne reserverings proces bliver foretaget af vores udbyder og vi er lige nu igang med at få den ændret, så vi undgår disse unødvendige reservationer in fremtiden. Siden det ikke er os direkte som håndtere denne proces kan vi desværre ikke beskrive i detaljer hvad det er som går galt, men vi håber på det bliver ændret i den nærmeste fremtid.

Jeg håber dette besvarede dit spørgsmål, hvis ikke er du meget velkommen til at kontakte os igen.
Ha' en dejlig aften!

Med venlig hilsen,
Frederikke
NordicBet.dk KundeService.



Tak for kampen, sir' jeg bare... :)

Redigeret af ladykills6 d. 08-06-2016 16:06
02-06-2016 09:29 #45| 4
ladykills6 skrev:Til alle der har skimmet historien og fanget hvad det er der har p*sset mig lidt af, vil jeg lige gi' 'afslutningen'...

Uggrrag af mail fra Unibet..:

Hej Carsten,
.....Derudover kan jeg glædeligt informere at vi har modtaget svar fra den relevante afdeling.
De forklarer at denne reserverings proces bliver foretaget af vores udbyder og vi er lige nu igang med at få den ændret, så vi undgår disse unødvendige reservationer in fremtiden. Siden det ikke er os direkte som håndtere denne proces kan vi desværre ikke beskrive i detaljer hvad det er som går galt, men vi håber på det bliver ændret i den nærmeste fremtid.

Jeg håber dette besvarede dit spørgsmål, hvis ikke er du meget velkommen til at kontakte os igen.
Ha' en dejlig aften!

Med venlig hilsen,
Frederikke
NordicBet.dk KundeService.


Tak for kampen, sir' jeg bare... :)

har du nu også blandet Unibet ind i det?

02-06-2016 09:32 #46| 0
supersafe skrev:
har du nu også blandet Unibet ind i det?

Det skulle jeg jo lige til at skrive 😂

02-06-2016 12:38 #47| 0

Frederikke kommer omkring :)

08-06-2016 16:08 #48| 0
drohse skrev:
Det skulle jeg jo lige til at skrive

Så kom den jo, dén med at få lidt sjove kommentarer når man skriver forkert.. ;) Dejligt at I er så opmærksomme... <3

08-06-2016 16:10 #49| 0

Nu har NordicBet endelig taget skridt til at ændre forholdene....


Mail fra dem..:


Hej Carsten,
Tak for din tilbagemelding og feedback!
Jeg kan godt forstå at du retter frustrationen/vreden mod os, eftersom du ikke kan rette den mod andre, som du selv nævner. Det er dog også vigtigt for os at du forstår at vi er ved at ændre det og det sker forhåbentligt meget snart.

Vi kan tilbyde 50% op til 500kr. på din næste indbetaling for de problemer og den lange sagsbehandling der har været.
Du bedes venligst kontakte os, når du har indbetalt, så vil vi aktivere den for dig.

På forhånd tak for dit samarbejde.
Ha' en dejlig dag!

Med venlig hilsen,
Frederikke
NordicBet.dk KundeService.

Redigeret af ladykills6 d. 08-06-2016 16:13
08-06-2016 16:11 #50| 0

Jeg har så svaret dem..:


Hejsa igen Frederikke....


Det er SÅ godt at I får ændret tingene, så man ikke mere skal ha' penge låst i jeres system..
Det glæder mig og beskeden vil blive sendt ud til dem der har fulgt med på sidelinien..


Men jeg kan sørme ikke tage imod tilbuddet om 50% bonus som kompensation for det lange seje træk..
Normalt når man bruger udtrykket 'det kan jeg ikke tage imod', plejer det at betyde..'det er da alt for meget'... Men her er det altså modsat.... Hvis ikke det er fordi der mangler et 0, synes jeg det er lidt at gøre grin med mig...


Så nej tak Frederikke ...


Mvh. Carsten

08-06-2016 16:12 #51| 0
Buub skrev:Frederikke kommer omkring :)

08-06-2016 16:13 #52| 0

Der er også en 'Frederikke' på CasinoDK... ;)

08-06-2016 16:39 #53| 5

Har du ikke fået hvad du kom efter og ønskede fra start? Altså, en erkendelse af at "deres" system har fejlet og en beklagelse fra deres side??

Eller var korrespondencen frem og tilbage med NB, din stædighed og din kværulante måde at være på (imo) med formål at kunne få en god kompensation/erstatning?

Du laver en KÆMPE sag ud af 100kr og fik hvad du kom efter men laver nu en scene og "forlanger" erstatning med et beløb der indeholder flere nuller end hvad NB tilbeder. Eddermame dårlig stil..

Tag imod det tilbud de gir' og vær glad for du i det hele taget bliver tilbudt noget!

08-06-2016 16:43 #54| 0

så du forventer at få en 500% bonus? pga du har haft 100 kr låst? hmm GL :)

08-06-2016 17:16 #55| 0
drohse skrev:Har du ikke fået hvad du kom efter og ønskede fra start? Altså, en erkendelse af at "deres" system har fejlet og en beklagelse fra deres side??
Eller var korrespondencen frem og tilbage med NB, din stædighed og din kværulante måde at være på (imo) med formål at kunne få en god kompensation/erstatning?
Du laver en KÆMPE sag ud af 100kr og fik hvad du kom efter men laver nu en scene og "forlanger" erstatning med et beløb der indeholder flere nuller end hvad NB tilbeder. Eddermame dårlig stil..
Tag imod det tilbud de gir' og vær glad for du i det hele taget bliver tilbudt noget!

Du har helt ret... Jeg kom fik hvad jeg kom efter.... At vi alle for fremtiden, ikke behøver at opleve at kr blir' reserveret i 30 dage, uden man har sat ind eller på anden måde været aktiv....

At de så pga. af polemikken tilbyder en bonus på 50%, når de tit giver en 100% til alle uden speciel grund, synes jeg ikke står mål med de besværligheder jeg har haft... At du drohse (og nogle andre) stadig stirrer sig blinde på beløbet 100 kr istedet for hvad sagen drejer sig om, preller lidt af på mig... Der er flere der har forstået issuet og det er jeg glad for, ligesom jeg tror at Nordic har gjort noget ved problemet pga vores indlæg her..

Ingen grådighed her, jeg synes bare det er pjat at tilbyde mig 50% ... Så derfor nej tak.... Hellere ingenting... ;)

Redigeret af ladykills6 d. 08-06-2016 17:28
08-06-2016 17:34 #56| 0

Jeg skal også trække lidt i land med mine udmeldinger om, at det kun sker på NordicBet. Lige nu har jeg godt nok en $100 reservation fra d. 25/5 inde hos dem, der udløber 25. Juni, men så opdager jeg sku også at der er en reservering fra Betfair på £200 der har stået siden 12/5, og altså bliver frigivet d. 12. juni. Det er så første gang for mig, at det er sket andre steder end hos NordicBet. Men stillingen er stadig noget der ligner: NordicBet 10 - Andre 1

08-06-2016 18:12 #57| 0
Life=Rigged skrev:Jeg skal også trække lidt i land med mine udmeldinger om, at det kun sker på NordicBet. Lige nu har jeg godt nok en $100 reservation fra d. 25/5 inde hos dem, der udløber 25. Juni, men så opdager jeg sku også at der er en reservering fra Betfair på £200 der har stået siden 12/5, og altså bliver frigivet d. 12. juni. Det er så første gang for mig, at det er sket andre steder end hos NordicBet. Men stillingen er stadig noget der ligner: NordicBet 10 - Andre 1

Spændene om Nordic så står stille på de 10, efter deres senesete udmelding.. Skriv gerne her, hvis du oplever det igen.. ;)


09-06-2016 14:06 #58| 0

Mail fra NordicBet..:


Hej Carsten,

Jeg er glad for din positive tilbagemelding, det er jeg sikker du ved vi sætter pris på!
Angående en bonus, havde jeg forstået det som du ønsket et større beløb og det var derfor hvad vi kunne tilbyde.
Jeg har dog tilføjet 200kr. til din konto nu, som besværet for denne sag.
De 200kr. skal omsættes 20 gange på casinoet.

Jeg ønsker dig en dejlig dag og held og lykke!

Med venlig hilsen,
Frederikke
NordicBet.dk KundeService.

09-06-2016 14:07 #59| 0

Mail fra mig..:


Sødeste Frederikke...


Det har aldrig (som jeg er blevet beskyldt for i andet forum) været min mening at ville score noget på denne sag...

Du har sørget for alt hvad jeg kunne ønske... En ordentlig forklaring på hvorfor mine kr. uretmæssigt var blevet låst til jer, og at I vil tage skridt til at minimere risiko'en for at det sker igen...


Jeg er nu ekstra stolt og glad (og på ingen måde hoverende) for at du synes jeg skal ha' en god oplevelse hos jer efter den dårlige...
Den vil jeg nyde og på en ordentlig måde andre steder oplyse at I gir' en god service, hvis der opstår problemer....


Du skal ha' tusind tak, Frederikke og så klapper jeg lige mig selv på skulderen for at ha' været stædig og ikke droppet en ellers super spilleside..


Med mange venlige hilsener


Carsten

09-06-2016 14:15 #60| 0

OG SÅ ER DEN GED VIST BARBERET............. NordicBet kunne ha' ignoreret mig, eller de ku' ha' bedt mig om at forlade casino'et, pga. min kværuleren' men vælger at rejse sig fra stolen, gøre noget ved problemerne og som sagt, at give mig en god oplevelse ovenpå den dårlige....

Flot håndtering ar Nordic, selvom de skulle skubbes lidt.. ;)

09-06-2016 14:23 #61| 1
ladykills6 skrev:Mail fra mig..:

Sødeste Frederikke...

Det har aldrig (som jeg er blevet beskyldt for i andet forum) været min mening at ville score noget på denne sag...
Du har sørget for alt hvad jeg kunne ønske... En ordentlig forklaring på hvorfor mine kr. uretmæssigt var blevet låst til jer, og at I vil tage skridt til at minimere risiko'en for at det sker igen...

Jeg er nu ekstra stolt og glad (og på ingen måde hoverende) for at du synes jeg skal ha' en god oplevelse hos jer efter den dårlige...
Den vil jeg nyde og på en ordentlig måde andre steder oplyse at I gir' en god service, hvis der opstår problemer....

Du skal ha' tusind tak, Frederikke og så klapper jeg lige mig selv på skulderen for at ha' været stædig og ikke droppet en ellers super spilleside..

Med mange venlige hilsener

Carsten

Get a room..


← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar