QQ turnspil, 1020

#1| 0

Hejsa

Villan er en ok spiller, tror hans main game er 510. Taggish, 22-19 ish, dog med gakkede tendenser. Tænker ik på et vildt højt level, repper tit for svævre ranges, bluffer mange 4 flush bords ect.

Jeg har selv spillet lag. Det har ik været synderlig vild dynamik, kun 1 gang hvor han 3 better mig på samme tid på 2 forskellige borde. Jeg vandt begge pots. Thats all.

Muligvis lidt std, men hvordan spiller i turn? potcontroler i med et chek, bet fold eller bet call´? hvilke riverkort betaler i bets på hvis i kommr så langt?

Seat 1: KWR460 ( $1940.00 USD )
Seat 2: LOOSEGOOS ( $2393.00 USD )
Seat 3: Jibby147 ( $2000.00 USD )
Seat 4: look2gd ( $4770.00 USD )
Seat 5: mymaximus ( $3884.50 USD )
mymaximus posts small blind [$10.00 USD].
KWR460 posts big blind [$20.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to LOOSEGOOS Q Q
LOOSEGOOS raises [$60.00 USD]
look2gd folds
mymaximus calls [$50.00 USD]
KWR460 folds
** Dealing Flop ** 5, 4, 6
mymaximus bets [$100.00 USD]
LOOSEGOOS raises [$300.00 USD]
mymaximus raises [$520.00 USD]
LOOSEGOOS calls [$320.00 USD]
** Dealing Turn ** 5
mymaximus checks


I må gerne kommentere flop spillet også, men jeg kan meget godt li det vs den her villan.

På forhånd tak


PS. evt betsize på turn ville også være lækkert hvis i vælger denne løsning


Edit farvekoder

12-02-2009 01:49 #2| 0

Som spillet på flop kommer jeg ikke væk på turn mod denne villain (han repper scares og du har spillet LAG)

Med en turn-pot på ca 1150 og eff stacks på 1800 bliver mit turn bet på 650. Så kan villain reppe og CR AI med "FE" og vi snapper for value.

12-02-2009 11:15 #3| 0

Hvilken værdi tillægger du villain's click-RR?

Hvad er din plan med ikke at sætte stakken ind, da villian click-RR?

Hvis dit read er korrekt mht. villain's uavancerede tankegang, synes jeg at det vil være fornuftigt at checke bag på turn og puke-calle hans forventede udstik i billetten, selv om jeg er overbevist om, at villain's donk lead/3-bet på floppet og check på turn 9/10 gange er meget stærkt...

12-02-2009 12:06 #4| 0

Det ligner crypto nicks, men deres HH har i så fald skiftet? Anyways, jeg har spillet en del med mymaximus (hvis det er crypto?) for et stykke tid siden, der var han ikke specielt god eller tricky, det kan selvfølgelig have ændret sig.

Hans turncheck er mystisk, og det ligner meget et draw, eller 6x . Jeg går broke her, efter SNTB's metode.

12-02-2009 12:27 #5| 0

Det er for mig virker super underligt er at han leader ud i dig på floppet..

- Er villian set gøre dette før og ser du dette move som svaghed eller at han har en monster ?

På mit eget niveau (NL100-NL200) antager jeg altid dette er svaghed med mindre det modsatte er bevist. Måske det er anderledes på 10-20 ?

Ellers er jeg også på SNTB måde at spille resten af hånden på..
Bryder mig ikke om at give ham et fri kort, som du har beskrevet ham.

12-02-2009 12:41 #6| 0
OP

Personligt tror jeg at hans lead sjælent er en stærk maid hånd som 2 par eller sets, resten af gangene er det et stærkt draw som vil have pengene ind på floppet. og nogen gange (under 10%) er det noget helt gakket som et gutshot, eller bagdørs nut farve. Det skal siges han leader ik vildt meget.

Imod hans range er vi ik vildt godt inde. 65 - 35 ish. Også derfor jeg ville se sikre turn kort før jeg fik flere penge ind.

@ mancini

jo det er crypto, den har bare været en tur forbi holdem manager først :)

12-02-2009 13:02 #7| 0

Hey Goose

Jeg raiser også oftest floppet som dig idet jeg i første omgang tror air/draws udgør hovedparten af hans range.

Jeg bliver dog mistænksom når han 3better til 520 - med mindre det er et level af en art ligner det ikke et draw der vil ind på floppet, men snarere top 2 par/set/straight. Jeg tror de fleste draws enten better mere for at få FE eller kalder dit raise.

Jeg er dog ikke sikker nok på dette read til at folde floppet. Selvom Max ikke er den helt store spiller kunne han måske godt få den ide at et min3-bet ser super stærkt ud med et draw.

Jeg tror derfor jeg kalder floppet som dig og checker turn bag og kalder eller better de fleste rivers.

Det er selvfølægelig en ret weak linie og surt når han rammer et freecard med et draw, men baseret på hans betsize tror jeg ofte at du er meget tyndt inde. Desuden er der selvfølgelig chancen for at få value fra et bustet draw på river.

12-02-2009 13:05 #8| 0
OP

ved ik hvorfor HEM drilller men han raiser til 620 hvis det gør en forskell

12-02-2009 13:06 #9| 0

Hvis du har read på, at manden kan finde på at spazze ud, vil det så ikke være naturligt at tro, at han fortsætter sit blæs på turn i stedet for at give op, som hans check jo indikerer? Er der virkelig tale om et stærkt draw som 67/89/A7 eller lignende, vil jeg formode, at villain fortsætter med at skyde.

Jeg vil holde fast i, at villain's donk lead/3-bet på floppet efterfulgt af turn check er super stærkt, og jeg føler mig overbevist om, at han gerne vil CRAI på turn.

BF turn kan aldrig komme på tale - hvis du better ca. halv pot som foreslået af andre, får du 22% på at calle et skub (1063 ind i 4786), så hvis dette kan kun komme på tale, hvis du vil til bunds.





13-02-2009 18:49 #10| 0

BUMP

@ lorten1
Hvordan spillede du selv resten af hånden og kom der et showdown?

16-02-2009 18:57 #11| 0
OP

jeg better 480 på turn han cr mig all in og jeg snpper den obv . han havde 666

Som Coolhandjake er inde på, kan hans chek i en hvis forstand forståes som stærkt. Tror oftere at han cr end bet caller sine huse (og andre m8 hånds) her.

Dog stadig neder at give frikort på turn i sådan en stor pot. Men Yentz argument om at chekke for at indcuce bets fra busted draws er heller ik dumt.

har svært ved at finde ud af hvad der er bedst.

17-02-2009 11:42 #12| 0

@lorten1

Ved nærmere gennemgang af hånden, tror jeg næsten aldrig, at han checker turn med en hånd du slår, når han har lead-reraised floppet. Med dine aktuelle reads på villain, tror jeg afgjort, at det er +EV at pot controlle IP...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar