QQ 100bb deep NL100

#1| 0

Hej PN.

Jeg har fået en forfærdelig cash game start med det ene setup efter det andet. Eller fisken der igen og igen rammer sin river. Held faktoren har stået kronisk på værste run siden GG lancerede. Så det er sku ikke så fedt.

At de bliver ved med og ramme kan jeg ikke gøre så meget ved. Men prøver og kigge på hvad jeg kan gøre.

Alene QQvsKK eller QQvsAA all in pre tror jeg har kostet mig 10 buyins. Efter ca. 30.000 hænder giver QQ et overskud på 57$. Altså lige over et halvt buyin. Det har jeg aldrig prøvet før.

Er jeg bare uheldig i halvanden måned i streg nu, eller er et 5-bet bare altid KK eller AA på NL100?

18-03-2026 01:00 #2| 0

jeg spiller selv nl25, og kan sige nogle har en 100% 4bet frekvens der kun indeholde AA/KK, så tror det er MEGET spiller afhængig. Nogle 3better med 3% så kan du selv gætte hvad en 4bet% er.

Jeg er ikke dygtig nok til nl100

18-03-2026 01:29 #3| 1
MESTERBLOGGER

Den var oppe at vende i min blog sidste uge (se #11-#14).

https://www.pokernet.dk/forum/las-vegas-grinderen-kapitel-6.html

18-03-2026 07:35 #4| 0

Hvad er Villains VPIP/PFR? Fordi synes bestemt det medvirker til at afgøre sandsynligheden for om hans 4bet range er AA/KK

18-03-2026 09:25 #5| 0
morfarnissen skrev:

Den var oppe at vende i min blog sidste uge (se #11-#14).

https://www.pokernet.dk/forum/las-vegas-grinderen-kapitel-6.html

Så du tænker det er en del af tendensen? Jeg har til dato ikke været inde mod ak. Let alone 10-jj. Det virker ultra nitty
18-03-2026 09:26 #6| 1
MrPaulsen skrev:

Hvad er Villains VPIP/PFR? Fordi synes bestemt det medvirker til at afgøre sandsynligheden for om hans 4bet range er AA/KK

Det har været helt normalt. 25/10 ish. Folk der 3-better 3% er selvfølgelig et fold
18-03-2026 10:45 #7| 0

Er det her så en fejl i moderne poker? Vi kommer ind på turn.

18-03-2026 10:52 #8| 0

Nu af nysgerrighed, kan du give mig den range han kalder med pre, som forsætter imod b60 på floppet, og hvad du mener din landing range er? 

Samt hvor capped vil du forvente han er i spottet på flop og turn? 

Har du gjort dig nogen tanker om sizing ift continuation range på floppet, jft SPR OTT? 

Om det er en tendens folk er tight, ja det er det specielt i Rush, på alm borde er det enormt svingende, men de fleste regs er forholds nitty på GG, da de tjener penge via leaderboard grinds mm, så de har ingen interesse i alt for marginale spots, og hvorfor de oftest er tabende spillere, men vindende pga promotions, da der jagtes volume mere end de små edges, ser vi på 4b bluff er det jo 0 ev spots, og noget man udelukkende gør for balance, så hvis du aldrig folder dine QQ og ned, samt kan finde et 5b bluff frem i ny og næ, så udnytter de jo dine manglende tendenser til at adjust. 

19-03-2026 10:10 #9| 0
CrimeRider skrev:

Nu af nysgerrighed, kan du give mig den range han kalder med pre, som forsætter imod b60 på floppet, og hvad du mener din landing range er? 

Samt hvor capped vil du forvente han er i spottet på flop og turn? 

Har du gjort dig nogen tanker om sizing ift continuation range på floppet, jft SPR OTT? 

Om det er en tendens folk er tight, ja det er det specielt i Rush, på alm borde er det enormt svingende, men de fleste regs er forholds nitty på GG, da de tjener penge via leaderboard grinds mm, så de har ingen interesse i alt for marginale spots, og hvorfor de oftest er tabende spillere, men vindende pga promotions, da der jagtes volume mere end de små edges, ser vi på 4b bluff er det jo 0 ev spots, og noget man udelukkende gør for balance, så hvis du aldrig folder dine QQ og ned, samt kan finde et 5b bluff frem i ny og næ, så udnytter de jo dine manglende tendenser til at adjust. 

Uh. Jeg har set en masse. Så det kan være alt fra 1010+, til 78s og små connecters

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar