PokerStars - kundeservice.

#1| 3

Hej.


Har spillet på stars i mange år. En ting der har undret mig er at mine venner siger deres kundeservice ikke svare, og hvis de gør er det ikke fyldstgørende ect.


Har til dato ikke prøvet at miste forbindelsen derinde i en turnering hvor problemet er hos mig selv , sågar falde i søvn hvor jeg har skrevet til dem at jeg mistede forbindelsen. De kompensere mig hver gang. Iforhold til alle andre skins hvor det en evig kamp.


Havde engang i et 100x spin 30 USD med disconnection men der man garanteret 300 USD så de kan ikke rigtig gøre noget og var desværre på mobil så der de tilgivet.


Der kan være uger eller måneder imellem jeg kontakter dem men deres service er der stadig.


Sidder så med min bror der laver et live tennisbet.

1-1 sæt 5-5 tredje sæt

Beløbet er i den lave ende ift hvad han ofte Better nok 1/10 unit ift normalen .


Følger kampen Hero bryder og kan serve den hjem foran 6-5 40-0 og stars har livebetting åben indtil matchbold. Hvor den lukker rimelig almindeligt forløb .

Da de skal skydes videre er bettet nu void. Altså kun indsats kommet retur og annulleret.

Selv på officielle sider står den som 7-5.


Vi skriver hurtig mail da det bør være let at få mønterne. Samt googler lige resultat og tager screenshot som vedhæftet



Skriver samme som ovenstående hvortil den måske ikke skarpeste kundeservice medarbejder svare:



After reviewing your account we can see that the bet in question has been voided and the stake was credited back.We would like to apologize for the inconveniences caused.Please let us know if we can be of any further assistance.



Så står den på semi tilt en dejlig dansk sommer aften hvor det regner stabilt udenfor og vi skriver :

How is it possible to voided the bet when you live betting is open until the last Ball?

You are testing my patience


Hvortil man er opgraderet til ny kundeservice medarbejder der svarer :


Thank you for contacting us.Unfortunately, there was an error in bet settlement process.However, we have already fixed the problem and winnings were credited to your account.Please accept our apologies for any inconvenience it may have caused.If there is anything else we can help you with, please let us know.


Så servicen er der stadig man skal bare være vågen. Hele forløbet tog max 30 minutter.


Hæfter os ved de sidste to linier og skriver tilbage til dem at det underligt kundeservice skal kontaktes to gange samt håberalle der ikke har brokket sig har fået deres mønter.


De kan give et freebet eller rungood i et år som tak.

Hvortil de svarer følgende


First please rest sure that all the winners were paid with the resettlement of the markets. Once again we apologize for the error and any inconvenience caused. As I am sure you will understand, we make every effort to maintain high levels of accuracy throughout the site at all times. Unfortunately, mistakes do happen, and we always make sure they are corrected as soon as possible. Having reviewed your account and recent betting activities, I could confirm you are eligible for a Cash back of €70. This will be credited in your account within 24 hours in form of free bets of €10 and €20.We hope this put your mind at easy and please rest sure that we will thrive to ensure that this does not happen again. Best of luck in our games.


Så super service efter man var igennem første led. Første bet var ca 15 EUR og ender pludselig med en del freebet.

Redigeret af Repsak d. 16-07-2017 07:49
16-07-2017 09:07 #2| 0

de svare heller ikke mig har opgivet dem.. har skrevet 3 mails via ders ticket system ibgen svar i over 1måned..


Men du fik da svar så de lever jo nok:)

Redigeret af gizzar d. 16-07-2017 09:08
16-07-2017 09:24 #3| 0
gizzar skrev:de svare heller ikke mig har opgivet dem.. har skrevet 3 mails via ders ticket system ibgen svar i over 1måned..

Det lyder alligevel lidt vildt.

Jeg har oplevet at vente 6-7 dage, men det var for noget tid siden da deres system crashede.

Ellers svarer de mig altid samme dag, oftest inden for et par timer.

Prøv at skriv til deres engelske support eller via en almindelig mail, i stedet for deres kontaktformular. :)

16-07-2017 09:56 #4| 0
OP
gizzar skrev:de svare heller ikke mig har opgivet dem.. har skrevet 3 mails via ders ticket system ibgen svar i over 1måned..

Men du fik da svar så de lever jo nok:)


JohnnyChock skrev: Det lyder alligevel lidt vildt.
Jeg har oplevet at vente 6-7 dage, men det var for noget tid siden da deres system crashede.
Ellers svarer de mig altid samme dag, oftest inden for et par timer.
Prøv at skriv til deres engelske support eller via en almindelig mail, i stedet for deres kontaktformular. :)

Engelsk support er klart vejen frem, anbefaler de også selv hvis man ønsker hurtig support.


16-07-2017 12:47 #5| 1
JohnnyChock skrev: Det lyder alligevel lidt vildt.
Jeg har oplevet at vente 6-7 dage, men det var for noget tid siden da deres system crashede.
Ellers svarer de mig altid samme dag, oftest inden for et par timer.
Prøv at skriv til deres engelske support eller via en almindelig mail, i stedet for deres kontaktformular. :)

Skrev engelsk til dem, arhh måske ikke en måned men så 3 uger ihvertfald


Genkender ihvertfald ikke den support man fik for 2 år siden or so


Jeg beskylder lidt deres kontakt formular ikke virker but who knows

Redigeret af gizzar d. 16-07-2017 12:48
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar