Pokertracker

#1| 0

Hej alle

Jeg er begyndt at spille cash game for første gang nogensinde, og har derfor investeret i Pokertracker, og har i den forbindelse nogle simple spørgsmål:

Hvad er en god BB/100?
Jeg spiller NL 25€ og har en BB/100 på 8,8 over ca 23000 hænder. Er det godt og skal man evt. rykke op eller ned i limits?

Jeg spiller på Ongame/Boss Media netværket, hvor man ikke får modstanderen hånd at se, hver gang man kommer til showdown (hvilket man gør på f.eks. Full Tilt Poker).
Betyder det at EV-funktionen i Pokertracker er ubrugelig?
(for afstanden mellem min "amount won"-graf og "net expected won"-graf bliver bare større og større)

Venlig Hilsen Diplomacy

25-05-2010 23:22 #2| 0

Det korte svar:

En winrate på 8,8 BB (BigBets)/100 er højt og nok svært at sustaine. 23000 hænder er ik en speciel stor samplesize til at vurdere om man er vindende og hvad ens BB/100 reelt er, men du er på rette kurs - keep going.

Tag et skud på 50NL når du har 30 buyins, ryk ned igen hvis du kommer omkring 20 BIs (til 50nl) sådan kan du prøve dig frem og tilbage. (-folk vil nok punke mig her med denne aggressive BRM;)

omkring hænder der ik bliver vist kender jeg ik noget til, lyder mærkeligt for mig, men spiller også på party hvor disse ting er på plads :)

25-05-2010 23:43 #3| 0

Mht. til hænder der ikke bliver vist:

Hvis du på Ongame caller et all in, får du altid modstanderens hånd at se, hvorimod modstanderen kun får din hånd at se, hvis han er slået.

25-05-2010 23:44 #4| 0

Flot winrate, den er helt sikkert i den høje ende for dit limit. Ryk op når du selv er klar til det, og mht. BRM så er det noget du skal finde ud af med dig selv. Nogle kan lide at spille sikkert, mens andre godt kan lide at gamble lidt. Der er intet problem med at gamble lidt, sålænge man er i stand til at rykke ned igen.

Sidst men ikke mindst så er EV-funktionen i PT ubrugelig på boss.

26-05-2010 00:09 #5| 0

8,8 over 23k hænder er flot.

Har du 30 BI ville jeg tage et skud på NL$50 hvis jeg var dig. Som Zeranor, ryk ned hvis du ryger under 20BI.

26-05-2010 01:59 #6| 0

Tak for alle svarene. Jeg tror jeg vil tage et par shots på NL 50€.


Er lige kommet på et spørgsmål mere:

Hvordan laver man en backup af sin Pokertracker-database. Jeg kunne godt tænke mig at have sådan en liggende på en ekstren harddisk, da jeg ødelægger mine computere i et uhørt tempo.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar