Rate den sidste film/serie du har set ... ... tråd 15

#1| 0

Tråden er blevet et år gammel og meget lang, så tid til ny tråd.



Link til tråd 14


01-06-2026 10:25 #2| 1
OP

vigtigt link:

 

Link til site, hvor man kan se, hvor film og serier kan ses henne

01-06-2026 12:57 #3| 0

Kastanjemanden S2, 8/10! Ikke ligeså god som sæson et, men bestemt underholdende og med solidt skuespil!

01-06-2026 22:07 #4| 0
OP

Jack Ryan - Ghostwar

Amazon Prime

7/10 


Ok, men ikke lige så god som tidligere Jack Ryan film.

 

🙃🙂

02-06-2026 11:30 #5| 0
Moderator
Holstt skrev:

Jack Ryan - Ghostwar

Amazon Prime

7/10 

 

Ok, men ikke lige så god som tidligere Jack Ryan film.

 

 

 

 Jeg er nede på en 5/10'er. Jeg synes den faldt igennem. De første var jeg ret glad for.

02-06-2026 13:23 #6| 0
NanoQ skrev:

 

 Jeg er nede på en 5/10'er. Jeg synes den faldt igennem. De første var jeg ret glad for.

 

 Jeg er 100% enig... Faldt sågar i søvn undervejs

02-06-2026 17:02 #7| 0

"The surfer" overdrevet ringe film med Nicolas cage 😅 2/10

04-06-2026 16:08 #8| 0
Moderator

The Boroughs

Netflix

 

Serie på 8 afsnit af Duffer Brødrene (Stranger Things). Det skinner tydeligt igennem, at de samme står bag. Nu dog med en flok pensionister istedet for børn.

 

Den har desværre ikke de 80'er referencer fra ST jeg elsker. Men den holder sgu alligevel.

 

Sjovt at se Geena Davis tilbage. Hun ligner dælme ikke en på 70! (Forøvrigt en meget explicit reference til Thelma & Louise i afsnit 4 eller 5 - det synes jeg var lidt sjovt)

 

Jeg lander på en solid 8.5/10

05-06-2026 16:47 #9| 0
Moderator

The Long Walk.

 

Jeg er lidt blandet med den her. Jeg er kæmpe Stephen King fan, men jeg blev aldrig begejstret for bogen. Storyline er sådan set fint, med. Den blev lidt kedelig.

 

I filmen har de skåret meget fra. Men der mangler også meget. Man får ikke en ordenlig forståelse for setting. Hvorfor er vi i dette dystopiske USA, of hvad er formålet med "The Long Walk" egentlig? - jeg synes ikke det giver mening.

 

castet er fint nok. Fokus på personer, matcher bogen. Men selvom filmen ikke er lang, kom jeg til at kede mig lidt.

 

6.5/10

14-06-2026 20:03 #10| 0

"Masters of the universe" Biografen 8/10.

 

Man kan godt se filmen uden at have nævneværdig viden om universet. Jeg vidste kun at helten hedder he-man og skurken skeletor.

 

Meget kulørt og underholdende.  Forvent dog ikke at kunne forstå figurernes motiver og at det er specielt sammenhæmgende.

14-06-2026 20:08 #11| 0

Scary movie 2/10. Biografen.

 

En øv film. Der var dog nogle "breaking the fourth wall" vitser der fik mig til at trække på smilebåndet.Derfor en gavmild toer.

 

Måske ville man give en højere karakter hvis man er vild med latrinære vitser og dårlige sexvitser.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar