Pokernet SHEEP Championship 2020 - Officiel hovedtråd

#1

Så er det her endelig! Og i år... bliver det endnu vildere!

 

Pokernet SHEEP Championship 2020! (PNSC2020)


Om spillet kort:

I Sheep skal du besvare en række ugentlige spørgsmål, hvorefter der vil blive kåret en vinder af de enkelte events. Du skal ikke svare det, du selv synes, men det du tror, flertallet vil svare. Hvad folk har svaret, offentliggøres under den efterfølgende, og som regel ganske hyggelige reveal. Efter afslutningen af 10. event, kårer vi så årets Pokernet Sheep Champion, som udover æren og håneretten, vil blive belønnet med 1. præmien (pt. en fantastik smuk vandrepokal, billede kommer senere).


Målet er 10 sheeps afholdt mellem den 20. december og 21. februar. Se datoer for de enkelte events længere nede. I år er det de otte bedste resultater der tæller, så der er derfor muligt at springe 2 events over, uden at det får negativ indflydelse på muligheden for at vinde. Omvendt giver det også de flittige mulighed for at forbedre deres placering i den samlede stilling. Der er ikke noget krav til hvor mange events, man ønsker at deltage i. Har du ikke spillet Sheep før, kan du prøve spillet i en Opvarmings/Warm-Up sheep HER. Endvidere kan du også se de sidste års championship her og her, indeholdende links til de enkelte events. 
 
Årets præmier:  

Bidrag modtages med kyshånd, og løbende vil præmielisten opdateres. Indtil videre har vi følgende fantastiske præmier:

  1. pladsen: Den eksklusive PNSC vandrepokal + Eksklusiv pisgul PN skrubugle + Gavekort til 1 stk Hoodie eller 2 stk T-shirt fra PN-shoppen
  2. pladsen: Eksklusiv pisgul PN skrubugle
  3. pladsen: Eksklusiv pisgul PN skrubugle

Skulle yderligere deltagere få lyst til at bidrage til præmiepuljen, vil dette blive tilføjet til nuværende pulje. Ligeledes er der mulighed for at byde ind med alternative præmier til ekstra kategorier. Hvis du vil bidrage til morskaben, skal du bare sende mig en PM med hvad netop du kan/vil byde ind med. Hvis ingen byder ind, kan jeg indtil videre, kun garantere de nævnte præmier.

 

Eventuelle præmiekategorier afsløres senere. 


Forskellige spilvarianter:
"Alm. sheep" Gerne med et tema. Her gælder det om at svare det samme som de andre spillere og at score flest point.

"Peehs" Her gælder det om at have de mest unikke, korrekte svar, og dermed gælder det også om at score færrest point.


"Alfabet sheep" En alm. sheep, hvor der er et overordnet tema og man skal finde et svar, der passer med hvert enkelt bogstav i alfabetet. 


"HFU"/"OOO" (hvad falder uden for/Odd One Out") Her er der 4-5 enheder, hvor én af dem IKKE har noget til fælles med de andre. 


"HHH" (Hvem, Hvad, Hvor, Hvornår) 


"Kangaroo" Næsten det samme som Sheep, men hvor det istedet gælder om at finde det mest populære ukorrekte svar.


"Heep" Som almindelig sheep, men med det twist, at det mest populære svar scorer 0. Det næst-mest populære svar er altså målet.

Flere typer er en mulighed, men skal godkendes først!

Overordnede regler og info:

Hver GM poster de grundlæggende regler for eget event efter valgte sheep-variant, så sørg for at gennemlæse alle OP's.


Nye GM’s kan altid hente hjælp til at sætte et spil op ved at sende en PM til undertegnede eller ved at poste her i tråden. Så hold dig ikke tilbage, hvis du er ny og gerne vil prøve at være GM.

ALLE GM’s bedes læse deres OP grundigt igennem inden de poster, det er for dovent ikke at ændre event nummer og lignende ;-)

GM kan forlænge sin svarfrist dog aldrig mere end 24 timer fra oprindelig frist. Undertegnede skal have besked hvis deadline rykkes mere end 2 timer.

GM kan afkorte sin først angivne svarfrist inden for 24 timer fra release af spørgsmålene. Herefter kan deadline kun forlænges (se ovenfor)

!!!OBS!!!

-ALLE besvarelser er individuelle

-Man må ikke på nogen måde koordinere sine svar med andre

-Man må ikke afsløre indholdet af sin entry for andre på nogen måde

-Man har selv ansvar for at orientere sig om de gældende regler for de enkelte events

-Man har selv ansvar for at indsende besvarelser rettidigt

ALLE reelle klager foregår som udgangspunkt til GM for eventet, men ellers til undertegnede pr. PM.

SNYD
For at citere Thingyman fra det første championship: Mht.snyd: Jeg vil personligt diskvalificere enhver person (fra hele turneringen!), som jeg mistænker det mindste for at have snydt! Jeg ville sjældent kunne bevise det, men der kan være meget stærke ledetråde, som jeg må tage stilling til. Heldigvis er muligheden for snyd begrænset i de fleste SHEEP-formater, men vær stadig opmærksom på, at I deltager under disse nævnte præmisser.


Samme regel gælder igen i år.

Pointsystemet:

Således uddeles pointene efter ethvert overstået SHEEP-event:

-Alle deltagere inkl. Top 10 får ét point for at deltage pr. event.

-Hver spilstyrer/GM modtager 6 point for at hoste et spil svarende til samlede point for en 3. plads (Hvis man hoster mere end event, giver de efterfølgende events man hoster 4 point, svarende til en 4. plads).

-Top 10 tildeles yderligere point alt efter placering i hver event:
1. plads: 10 point

2. plads: 7 point

3. plads: 5 point

4. plads: 3 point

5. plads: 2 point

6.-10. plads: 1 point


Ved pointlighed vil spilleren med flest sheeps vinde den højeste placering. Hvis flere spillere har samme pointantal og sheeps deler de pointene for de pladser de optager. 


Eksempel:

Spiller A, B og C har 330, 330 og 329 point henholdsvis, alle med 10 sheeps.

Spiller A og B deler derfor førstepladsen og andenpladsen (11 og 8 point = 9,5 point hver), mens spiller C tager tredjepladsen (6 point). Hvis flere spillere deler en placering afrundes der til nærmeste halve pointtal.



 Hvordan er man GM?

1) Download softwaren herunder

2) Skriv en masse underholdende spørgsmål ind og post dem i en ny tråd

3) Modtag svar og tast dem ind i softwaren

4) Brug softwaren til at lave løbende og endelig score under reveal

5) ???

6) Profit

Link til Sheepscore software.

Spil program: 

Alle datoer er vejledende og kan skubbes med et par dage indtil de er bookede. Alle de vejledende reveal datoer er søndage, men tænker særlig at event 2 kan rykkes lidt, da det ligger i juleferien (op til GM). 


Opvarming/introsheep, 6/12-13/12 (NNameNShame), alm. sheep, Begynder/Opvarmings-SHEEPREVEAL
1. event, 13/12-20/12 (Holstt), alm. sheep, HYGGEFILM VED JULETIDREVEAL
2. event, 20/12-27/12 (Aurvandil), alm. sheep, 'Vær velkommen kvindens år'REVEAL
3. event, 27/12-3/1 (tuznelda), alm. sheep, 'De stakkels mænd'REVEAL
4. event, 3/1-10/1 (Allundberg), alm. sheep, Sjov og SpilREVEAL
5. event, 10/1-17/1 (peller), alm. sheep, Gå i barndom, REVEAL
6. event, 17/1-24/1 (FlamingoV), HEEP, Den flotte fredagREVEAL
7. event, 24/1-31/1 (NanoQ), PEEHS, Alene i Vildmarken!, REVEAL
8. event, 1/2-7/2 (kris_rem), alm. sheep, Dansk Politik, REVEAL
9. event, 9/2-14/2 (tuznelda), PEEHS, Total random shit peehsREVEAL
10. event, 14/2-21/2 (NNNS), IKKE alm. sheep, Gambler's Den, REVEAL


EDIT: TAK TIL ALLE VORES FANTASTISKE GMs


Alle åbne events kan bookes, og datoerne er vejledende, og kan tilrettes efter GM’s muligheder. De enkelte events skal dog afholdes så nogenlunde inden for de angivne datoer.

Alle der ønsker at hoste et eller flere spil smider en post her i tråden, med angivelse af hvilken event, hvilken Sheep variant, samt eventuelle ændringer af dato for eventet.


Man kan godt reservere en spilperiode uden at have titel/type afgjort, men dette skal dog oplyses/bekræftes SENEST 3 dage inden spilstart.

Forsøg at undgå overlappende temaer/spørgsmål, gælder først til mølle princippet.

Hvis man gerne vil lægge spørgsmål op samme dag, som en anden laver reveal, er det helt i orden. Dog bør man vente indtil deadline for entrys til den åbne event er passeret.


Den samlede stilling opdateres i post #2, hurtigst muligt efter reveal. Mangler der noget til OP, så sig til, og har du spørgsmål så send en PM.

Vel mødt! Let's get this show on the road!

Redigeret af NNameNShame d. 22-02-2021 19:39
05-12-2020 14:03 #2

Stillingen efter 9. runde (HUSK: Det er de 8 bedste entries tæller)

Ploven13 - 38 (7 entries)
Aurvandil - 36.5 (9 entries)

makassip - 35 (9 entries)


Holstt - 32.5 (9 entries)
FlamingoV - 28.5 (9 entries)

 

NNameNShame - 27.5 (8 entries)
NanoQ - 25.5 (9 entries)
tuznelda - 25 (8 entries)

miks77 - 22 (7 entries)
peller - 22 (7 entries)

Franneren - 20
Allundberg - 18
Bridgeking - 18
arnoldi - 16
kris_rem - 15.5
Argyle_DK - 15
balsgård - 15
Inkog92 - 15
Micebulldogs - 15
grovfil - 13
KimN - 11
Viggorous - 10
Seahawks - 9
Mikkmakk - 8
MrKjaer - 8
Muhsen - 5
Champen81 - 4
LoneRangR - 4
thedust - 4
moktar - 3
Baarup - 2
jones - 2
Mads - 2
Lego - 1
Piilen - 1
THR72 - 1
Vejle87 - 1

Redigeret af NNameNShame d. 15-02-2021 22:45
05-12-2020 18:49 #3

Jeg vil gerne byde ind med 3 hæklede pisgule skrubugle i "nøglering-størrelse", så 1, 2 og 3. Pladsen kan bære ægte skrubugleskrub med sig overalt. 

 

Maven bliver selvfølgelig sort og rød, muligvis med hvidt PN broderet på.

 

05-12-2020 21:15 #4

Super Tuz

 

Jeg er in!

05-12-2020 21:22 #5

Fedt tuz, jeg er sikker på der kommer indædt konkurrence om topplaceringen nu 🦉

 

Hvis ikke der er nogen som melder sig som intro GM, så skal jeg nok lave en simpel en og smide op i morgen 😊

06-12-2020 21:19 #6

Så er opvarmings-eventet op. Jeg har forsøgt at gøre det ret ligetil, så skynd jer ind og send en besvarelse :)

 

https://www.pokernet.dk/forum/begynderopvarmings-sheep-god-underholdning-for-alle.html

06-12-2020 21:25 #7
06-12-2020 21:39 #8

Nogen der vil vinde guldfåret og evig hæder og ære (eller booke sig som GM til et event)?


@Andro

@Allundberg

@Alexanderbp

@Argyle_DK
@Aurvandil

@baarup

@balsgård
@Bridgeking
@Baarup

@cains

@Champen81
@chrja

@Expertdonk

@Foeller
@Franneren

@Freakstar

@fryden

@FlamingoV

@Granaten11
@gregisme
@henrikthing

@Holstt

@Inkog92

@Jenson

@Jensen

@Jones
@Kanelsneglen
@KimN

@Knuser
@kris_rem
@lekkim0610

@LasVal

@LoneRangR

@Live
@Mads
@Mags
@Mate2004
@messi73
@Micebulldogs

@Mikkmakk

@miks77
@Mollematen
@MrKjaer

@NanoQ

@nephew76
@Nilsson
@NNameNShame
@NotACop
@Perro

@peller

@Piilen

@Ploven13
@Random

@Rokamp90

@Robertoloda
@Seahawks
@Sebbecenter
@SkatKat
@Slimtex

@sothys

@Steffenbif

@Spefan

@SurrenderAt20

@toganim

@thedust
@Thingyman
@THR72

@tuznelda

@Ukrudtssluger

@Viggorous

06-12-2020 22:14 #9

Jeg kan godt tage 3. Event og et mere i januar/ februar. 

06-12-2020 22:14 #10

nej.

06-12-2020 23:36 #11

Kan godt GMe et event

07-12-2020 00:53 #12

Jeg tager gerne event 2 og reveal den 27. er fint.

Det bliver en klassisk sheep og temaet er 'Vær velkommen herrens kvindens år'

07-12-2020 12:32 #13
Allundberg skrev:

Kan godt GMe et event

 

 Event 4 tænker jeg. 

07-12-2020 22:14 #14

Jeg tager event 3. 

07-12-2020 22:44 #15
Administrator

jeg skal også nok tage et - og der er obv et gavekort fra PNshoppen på præmielisten

08-12-2020 08:23 #16

Jeg er også på. Har indsendt opvarmningssvar.

08-12-2020 12:27 #17

Mega fedt med opbakningen. Både i form af deltagere og GM's!

 

@tuznelda

@Holstt

I vil begge have event 3. Er der en af jer som kan tage en anden dato?

 

Bridgeking skrev:

jeg skal også nok tage et - og der er obv et gavekort fra PNshoppen på præmielisten

 Lyder godt! Fedt, er det til alle podiepladserne, eller kører vi winner takes it all på gavekortet? :) 

08-12-2020 12:59 #18
Administrator
NNameNShame skrev:

Mega fedt med opbakningen. Både i form af deltagere og GM's!

 

@tuznelda

@Holstt

I vil begge have event 3. Er der en af jer som kan tage en anden dato?

 

 Lyder godt! Fedt, er det til alle podiepladserne, eller kører vi winner takes it all på gavekortet? :) 

 

 Jeg har ikke clearet det med PNHQ, så ved ikke helt.

Men tror bare det blir en hoodie - så kan du bestemme hvem der skal vinde den :)

08-12-2020 16:55 #19
NNameNShame skrev:

Mega fedt med opbakningen. Både i form af deltagere og GM's!

 

@tuznelda

@Holstt

I vil begge have event 3. Er der en af jer som kan tage en anden dato?

 

 Lyder godt! Fedt, er det til alle podiepladserne, eller kører vi winner takes it all på gavekortet? :) 

 Så sæt mig på event 5 i stedet for. 

 

08-12-2020 17:10 #20
Bridgeking skrev:

 

 Jeg har ikke clearet det med PNHQ, så ved ikke helt.

Men tror bare det blir en hoodie - så kan du bestemme hvem der skal vinde den :)

 

 Okay, jeg venter lige til der kommer en opdatering så :)

 

tuznelda skrev:

 Så sæt mig på event 5 i stedet for. 

 

 

 Super, fedt.

08-12-2020 18:37 #21
NNameNShame skrev:

Mega fedt med opbakningen. Både i form af deltagere og GM's!

 

@tuznelda

@Holstt

I vil begge have event 3. Er der en af jer som kan tage en anden dato?

 

 Lyder godt! Fedt, er det til alle podiepladserne, eller kører vi winner takes it all på gavekortet? :) 

 

 Havde ikke set, at Tuz også ville tage 3'eren, men da hun nu har valgt 5'eren, så bliver jeg på 3.

 

MEN! Jeg kan se, at etteren mangler en GM, så du kan også sætte mig på den i stedet for.

08-12-2020 18:58 #22
Administrator
NNameNShame skrev:

 

 Okay, jeg venter lige til der kommer en opdatering så :)

 

 

 Super, fedt.

 gavekort på en hoodie eller 2 t-shirts 

Op til vinderen af det 

09-12-2020 17:15 #23
Holstt skrev:

 

 Havde ikke set, at Tuz også ville tage 3'eren, men da hun nu har valgt 5'eren, så bliver jeg på 3.

 

MEN! Jeg kan se, at etteren mangler en GM, så du kan også sætte mig på den i stedet for.

 

 Fantastisk, så sætter jeg dig på som GM for det første gældende event med start på søndag :)

 

 

Bridgeking skrev:

 gavekort på en hoodie eller 2 t-shirts 

Op til vinderen af det 

 

 Okay, så tænker jeg, at den går til 1. pladsen :)

 

09-12-2020 23:24 #24
NNameNShame skrev:

 

 Fantastisk, så sætter jeg dig på som GM for det første gældende event med start på søndag :)

 

 

 

 Okay, så tænker jeg, at den går til 1. pladsen :)

 

 

 modtaget  🤠

10-12-2020 00:43 #25

Hvad er det lige hosts får af point for at hoste?

 

Håber nogle af jer vil lave Peehs. De er fede.

Redigeret af Argyle_DK d. 10-12-2020 00:45
10-12-2020 16:53 #26
Argyle_DK skrev:

Hvad er det lige hosts får af point for at hoste?

 

Håber nogle af jer vil lave Peehs. De er fede.

 

 Man får 6 point første gang man er host/GM. Hvis man så hoster igen får man 4 point anden gang.


Har du ikke lyst til at prøve kræfter med det? Du behøver ikke lave noget vildt kompliceret, hverken til selve spillet eller revealen.

10-12-2020 17:00 #27
NNameNShame skrev:

 

 Man får 6 point første gang man er host/GM. Hvis man så hoster igen får man 4 point anden gang.

 

Har du ikke lyst til at prøve kræfter med det? Du behøver ikke lave noget vildt kompliceret, hverken til selve spillet eller revealen.

 

 Det må jeg lige overveje. Kan i hvert fald ikke her i december. Det er altid forskelligt hvor meget jeg arbejder, så jeg skal have skrevet ned hvor meget jeg skal arbejde i januar/februar.

10-12-2020 18:44 #28
Moderator
Bridgeking skrev:

 gavekort på en hoodie eller 2 t-shirts 

Op til vinderen af det 

 

 Vi vil have mundbind til alle i top 10! 

 

Helst med "luk røven fede abe" 😁

10-12-2020 19:57 #29
Administrator
NanoQ skrev:

 

 Vi vil have mundbind til alle i top 10! 

 

Helst med "luk røven fede abe"

 

 Smider selvfølgelig et enkelt mundbind i puljen også

10-12-2020 23:55 #30

@OP

 

Vi starter blødt ud i event 1, hvor temaet er:

 

🎄🎄 HYGGEFILM VED JULETID 🎄🎄








Redigeret af Holstt d. 11-12-2020 07:53
12-12-2020 16:53 #31

Undskyld, hvis det står et sted; jeg har aldrig prøvet det før, men synes det lyder sjovt og vil gerne være med. Skal man tilmelde sig et sted?

12-12-2020 17:16 #32

Du venter bare på første runde skydes igang og sender dine svar til GM......IKKE OP.

 

Og det ER sjovt 🙂




13-12-2020 13:39 #33
makassip skrev:

Undskyld, hvis det står et sted; jeg har aldrig prøvet det før, men synes det lyder sjovt og vil gerne være med. Skal man tilmelde sig et sted?

 

 Du er SÅ velkommen.

 

Her er link til første event:

https://www.pokernet.dk/forum/pnsc-202021-1-hyggefilm-ved-juletid.html#post4415659

13-12-2020 14:54 #34
tuznelda skrev:

 

 Du er SÅ velkommen.

 

Her er link til første event:

https://www.pokernet.dk/forum/pnsc-202021-1-hyggefilm-ved-juletid.html#post4415659

 

 Tak! :)

19-12-2020 16:43 #35

Jeg skulle lige ud af arbejdsmylderet, før jeg fandt dette fantastiske arrangement. Jeg hoster gerne event 5. Der kommer et tema, har bare ikke fundet på det endnu

19-12-2020 21:45 #36
peller skrev:

Jeg skulle lige ud af arbejdsmylderet, før jeg fandt dette fantastiske arrangement. Jeg hoster gerne event 5. Der kommer et tema, har bare ikke fundet på det endnu

 

 Fantastisk, det lyder godt :)

21-12-2020 20:59 #37
NNameNShame skrev:

Stillingen efter 1. runde

---
peller - 11


FlamingoV - 8

balsgård - 6

Holstt - 6

---

Ploven13 - 4

NanoQ - 2½

kris_rem - 2½

 

Franneren - 2

tuznelda - 2

Mikkmakk - 2

makassip - 2

arnoldi - 2

NNameNShame - 2
Mads - 2
Muhsen - 2
Vejle87 - 2
Inkog92 - 2
Argyle_DK - 2
miks77 - 2
Seahawks - 2
THR72 - 2
Aurvandil - 2
Bridgeking - 2
Piilen - 2
Allundberg - 2
Baarup - 2
Viggorous - 2
Micebulldogs - 2
Champen81 - 2
LoneRangR - 2
KimN - 2
moktar - 2

NanoQ og kris_rem havde lige mange point og lige mange sheeps, derfor deler de 5. pladsen i event 1.

 

Rettelser kan forekomme :)

 

 Jegb troede, at 6. til 10. plads fik flere point end fra 11. pladsen og nedefter !?

21-12-2020 21:12 #38
Moderator

-Top 10 tildeles yderligere point alt efter placering i hver event:

1. plads: 10 point

2. plads: 7 point

3. plads: 5 point

4. plads: 3 point

5. plads: 2 point

6.-10. plads: 1 point

Redigeret af NanoQ d. 21-12-2020 21:14
21-12-2020 21:15 #39
Moderator

Husk at warmup ikke tæller med i PNSC stillingen.

21-12-2020 22:40 #40
Holstt skrev:

 

 Jegb troede, at 6. til 10. plads fik flere point end fra 11. pladsen og nedefter !?

 

 Det er rigtigt, det gik vist lige lidt hurtigt her til morgen. Tak for at gøre opmærksom på det :)

Redigeret af NNameNShame d. 21-12-2020 22:40
21-12-2020 22:44 #41

Peller uddelte godt nok røvfuld. Well played.

22-12-2020 17:49 #42

Hvordan er det nu hvis man svarer pas. Jeg vil eksempelvis gerne svare pas til halvdelen af spørgsmålene i runde 2! Må jeg gøre det mere end en gang?

22-12-2020 19:04 #43
Inkog92 skrev:

Hvordan er det nu hvis man svarer pas. Jeg vil eksempelvis gerne svare pas til halvdelen af spørgsmålene i runde 2! Må jeg gøre det mere end en gang?

 

 Det er sådan noget, som man ikke spørger om, da det kan påvirke et igangværende spil. Altid KUN stille spørgsmål til gm! Men når du nu har spurgt, er trolden jo ude af æsken, og svaret er, at hvis gm intet skriver i OP omkring dette, så må du gøre som du vil. Jeg har indsendt min besvarelse og ændrer den ikke som følge af dit spørgsmål og mit svar, om gm evt. vil ændre i sin OP ved jeg ikke, men gør aldrig det her igen. 

22-12-2020 19:39 #44

Når nu der er blevet skrevet at der gerne vil svares pas til halvdelen af spørgsmålene, så må jeg nok helt udelukke pas-muligheden i denne sheep, da det er alt for meget info :)

22-12-2020 20:34 #45
Aurvandil skrev:

Når nu der er blevet skrevet at der gerne vil svares pas til halvdelen af spørgsmålene, så må jeg nok helt udelukke pas-muligheden i denne sheep, da det er alt for meget info :)

 

 God beslutning

22-12-2020 21:48 #46

Det var nu bare et alment spørgsmål. Jeg synes jeg har læst om pas et eller andet sted, men kunne ikke finde det igen, og det burde måske stå i hovedtråden?

Vidste ikke det skulle sendes til den aktuelle GM. 

22-12-2020 22:45 #47
Inkog92 skrev:

Det var nu bare et alment spørgsmål. Jeg synes jeg har læst om pas et eller andet sted, men kunne ikke finde det igen, og det burde måske stå i hovedtråden?

Vidste ikke det skulle sendes til den aktuelle GM. 

 

 Du læste om det i min OP til første runde, hvor jeg skrev at max, 1 pas var tilladt i netop det spil . Almene spørgsmål er fine, så lang tid, der ikke er en sheep i gang, for der skal så lidt til for at påvirke deltagerne i spillet. Får er superfølsomme og der skal næsten intet til før de står og klemmer sig sammen på samme spot. 🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑                            🐶         🐑🐑

 

 

😎

23-12-2020 01:26 #48

Når der ikke er skrevet noget om "Pas" i reglerne, som der eksempelvis var i Holstt's event, så vil jeg mene at man har lov til at bruge muligheden ligeså tosset som man vil.

Men nu blev der spurgt til det under eventet, og med en kommentar om at "jeg vil gerne svare pas til halvdelen af spørgsmålene"
Så bliver jeg nød at lade et pas-svar give 0 point.

Jeg tror dog ikke du skal være ked af det Inkog92 for ingen af de besvarelser jeg havde modtaget op til dit spørgsmål havde brugt den svarmulighed.
Lige meget hvor svære normale sheeps er, synes jeg det er sjældent at jeg ser folk bruge pas-muligheden, med mindre reglerne ligefrem opfordrer til det.

Redigeret af Aurvandil d. 23-12-2020 01:27
23-12-2020 08:51 #49

Jeg vil gerne se om det er ikke muligt at tage en enkelt runde som GM. Forventeligt et event i Januar.

 

Jeg står lidt i mellem om det skal være HEEP eller Kangaroo.


25-12-2020 19:30 #50

Tema for event 3 er fastlagt:

alm. Sheep om "De Stakkels Mænd" 😄

27-12-2020 18:04 #51
FlamingoV skrev:

Jeg vil gerne se om det er ikke muligt at tage en enkelt runde som GM. Forventeligt et event i Januar.

 

Jeg står lidt i mellem om det skal være HEEP eller Kangaroo.


 Fantastisk, hvad siger du til event 6?

 

tuznelda skrev:

Tema for event 3 er fastlagt:

alm. Sheep om "De Stakkels Mænd"

 Super, det noterer jeg :) 

27-12-2020 18:25 #52
2018 Champ

Jeg tager gerne en, hvis der bliver behov, dog med det forbehold at reveal bliver en lørdag. Hvis ikke FlamingoV vælger Kangaroo, bliver det en af dem. Ellers en helt standard

27-12-2020 18:37 #53
LoneRangR skrev:

Jeg tager gerne en, hvis der bliver behov, dog med det forbehold at reveal bliver en lørdag. Hvis ikke FlamingoV vælger Kangaroo, bliver det en af dem. Ellers en helt standard

 

 Fedt, så har vi jo faktisk fundet GM's til at dække 10 events, og der er ingen der behøver at tage en dobbelt tur 😊

27-12-2020 18:43 #54
Moderator
NNameNShame skrev:

 

 Fedt, så har vi jo faktisk fundet GM's til at dække 10 events, og der er ingen der behøver at tage en dobbelt tur

 

 Aargh... Er der ikke et hul? - jeg vil hoste en PEEHS!

27-12-2020 18:45 #55
NanoQ skrev:

 

 Aargh... Er der ikke et hul? - jeg vil hoste en PEEHS!

 

 Elsker PEEHS

27-12-2020 18:53 #56
2018 Champ
NanoQ skrev:

 

 Aargh... Er der ikke et hul? - jeg vil hoste en PEEHS!

 

 Har du overvejet at læse #1? :-P

27-12-2020 19:04 #57
Moderator
LoneRangR skrev:

 

 Har du overvejet at læse #1? :-P

 

 Fandme nej... Jeg gider da ikke at vide, hvad jeg snakker om! 😁

 

@OP

 

sæt mig på event 7. 😁

27-12-2020 19:06 #58
2018 Champ
NanoQ skrev:

 

 Fandme nej... Jeg gider da ikke at vide, hvad jeg snakker om!

 

 Fint. Vi ved det nemlig heller ikke :-D

27-12-2020 19:09 #59
Moderator
LoneRangR skrev:

 

 Fint. Vi ved det nemlig heller ikke :-D

 

 Du er altså ikke kongelig, Lone. 😁

27-12-2020 19:40 #60
NanoQ skrev:

 

 Fandme nej... Jeg gider da ikke at vide, hvad jeg snakker om!

 

 Godt at mærke entusiasmen. Jeg har sat dig på event 7 :D

30-12-2020 01:12 #61

 

1. Lille pisgule PN ugle er færdig.

 

Den måler ca. 5cm i højden og 4 cm i bredden, og tager 4 timer at hækle på en hæklenål, der kun er 1,5 mm bred 🙄

30-12-2020 01:26 #62
Administrator

Jeg fandt lige en læder PN kortholder

Den kan også ryge i præmiepuljen

03-01-2021 21:04 #63
LoneRangR skrev:

Jeg tager gerne en, hvis der bliver behov, dog med det forbehold at reveal bliver en lørdag. Hvis ikke FlamingoV vælger Kangaroo, bliver det en af dem. Ellers en helt standard

 

 Du må gerne få Kangaroo.

Så kan jeg selv deltage :P 

03-01-2021 21:07 #64
NNameNShame skrev:

 Fantastisk, hvad siger du til event 6?  

 Det tænker jeg er fint.

Jeg går med HEEP og titel bliver "Den flotte fredag"

11-01-2021 15:01 #65

Event 5 kommer op i aften, Sorry for the delay

11-01-2021 18:57 #66

Ploven13 er uhyggeligt langt foran efter bare fire runder.

11-01-2021 20:19 #67

Event 5 er oppe

11-01-2021 20:43 #68

Jeg har booket event 10 og laver noget andet end en almindelig SHEEP, evt. en PEEHS eller andet spas :)

 

@Bridgeking

@LoneRangR

Jeg har jer noteret til de to sidste events, har I nogle præferencer og er I stadig IN?

11-01-2021 20:56 #69
Administrator
NNameNShame skrev:

Jeg har booket event 10 og laver noget andet end en almindelig SHEEP, evt. en PEEHS eller andet spas :)

 

@Bridgeking

@LoneRangR

Jeg har jer noteret til de to sidste events, har I nogle præferencer og er I stadig IN?

 Ehhhh - jeg vil rigtig gerne springer over hvis der er en der har lyst at overtage

 

11-01-2021 23:02 #70
NNameNShame skrev:

Jeg har booket event 10 og laver noget andet end en almindelig SHEEP, evt. en PEEHS eller andet spas :)

 

@Bridgeking

@LoneRangR

Jeg har jer noteret til de to sidste events, har I nogle præferencer og er I stadig IN?

 

 Peehs.....for guds skyld 🙂

30-01-2021 12:00 #71

Vi har lidt problemer med at finde GM's til de to sidste events. Er der nogen som har lyst til at hoste et event?

 

Hvis det er helt umuligt at få til at hænge sammen kan vi også flytte lidt rundt på events/datoer :)

31-01-2021 17:12 #72

Hvis ingen nye byder ind inden deadline tager jeg gerne ét, men vil da være fedest med 10 forskellige GMs.

Man kører heller ikke to gange på samme bane i en Formel 1 sæson.

31-01-2021 17:25 #73
Aurvandil skrev:

Hvis ingen nye byder ind inden deadline tager jeg gerne ét, men vil da være fedest med 10 forskellige GMs.

Man kører heller ikke to gange på samme bane i en Formel 1 sæson.

 

 Samme tanker herfra

31-01-2021 17:31 #74

Kris_rem har budt sig ind på det næste event, men det er godt at høre vi har en reservekører, hvis ikke vi finder en til event 9 :D

01-02-2021 15:51 #75

Skal @LoneRangR ikke have en Kangaroo??

03-02-2021 16:48 #76

Kan det passe at Norton har det rigtig skidt med det scoreprogram der linkes til i OP?

03-02-2021 17:02 #77
kris_rem skrev:

Kan det passe at Norton har det rigtig skidt med det scoreprogram der linkes til i OP?

 

 Jeg fik et mail fra IT på arbejdet mandagen efter jeg havde hostet et event fra min arbejdslaptop at de ville inddrage mine adminrettigheder på min PC, så kan godt være den trigger et eller andet :D kan dog også bare være tilfældigt og de lige kiggede folk igennem her i det nye år.

06-02-2021 21:44 #78

Nogen som har lyst til at hoste en hyggelig sheep i næste uge? 😊

07-02-2021 02:24 #79
NNameNShame skrev:

Nogen som har lyst til at hoste en hyggelig sheep i næste uge?

 
 Mit tilbud står stadig, hvis ikke en ny melder sig i løbet af søndagen.
Det kræver dog at jeg aflyser min valentinesdate med Elvira Pitzner - men alt for PN.

07-02-2021 17:32 #80

Bliver nød til at trække mit bud igen.

Havde overset at det er vinterferie og dermed familiebesøg fra KBH

07-02-2021 19:30 #81

Hvis ikke der er nogen som melder sig senest onsdag i næste uge, så flytter vi eventet om på den anden side af event 10. Så skal jeg nok se om jeg ikke kan have mit event klar asap. Jeg kan bare ikke reveale den kommende weekend 😊

07-02-2021 20:53 #82

På den anden side kan jeg godt tilbyde igen 

07-02-2021 21:10 #83

Jeg kan sagtens tage et event mere -- jeg har bare ikke lige noget bud på variant eller tema lige nu.

 

Jeg kan godt lide at spille Peehs, men jeg HADER at være GM på dem .. og jeg synes det kræver for meget research med OOO.

 

Ville LoneRangeR lave en Kangaroo?

07-02-2021 22:34 #84

Jeg stemmer også for en LoneRangeR Kangaroo :)

07-02-2021 23:31 #85

Jeg tænkte at forsøge mig med en PEEHS i event 10, men kan da også lave en Kangaroo i stedet.

 

Aur og tuz, fedt I byder ind. LoneRangR var nødt til at melde fra, så I skal være velkomne til at hoste eventet i næste uge. Hvem vil have det? Hvis en af jer laver en PEEHS/Kangaroo, så laver jeg det omvendte. En almindelig sheep er også fin 😊

07-02-2021 23:44 #86

Peehs vil være lækkert 😛

07-02-2021 23:58 #87

Peehs it is ..


Hvornår skal den være oppe?

08-02-2021 17:13 #88
tuznelda skrev:

Peehs it is ..

 

Hvornår skal den være oppe?

 

 Jamen kan du gøre det inden onsdag ville det være fedt. Så har folk en rimelig chance for at svare på den :)

08-02-2021 18:31 #89
NNameNShame skrev:

 

 Jamen kan du gøre det inden onsdag ville det være fedt. Så har folk en rimelig chance for at svare på den :)

 

 Jeg skal nok smide noget op i aften. 

08-02-2021 19:37 #90

Så har jeg smidt point i min reveal tråd.

 

Står i post 77

09-02-2021 17:40 #91
kris_rem skrev:

Så har jeg smidt point i min reveal tråd.

 

Står i post 77

 

 Tak, jeg har opdateret stillingen :)

09-02-2021 17:40 #92
tuznelda skrev:

 

 Jeg skal nok smide noget op i aften. 

 

 Fantastisk, jeg skal i hvert fald nok finde tid til at deltage! :D

16-02-2021 08:26 #93

Hvornår kan vi forvente at event 10 kommer op :) ?

@NNameNShame

16-02-2021 08:46 #94
FlamingoV skrev:

Hvornår kan vi forvente at event 10 kommer op :) ?

@NNameNShame

 

 Måske allerede i aften, men ellers i morgen formiddag 😊 Det er på vej!

17-02-2021 12:56 #95

Så er event 10 oppe!

 

Velkommen til Gambler's Den!

22-02-2021 09:20 #96

Jeg vil gerne rette en stor tak til alle GM'erne. Det er dejligt at i kan finde tiden til at finde på alle de spektakulære spørgsmål og køre de interessante reveals.

22-02-2021 16:53 #97
KimN skrev:

Jeg vil gerne rette en stor tak til alle GM'erne. Det er dejligt at i kan finde tiden til at finde på alle de spektakulære spørgsmål og køre de interessante reveals.

 

 Næste år nippet du selv et event. Med sheep scorer programmet er det sværeste faktisk at finde på spørgsmålene 🙂

02-03-2021 21:09 #98

Det tog lidt længere tid end forventet,  men nu er 3 stk. Pisgule hæklede skrubugler klar til at flyve fra reden.

11-03-2021 15:11 #99

Og i dag landede den ene i en ny rede!
Tak - glæder mig til at teste skrubeffekten :-)

11-03-2021 21:01 #100
Aurvandil skrev:

Og i dag landede den ene i en ny rede!
Tak - glæder mig til at teste skrubeffekten :-)

 Jeg håber den er fyldt med skrub ❤ 

11-03-2021 23:54 #101
tuznelda skrev:

 Jeg håber den er fyldt med skrub ❤ 

 

 Har også fået min i dag - der kan KUN være skrub i den pakke. Fanme smukt og god stil - tak!!! :D
   \    /
 (OvO) 
   PN

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar