Pokercast live på twitch med TheTrooper97 i aften ca 21.15

#1| 4
Administrator

Hey

 

Om alt går vel, og Tim ikke aflyser - har jeg en snak med "TheTrooper" på kanalen: https://www.twitch.tv/pokercastdk

 

Til jer der ikke kender ham, er her en meget kort præsentation.

 

Tom er the godfather of pokervlogging

Han flyttede for 8-9 siden til Vegas med en rulle på 2000$ og forfulgte sin drøm om at leve af poker.

Der har været mange bump på hans vej, men han har konstant vlogget flere gange om ugen om hans liv i Vegas - og han er meget ærlig i sine vlogs om de udfordringer osv han har mødt.

 

Jeg tager en snak med ham om livet i Vegas, og ikke mindst omkring gode råd, fifs og andre ting vi kan bruge når vi forhåbentligt meget snart kan lave vores fælles pokernet tur til Sin City.

 

Jeg håber i vil komme ind og deltage i chatten med spørgsmål osv.

Hvis man ikke har mulighed i aften, så smid eventuelt nogle spørgsmål her i tråden i løbet af dagen.

 

 

Link til Troopers youtube kanal:  https://www.youtube.com/c/TheTrooper97Vlog/videos

22-03-2021 08:52 #2| 1

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad hans bedste råd ville være til en som overvejer at gøre det samme, med at flytte til Vegas for at spille poker. Hvor meget skal man forvente i udgifter til bolig osv?

22-03-2021 08:55 #3| 0
Administrator
Nitrrrrrram skrev:

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad hans bedste råd ville være til en som overvejer at gøre det samme, med at flytte til Vegas for at spille poker. Hvor meget skal man forvente i udgifter til bolig osv?

 

 👍

22-03-2021 10:23 #4| 1
Vegas CHEF

Årsagen til at jeg fulgte med i mange måneder på et tidspunkt var da han for 1½ år siden havde gang i et "sit/go projekt om lammers". Han havde lavet regnskab på en tavle og man kunne følge med under hele WSOP. Det var ret interessant at følge med i trods hans begrænset talent og manglende resultater. 

 

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvorfor han ikke laver flere projekter som dem, der tydeligvis var meget populære.

 

Nu laver han bare vlogs som alle minder om hinanden. Bevares, hans kæreste er kommet med men jeg synes ikke han udvikler sig så meget. Ser kun et afsnit i ny og næ nu - er forlængst holdt op med at følge fast, som jeg gjorde før. 

 

Kan nu godt lide ham Tim og synes det er fedt at han kæmper videre. Kan gætte på at det er svært her under Corona.

 

Hils gerne og sig tak for nogle gode vlogs.

 

Ps. Det var også fedt det projekt med WSOP events, hvor han solgte procenter.

22-03-2021 15:32 #5| 0
TUD73 skrev:

Årsagen til at jeg fulgte med i mange måneder på et tidspunkt var da han for 1½ år siden havde gang i et "sit/go projekt om lammers". Han havde lavet regnskab på en tavle og man kunne følge med under hele WSOP. Det var ret interessant at følge med i trods hans begrænset talent og manglende resultater. 

 

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvorfor han ikke laver flere projekter som dem, der tydeligvis var meget populære.

 

Nu laver han bare vlogs som alle minder om hinanden. Bevares, hans kæreste er kommet med men jeg synes ikke han udvikler sig så meget. Ser kun et afsnit i ny og næ nu - er forlængst holdt op med at følge fast, som jeg gjorde før. 

 

Kan nu godt lide ham Tim og synes det er fedt at han kæmper videre. Kan gætte på at det er svært her under Corona.

 

Hils gerne og sig tak for nogle gode vlogs.

 

Ps. Det var også fedt det projekt med WSOP events, hvor han solgte procenter.

 

 Har det pa samme made som dig. Helt stoppet med at se hans vlogs. :( 

22-03-2021 15:36 #6| 0
Administrator
BrianJ skrev:

 

 Har det pa samme made som dig. Helt stoppet med at se hans vlogs. :( 

 

 Det skal jeg nok bore lidt i 🙂

22-03-2021 16:47 #7| 0
MESTERBLOGGER

Jeg er lige begyndt at følge ham fast.

 

Hils ham og sig jeg kigger forbi til hans ugentlige homegame på Westgate torsdag den 22. april.


Jeg var lidt hård ved ham i blast sidste uge (wsop.com). Måske han kan huske Slagteren med det danske flag? :)

Redigeret af morfarnissen d. 22-03-2021 16:47
22-03-2021 16:52 #8| 0
Administrator
morfarnissen skrev:

Jeg er lige begyndt at følge ham fast.

 

Hils ham og sig jeg kigger forbi til hans ugentlige homegame på Westgate torsdag den 22. april.


Jeg var lidt hård ved ham i blast sidste uge (wsop.com). Måske han kan huske Slagteren med det danske flag? :)

 

 Haha fedt 😄

22-03-2021 21:16 #9| 0

Blev det til noget, eller er der ingen grund til at se med på linket?

22-03-2021 23:39 #10| 0
Administrator
Nitrrrrrram skrev:

Blev det til noget, eller er der ingen grund til at se med på linket?

 

 Det ligger der 

23-03-2021 01:18 #11| 1

Glimrende interview 

23-03-2021 01:35 #12| 1
Bridgeking skrev:

 


 Det ligger der 




Jeg så det meste live. Overraskende underholdende omend jeg var lidt overrasket over hans svar til prisen for at bo i Vegas.
23-03-2021 05:50 #13| 0
Administrator
Nitrrrrrram skrev:

Jeg så det meste live. Overraskende underholdende omend jeg var lidt overrasket over hans svar til prisen for at bo i Vegas.

 

 Troede du det var billigere eller dyere ?

23-03-2021 09:34 #14| 0
Bridgeking skrev:

 


 Troede du det var billigere eller dyere ?




Jeg tænkte at det var billigere. Som jeg forstod ham ville han selv vælge en et værelses til 1200 dollars, hvilket rundt regnet er 7500.
At det skulle være dyrere i Vegas end i Odense synes jeg er lidt overraskende.
23-03-2021 12:17 #15| 0
Nitrrrrrram skrev:

Jeg tænkte at det var billigere. Som jeg forstod ham ville han selv vælge en et værelses til 1200 dollars, hvilket rundt regnet er 7500.
At det skulle være dyrere i Vegas end i Odense synes jeg er lidt overraskende.

 Seriøst? Er Odense specielt dyr da? 

 

23-03-2021 13:11 #16| 0
Advisored skrev:

 Seriøst? Er Odense specielt dyr da? 


 




Det tror jeg nu ikke, men det er de priser jeg kender til. Jeg ved ikke hvad det koster i København f.eks, men jeg gætter da på prisen er højere der.
Redigeret af Nitrrrrrram d. 23-03-2021 13:14
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar