Poker på bet365

#1| 0

Er der opdatering, eller hvad sker der ?
Der er ingen cash i no limet holdem
Og de svarer ikke når jeg skriver til dem. Nogen der ved noget ??

27-08-2013 22:43 #2| 0

Jeg forstår heller ikke helt logikken i at finde cashborde. Plus at lortet crasher hele tiden - tror jeg blev logget af 4 gange i går på 3 timer...!!!!

27-08-2013 23:06 #3| 0

Jeg spiller på Betfair, som også bruger det samme software fra ipoker som Bet365 gør. Der har også her været problemer med softwaren.

Derfor foreslår jeg at dem som bruger Bet365 og som har problemer poster dem, således at vi kan se om der er sammenfald mellem siderne eller om det skiftevis kun er den ene klient der har problemer.

Det burde alt andet lige styrke de spilleres sag, som smides af diverse MTT og SNGs og øge chancen for en refund.

28-08-2013 08:08 #4| 0
OP

Tak for svar, så er det jo ikke kun hos mig det er galt,
Har også fået svar fra Bet365 : de skriver at der er tekniske problemer med gamling softwaren.
Hvorfor skriver de ikke sådan noget til brugerne før de sætter sig ved bordene, ville være etisk samt god kunde pleje ?

28-08-2013 11:56 #5| 0
Supportprofil

Hey,

Jeg kan/vil naturligvis ikke svare på tekniske spørgsmål vedr. Bet365 og deres software - men vil gerne bekræfte at iPoker igår havde et udfald som berørte alle udbydere på netværket.

Problemet skulle være løst og berørte spillere være kompenseret fra iPokers side.

Mvh
Mathias, Betfair Danmark

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar