Pokerstras

#1| 0

hej er der nogen som kan hjælpe mig, jeg har i dag for første gang i lang tid prøve at komme ind på pokerstars men nu beder de mig om at de vil sende en sms til mig. med en code for at det er min konto, og kan godt komme ind men når jeg så gå ind i indstiling og vil lave mit nye mobil og fast nr om så skriver der at jeg ikke kan ændre det da konto er i play og ikke i real money og har ikke det gamel sim kort så jeg kunne se den code de har sendt har skrive til den dansk afd nogen der ved hvor lang tid der gå til man få svar fra dem

Redigeret af mrcool36 d. 17-11-2014 14:29
17-11-2014 14:15 #2| 1

Hvis du sender en mail i samme stil som ovenstående, så vil jeg tro det vil besværliggøre situationen, da der ikke findes hverken et punktum eller komma i ovenstående.

Blot et godt råd, da din tekst er semi svær at læse, man har ingen ide om hvor man skal starte/stoppe.

Det lyder til at du skal skrive til support igen, og forklare dem denne situation.
Spørg dem hvad de skal bruge for at kunne identificere at det er dig som ønsker ændring af mobil nr.

De kan både være hurtige til at svare, men de kan også være langsomme :)

Håber du får det løst.

17-11-2014 14:28 #3| 0

ups ja det er jeg ikke så god til :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar