QQ i 3way 1000NL FR

#1| 0

Heysan...

Hvad siger I til denne her ? :)

Spillet er 5/10 på pacifik, vi sidder 8 spillere ved bordet. Begge villians har 100BB og jeg har dem dækket

Stats på villians (over +1000 hænder)

Villian 1:
aggresion preflop/flop/turn/riwer: 0,22/1,41/2,12/1,94
vol/pot: 19%


Villian 2:
aggresion preflop/flop/turn/riwer: 0,75/3,1/2,75/2,17
vol/pot: 20%


Jeg får serveret QQ i cut off.
Der bliver foldet til Villian 2 der limper ind i MP
Jeg raiser til 4BB og bliver kaldt af Villian 1 der sidder i BB og Villian 2


FLOP: 975 pot = 125


Villian 1 checker og Villian 2 byder 100


Jeg har villian 2 på følgende range (QQ-TT, set, Flush draw)

Jeg har en marginal hånd og en spiller bag mig, så jeg vælger den passive linie for at holde potten lille og caller.
Villian 1 caller med og vi ser turn


Turn 4 pot = 425


Villian 1 og Vililan 2 checker til mig


Givet action so far er mit bedste bud på deres range:

Villian 1 (højst sandsynligt et draw, muligvis et set)

Villian 2 (han tjekker ikke et set her, så jeg har ham på et draw eller overpar TT-QQ)


Givet ovenstående er planen:

Skyd 3/4 pot for at beskytte potten + få villian 2 til at betale med JJ TT.

Hvis villian 1 skubber er jeg oppe mod et set da han for det første ikke spiller sine draws aggresivt og for det andet må vide at han har meget lidt fold equity.

Får jeg et kald af villian 1 og en klør falder på riwer, betaler jeg kun et meget lille bet på riwer.

Få jeg et kald af villian 2 og en blank falder på riwer, better / betaler jeg gerne pot.


Hvad siger i til den plan?

mvh Lars

03-10-2008 03:37 #2| 0

Nu spiller jeg ikke lige 5/10, men i mine øjne ser det helt standard ud med dine overvejelser...

03-10-2008 08:12 #3| 0

Jeg synes din plan er rigtig god og er nøjagtig som mine egne overejelser, når jeg læser HH her.'
I tilfælde af blank river, så better jeg dog kun 1/2-2/3 pot, da jeg gerne vil have value fra hans TT-JJ, og han ikke kan forventes at kalde et riverbet light på så koordineret et bord, meget afhængig af river dog.

Hvem er villans? Spiller selv NL600 FR på Pacific

03-10-2008 11:03 #4| 0

Stanger, men tror der er for mange penge i puljen til at folde til et skub da combodraw/2pair/tyreskub er en del mere sandsynligt end slowspillet set/straight på det board.

03-10-2008 20:34 #5| 0

Tak for alle kommenterande! og fortsat god weekend! :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar