Raket - september 2019

#1| 2

 

 


 

 

 

 

 

Tænker denne tråd kan hjælpe alle der sidder med nogle negative tanker om det at bette, samt hjælpe med noget motivation. 

I september sidste år kørte jeg fra 600 til 31414 kr på 5 dage. Følg rejsen.

14-08-2020 13:15 #2| 2

De eneste du inspirerer er folk som er favorit til at tabe. Det er ren ludo gone right. Tillykke

14-08-2020 13:18 #3| 0
ventus skrev:

De eneste du inspirerer er folk som er favorit til at tabe. Det er ren ludo gone right. Tillykke

 

 I know, tak! 😄

14-08-2020 13:34 #4| 2
ROI: 113.42% (115)
promoney11 skrev:

Tænker denne tråd kan hjælpe alle der sidder med nogle negative tanker om det at bette, samt hjælpe med noget motivation. 

 

No hate, men hvordan skal en raket (der går godt) hjælpe på motivationen og de negative tanker omkring betting?

Hvis man har mistet motivationen og/eller har negative tanker omkring sin betting er en raket, der har minimal chance for at lykkedes vel ikke det rigtige og kaste sig ud i. 


Pokerwise svarer til vel til at grinde NL2 og så pludselig sættet sig på et NL200 bord. Ja du kan lykkedes, men i 99% af tilfældene fejler du med et brag. 

 

Et godt eksempel er jo blot og kigge på de utal af raket-indlæg (mine egne inklusiv) og se hvor mange der lykkedes. 


I stedet skulle man for eksempel læse TightGirls beretninger eller læse nogle af de analyser Nimachos i nogle tilfælde knytter til sine bets (eller en af de øvrige med analyser), for på den måde at begynde og forstå mekanismen bag betting - som alt andet kan du ramme en guldåre i en kortere periode, men ønsker du at vinde på sigt kræver det langt mere dedikation. 

Tillykke med den flotte raket dog! 

Redigeret af ktothep d. 14-08-2020 13:36
14-08-2020 13:38 #5| 0
ktothep skrev:

 

No hate, men hvordan skal en raket (der går godt) hjælpe på motivationen og de negative tanker omkring betting?

Hvis man har mistet motivationen og/eller har negative tanker omkring sin betting er en raket, der har minimal chance for at lykkedes vel ikke det rigtige og kaste sig ud i. 


Pokerwise svarer til vel til at grinde NL2 og så pludselig sættet sig på et NL200 bord. Ja du kan lykkedes, men i 99% af tilfældene fejler du med et brag. 

 

Et godt eksempel er jo blot og kigge på de utal af raket-indlæg (mine egne inklusiv) og se hvor mange der lykkedes. 


I stedet skulle man for eksempel læse TightGirls beretninger eller læse nogle af de analyser Nimachos i nogle tilfælde knytter til sine bets, for på den måde at begynde og forstå mekanismen bag betting - som alt andet kan du ramme en guldåre i en kortere periode, men ønsker du at vinde på sigt kræver det langt mere dedikation. 

Tillykke med den flotte raket dog! 

Det var egentligt bare for lidt fredags lir - og tak 😁


har også læst alle tightgirls indlæg, interessant læsning 💵💵💵

 

14-08-2020 15:27 #6| 9
ROI: 119.93% (56)

Velkommen tilbage HG :)

14-08-2020 16:19 #7| 1
promoney11 skrev:

Det var egentligt bare for lidt fredags lir - og tak

 

 Er det god fredagslir at poste en et år gammel raket? 

14-08-2020 16:20 #8| 0
Jigra skrev:

 

 Er det god fredagslir at poste en et år gammel raket? 

 

 Da jeg ikke var på dette Forum på den tid så ja syntes jeg.


Godt at se der er forskellige typer folk herinde 😉

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar