PokerStars - NemID Opdatering

#1| 4

Hej alle

Så har vi en forsigtig, men glædelig nyhed i forhold til NemID. Forbindelsesproblemet med NemID er udbedret og systemet har nu fungeret i et par timer. Når vi er forsigtige, er det fordi, vi gerne vil monitorere og teste yderligere før, vi betragter problemet som fikset.

Vi skal understrege, at vi naturligvis tager det her meget alvorligt og vil gøre vores bedste for at sikre stabiliteten fremover.

Igen vil vi gerne beklage til de mange af jer, der har oplevet problemer.

Med venlig hilsen,
PokerStars.dk

07-10-2013 21:44 #2| 9

Hvis I tager det seriøst hvorfor høre vi så først fra jer når problemet er løst?

07-10-2013 21:45 #3| 2

@Phyxius

Nice med en opdate fra en pålidlig kilde.

@N-V-M

Du tror vel ikke, at stars ikke har taget det seriøst??

07-10-2013 21:47 #4| 3

Jeg tror at DK betyder meget lidt for stars og så ved jeg det er dårlig service at der ikke er kommet en udmelding i 4 dage.

07-10-2013 21:58 #5| 0

N-V-M, et det er hvad du syntes, og det er selvfølgelig min mening.

jeg var i gang med nogle tours, og blev koblet af, og skrev til dem, og uden tøven refunderede i det mindste pengene. Så helt ligeglade er de nok ikke.

wsit: din mening

Redigeret af Benyamins d. 07-10-2013 21:59
07-10-2013 22:01 #6| 0

@N-V-M

Jeg tror, at kunder betyder meget for stars - og et helt lands kunder betyder rigtig meget.

Jeg ved ikke hvorfor, at der ikke har været en udmelding fra stars før nu, om det også kan have indflydelse af at det har været weekend eller om det bare er sløvsind fra deres side af. Men tænker, at det kan være svært for Phyxius at komme med en officiel melding før der er rimelig styr på problematikken.

Det kunne dog være spændende at høre om, hvorfor disse problemer opstod, som jo ikke udelukkende var danske og hvad stars har tanker om, hvordan det fremtidigt kan undgås.

07-10-2013 22:28 #7| 1
N-V-M skrev:
Jeg tror at DK betyder meget lidt for stars og så ved jeg det er dårlig service at der ikke er kommet en udmelding i 4 dage.


Poker er rimelig populært i Danmark, sammenlignet med mange andre lande. Især DK's størrelse taget i betragtning. Så jeg kan ikke tro de er helt ligeglade.
08-10-2013 00:42 #8| 0

Hvad er status med kompensation for de tours som man fik et stort handicap i, da alle MTT's frøs og man derfor var blevet blinded gevaldigt ned. ?

08-10-2013 00:47 #9| 6

Bevares, så er det problem løst..

Dog mangler Triggerhappy187 stadig at få åbnet sin 7-stjernede profil!

08-10-2013 07:45 #10| 0

@NVM

Ret skal være ret, de har meldt op på deres FB side i lørdags: Vi er opmærksomme på, at I har problemer med at logge ind med NemID. Vi arbejder på højtryk for at løse problemet og skal nok oplyse her på siden, når det er løst.

Selvfølgelig ikke den store betydning for dem der ikke har en FB side, men stadig - det var en udmelding.

08-10-2013 09:08 #11| 0
PN MESTER 2019

Er jeg den eneste der ikke har forbindelse til Stars pt, på trods 100% god internetforbindelse???

KOM NU IND I KAMPEN STARS!!!

08-10-2013 09:47 #12| 0

Virker fint her...

08-10-2013 09:48 #13| 0

Kommer fint ind i dag

08-10-2013 09:50 #14| 0
CDJChristo skrev:
Hvad er status med kompensation for de tours som man fik et stort handicap i, da alle MTT's frøs og man derfor var blevet blinded gevaldigt ned. ?

De skriver på fb at man skal skrive en mail til dem med turnerings-id, brugernavn og en beskrivelse af situationen. Jeg venter selv på et svar fra dem.
08-10-2013 15:45 #15| 0

Jeg mangler også at høre svar omkring refundering af turneringsdollors. Har ventet i 5 dage nu, men går ud fra der er lang ventetid grundet de mange sager der måtte vente.

Håber da få kompentation for de tours, hvor jeg var oppe i.

08-10-2013 18:44 #16| 4

Hej alle

Først og fremmest vil vi gerne understrege, at vi har haft stærkt fokus på at løse NemID-problemet. Når det har taget så lang tid at løse, er det fordi, at det har været et ganske kompliceret problem.

For at give lidt ekstra spilleglæde til alle jer, der har været påvirket af de seneste dages forbindelsesproblemer, har vi besluttet at afholde en $5.000 freeroll. Vi er i stand til at foretage et præcist dataudtræk på alle, der ikke har kunnet gennemføre et NemID-login og kan derfor give netop disse personer mulighed for at deltage.

Vi vender tilbage med tidspunkt for denne freeroll inden for en uge.
Globalt set er der stadig personer, der oplever forbindelsesproblemer, og at klienten fryser. Dette er faktisk et andet, teknisk problem, der ikke har noget at gøre med NemID.

Men hvis du har oplevet, at du haft tekniske problemer, vil vi overveje at refundere buy-in i tilfælde, hvor spillere mistede en betydelig del af deres chips, blinds og antes. Hvis de mener du var væsentligt ulejliget af dette, så kontakt os venligst på [email protected], med den følgende emne-linje:

"REFUND: T#[Indsæt turneringsid], $[Indsæt buy-in], [Indsæt user-id]"

For eksempel, "REFUND: T#123456780, $20 + 2, KidJoker"

Hvis du mener, at flere turneringer du spillede i, var væsentligt påvirkede, så notér venligst alle turnerings-ID i e-mailen:

T#123456780, $20 + 2
T#123456781, $10 + 1
T#123456782, $50 + 5

Med venlig hilsen
PokerStars.dk

08-10-2013 18:57 #17| 0

Hej PhyxiusDK

Kan se nogle af brugerne allerede har fået kompensation for deres mistede chips/muligheder.

Jeg snakkede med en af dine kolleger lørdag aften. Han skrev at min sag var ekspederet videre til en "pokerspecialist" som ville se på min sag.

Jeg har stadig ikke hørt noget fra jer, kan jeg gøre noget for at fremskynde processen?

Mvh

Rasmus (GodOfTallnes)

08-10-2013 19:00 #18| 1

PhyxiusDK lyder godt med bare lidt tilbagemelding.

MHT til de tours man var igang med, hvor ens chipstak var 3x startstack mm., får man vel ikke kun buyin tilbage?

Ikke min skyld at PS fryser og man bliver smidt af uden mulighed for at logge på igen. Prøvede 50+ gange at komme på igen på både comp og Ipad uden NEMID.

Hvis man kun får buyin tilbage, går jeg ud fra at man også får buyin tilbage for de turneringer, som man var ude af inden man blev frozzet ud.

(skal man skrive disse tour ID på også)

Andet ville jo være tyveri.

SOM GodOfTallnes blev min anmodning også sendt til jeres support lørdag, uden man har hørt mere.

09-10-2013 14:38 #20| 0

Er jeg den eneste der ikke har fået refunderet turningsbilleter eller hørt fra PokerStars?

Jeg fik at vide fra deres support, at man ville få svar inden 72 timer, hvilket nu er +100 timer.

09-10-2013 15:40 #21| 0

Hej Delfol

Jeg har hørt fra dem i formiddags. De fortalte at det var tæt på de havde en afgørelse, og at de havde rigtig mange sager at granske igennem.
Vi må bare væbne os med tålmodighed og håbe de træffer en hurtig og fair afgørelse.

Redigeret af GodOfTallnes d. 09-10-2013 15:44
09-10-2013 17:04 #22| 0

Jeg har fået refunderet for en sat jeg spillede. WP Stars!

09-10-2013 17:08 #23| 0

Hej

Jeg giver ikke meget for PokerStars såkaldte 24/7 kundeservice, og hvordan f.... kan de egentlig kalde det 24/7 og kundeSERVICE, når man ikke kan kontakte dem live (telefon eller chat) og der går mange døgn inde de besvarer mails, om overhovedet!?

Jeg har igen i dag problemer med Nem ID login, for selvom min Nem ID accepteres og jeg bliver bedt om bare gå tilbage til softwaren og spille, forbliver "Valider" vinduet åbent om man kan ikke spille, kun prøve at logge på endnu en gang, hvilket naturligvis heller ikke hjælper, "Valider" vinduet forbliver stadig åbent og man kommer ikke videre.

Har naturligvis, naiv som jeg er, mailet til PokerStars support for over 4 timer siden i håb om hjælp, men det har naturligvis ikke hjulpet - intet svar eller info om eventuelle problemer de måtte have (og vil erkende!) med Nem ID login.

PokerStars er tilsyneladende totalt ligeglade med deres danske kunder, hvilket de tillader sig på grund af deres dominerende position på markedet i Dk, men et er sikkert, de mister kunder på dette.....mindst 1, det kan jeg garantere, men forhåbentligt så mange, at de tager os (pokerspillerne i Dk) seriøst!

10-10-2013 13:39 #24| 0

Hej alle

Jeg kan stadig ikke logge på PokerStars med Nem ID, som beskrevet i mit sidste indlæg, er jeg den eneste der har disse problemer, siden PokerStars intet, ABSOLUT INTET, gør?

10-10-2013 13:50 #25| 0

Fik også suget halv min stack i en 8.8 rebuy dybt enten itm eller lige ved, da det hele frøs men efter som det var den eneste skade giver vi nemid skylden denne gang :)

Deltager da gerne i den freeroll :)

10-10-2013 15:05 #26| 0

Jeg kan godt logge ind på Stars på min comp med NEMID, men kan stadig ikke fra min Ipad, som siger at jeg er logget på en anden comp med brugeren.

Jeg afventer stadig svar fra stars omkring refundering af tourneydollors.

Er nu gået 6 dage, hvor jeg kun har modtaget en standard mail, hvor de skriver at mailen er vidersendt til rette afdeling. Jeg ville få svar inden 72 timer.

Det er nu over 120 timer siden, at jeg har hørt fra dem.

MHT til en Freeroll, burde de mere bruge tiden på at svare på deres mails.

10-10-2013 16:19 #27| 1
Xane skrev:
Hej

Jeg giver ikke meget for PokerStars såkaldte 24/7 kundeservice, og hvordan f.... kan de egentlig kalde det 24/7 og kundeSERVICE, når man ikke kan kontakte dem live (telefon eller chat) og der går mange døgn inde de besvarer mails, om overhovedet!?

Jeg har igen i dag problemer med Nem ID login, for selvom min Nem ID accepteres og jeg bliver bedt om bare gå tilbage til softwaren og spille, forbliver "Valider" vinduet åbent om man kan ikke spille, kun prøve at logge på endnu en gang, hvilket naturligvis heller ikke hjælper, "Valider" vinduet forbliver stadig åbent og man kommer ikke videre.

Har naturligvis, naiv som jeg er, mailet til PokerStars support for over 4 timer siden i håb om hjælp, men det har naturligvis ikke hjulpet - intet svar eller info om eventuelle problemer de måtte have (og vil erkende!) med Nem ID login.

PokerStars er tilsyneladende totalt ligeglade med deres danske kunder, hvilket de tillader sig på grund af deres dominerende position på markedet i Dk, men et er sikkert, de mister kunder på dette.....mindst 1, det kan jeg garantere, men forhåbentligt så mange, at de tager os (pokerspillerne i Dk) seriøst!


Slap nu af din..........

De er overhovedet ikke ligeglade, de har bare pisse travlt fordi de oplever problemer med deres system over det hele (e.g. MANGE flere henvendelser end de normalt modtager).

Altså 4 timer siden? Pleaaaase.

Normalt er de super snappy til at besvare support anmeldelser, og de er egentlig et af de eneste sites der går op i kundeservice så slap lige af.

11-10-2013 15:23 #28| 0

Så er der gået en uge, uden man har hørt fra PokerStars. Utroligt de ikke bare kan give svar fra sig. Hjælper det at skrive den 6 mail til dem?

11-10-2013 15:33 #29| 0

Jeg tror roligt du kan regne med at de har et kø system der gør at din 6. Mail bare ryger sidst i køen så det hjælper næppe.

11-10-2013 16:56 #30| 0

Er der andre der stadig har problemer.
Kan ikke logge ind. Når jeg trykker fortsæt, og forventer at se nem id vinduet,
Skriver den at internet explorer ikke kan vise siden. Er det min Com der er noget galt med der?

13-10-2013 10:15 #31| 0

Er jeg den eneste der ikke har hørt noget omkring refundering af turneringsdollors? Er nu 9 dage siden det er sket. Fik at vide, at der ville gå 72 timer, før jeg fik svar, hvilket nu er mange dage siden. Ved godt de har haft travlt pga de mange problemer, men nu er det somsagt så mange dage siden.. Hører intet fra dem.

13-10-2013 18:01 #32| 0
standerlampe skrev:
Er der andre der stadig har problemer.
Kan ikke logge ind. Når jeg trykker fortsæt, og forventer at se nem id vinduet,
Skriver den at internet explorer ikke kan vise siden. Er det min Com der er noget galt med der?


Har præcis samme problem..
13-10-2013 18:48 #33| 0
Musavian skrev:
standerlampe skrev:
Er der andre der stadig har problemer.
Kan ikke logge ind. Når jeg trykker fortsæt, og forventer at se nem id vinduet,
Skriver den at internet explorer ikke kan vise siden. Er det min Com der er noget galt med der?


Har præcis samme problem..
download GoogleChrome så kører det
18-10-2013 16:23 #34| 0
HestenTonny skrev:
Xane skrev:
Hej

Jeg giver ikke meget for PokerStars såkaldte 24/7 kundeservice, og hvordan f.... kan de egentlig kalde det 24/7 og kundeSERVICE, når man ikke kan kontakte dem live (telefon eller chat) og der går mange døgn inde de besvarer mails, om overhovedet!?

Jeg har igen i dag problemer med Nem ID login, for selvom min Nem ID accepteres og jeg bliver bedt om bare gå tilbage til softwaren og spille, forbliver "Valider" vinduet åbent om man kan ikke spille, kun prøve at logge på endnu en gang, hvilket naturligvis heller ikke hjælper, "Valider" vinduet forbliver stadig åbent og man kommer ikke videre.

Har naturligvis, naiv som jeg er, mailet til PokerStars support for over 4 timer siden i håb om hjælp, men det har naturligvis ikke hjulpet - intet svar eller info om eventuelle problemer de måtte have (og vil erkende!) med Nem ID login.

PokerStars er tilsyneladende totalt ligeglade med deres danske kunder, hvilket de tillader sig på grund af deres dominerende position på markedet i Dk, men et er sikkert, de mister kunder på dette.....mindst 1, det kan jeg garantere, men forhåbentligt så mange, at de tager os (pokerspillerne i Dk) seriøst!


Slap nu af din..........

De er overhovedet ikke ligeglade, de har bare pisse travlt fordi de oplever problemer med deres system over det hele (e.g. MANGE flere henvendelser end de normalt modtager).

Altså 4 timer siden? Pleaaaase.

Normalt er de super snappy til at besvare support anmeldelser, og de er egentlig et af de eneste sites der går op i kundeservice så slap lige af.

18-10-2013 16:38 #35| 0
HestenTonny skrev:
Xane skrev:
Hej

Jeg giver ikke meget for PokerStars såkaldte 24/7 kundeservice, og hvordan f.... kan de egentlig kalde det 24/7 og kundeSERVICE, når man ikke kan kontakte dem live (telefon eller chat) og der går mange døgn inde de besvarer mails, om overhovedet!?

Jeg har igen i dag problemer med Nem ID login, for selvom min Nem ID accepteres og jeg bliver bedt om bare gå tilbage til softwaren og spille, forbliver "Valider" vinduet åbent om man kan ikke spille, kun prøve at logge på endnu en gang, hvilket naturligvis heller ikke hjælper, "Valider" vinduet forbliver stadig åbent og man kommer ikke videre.

Har naturligvis, naiv som jeg er, mailet til PokerStars support for over 4 timer siden i håb om hjælp, men det har naturligvis ikke hjulpet - intet svar eller info om eventuelle problemer de måtte have (og vil erkende!) med Nem ID login.

PokerStars er tilsyneladende totalt ligeglade med deres danske kunder, hvilket de tillader sig på grund af deres dominerende position på markedet i Dk, men et er sikkert, de mister kunder på dette.....mindst 1, det kan jeg garantere, men forhåbentligt så mange, at de tager os (pokerspillerne i Dk) seriøst!


Slap nu af din..........

De er overhovedet ikke ligeglade, de har bare pisse travlt fordi de oplever problemer med deres system over det hele (e.g. MANGE flere henvendelser end de normalt modtager).

Altså 4 timer siden? Pleaaaase.

Normalt er de super snappy til at besvare support anmeldelser, og de er egentlig et af de eneste sites der går op i kundeservice så slap lige af.



Well, stadig ikke fået hjælp til at logge på PokerStars, nu over en uge efter problem opstod! Så meget for professionel, seriøs kundeservice!. Så snart jeg har fået hjælp til at overføre mine penge til min bankkonto (hvis de vil hjælpe med det!), hvilket jeg jo heller ikke selv har mulighed for, da jeg ikke kan logge på min konto eller få hjælp hertil, finder jeg et seriøst site, der kender til konceptet kundeservice, og ikke servicerer deres kunder princippet: Problemer? - Klar dig selv eller find et andet pokersite!
23-10-2013 05:06 #36| 0

Hej

Fik endelig klaret mit Nem ID problem mandag, efter små 2 uger uden at kunne logge på PokerStars. Det viste sig at være en såkaldt "hanging login", men hvorfor det tog dem ca 2 uger at finde ud af dette ved jeg ikke. Under alle omstændigheder løste de endelig mit problem, tak for det, så jeg giver PokerStars endnu en chance.

Tak for hjælpen, trods alt :-)

Redigeret af Xane d. 23-10-2013 05:06
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar