Problemer med udbetaling fra ActionPoker

#1| 0

Hej pokernettere

Jeg har gennem laengere tid spillet paa ActionPoker. Det har altid vaeret en smule dodgy, da udbetalinger altid har taget laengere tid end de lover. De er dog altid kommet med tiden, saa jeg har vaeret fint tilfreds.

Nu er der sket det, at jeg har sat requested en udbetaling for to uger siden. Kort efter fik jeg en standard mail fra ActionPoker om at de havde modtaget min udbetalings request. En time efter fik jeg en mail fra "ChicoPoker" support, hvor de skriver, at Ecom Enterprise NV for nylig er blevet overtaget af Julian International Holdings, Inc. (JIH), som vil foretage udbetalinger fremover. Paa grund at denne overtagelse, skal jeg forvente forsinkelse paa min udbetaling.

Herefter skriver jeg tilbage og spoerger om, hvornaar jeg kan forvente en udbetaling. De skriver tilbage i en mail, at "jeg maa forvente ekstra ekspeditionstid paa grund af overtagelsen". Det er der ikke meget svar i, saa jeg spoerger helt konkret igen. De svarer tilbage, at de ikke kan give mig et estimat.

Jeg skriver endnu en gang tilbage og forklarer, at jeg som kunde i det mindste maa kunne forvente en tidsramme, men de skriver tilbage, at der er en backlog, de skal koere igennem for fraud checks og udestaaende udbetalinger, og at jeg skal vaebne mig med taalmodighed (hvilket jeg rigtig nok ikke har meget af).

Der staar paa deres hjemmeside, at udbetalinger til NETeller tager 48-74 arbejdstimer, og nu er det to uger siden, jeg har efterspurgt en udbetaling. Jeg skriver til deres support og siger, at hvis ikke de er i stand til at udbetale, boer de ikke lade folk indbetale penge paa deres site. Jeg spoerger, hvad der foregaar og at jeg ikke har taenkt mig at spille een eneste pokerhaand paa deres site, foer de har foretaget en udbetaling.

De skriver tilbage, at de beklager forsinkelsen og logger en "internal request, red - flagged it and asked Operations department to attend to the matter urgently". Det er 48 timer siden, og jeg har stadig ikke hoert noget. Det skal siges, at ActionPoker's operations department er drevet af ActionPoker netvaerket og ikke ActionPoker selv.

Der er i oejeblikket en lang traad paa 2+2 med folk, som er i samme situation, og i bagklogskabens klare lys kunne jeg selvfoelgelig have ladet vaere med at spille paa et saa "dodgy" site. Men nu er problemet her altsaa.

Jeg har svaert ved at finde ud af, hvilken game commision de hoerer under nu. Det var engang Kahnawake Gaming Commission, men jeg ved ikke om de stadig hoerer der under. Jeg overvejer, at skrive en klagesag til dem for at se, om det kan saette skub i tingene.

Hvad foreslaar I pokernettere (ud over aldrig at spille der igen selvfoelgelig).

Puha, det blev vist en lang post, men jeg haaber I kan give lidt input.

Jonas

02-08-2012 22:30 #2| 2

In before Dieb siger noget om kun at spille på kendte og store sites ;)

02-08-2012 22:34 #3| 0
OP

freakstar, jeg taenkte nok der ville komme saadan et svar.

Til alle andre: ja, jeg ved at jeg kan goere som de siger og vaebne mig med taalmodighed, men jeg er af den opfattelse, at deres interne affaerer ikke skal gaa ud over deres kunder. Hvad de laver af overtagelser og naesepilleri skal jo ikke betyde, at deres kunder kun kan cashe ind og ikke cashe ud.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar