Reg min-raises i lowstakes (0.50-1.50$) SNGs

#1| 0

Jeg spiller lidt for sjov microstakes, selvom der ikke er mange succesfulde regs, som vover sig derned, er der dog stadig nogle engang i mellem.


For lidt siden lagde jeg mærke til en reg, som halvdelen af tiden min-raisede hans openings op til 25/50-niveauet. En enkelt gang fremviste han 66 med multiway checkdown. Så jeg har på fornemmelsen, at han min-raiser sine lave par for at bygge sin stack op, hvis han skulle floppe trips.


Er det profitabelt at gøre i de lave 9m SNGs? Folk spiller ultra loose, men reraiser sjældent under AK og JJ+. Dog ser man tit all-in fra spillere med pocketpairs af mellem værdi og Ax af alle varianter.


Er det noget, som man burde inkorporere i sin spillestil?

25-09-2015 21:52 #2| 0

Har kørt 0 til 1k en del gange på micro sng. Og en ting jeg kan huske som virkede underlig var. At det er profitabel at åbne Any two fra knap og Co når blinds er små. Om det er for alle er det næppe men men en fin spil forståelse af post flop poker kan man udspille mange lov stakes spillere med nogle ubalanceret ranges.



Havde en regl som var rigtig profitabel. Hvis en checker flop og turn folder han ofte til et bet. Check raises er kun nuts. Har lavet mange vilde folds gennem tiden på den regl. Og der var et par andre observationer som gjorde micro stakes nemt at slå. Så bare klø på.


Så tilbage til dit spørgsmål er det profitabel at raise ofte? Ja det er det, men vær klog post du skal kunne smide top par mv. Når du spiller svage hænder.

Redigeret af SanderM d. 25-09-2015 21:55
26-09-2015 12:08 #3| 0
SanderM skrev:Har kørt 0 til 1k en del gange på micro sng. Og en ting jeg kan huske som virkede underlig var. At det er profitabel at åbne Any two fra knap og Co når blinds er små. Om det er for alle er det næppe men men en fin spil forståelse af post flop poker kan man udspille mange lov stakes spillere med nogle ubalanceret ranges.



Havde en regl som var rigtig profitabel. Hvis en checker flop og turn folder han ofte til et bet. Check raises er kun nuts. Har lavet mange vilde folds gennem tiden på den regl. Og der var et par andre observationer som gjorde micro stakes nemt at slå. Så bare klø på.

Så tilbage til dit spørgsmål er det profitabel at raise ofte? Ja det er det, men vær klog post du skal kunne smide top par mv. Når du spiller svage hænder.

Tak for svar og andre tips også! Jeg har gjort nogenlunde samme observationer, dog er jeg ikke god nok postflop til at raise any-two cards. Nok nærmere 50% og 30% fra knap og cut-off.


Mit spørgsmål gik egentlig ud på min raises kontra normale raises, da hans (reggen, som jeg har observeret) min raises var mellempar og lave par, mens hans 2,5 og 3x raises var premiums early game. Om det er profitabelt at min raise par for set-mining kontra fold eller normal 3x af gode par?

26-09-2015 15:20 #4| 0
Freshpro skrev: Tak for svar og andre tips også! Jeg har gjort nogenlunde samme observationer, dog er jeg ikke god nok postflop til at raise any-two cards. Nok nærmere 50% og 30% fra knap og cut-off.

Mit spørgsmål gik egentlig ud på min raises kontra normale raises, da hans (reggen, som jeg har observeret) min raises var mellempar og lave par, mens hans 2,5 og 3x raises var premiums early game. Om det er profitabelt at min raise par for set-mining kontra fold eller normal 3x af gode par?

Hvis du spørger om det er en god idé at size sit bet efter specifikke hænder, så må svaret være nej - også selvom der i micros ikke nødvendigvis er nogen der lægger mærke til det. Det er en dårlig vane.

26-09-2015 16:32 #5| 0
hansel skrev: Hvis du spørger om det er en god idé at size sit bet efter specifikke hænder, så må svaret være nej - også selvom der i micros ikke nødvendigvis er nogen der lægger mærke til det. Det er en dårlig vane.

Jeg ville nu hellere kalde det strategi fremfor dårlig vane.

Ligeledes kan du nok cbette 80-90% på microstakes og printe penge på det.

27-09-2015 23:06 #6| 1

Lallezor forklarer i sine 180 man videoer hvorfor man bare skal limpe/setmine sine pp på lowstakes ... Men raise på højere stakes ... Gælder nok i mange sng formater vil jeg tro ..

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar