Poker Challenge, eSport & gøgl. 2019 lir

#1| 25

Don't wish it was easier, wish you were better.
Don't wish for less problems, wish for more skills.

Don't wish for less challanges, wish for more wisdom. 

De fleste af jer kender mig nok lidt, og de af jer som ikke gør, har jeg her en gammel eSport blog som giver en ide ellers er google en god ven, og mangler i stadig info så spørg endelig. https://www.pokernet.dk/forum/esport-blog-lol.html - Desuden så er jeg pt skribent på www.gaming24.dk som er en eSports website, hvor jeg skriver artikler til LoL og CS:GO, hop meget gerne ind og læs med, nye artikler på gaming24 vil frem af rettet kunne få nys om via min twitter, som jeg netop starter op med at bruge nu i 2019. 

 

Hvorfor starter jeg den her blog? Blev skadet for kort tid siden ret seriøst, hvilket betyder at jeg ikke laver andet end genoptræning, betting og poker. Blev enig med mig selv om at jeg ville prøve noget BR Challenge, som i de gode gamle dage, nu jeg har tiden til at smide hænder igennem i stor stil. 

Bloggen vil omhandle alt basicly, jeg vil fokusere på poker, da jeg vil forsøg med en BR challenge som nævnt, dog på en lidt uortodoks måde, dette vil blive forklaret i post 2 hvor jeg også fortæller om mine mål for 2019. Desuden så vil jeg smide et eSport bet i bloggen i ny og næ, samt så kan i nok ikke undgå jeg fletter lidt irl ting ind, hvis nu der sker noget spændende. Skal forsøge mit bedste at gøre det spændende, så i forhåbentlig syntes det er god læsning, det er også et forsøg for mig selv på at øve mine skrive egenskaber i at fange folk. 

Post 3 vil omhandle mine weekly / monthly goals, samt kort status for hver måned. 

Jeg burde nok fortælle om min poker baggrund, i gamle dage lå jeg og rensede Silkebord & Ordrup pokerklub, samt hev skillingerne hjem på NL50-NL100 rundt omkring, dette er dog +4 år siden jeg sidst tog poker seriøst, har i de sidste 4 år kun sporadisk spillet lidt MTT's, primært når der har  været sunday million 'events' med større præmier, har jeg flettet et lille MTT program sammen, føler dog jeg stadig har en enormt god forståelse, men der skal naturligvis smides timer i analyser.

Planen er at i kan følge mig her på bloggen & twitter, tanken var at streame mine sessions, jeg ved dog ikke hvor sjovt mine zoom sessions er, da jeg pt 6 tabler 6-max, og for det meste med 2x PLO 4x NLHE, så det er nok ret kaotisk at se på, men hvad jeg kommer til at spille og hvordan høre i mere om i post 2. Håber i vil give et follow på twitch & twitter, det koster intet, og vil være en lækker hjælp, har i lyst til at lade streamet køre passivt i baggrunden når jeg er live, vil jeg være jer taknemlig. 

Syntes jeg vil nævne et af mine personlige mål for 2019, da det vil blive nævnt i bloggen anyhow.

1: Tag på 3 rejser af minimum 4 dage (formegentlig mere), disse vil jeg gerne kombinere med noget live poker, gerne events / turneringer, dog ingen rejser før tidligst i april grundet min skade, målet sættes udelukkende fordi jeg er for dårlig til at opleve ting, falder tit bare ind i vaner og rytmer, hvor jeg glemmer at 'leve livet' og opleve ting.

Håber jeg formår at fange jeres interesse, der vil være blog, poker stream, lidt eSport tips i ny og næ, så der er value all around for de som følger. 

Obs. Link til twitter kommer når jeg har fået accept, samt link til twitch følger så snart alt er sat op i morgen klar til grinden på 2019. 

Redigeret af Incrazy d. 12-01-2019 23:17
31-12-2018 10:07 #2| 4

Poker mål 2019 

Tanken var at bevise jeg kan slå NL200z, men jeg vil køre det hele lidt alternativt, jeg har igennem min tid spillet alt PLO, MTT, SNG's, hvor jeg endnu har til gode at være uprofitabel i noget, ergo vil i se mig spille lidt alt, inden for rullens rammer, men mit primære mål er omkring NLz, men vil lige kort fortælle om de andre ting også. Jeg kan meget vel den dag i dag, være uprofitabel i visse spil, men så må der knokles lidt for det. 

Oprykning sker ved følgende kriterier (starter fra bunden af NL2, selv om det er spild af tid økonomisk set, men for lige at opbygge grinder mentaliteten igen). Nedrykning kan derfor ikke ske før vi rammer NL25z / PLO25 / 22$ MTT's, indtil da er det kun op af, da rullen inden da er irrelevant, har sat ~20k af til poker, men regner ikke med at have behov for reloads på nogen måde. 

NL2z ---> NL5z (Spil 40k hænder med positiv bb/100) Done 5.79 bb/100 


NL5z ---> NL10z (Spil 40k hænder med positiv bb/100) Done med 2.62bb/100


NL10z ---> NL25z (Spil 40k hænder med mindst 5bb/100) 23k/40k 
NL25z ---> NL50z (Spil 50k hænder med mindst 4bb/100) (Nedrykning til NL10z ved tab på ~10 Bi, hvor step på NL10z gentages for oprykning). 
NL50z ---> NL100z (Spil 70k hænder med mindst 3bb/100) (Nedrykning til NL25z ved tab på ~10 Bi, hvor step på NL25z gentages for oprykning). 
NL100z ---> NL200z (Spil 100k hænder med mindst 2bb/100) (Nedrykning til NL50z ved tab på ~10 Bi, hvor step på NL50z gentages for oprykning). 

OBS! Hvis min ønskede bb/100 IKKE opnåes, så gentages steppet ikke, men der grindes til jeg er over ønskede bb/100, ergo kan det være ved 60-70k hænder, eller hvis skidtet køre dårligt, 100k, hvis 100k rammes så går vi fra bb/100 over til evbb/100, så længe bb/100 stadig er over 0.5bb/100, så er oprykning igen tilladt. 

Syntes jeg lige vil give en ide om hvor realistisk ovenstående er rent volume mæssige, siger vi at jeg rykker ned 2x, så taler vi om 470k hænder, jeg spiller pt ~1000 hænder ved at 4 table zoom, hvilket svare til 470 timer (rundet lidt op), hvis vi antager 3 timer dagligt, vil det altså 'kun' være ca 5 måneder, antaget jeg stadig kan slå NL50 - NL100, hvilket nok ikke er muligt uden en del study. Men tidsmæssigt er det ikke urealistisk, grunden til kun 3t, er at jeg jo også har mit eSport, hvor jeg bruger i gennemsnit ~4 timer dagligt på study, recap, samt at se kampe. Men i høre mere, om mine måneds mål i post 3.

Som nævnt vil jeg også spille andet, MTT's spiller jeg efter præmisset af max 0.05% rulle pr MTT, dog vil i nok ikke se specielt mange MTT's i starten, det vil primært være 4x NLz og 2x PLOz jeg køre, men periodevis vil jeg nok smide MTT's på programmet, nok mest om søndagen. Hvad angår PLO, så følger de i starten 'bare med' indtil jeg rammer PLO25z, så cutter jeg nok ned til bare at køre 4x NLz, og så bare køre lidt spins på siden. 


Lad os få poker liren tilbage på PN! Hvis andre køre hårdt på i 2019, er jeg altid klar på at få noget discord eller andet op, så vi kan motivere hinanden med grafer, presse hinanden til højere volume, you name it!. 

Redigeret af Incrazy d. 16-02-2019 19:59
31-12-2018 10:08 #3| 2

Februar 2019!
Spil min. 90t poker - Pt 3 tabler jeg, hvilket betyder ~700 hænder i timen, så lad os runde lidt op og sige 65k hænder i februar!. 
Find en side til at study, og gør det dagligt i 1t. (Start dagen med det.) 
Minimum stream session hver anden dag på 2t
Få skudt 2 YT videoer, som er klar til når twitch mål rammes!. 

 

Twitch milestones + reward

125 followers - Udløser en youtube video, emne ukendt, men se post #27

250 followers - Udløser en ny youtube video, emnet endnu ukendt, men bliver betting/esport relateret.
500 followers - Udløser en fast dybde analyse af valgfri LoL kamp hver 14 dag. (uden for sæson, tager jeg en CS:GO kamp) - 3 mdr frem fra hit. 

Redigeret af Incrazy d. 01-02-2019 02:16
31-12-2018 10:10 #4| 45

For lige at kickstart alt, så spurgte Bridgeking om jeg ville deltage i en eSport podcast.

Denne vil omhandle eSport, tilgangen, vejen til at tage det seriøst, info finding, og alt der er omkring eSport, samt nok et par sjove historier om de største hits, og vildste lir kuponer og andet spas. 

Hvis i syntes det kunne være spændende at høre mine tanker, så smid et like på den her besked, jeg ved ikke om nogen af jer overhovedet finder det spændende, så sagde til ham jeg lige ville  teste vandet sådan her, ved at se om der kom nogen likes rigtigt til posten. 

31-12-2018 11:07 #5| 3
Incrazy skrev:

For lige at kickstart alt, så spurgte Bridgeking om jeg ville deltage i en eSport podcast.

Denne vil omhandle eSport, tilgangen, vejen til at tage det seriøst, info finding, og alt der er omkring eSport, samt nok et par sjove historier om de største hits, og vildste lir kuponer og andet spas. 

Hvis i syntes det kunne være spændende at høre mine tanker, så smid et like på den her besked, jeg ved ikke om nogen af jer overhovedet finder det spændende, så sagde til ham jeg lige ville  teste vandet sådan her, ved at se om der kom nogen likes rigtigt til posten. 

 

 KOM I GANG OG DET KAN KUN GÅ FOR LANGSOMT! :)

01-01-2019 22:30 #6| 0

Glemte at skrive da jeg spillede, fik dog kun streamet 1/2 sessions, og blev ganske korte sessions, totalt ca 2.7k hænder NLz. 

Tømmermænd og andre små ting gjorde at spillet ikke var på toppen.

Lukker dagen i -3,75 bi 

''Snød'' lidt og spillede 10k hænder de sidste par dage inden nytåret, så jeg har aktuelt 12.777 hænder på NL2z, så kun små 27k hænder to go. 

Satser på at gå til den i morgen, først med en morgen session ved ~10 tiden i 2-3 timer, og så en eftermiddags ved ~16-17 når jeg kommer hjem fra træning + fysioterapeut. 

Dagens graf



Ligeledes fået spillet ~10 jackpot SNG's, med 0 score (equal wins / losses og rent 6$ spins). Kan dog ikke få HM2 til at tracke dem overhovedet, de smider hænderne ind under cash game hands.. Så ved ikke lige om man kan, syntes ikke google har hjulpet mig, hvis jeg ikke finder en løsning så stopper jeg nok med at spille dem. 

Streamet i morgen bliver med webcam (henter et i morgen), samt mic hvor jeg vil forsøge at give lidt tanker, ikke at der er mange på NL2z, meget er utrolig standard og TAG ABC, dagens sessions har været præget af russian regs med VPIP / PFR omkring de 10/8 stats, og som virkelig aldrig er out of line. 

Ift stream ved jeg dog ikke lige hvordan jeg drejer den, jeg hader at sidde med headset på... Men på samme tid vil jeg gerne spille musik, og det fucker jo så med viewers hvergang jeg siger noget, da mic så opfanger højtalerne + mic, er der en måde at komme omkring det på?.

Planen var dog at forsætte med Jackpot SNG's nu her, selv om det virkelig går mig på at jeg ikke kan tracke dem. Er som sådan ligeglad med HUD, men ville gerne kunne se antal spillet, profit, etc et eller andet sted. 

Er der nogen gratis trænings videoer til Spins / NLz høre jeg gerne, syntes jeg hverken kan finde nogen med de der 30-50$ monthly fee, eller free, som jeg kan verify rent faktisk er skilled folk. Har lige genset dem af Saibot fra 2016 af, men ville være fedt hvis der var mere materiale. 

01-01-2019 23:16 #7| 0

Et par spørgsmål:

Vil der være dage hvor det er aftenssessions? Vil gerne have det kørende både for liren og støtte.

Kan allerede overståede sessions ses efterfølgende derinde ? (aner ikke hvordan Twitch virker )

Og så selvf et GL

01-01-2019 23:40 #8| 1
supersafe skrev:

Et par spørgsmål:

Vil der være dage hvor det er aftenssessions? Vil gerne have det kørende både for liren og støtte.

Kan allerede overståede sessions ses efterfølgende derinde ? (aner ikke hvordan Twitch virker )

Og så selvf et GL

 

 Hej Supersafe

Tak for interessen og støtten!

Planen var at spille sessions senere på dagen primært, men da jeg arbejdede indtil midt december, betyder det jeg står op ved 05:30 tiden ligemeget hvornår jeg går i seng. Indtil det er fixet lidt, vil jeg nok få svært ved at være mentalt frisk til en aften session. Så skulle det være for at 2 table bare, men ved ikke hvor spændende det er at se mig 2 table zoom :). 

Ift at se sessions bagefter, så kan disse findes under min profil på twitch, dagens session er dog ikke værd at se, mit setup var forfærdeligt, og jeg kunne ikke ramme rytmen at all, men håber da du kigger forbi de næste dage :). Vil gøre mit for at være frisk til aften sessions, måske en lur er vejen frem. 

01-01-2019 23:53 #9| 0
Administrator

Det er virkelig spændende 

GL!!

 

(Og tag lige og like den post med podcasten)

Han skal ikke ha lov at slippe 😉

03-01-2019 00:16 #10| 6

Dagen i dag gik med at få sat webcam op, prøve at få en form for setup sat op.. Hvilket tog markant længere tid end jeg havde regnet med, tog en lille session i morges, samt en 2½ time på streamet her ved 17:30 - 20 ca, hvor jeg lukkede ned med en 5.5$ Booty tournament kørende ITM, jeg formåede ikke at få lidt skrub med mig, og slutter på en 86 plads, til wooping 18$ totalt med bounties. 

Følte dog virkelig for at have 3 zoom og 2-4 MTT's, kan sku godt lide the thrill of MTT's når man kommer dybere, samt den konstante tankegangs skifte ift stack size, blinds, ITM, ICM, you name it, der er mange ting som gør at MTT's er et dejligt format. 

Men nok om det, til dagens giraf. 

 

Som i kan se ender dagen i +8.5$ eller 4.25 Bi, hvilket jo retter lidt op på det dårlige resultat for i går, der blev spillet 3709 hænder, hvilket sender os op på 6617 hænder de første 2 dage i januar, ligger af en eller anden grund kun omkring 1-1,2k / timen, så tager lidt mere tid end antaget fra mine 1500 i timen af, der har været lidt pres på i dag med fys aftale, diskution med forsikringen, årets første træning og tilbuds søgning på materialer til mit hus jeg snart overtager.

Samt en del timers arbejde med at gøre dokumenterne klar til LCK, den står på LPL i morgen, hvilket jeg virkelig glæder mig til, LPL har altid været der hvor jeg fandt mig bedst hjemme. Deres spillestil ligger enormt meget op af min, samt den tilgang jeg tog med de små 'for sjov' hold jeg satte op, dengang jeg selv lå og rodede rundt i toppen af LoL, så har super nemt ved at relatere til alt, samt læse flowet i netop denne liga, kan allerede mærke hvordan ilden i maven er der! Vi får et enormt godt år, hvem ved, måske kan jeg få limit hos de sidste 3 bookmakere, så kan jeg give et lækkert screenshot af limit på under 1 kr hos samtlige danske bookmakere (minus DS der jo har deres 'universal' limit). 

I morgen vil jeg igen forsøge med streamet på www.twitch.tv/incrazyaa - Hvor jeg håber at kunne holde mere gnist, det er enormt hårdt at spille + snakke om sit spil, selv om ingen kigger med vil jeg jo gerne prøve at bevare momentum og snak til dem der er så flinke at hoppe ind og give mig en chance. Kom meget gerne forbi og snak, jeg er ikke totalt opdateret på LoL, men hvis i har eSports relateret spørgsmål, eller vil snakke om minor kvalifikationerne som snart kommer, ja hvem ved. Så kan i jo hoppe ind forbi, jeg har ikke lavet mit endelig research på noget af det, men det stopper os vel aldrig fra at diskutere eSport!. Prøver desuden at give mine tanker om de fleste hænder, sorry for dem af jer der kiggede forbi i dag at jeg små tiltede lidt, jeg har altid haft nemt ved at blive semi tiltet, det går sjældent meget udover mit spil, jeg plejer typisk bare at gå i nit mode i de spots, men er naturligvis noget jeg forsat arbejder med. 

Målet for i morgen er 4k hænder, samt en note til mig selv om ikke at hero call på NL2z, jeg bliver alt for ofte fancy, og bliver straffet gang på gang af det. 

Søger stadig lidt en måde at kunne tracke mine Jackpot SNG's på, lader ikke til at meget virker på deres DS client desværre. 

Håber alle er kommet godt igang med 2019, sidder der andre som grinder zoom / noget andet, med store mål og drømme for 2019, giv lyd fra jer, søger gerne fellow grinders, til at vi kan motivere hinanden til at give den en ekstra skalle!. 

03-01-2019 10:49 #11| 0

Hej incrqzy.

 

Jeg har ikke samme tids mulighed som dig (travlt job og en lille familie) men jeg er for sjov skyld startet med en begrænset rulle på nl2. Spiller 9 gange seks mands borde, og vil bare forsøge at banke det hele lidt op.

 

Jeg ved egentlig ikke om tendenserne på zoom oh seks max er ens, men ellers vil jeg gerne dele lidt hænder der engang imellem kommer.

 

Mvh Troels

03-01-2019 20:41 #12| 0
stens888 skrev:

Hej incrqzy.

 

Jeg har ikke samme tids mulighed som dig (travlt job og en lille familie) men jeg er for sjov skyld startet med en begrænset rulle på nl2. Spiller 9 gange seks mands borde, og vil bare forsøge at banke det hele lidt op.

 

Jeg ved egentlig ikke om tendenserne på zoom oh seks max er ens, men ellers vil jeg gerne dele lidt hænder der engang imellem kommer.

 

Mvh Troels

 

 Hej Troels 

Der er en ret stor forskel, regular tables er markant blødere, zoom er lidt en grind for blinds. 

Men fedt at du er igang, jeg får lige sat en discord op i morgen, så kan vi måske få samlet lidt grinders, og holde hinanden lidt til ilden. 


@All 

Er blevet slagtet ret grusomt i dag, fået lagt fin volume, men tabt 7x set vs højere set, og AA  er over 21 gange i dag en uprofitabel hånd, ligeledes er KK over 17 gange en uprofitabel hånd. 

Alt i alt en dag hvor intet er gået min vej, jeg holder lige en pause nu her indtil kl 21:15-30, og så tænker jeg at give den et skud mere. Føler ikke jeg har spillet dårligt som sådan, men kan godt mærke at tale + spille ikke hjælper mig pt, så den sene session bliver kun med spil + musik, dog hvis i har eSports relateret spørgsmål, blog spørgsmål eller lignende, så svare jeg naturligvis gerne på dem via stream (www.twitch.tv/IncrazyAA) er en stor hjælp selv hvis i bare sidder idle på streamet, håber i vil kigge forbi, smider nok ikke nogen turneringer på siden så sent, vil ikke risikere at grinde hele natten. Så tanken er 4x zoom og 2x regular tables, anyhow hopper på senest 21:30 og formegentlig før, hop da ind forbi. 

Stor tak til dem som kiggede forbi første stream i dag, jeg vil meget gerne have feedback, er jeg for tør? skal jeg sænke antallet af borde lidt og prøve at underholde mere? eller er det simpelthen fordi så få gider se cash game streams? (Specielt på micro stakes), jeg personligt fortrækker også MTT streams, så ved ikke om det 'bare' er grunden? havde ret mange unikke forbi, men meget få hang desværre ved, så al feedback er værdsat. 

03-01-2019 22:09 #13| 0
Administrator

Intet stream oppe ?

03-01-2019 22:39 #14| 1

Oh, lukkede det fordi der var 1 mand forbi på 45 min, tænkte det nok var en dårlig ide at streame uden webcam + mic. Men kunne tydeligt mærke at jeg spiller markant bedre sådan, så længe jeg køre 4x zoom, 2x regular, eller volume i den orden, så vil det ikke virke for mig at snakke strategi imens. Føles stadig super ukomfortabelt at have webcam oppe, og kombineret med at mine tanker pludselig skal ud, det er markant sværre end jeg tog det for. 

Er dog igang med at lukke session ned, så jeg holder for i dag.

Lidt status på dagen, selv om jeg tænker at forsætte lidt med spins, så dem editer jeg lige ind senere.

Dagen gik med at komme lidt tidligt op, få spillet en lille 2 timers session off stream, hvilket gav små ~2k hænder og nede med 2 Bi. Derefter har jeg lagt små 4k hænder på stream, hvilket var med utrolig meget uskrub, og frustrationer som jeg desværre lod påvirke et par hænder, taber 1-2 Bi på at jeg blev lidt for callish. 

Udover det fik jeg klaret stat sheets på NA & EU i dag, planen var godt nok LPL, men blev lige ændret lidt i planerne, da vi forsat ikke har grupperne i LPL, der køres med 16 hold totalt (8 i hver division), så den bliver enormt stor at følge i år!. 

Men lad os da se dagens giraf

 

Det blev til 5910 hænder, hvilket betyder at jeg nåede mit mål på 4k hænder i dag, jeg fik ikke klaret at lave færre hero calls, og kostede mig også en sjat. Dagen gik med setups på stribe, som nævnt før taber jeg 7x set vs højere set, hvilket i sig selv var ret katastrofalt, og selv om langt fra alle af de sets var i Ai, så betød det at dagen måtte tage et tab på 11.55$ så ca 6 Bi nede, totalt er jeg altså nede for 2019 indtil videre. 

Alt i alt føler jeg godt nok at NLz er enormt nittet, når selv NL2 er fyldt med folk der spiller 10/8 eller strammere, så ser det sku sort ud for de kommende niveauer, føler virkelig at det er en grind for blinds. 

Jeg har spillet 22.366 / 40.000 hænder på NL2, hvilket betyder at jeg kun mangler ~17.600 hænder, så når at blive færdig med NL2 inden ugen er omme, jeg håber at NL5z åbner lidt mere op, fordi pt er jeg ved at gå til af nits og russere. 


Lad os lige få en total graf for NL2



Planen for i morgen er at jeg skal op og træne, samt gå en lang tur på et par timer (nogen påstår det gavner ryggen, så må man jo lytte). Derefter er jeg nok hjemme ved 12-13 tiden, hvor jeg tænker at fyre op for en session spins, samt lidt MTT's, hvilket jeg tænker at streame, vil så gemme mit cash spil til kl 17ish, da jeg føler at morgen timerne er rent russian nits. 

Lige en lille donation fra dagens spil.

 PokerStars Hand #195265581490: Hold'em No Limit ($0.01/$0.02 USD) - 2019/01/03 22:07:44 CET [2019/01/03 16:07:44 ET]
Table 'Antonia II' 6-max Seat #6 is the button
Seat 1: libafoz ($2 in chips)
Seat 2: Omahabest ($2.02 in chips)
Seat 4: banuxito ($3.91 in chips)
Seat 5: pfcmat ($2.53 in chips)
Seat 6: Vumbat ($4.53 in chips)
libafoz: posts small blind $0.01
Omahabest: posts big blind $0.02
TatarinNC84: sits out
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Vumbat [K K]
banuxito: folds
pfcmat: raises $0.02 to $0.04
Vumbat: raises $0.10 to $0.14
libafoz: folds
Omahabest: folds
pfcmat: raises $0.10 to $0.24
Vumbat: raises $4.29 to $4.53 and is all-in
pfcmat: calls $2.29 and is all-in
Uncalled bet ($2) returned to Vumbat
*** FLOP *** [3 T 8]
*** TURN *** [3 T 8] [7]
*** RIVER *** [3 T 8 7] [6]
*** SHOW DOWN ***
pfcmat: shows [A J] (high card Ace)
Vumbat: shows [K K] (a pair of Kings)
Vumbat collected $4.91 from pot
*** SUMMARY ***
Total pot $5.09 | Rake $0.18
Board [3c Td 8c 7s 6c]
Seat 1: libafoz (small blind) folded before Flop
Seat 2: Omahabest (big blind) folded before Flop
Seat 4: banuxito folded before Flop (didn't bet)
Seat 5: pfcmat showed [A J] and lost with high card Ace
Seat 6: Vumbat (button) showed [K K] and won ($4.91) with a pair of Kings

Jeg finder det tit mere profitabelt at open jam i de spots, alene fordi rigtig mange på de niveauer ser det så ofte fra spewtards, har fået mange calls af mere marginale hænder. Folk har so faar en højere calling % vs open jam, end de har imod 4bet / 5bet (her har vi jo egentlig et 5b, men gør det ofte også som 4bet), specielt hvis jeg skal ud og cold 4bet for at undgå multi way. Det er super exploitable, men er snart væk fra NL2, så gør mig ikke så meget. 

Generelt set er der markant mere værdi i regular tables, jeg kan bare ikke 24 table mere som i gamle dage, overvejer dog for sjov skyld at tage en 18 table session (max på min skærm pt), for lige at se hvordan reg tables føles, men ved ikke hvor underholdende sådan en ville være at spectate. Er bare bange for at droppe for meget volume, specielt her i starten hvor pengene ikke gør en forskel for mig, så længe jeg ikke taber penge på alt <=NL10 er jeg ret tilfreds. Selv om jeg da gerne så min bb/100 højere end den er pt, ligger på 4.9bb/100, men med så mange nits der er på zoom, ved jeg ikke om man kan forvente den meget højere. 

04-01-2019 12:59 #15| 3

Netop lige landet hjemme, så smider lige et par spejlæg på panden, samt får sat lidt vasketøj over så er jeg kørende. 

Gåturen blev en del længere end antaget (2t 34m), smed vikings på telefonen, og så glemte jeg ellers alt om tid og sted. 

Burde være online om 45 min, men kan godt være vi kommer tættere på 1t. Som nævnt i går startes dagen med en omgang spins, for så at hoppe på cash hen af kl 17-18, hvor jeg nok tager en kort pause på 30-60 min inden cash, for så at streame cash indtil sent i aften, og forsøge mig med en 4-5t session. 

www.twitch.tv/IncrazyAA - webcam og mic er på igen, som altid værdsætter jeg alle aktive som idle viewers utrolig meget. Håber folk har en god dag på filten

04-01-2019 18:32 #16| 3

igangstativ igen hvis i vil se med 

04-01-2019 18:48 #17| 2

Ser frem til du rykker op i stakes. Specielt når du runder NL50z+ så skal du nok få massivt flere følgere, hvis du er vindene der. 

Superfedt projekt! 

04-01-2019 21:08 #18| 0
dlrma_ skrev:

Ser frem til du rykker op i stakes. Specielt når du runder NL50z+ så skal du nok få massivt flere følgere, hvis du er vindene der. 

Superfedt projekt! 

 

 Tak, ja jeg glæder mig også super meget, det er ikke specielt sexet at se mig sidde og grinde cheeseburgers, men følte det var mest forsvarligt at starte ud i det små. Mest fordi jeg ikke har grindet i så mange år, men jeg er på 26.5k/40k til NL2. Måske jeg nedjustere mine target hands på NL2, NL5 og NL10 lidt, har det oppe og vende pt. 

05-01-2019 00:24 #19| 5

Dagen i dag gik med at træne en times tid i centret, hvor jeg man kan blive små chokeret af hvad folk fortager sig. Kombineret med at centret har 8-9 fysioterapeuter, som går rundt tilfældigt imellem folk, men ikke gider at rette op på direkte skadelig teknik. 

Derefter smed jeg vikings på telefonen, og så afsted med mig på landevejen, jeg har en vej jeg typisk bare går ud af, for så at vende om når jeg engang mener at halvdelen af min gåtur er opnået, dette gik dog lidt i koks, da jeg kom til at gå for langt, så endte med at gå en lille tur på 2t 34m. 

All in all en produktiv dag med motionen, og jeg har da også fået ramt 2/3 trænings pas, og det 3 for denne uge er planlagt til på søndag. 

Jeg er super taknemlig for alle som kiggede forbi stream, samt smed en follow, at jeg allerede er på 67 followers er fedt. Regnede med at have svært ved at runde 50 stks i den her måned. Nu ligner det at week 2 målet skal være 100 followers? forsætter det sådan her har jeg min twitch affiliate ansøgning afsendt på mandag, hvilket er over al forventning til opstarten, så et kæmpe tak skal lyde til alle som kigger forbi, active som idle viewers. 

Hvis nogen har forslag til gode playlists tager jeg imod dem med kyshånd, har svært ved at finde musik som passer ind, jeg grinder typisk til en af 3 typer ''musik'' - Disney playlist - Nightcore - Classical music, og skal jeg ud i noget andet så er det rain (på forskellige overflader), en form for afslappende white noise som jeg elsker. Mit Nightcore har jeg fået lidt huk for nu, af 4-5 forskellige, så tænker jeg nok må cutte den ud af planerne, og ved at jeg jo ikke kan please alle, så tænker at gå til den med Disney playlist frem af, så må jeg se hvordan det bliver modtaget. 

Nå til dagens grind, starter dagen ud med Jackpot SNG's, og vi kan roligt sige jeg blev taget i røven, ramte enormt gode spins, fik rigtig mange 4x spins, samt 3 stks 6x spins over blot 34 stks. Men formåede ikke rigtigt at lukke de vigtige, samtidig med at jeg bare blev taget ret groft af suckouts, men det er jo livet, jeg løb -1537 ChipEv under forventet idag, jeg aner ikke helt hvordan dette tal skal tolkes. 

Lukker dagen i -6$ (2 Bi), og overall set er jeg nu i præcis 0$ for mine 60 Jackpot SNG's den her uge. Men har tabt 12$ på MTT's lidt hist og her, så totalt set er DS rullen på 188$. 


Nå videre til PS, jeg går lidt og overvejer om jeg burde sætte målet for NL2 og NL5 ned? vi taler om at nedjustere til 30-35k hænder spillet, ikke at det er mere end 1-2 dages forskel, men syntes ikke der er enormt meget logik i at spille disse takster, jeg gjorde det netop for at bevise for mig selv at jeg kunne, og generelt at man kan. Så burde jo nok 'stick to the original plan', nå ja det må jo tages som det kommer, skal nok nå mit NL25z snart, hvilket egentlig i første omgang er mit delmål. 

PS Dealerne var enormt flinke ved mig i dag, og jeg fik hjælp left and right, med et net overskud på 13.91$ og nåede igen mit mål om 4k hænder. Dette mål er dog også lidt iffy hvis jeg forsætter det, og ikke ændre mine grænser på NL2 og NL5, fordi så vil det alligevel tage mig 10 dage pr stake, og jeg har forsat 3 dage tilbage på NL2, så er altså hele 13 dage før vi ser NL10, og 23 dage før vi ser NL25 skud sådan ca.

Ved ikke helt om jeg har  valgt en for kedelig format, og kombineret med at NLz er utrolig meget fit or fold, folk er enormt tight, selv på de højere takster. 

Anyhow dagens resultat er som sagt +13.91$ og 4099 hænder Grafen er her.


Målene for lørdag er lidt svære pt, da jeg har en aftale med min mekanikker, men forventer at kunne få smidt ~20 Jackpot SNG's igennem, samt så sætter vi NL2 målet til 4.6k hænder, hvor nogen af dem nok vil være off stream først på dagen, og jeg så går online omkring kl ~14-17/18, og så lige en times pause til at spise, inden jeg køre på igen ved 19 tiden frem til kl 22-23. 

Var et spørgsmål på streamet ift min progression, jeg har spillet 26.4k/40k hænder på NL2, så når jeg 5k hænder i morgen, vil jeg være 9k fra at færdiggøre NL2, dog med en alt for lav bb/100 end jeg burde holde, føler ikke jeg har løbet enormt godt generelt set, desuden har jeg langt fra spillet mit bedste poker. Min overall NL2 graf må i lige undvære, den kommer når jeg er færdig med det. Hvilket ligner at være om 3 dage, medmindre jeg går hardcore til den over weekenden og kan clear små 13.6k hænder, hvilket som sådan ikke lyder ekstremt, er små 14 timers poker kun. 

05-01-2019 15:35 #20| 1

Blevet en sjat forsinket, tog en kort morgen session inden mekanikkeren, hvilket var fyldt med setups og suckouts, så er lidt i hullet for dagen so faar. Mekanikkeren fandt desværre et par fejl, mere end vi først havde talt om, så der gik lige en del timer hos ham for at få bilen ordentligt fixet. Nu køre den dog forhåbentlig de næste 10k km uden problemer! 

KK taber til TT Ai på turn på Qxx x lowballs

KK Ai Pf imod AA

TT taber til QQ, jeg 3b pre, han kalder, flop QT3 no draws, han laver et lavt C/R og jeg antog det var semi stærkt men kommer jo aldrig væk, kalder for at se en 9 på river + FD, hvor han skubber stakken ind og jeg snapper. 

Så all in all en rigtig skidt lille session inden jeg kørte, på lige omkring 1400 hænder, og et tab på ~7$. 

Skal lige have lidt mad, men så køre jeg på stream + grind, i og med jeg spiser så sent, vil der heller ikke blive holdt pause for at spise. Så er live ca kl 16:15 til dem som har lyst til at støtte mit lille projekt, som altid, er selv idle viewers enormt værdsat, da det hjælper mig med at bygge en average  viewer count op + gør mig mere visable på twitch, så nye folk måske kommer ind forbi. 

Håber alle har en bedre dag end mig på filten. 

Edit: Kan som altid findes på www.twitch.tv/IncrazyAA 

Redigeret af Incrazy d. 05-01-2019 15:35
05-01-2019 17:23 #21| 1

er igang hvis nogen keder sig :) 

06-01-2019 00:24 #22| 0

Endnu en dag i bøgerne, jeg kom lidt skidt fra start med små 1400 hænder imorges og et tab på -7$. 

Efter dette måtte jeg en tur forbi mekanikkeren, hvor endnu et bad beat blev oplevet. Planen var egentlig lidt rutine gennemgang, nye bremser, vinter fælgene på, og lige tjekke op på alt. Ender så ud med at koste mig ~5k i mixed små ting ekstra, så det var naturligvis lidt røv. 

Da jeg kom hjem stod den på lidt mad, og så igang med grinden her kl 16.15 ca som beskrevet over, følte spillet var rigtig godt i perioder, jeg fik læst hænderne godt. Men igen så hero caller jeg for meget, i situationer hvor skurk er sick polarised (nuts or nothing), hvor de desværre bare på NL2 har nuts i 95% af tilfældende, fordi en avg NL2 reg ikke aner hvordan man bluffer. 

Derudover ramte jeg bare et utal af setups, suckouts og dårlige beslutninger til følge. Mange vil undre sig over hvordan jeg kan tilte af NL2, når pengene ingen betydning har, unit size i betting gør at jeg burde grine af det. Men jeg er af natur skabt til at vinde, og jeg tager ikke nederlag pænt, om så det var playmoney kan jeg tilte hvis der er uheld på stribe, setups gør mig ikke så meget som suckouts (medmindre vi taler set vs overset, det er lidt røv), eller hvis jeg kvajer mig (sidst nævnte tilter mig egentlig mest, hvis jeg opdager en fejl lavet, så kan jeg nemt sidde i 10-15 min og være pisse sur på mig selv over det). 

Anyways til dagens grind, planen var 20 Jackpot SNG's for at sikre mig jeg nåede mine 100 stks denne måned, jeg har løbet utterly garbage i dem, men har da stadig fået lagt en del timer i dem med 66 stks spillet (så kun 6/20 i dag), og betyder altså for at nå mit mål skal jeg køre 34 stks igennem i morgen, hvilket da klart er muligt.

Cash grinden blev ret seriøs, målet var 4.6k hænder, og jeg nåede en del over dette tal, dog med røde tal hele vejen igennem, jeg var i profit i 1k hænder imellem 3-4k, men dagen bliver rimelig negativ, og til sidst tilter jeg nok 1-2 Bi's væk som var unødvendige, på nogle calls jeg ikke havde lavet i normal tilstand, hero folder AA og KK ret ofte, for at donke med 88 på Qxx Q x fordi skurk ALDRIG burde spille en Q som han gør, men fordi det er NL2, så sker den slags jo nu engang. 

Anyways her er dagens graf, lad os håbe at søndagen går bedre.


Som i kan se ender dagen i -12.99$ og smider nok ~5$ på ting jeg ikke burde, så trækker vi mine dumheder ud, er jeg ikke så meget i hullet, totalt fik jeg spillet 6412 hænder, hvilket jo er ganske pænt. 

Igen vil jeg give et stort og enormt tak til alle som så streamet, det var fedt at se flere forbi. Samt dejligt at der blev skrevet lidt i chatten, og spurgt ind til lidt hænder. Jeg nyder i fulde at prøve og forklare mine tanker, da jeg føler at det også er voldsomt lærerigt for mig selv. Håber i forsat vil støtte mig, og glæder mig til streamet i morgen!. 


Søndags planerne!

Skal op og træne, så jeg kan få mine 3 trænings pas i denne uge, derefter skal jeg måske ud til min lokale slagter og hente lidt kød. (dog ikke helt bestemt om det er i morgen eller først i midten af næste uge), så ikke 100% på om jeg er på direkte efter træningen ved 12-13 tiden, eller om det bliver hen af kl 15. 

Poker wise vil jeg egentlig primært fokusere på NL2 igen, jeg går ikke helt ekstremt op i mit mål med de jackpot SNG's, det er naturligvis vigtigt for mig at opnå mine mål, men for nu er min zoom grind vigtigere. Mit mål om 25k hænder er nemt at nå, da jeg kun er ~2k hænder fra det. 

Så sætter målet på 4k hænder, da jeg vil prøve at fokusere lidt mere, og undgå at spew i så stor stil. Selv om de 40k hænder på NL2 var ment som 'indlæring' til grinder evner, mere end indlæring af niveauet, da jeg næppe kan tage egenskaber fra NL2 og NL5 med videre, så ser jeg jo helst at jeg runder NL2 af med et profit... Hvilket en dag som i dag jo ikke gavner på, så i morgen bliver tilt proof (yeaaaa right).... 

Mangler kun omkring 7k hænder for at lukke NL2, og selv om det da ville være fedt at lukke NL2 i morgen, så kræver det vidst at sessions går helt vanvittigt godt, før jeg føler for at grinde 7 timer. Men skal da ikke udelukke at jeg giver det et skud, i dag fik jeg streamet i omkring 4 timer, som egentlig føltes ganske fint, er ved at blive bedre til at udtrykke mig. Imens jeg skal formå at tage beslutninger.

06-01-2019 02:42 #23| 1

Super fedt med blog! 

 

men vil du ikke nok kalde det for Esport eller esport? Det trigger mig helt vildt at se eSport!!

06-01-2019 03:09 #24| 5
eatenfish skrev:

Super fedt med blog! 

 

men vil du ikke nok kalde det for Esport eller esport? Det trigger mig helt vildt at se eSport!!

 

 Det må vel være Hvad man kalder first World problems 

06-01-2019 11:38 #25| 1

tak for en god blog.... keep up champ 

06-01-2019 18:16 #26| 2
eatenfish skrev:

Super fedt med blog! 

 

men vil du ikke nok kalde det for Esport eller esport? Det trigger mig helt vildt at se eSport!!

 

 Skal gøre mit bedste, men jeg er af den gamle garde, som var med på eSport før det blev kaldt en sport. Dengang gik folk helt op i sømmene hvis det blev skrevet anerledes, så det er en utrolig gammel vane. 

Tak for rosen


Gausi skrev:

tak for en god blog.... keep up champ 

 

 Tak for rosen, samt for at du kiggede forbi stream + smed en follow 


@All

Undskyld jeg ikke har været på endnu i dag, først lige kommet hjem fra slagteren. Er en meget god ven som jeg anvender, så i ny og næ får man en øl eller 2 når der skal hentes kød. Så var lidt svært bare at smutte, jeg har netop lige startet streamet, vi mangler ikke meget på NL2, men i får en opdatering på alt i aften efter dagens stream!. www.twitch.tv/IncrazyAA  

06-01-2019 23:14 #27| 5

Nå lad os lukke week 1 med en lille status for årets første uge, samt mål for week 2.

Vil på forhånd gerne undskylde for det sene stream, og at det blev så kort. Men Pokerstars besluttede sig for at lukke ned for zoom, og med et par øl i blodet, følte jeg ikke lige for at spille andet. Så valgte at lukke ned tidligt, tak til dem som kom forbi, det er som altid stærkt værdsat.

Dagens resultat blev kun 2350 hænder, så lidt under de 4000 som var målet, men sådan er det. Derimod med et pænt profit på 15.22$ 


Recap af de mål for week 1

25k hænder NLz - Fik spillet 25.066 hænder, med et net profit på sølle 7.64$ - føler jeg spillede semi skidt, og løb værre. Week 1 graf


spil 100 spins. - No nåede 70 stks, og holder mig nok fra dem fremover, for at ligge fuld fokus på zoom. 
spil mindst 4 dage (minimum 2t pr dag.) - Fik grindet alle ugens 6 dage, med gns tid på 6t 34m pr dag
Alle NLz sessions skal streames på www.twitch.tv/IncrazyAA - Nej, men vil streame mere generelt fremover.  

Irl målene er næppe spændende for jer, men hurtig recap så fik jeg styr på huset (forsikring, renskrevet servitut osv), så står nu klar til at overtage det d. 1/2 - hvor bloggen self vil have billeder, og andet lir fra det nye palæ. Derudover fik jeg trænet 3 gange, samt gået en ok tur 4 dage. Fik gjort alle dokumenter klar til LoL sæsonen, men fik ikke tegnet husplan og det. 

Samt naturligvis streamet, jeg er enormt glad for hvordan week 1 er gået. Nåede hele 74 followers, og jeg troede at det ville være svært at nå 50 followers inden januar var udløbet, så stort tak til alle. 

Jeg har rundet 35.227 hænder på NL2, så antager stærkt at jeg lukker NL2 i morgen, for så at kunne køre på med NL5 fra Tirsdag af. 

Nå lad os kigge frem af til week 2, jeg ved der kommer et par ting her som flere af jer vil elske. 

Først og fremmest så har Bridgeking og jeg aftalt lidt i forhold til en podcast, så denne bliver en realitet, hvornår præcist vi optager den er ikke bestemt. Men vi arbejder på sagen, så til alle esport fans vil dette jo være godt.

Derudover har jeg besluttet mig for at lave lidt 'mål sætning' i forhold til twitch, disse målsætninger skal jo komme alle til gode, så fremfor at sige 12t streams, og andet gøgl. Så vil mine opnåede mål 'udløse' esport / betting relaterede youtube videoer, og andet betting relateret. 

Mine twitch mål bliver tilføjet lidt efterhånden, men de er ikke weekly eller monthly selv om de står i #2. 

Første mål for twitch bliver 125 followers, hvor jeg vil udgive en esport youtube video, emnet er lidt ukendt for mig pt. Men jeg har følgende muligheder i tankerne, BRM, forklaring af hvordan man kan komme omkring at sætte et Cv, ellers så er jeg ret fri omkring emner, så sidder du med et konge emne, og det kan få +20 likes, så tager jeg det første emne der når +20. Videoen bliver på engelsk, hvilket jeg dog ikke forventer er et problem. Derudover kommer der flere twitch mål, som alle vil være followers orienteret i starten, disse vil i kunne se i post 2, samt på min twitch kanal. 

Mine mål for uge 2 bliver meget blandet, da vi har LPL kickoff mandagen efter næste uge. Hvilket betyder at jeg har lidt arbejde der, skal skrive optakts artikel, samt have gennemgået alle pre season bets. Hvilket er rimelig tungt arbejde, da der er en del nye spillere, hvis profiler, champion pools og andet jeg skal research, grundet udvidelsen til 16 hold. Så der kommer kun 1 IRL mål, hvilket er 4 trænings pas, Mandag, Onsdag, Fredag og Søndag. Hvilket bliver mine faste trænings dage fremover, selv om det betyder 2 dage i streg, så syntes jeg de ligger godt for mig. 

Poker i uge 2 + stream
30k hænder (dette betyder at vi ligger omkring 25k/40k hænder på NL5 for uge 2, målet er at langsomt bygge os op til 50k / week, vi havde 2 lazy days, samt en uge på 6 dage nu her, så burde være et ok nemt mål). 
5 analyse tråde på PN (Ville ikke smide analyse tråde fra NL2, da flowet er apeshit, og man ikke kan tage en rationel tilgang, ved jeg ikke om man kan på NL5 heller, men vi giver det et skud.)
Stream alle 7 dage, minimum 2t / dagligt (medmindre PS problemer opstår, som er ude af min kontrol).  

Der bliver altså hverken Jackpot mål, eller noget andet. Jeg vælger at dedikere min tid 100% til zoom, af 2 årsager, føler det giver mest mening pt, og målet fra start var egentlig NL, kan mærke jo mere jeg grinder zoom, desto mere får jeg lyst til at forsætte. Troede at jeg havde brug for muligheden for variation, hvilket ikke har  vist sig at være tilfældet. Så derfor bliver al energi og fokus lagt på zoom, med tanker om at få crushet NL5 noget mere end NL2 blev. 

Mål for mandag d. 7/1
Spil 4773 hænder. (for at lukke NL2)

Træning

Profit pls 
Få lavet en HUD gennemgang klar til opdateringen i morgen aften, samt tilføje et pic på twitch der forklare den. 

Gennemgå ESEA MDL odds


Planen er at streame omkring 14 tiden efter træningen, har ingen aftaler imorgen, så burde ikke være et problem at være på til tiden. Tanken er så at streame kl 14-17/18, og så igen 19-21/22 som de andre dage. Da jeg fortrækker en form for pause, så jeg lige kan recharge, kommer naturligvis an på hvordan session køre. 

07-01-2019 13:31 #28| 3

Lidt ændring i planerne, jeg skal til et møde fra 15-17 med min forsikring ift min skade. 

Så starter streamet for en times tid indtil kl 14:30, for at gøre lidt op for at jeg igen må ændre planerne. Tror bare jeg burde holde fast i en tid hver aften, og tage et stream tidligere på dagen tilfældigt som en bonus, det er utrolig svært at planlægge ting. Da jeg tit har tilfældige møder, som ofte kommer ret spontant. 

For at gøre lidt op for mit fuck up, får i et af mine valuebets for i dag. 

CS:GO - United master league 
Alternate Attax vs HAVU

Havu sejr til 2.40 på Nordicbet værdi til 2.28 


Kort argument, Havu ligger lige i røven af pengene i turneringen, så forventer de forsat spiller den seriøst. 

Desuden så har alternate attax lavet en total roster ændring, så de har ikke haft lang tid sammen under denne org. Hvilket jeg forventer vil kunne ses i spillet, ikke alene taktisk, så er der også rigtig mange problemer på raw aim, hvis man ikke er sikker på hvordan ens teammates dækker, da man altid har blind angles, som pludselig bliver et bekymrings punkt. Kan man tit se raw aimers tabe en del edge, når de ikke ved hvad de kan forvente af teammates.

Så syntes selv om der er en god del usikkerhed, i et spil efter lang tids pause, kombineret med ny rorster. At HAVU skal have et udstik her, de har en enormt stærk roster, ikke de stærkeste aimers, men der er solidt hold spil. Fair nok de ramte en dårlig periode i slutningen af 2018, men jeg syntes der er mere som taler for end imod. 

--------------------------------------------------

Fremover vil valuebets kun være at finde via mine sociale medier, hvor jeg vil rotere dem. (Naturligvis for at tiltrække followers) - Kan jo lige så godt være ærlig, da i jo udemærket kan regne det ud. 

Så følg gerne med på twitch, twitter og Instagram (IG er forsat ikke rigtigt aktiv, den bliver først aktiv når LoL sæsonen går igang.) Men planen er at sende mindst 3 free tips ud om ugen i LoL sæsonen, som netop roteres imellem de sociale, jeg skal nok linke alt når jeg får tilladelse fra de højere magter. Vil ikke linke til twitter og IG hvis dette ikke er tilladt, men ellers kan i nok selv grave dem frem. 


Men som sagt live nu på www.twitch.tv/IncrazyAA 

Kommer på igen i aften som altid, så håber vi at PS ikke ødelægger det igen. 

07-01-2019 16:01 #29| 1

Tak for bet. Det gik noget stærkt med at få skudt på den, så jeg var stolt over at få odds 2.50 hos Bet365. Gik og funderede over, hvad der mon var galt.

 

Ved nærmere gennemgang konstaterede jeg, at jeg har skudt på Havu i en kamp i morgen mod X6tense Galaxy. Gl me 😴

 

Tak for blog og held lykke med at rense bookies og fisk på nettet.

07-01-2019 16:53 #30| 1
Incrazy skrev:

Lidt ændring i planerne, jeg skal til et møde fra 15-17 med min forsikring ift min skade. 

Så starter streamet for en times tid indtil kl 14:30, for at gøre lidt op for at jeg igen må ændre planerne. Tror bare jeg burde holde fast i en tid hver aften, og tage et stream tidligere på dagen tilfældigt som en bonus, det er utrolig svært at planlægge ting. Da jeg tit har tilfældige møder, som ofte kommer ret spontant. 

For at gøre lidt op for mit fuck up, får i et af mine valuebets for i dag. 

CS:GO - United master league 
Alternate Attax vs HAVU

Havu sejr til 2.40 på Nordicbet værdi til 2.28 


Kort argument, Havu ligger lige i røven af pengene i turneringen, så forventer de forsat spiller den seriøst. 

Desuden så har alternate attax lavet en total roster ændring, så de har ikke haft lang tid sammen under denne org. Hvilket jeg forventer vil kunne ses i spillet, ikke alene taktisk, så er der også rigtig mange problemer på raw aim, hvis man ikke er sikker på hvordan ens teammates dækker, da man altid har blind angles, som pludselig bliver et bekymrings punkt. Kan man tit se raw aimers tabe en del edge, når de ikke ved hvad de kan forvente af teammates.

Så syntes selv om der er en god del usikkerhed, i et spil efter lang tids pause, kombineret med ny rorster. At HAVU skal have et udstik her, de har en enormt stærk roster, ikke de stærkeste aimers, men der er solidt hold spil. Fair nok de ramte en dårlig periode i slutningen af 2018, men jeg syntes der er mere som taler for end imod. 

--------------------------------------------------

Fremover vil valuebets kun være at finde via mine sociale medier, hvor jeg vil rotere dem. (Naturligvis for at tiltrække followers) - Kan jo lige så godt være ærlig, da i jo udemærket kan regne det ud. 

Så følg gerne med på twitch, twitter og Instagram (IG er forsat ikke rigtigt aktiv, den bliver først aktiv når LoL sæsonen går igang.) Men planen er at sende mindst 3 free tips ud om ugen i LoL sæsonen, som netop roteres imellem de sociale, jeg skal nok linke alt når jeg får tilladelse fra de højere magter. Vil ikke linke til twitter og IG hvis dette ikke er tilladt, men ellers kan i nok selv grave dem frem. 


Men som sagt live nu på www.twitch.tv/IncrazyAA 

Kommer på igen i aften som altid, så håber vi at PS ikke ødelægger det igen. 

 

 Hvad hedder din Twitter? 

07-01-2019 19:17 #31| 0
Gunslinger skrev:

Tak for bet. Det gik noget stærkt med at få skudt på den, så jeg var stolt over at få odds 2.50 hos bet365. Gik og funderede over, hvad der mon var galt.

 

Ved nærmere gennemgang konstaterede jeg, at jeg har skudt på Havu i en kamp i morgen mod X6tense Galaxy. Gl me

 

 Shit happens, kan jo være den har værdi og falder til imorgen. Ikke lige luret på kampen specifikt.

supersafe skrev:

 

 Hvad hedder din Twitter? 

 

 Cant


Er live her www.twitch.tv/IncrazyAA - Kom og kig med, vi afslutter NL2 iaften 

07-01-2019 23:51 #32| 6

Nå lad os lige lave lidt status, vi lukker NL2 med et ret marginalt plus.

Overall set så var det en rimelig forventet tilgang, generelt var 4b = AA eller KK, og folk kunne ikke VB noget under nuts. 

Jeg så nærmest kun call downs hvis folk havde TPTK, så lidt for ofte havnede man med at valueown sig selv, først og fremmest dagens graf (i får ikke lige min NL5, jeg spillede ~500 hænder og -8$, rent og skært hænder som missede alt, samt en del JJ+ som løber ind i A high board i 4b pots, og folk der ikke ville give slip. Samt en semi dyr hånd med KK vs AQ, hvor han kalder et kæmpe 4b OOP, og vi flopper Axx og han vælger at tjekke ned på safe board. 

For tidligt at danne mig et indtryk af NL5, men lad os tage det som det kommer.

Dagens NL2 graf 4775 hænder med +9.25$

 

Fin start på dagen, men den sene session var fyldt med setups, og missed draws left and right, tror ikke jeg completer en eneste flush eller straight draw her til aften. 

Her er NL2 totalt, hvor vi netop i dag lukkede vores 40k hænder, og vi skal for alvor åbne op for NL5 grinden i morgen!. 


Som i kan se gik det lidt mixed, og tror der var en del dårligt spil i midten (10k-33k), så lad os håbe at jeg klare mig bedre på NL5.

Lukker NL2 med 40.002 hænder og et profit på sølle 46.36$ til en wooping 5.79bb/100, hvilket er enormt skidt. Var det ikke fordi jeg gerne vil op af i takster, havde jeg forsat indtil jeg fik mig en 10bb/100 som klart skulle være muligt. Men lad os komme afsted til NL5!

dagens mål på at lukke NL2 lykkedes derfor fint, samt en lille smule NL5. 

Ift at lave en gennemgang af min HUD, så lykkedes det ikke at sætte noget grafisk op, så i får den her lige i tekst form. Så må jeg sætte det grafisk op til streamet i morgen, samt prøve at lave en form for 'life graph' som kan komme op ved !Graph. 

TOT Hands
VPIP / PFR / PostFlop Agf
3b / Btn 3b / BB 3b v Btn / BB 3b vs SB (Sidste 2 har jeg dog netop fjernet, da selv på en 40k, er jeg ikke nær nok data.)
Flop fold to CB / Flop Cbet / Flop Cbet-Fold / Flop Cbet-call / Flop Cbet-Reraise (de sidste 2 tænker jeg at fjerne igen. Sample er for lille inden opryk)
Btn Steal / SB Steal 

Tirsdag d. 8/1 
4k hænder (sætter det lidt lavt, da jeg gerne vil have fuld fokus til første dag på NL5.) 
Kom op og træn (jeg missede den i dag, pga en del lorte ting som dukkede op og sænkede mig). 
Få skrevet lidt på LPL optakten til Gaming24.dk - Den skal sendes senest Onsdag d. 9

Hvad angår twitter og IG link, så kommer disse når tiden er der. Samt at jeg lige får bekræftet at jeg må linke dem, så håber i lige er tålmodige. Der kommer ikke mange, hvis nogen spil, før vi rammer d. 14 januar hvor LPL åbner ballet med endnu en sæson af League of Legends. 

08-01-2019 18:18 #33| 0

Online - Igang med at blive kneppet ret hårdt i dag, løbet rent shit i setups og 4b på blank boards. 

08-01-2019 18:54 #34| 1

Fedt nok, jeg kigger med om 15

08-01-2019 19:29 #35| 5

Hej @Bridgeking


Det ville være en kæmpe hjælp for @Incrazy hvis du tilføjede hans stream i toppen af denne tråd, som PN før har gjort i nedenstående tråd

https://www.pokernet.dk/forum/soendagsgrinden-med-livestream.html

 

Det vil gøre han får et passivt viewer boost og bliver set af flere :-) 

08-01-2019 19:33 #36| 1
Administrator
NesleiN skrev:

Hej @Bridgeking

 

Det ville være en kæmpe hjælp for @Incrazy hvis du tilføjede hans stream i toppen af denne tråd, som PN før har gjort i nedenstående tråd

https://www.pokernet.dk/forum/soendagsgrinden-med-livestream.html

 

Det vil gøre han får et passivt viewer boost og bliver set af flere :-) 

 

 Det vil jeg gerne, men aner ikke hvordan 

08-01-2019 19:33 #37| 1
Administrator
NesleiN skrev:

Hej @Bridgeking

 

Det ville være en kæmpe hjælp for @Incrazy hvis du tilføjede hans stream i toppen af denne tråd, som PN før har gjort i nedenstående tråd

https://www.pokernet.dk/forum/soendagsgrinden-med-livestream.html

 

Det vil gøre han får et passivt viewer boost og bliver set af flere :-) 

 

 Det vil jeg gerne, men aner ikke hvordan 

08-01-2019 23:58 #38| 0
DaddyDK1 skrev:

Fedt nok, jeg kigger med om 15

 

 Tak :) 

 

NesleiN skrev:

Hej @Bridgeking

 

Det ville være en kæmpe hjælp for @Incrazy hvis du tilføjede hans stream i toppen af denne tråd, som PN før har gjort i nedenstående tråd

https://www.pokernet.dk/forum/soendagsgrinden-med-livestream.html

 

Det vil gøre han får et passivt viewer boost og bliver set af flere :-) 

 

 Uh ja det kunne da være fedt, syntes dog at viewers ganske støt vokser, så er utrolig godt tilfreds. Men ville da ikke sige nej til et lille ekstra kick :) 

Bridgeking skrev:

 

 Det vil jeg gerne, men aner ikke hvordan 

 

 Helt i orden :) hvis i finder ud af hvordan, så må i utrolig gerne gøre det. 

 



@All 

Opdatering kommer lige straks, det er en af de dage man så rødt. Selv om der var et lille IRL boost i også får med!. 

09-01-2019 00:19 #39| 4

Først og fremmest har jeg valgt at EDIT mine spins ud, jeg kommer ikke til at spille dem mere som nævnt før, alt fokus bliver på zoom.

Dagen i dag gik med at få trænet, og sidenhen en tur på vægten. Ved indgangen til 2018 steg jeg på vægten (ja 2018), med en kampvægt på 114 kg, uden at træne nævneværdige, så var det naturligvis for meget. Så satte mig et mål, planen var egentlig at nå det inden udgangen af 2019, at ramme en vægt på under 85 kg. 

Dette er netop sket idag, hvilket er en enorm personlig sejr. Det var sådan et mærkeligt mål som blev en besættelse, jeg har hele vejen igennem været forsigtig med ikke at tabe mig for hurtigt, da jeg gerne ville bevare muskelmasse, så den trak sku tænder ud i så lang tid. 

 

Tog lige lidt over 1 år, men målet er da endelig nået.. 

En anden lille personlig sejr var streamet, jeg fik 'endelig' min affiliate knap (fair nok 8 dage ikke lang tid), men har lidt ''drømt'' om den dag man fik sin egen subscriber knap, lige siden jeg for hvad føles som 10 år siden fandt twitch. Har lavet aftaler med en super dygtig emote kunstner, som er blevet sat på opgaven at få lavet emotes og subscriber badges. 

 

Nå lad os komme over til det som i vil høre om, pokeren.. 

Der er ikke meget positivt at sige om vores første dag på NL5, jeg løb forfærdeligt, det var dog primært bare setups og klamme spots man ikke kan komme væk fra. Smider en solid volume, men løb bare forfærdeligt, taber 3x flush vs flush, 2x QQ vs AA på AQx board, og spewer så selv ca 2½ bi på monkey shit. 

Jeg valgte ikke at stoppe selv om jeg mærkede tilten, følte det var god træning at kæmpe igennem, for at tvinge mig til at kontrollere mit tilt, og føler faktisk det gik rigtig godt, jeg taber helt sikkert en smule value imens, men kom ud på den anden side rimelig effektivt. 

Nå til dagens graf (500 hænder var fra i går aftes)

 

Det blev til 6600 hænder idag, så fint over målet. 

Men tallene var røde, og der var intet som kunne stoppe det.... 

Chatten gik i selvsving over jeg overvejede at folde følgende hånd, men syntes stadig at et fold burde være en klar mulighed, samt nok skulle være sket.

$0.02/$0.05Zoom No Limit Holdem

PokerStars

6 Players

Hand Conversion Powered by WeakTight Poker Hand History Converter

Stacks:

UTG kareelwong ($5.04) 101bb

UTG+1 sAnt1n135 ($3.68) 74bb

CO Hero ($6.46) 129bb

BTN Debiils ($6.85) 137bb

SB herrmutig ($5.94) 119bb

BB Gildaitis ($8.21) 164bb

Pre-Flop: (0.07, 6 players) Hero is CO Q Q

kareelwong raises to $0.15, 1 fold, Hero raises to $0.45, Debiils raises to $0.95, 2 folds, kareelwong folds, Hero calls $0.50

Flop: A 9 Q ($2.12, 2 players)

Hero checks, Debiils bets $0.60, Hero calls $0.60

Turn: 6 ($3.32, 2)

Hero checks, Debiils bets $1.70, Hero calls $1.70

River: 9 ($6.72, 2)

Hero checks, Debiils goes all-in $3.60, Hero goes all-in $3.21

Final Pot: $13.53 Debiils shows a full house, Aces full of Nines A A

Hero shows a full house, Queens full of Nines Q Q

Debiils wins $12.98 (net +$6.13)

kareelwong lost $0.15

Hero lost $6.46

 

Afspil hånd



Var den slags hænder vi så det meste af dagen, samt en stor pot jeg er i tvivl om vi kan folde.

$0.02/$0.05Zoom No Limit Holdem

PokerStars

6 Players

Hand Conversion Powered by WeakTight Poker Hand History Converter

Stacks:

UTG qbaq8 ($8.37) 167bb

UTG+1 bestjo1 ($9.32) 186bb

CO TSGarpM ($12.13) 243bb

BTN kondratiev95 ($7.47) 149bb

SB RM-13rus ($6.38) 128bb

BB Hero ($9.97) 199bb

Pre-Flop: (0.07, 6 players) Hero is BB 9 J

3 folds, kondratiev95 calls $0.05, 1 fold, Hero checks

Flop: K Q 10 ($0.12, 2 players)

Hero bets $0.08, kondratiev95 raises to $0.35, Hero raises to $1, kondratiev95 goes all-in $7.42, Hero calls $6.42

Turn: 2 ($14.96, 2), 1 all-in

River: 8 ($14.96, 2), 1 all-in

Final Pot: $14.96 kondratiev95 shows a straight, Ten to Ace A J

Hero shows a straight, Nine to King 9 J

kondratiev95 wins $14.34 (net +$6.87)

Hero lost $7.47

 

Afspil hånd



Ingen stats, men følte bare at en random ikke havde AJ i sin limp range, så syntes lidt at worst case var split. Føler aldrig vi kan gøre andet her, selv om vi er 150bb deep ?. 

Derudover var det en million missed draws og missed flops, dagen var generelt forfærdelig. I det mindste et godt stream, dejligt mange viewers, en god del followers og en lækker session. 

Men vi skal sku finde lidt profit og skrub, hjælper jo ikke med 40k hænder på NL5 med minus, så kommer jeg jo ikke op i limits... Lad os håbe imorgen er bedre, dagen bliver lidt svær.

Jeg har aftaler fra kl 11-14 ca, samt igen fra 17:30-22 (hvis ikke 24, svært at sige), så jeg prøver at få en session ind imellem, men vil ikke sætte et mål. Vi har fået spillet omkring 13k hænder de første 2 dage her, så havde været rart at bevare momentum imorgen, men er svært at se hvor tiden skal findes. 

Redigeret af Incrazy d. 09-01-2019 00:50
09-01-2019 14:12 #40| 2

Da dagen i dag bliver super svær, hopper jeg på streamet nu i 2 timers tid, indtil 16:15-30, har en aftale kl 17:30 som nævnt. 

www.twitch.tv/IncrazyAA - sorry for at det er så tidligt, og vi ikke får et aften stream, men er ikke lige muligt idag. 

09-01-2019 23:10 #41| 3

Netop landet hjemme efter en ret hektisk dag, først et morgen møde, efter fulgt af en tur ud for at salte for en flok kunder.. Ikke noget jeg normalt gør, men pga min rygskade, så har jeg overtaget arbejdet fra nogen af folkene, af de opgaver jeg netop kan udføre selv med min skade.

Da jeg fik klaret det, stod den på en aftale med en gammel ven, super hyggeligt, men stadig udmattende at være på i så mange timer. Når jeg normalt bruger det meste af min dag hjemme foran skærmen, det har været en tung dag. 

Lad os kigge på de ting i egentlig vil høre om, pokeren blev ret kort idag, jeg fik spillet 2189 hænder, for et profit på 26.98$

 

Det satte os lidt skidt i forhold til volumen for ugen, og i morgen får jeg nok ikke indhentet meget. 

Jeg skal lige ned med min PC til service, da den er begyndt at larme en smule, så smider den afsted til en solid rensning. 

Skal være i Slagelse kl 12, hvor jeg så har 1½ time at spilde før den er klar igen. Derefter går turen hjem til Ringsted, så jeg burde være online ved 15 tiden. Hvor jeg tænker at tage 2 timers stream, føler virkelig det med at grinde i 1½-2 timer, for at tage 10-20 min pause gavner mig, men ved ikke helt hvordan man aktuelt kan gøre det imens man streamer. 

Eller om jeg bare må nøjes med små 5 min breaks, og ellers power though som den anden dag med min 6k session. 

Ellers så er vi ude i at jeg skal grinde i 1½-2 timer, for at tage 5 min hvor jeg lige strækker stængerne, for så at tage 10-15 min med at gennemgå og diskutere de største pots, samt hænder fra viewers, hvis nogen har en cash hånd de vil have mine tanker på. (ikke sagt at jeg nødvendigvis kan lære nogen noget, men ville være en mulig tilgang.).

Torsdag d. 10 Januar

4k hænder

1t study (føler ikke rigtigt jeg  vinder meget på at study, men tror jeg kan hente små edges + godt at vænne mig til det tidligt.)

Færdiggør LPL Optakts artiklen (jeg har skrevet 1/4 kun, men den skal være færdig, så i får lidt lækkert at læse hvis i er esport fans.)


 

10-01-2019 15:26 #42| 0

Hopper live nu i 1½ times tid, inden den står på aftensmad.

Pc'en krævede desværre mere end en alm rensning, der er 2 blæsere som næsten er stået af. Desværre kunne de ikke lave det nu her, de skulle beholde pc'en til mandag / tirsdag, hvilket jeg ikke rigtigt kunne tillade. Så har en aftale d. 1/2 om at aflevere den, og de så fixer de 2 blæsere samme dag. 

Så ikke alene et bad beat på bilen, men nu også pc'en. IRL løber jeg ikke enormt godt for tiden, lad os satse på at pokeren gør op for det idag. 

www.twitch.tv/IncrazyAA 

10-01-2019 19:44 #43| 0

er på i 2-3 timer hvis nogen keder sig <3 

10-01-2019 20:00 #44| 1

Følger med. GL. :)

10-01-2019 22:35 #45| 2

Som nævnt var dagen i dag lidt rodet, måtte ned med min pc, og det betød at jeg skulle vente lidt længere for at få afvide at den er i udu... Meeeen sådan er det jo, skidtet må jo bare fixes, vi kan jo ikke komme langt uden en pc... Så er det svært at ramme NL200z, samme gælder jo hvis ikke jeg får profit på hver stake.

Dagens mål var at spille 4k hænder, hvilket lykkedes fint, jeg klarede 4241 hænder idag, ikke helt en enorm volume, men jeg er ret glad. Desuden var målet at få LPL artiklen færdig, hvilket jeg 90% er, mangler at renskrive den, samt lige få tilføjet mine outsider hold, så den kommer på nettet imorgen til alle esport fans som læser med her!. 

 

Streamet i dag var markant mere besøgt imellem 15:30-17 end det sene var, hvor jeg tidligt holdt 12 i snit, og det sene havde svært ved at nå over 3 viewers, men sådan er det jo. Jeg elsker og værdsætter hver og en af jer, om jeg streamer for 1 eller 100 mennesker er det samme, så længe nogen får noget ud af det, når jeg på samme tid lære en masse af at streame og forklare mig. Win/Win! 


Vi ændre lidt i opsætningen, så i får mine mål for i morgen nu her. Desuden finder jeg et par hænder frem fra dagens session, som i får smidt op iaften!. 

 

Fredag d. 11/1

5k hænder 

1t study

Skriv EU Minor artiklen 

 

To infinity and beyond!!!

 

 

Redigeret af Incrazy d. 11-01-2019 01:55
11-01-2019 15:08 #46| 0

Så ruller vi i et par timer på www.twitch.tv/IncrazyAA - So faar -1 Bi for dagen, lad os se om ikke vi kan få det vendt igen. 

12-01-2019 10:39 #47| 0

hvordan er status chef ??

 

ganske god og underholdende stream du laver....

 

 

12-01-2019 13:30 #48| 1

Sorry for intet aften stream i går, eller en opdatering. 

Har været lidt udkørt og det kom til kort i går, så da jeg havde spist aftensmad. Faldt jeg i søvn foran skærmen, vågnede kl ~02 ca, og gik så i seng. Hvilket betød jeg sov til kl 12, så har åbenbart haft brug for det. 

Er en lille smule disorienteret stadig efter at have sovet så meget, men skulle gerne komme online om max 1 time. Så for dem der vil, kan jeg fanges på www.twitch.tv/IncrazyAA 

 

Dagen i går var rimelig rød, jeg løb ind i en del setups og dårlige timings, jeg forsatte dog i gamle vaner med at tro at NL5 spillere har bluffs i deres range, hvilket koster mig 3 Bi for dagen, og så løber KK ind i AA et par gange, alt i alt ikke utilfreds med resultatet i forhold til de setups jeg havde, dog stadig træls at hvis ikke jeg havde siddet og troet man kunne hero call en NL5 fisk, ville dagen have været -2 Bi kun (sådan groft sagt). 

 

Fik kun spillet ~3000 hænder, her er grafen.


Sætter ikke lige nogen mål i dag, da dagen er blevet lidt mærkelig pga den megen søvn. 

12-01-2019 13:30 #49| 0
Gausi skrev:

hvordan er status chef ??

 

ganske god og underholdende stream du laver....

 

 

 

 Status kom lidt sent, og mange tak for rosen stærkt værdsat 

12-01-2019 14:12 #50| 1

Vi ruller, jeg har 2 små valuebets hvor i får 1 nu her, og det sidste når streamet lukker ned. (eller før kl 18, skulle jeg streame så lang tid). 

Det første er Superjymy > Chaos til 2.25 på Betstars (ikke rodet ALT igennem, da jeg kun kan sætte få steder, og planen var ikke at poste oddset.) Det holder en lidt tynd værdi ned til 2.17 - Men kampen burde være rimelig tæt, og med lidt fejl margin i mit CV har vi værdi. 

Det næste får i på streamet som sagt når jeg lukker ned, hvis der stadig er værdi. 

12-01-2019 16:24 #51| 0

Mange tak for alle som kom forbi, jeg er en idiot og glemte at sige dagens andet bet på stream... Det var et super godt stream, og mange tak for den gode feedback på hænderne, det er enormt værdsat. Jeg endte med at autopilot alt for meget, hvilket kostede mig et par Bi's i missed value. Så valgte at slutte på 2t 15 min streamet, håber at komme på igen i aften, men ved ikke helt hvor jeg er mentalt i forhold til det.

Skrev det i chatten, men ved ikke hvem der så det. Så here goes, NoChance 2-0 imod Copenhagen Flames kl 18.00 i Pixel.bet brawl værdi til 1.92 (måske lidt for nittet cv, tror godt man kan gå lidt lavere, men for safety reasons og pga downswing i betting er mine cv's lidt stramme lately). 

Redigeret af Incrazy d. 12-01-2019 16:26
12-01-2019 20:42 #52| 2

Vi rammer NoChance 2-0, selv om det blev en hård hård kamp. 

Så jeg er 1-2 i tråden, der skal nok blive lavet penge til dem som følger med. SuperJymy dukkede aldrig rigtigt op i dag, og NoChance mødte markant mere modstand end forventet. Copenhagen Flames spillede en enormt god series, og har også stukket 1u ud på dem i morgen imod Defusekids, dette bet skal dog følges forsigtigt. Jeg har meget lille kendskab til de 3 af spillerne fra Defusekids, men de har hentet et par nye ind, og som Copenhagen Flames spillede i dag, imod et så stærkt hold som NoChance, syntes jeg 1.87 virker lidt højt på Nordicbet. Desuden er Copenhagen flames meget svingende, de har vanvittigt gode kampe, og virkelig ringe kampe,  dagsformen er afgørende for spillet. - Værdi til ~1.77  

Til sammenligning har Bet365 ladet oddset falde helt ned i 1.66 oven på dagens kamp, men pga mit begrænsede kendskab til Defusekids vil jeg forblive forsigtig. 

Hopper online i et par timer nu her på www.twitch.tv/IncrazyAA - Jeg har opdateret mit layout, da det gamle var lidt rodet og forstyrrende. Det nye er mere clean, og alt er smidt ud i den venstre side ved siden af tables. Ikke fan af farven jeg fandt på layout, men det er et af deres themes jeg roterede rundt på, og var det bedste som jeg kunne få hvor alt kunne smides i siden. Selv om i railer hecklen, som i også burde, fedt bord med god action!, kan i jo lige smide mit stream op i baggrunden, værdsætter al form for støtte jeg kan få. 

Til LPL fans i tråden (League generelt måske)

https://gaming24.dk/optakter/overblikket-over-foraarssaesonen-i-lpl-2019

12-01-2019 23:35 #53| 1

Dagen var lidt mærkelig pga min tornerose søvn i går, hvilket betød jeg sov ~12 timer totalt set, og kom meget meget sent op. Jeg holder stadig en ret stram diæt, selv om mit mål på -85 er nået. Alene fordi jeg ikke helt ved hvornår jeg skal stoppe, men da min kur køre ret gnidningsfrit pt, tænker jeg at holde den indtil slut Januar, for så at evaluere alt efter vægten der, målet er nok at tage på, men en meget lean bulk. 

Betting wise var ikke noget specielt i dag, vi taber 1 på Superjymy og får pengene igen på NoChance. 

 

Streamet var super godt i dag, med et fint viewer count, samt lidt followers, så vi nærmer os rimelig pænt de 125 followers, hvor jeg vil lave en form for educational betting video. Så jeg opmuntre stadig folk til at follow, det er gratis og hjælper mig utrolig meget!. 

Som nævnt før satte jeg en kunster, på at lave emotes, skal man gøre noget. Så skal det gøres ordentligt, når nu jeg vil streame mit spil, syntes jeg da også der skulle ordentlige emotes og badges til. Nedestående er resultatet, badges er dem du får ved siden af navnet når man subscriber til min twitch, hvor vi på første måned har en fin 72o, 3 måneder 89s, 6 måneder TT og 12 måneder AKs! 

Derudover så er den første emote med $$$ drop, den første man får når man subscriber for 4.99$, den grædende ved 9.99$ subs, og MIB ved 24.99$. Dog har jeg den første subscirber til gode #Sellout - Men går nok, jeg streamer ikke for at tjene penge, det er min måde at give igen, imens jeg føler at det udvikler mig som en spiller at forklare alt. EDIT: Skal nævnes emotes er under godkendelse, så de er først aktive om 0-3 uger. 

 

Nå lad os komme til det i alle vil se og høre om. Poker!!!!

 

Vi nåede 5077 hænder i dag, over 2 fine sessions, jeg burde have spillet mere. Men var nogle lidt uheldige spots, som betød jeg ikke helt følte for at grinde mere. Jeg har for ofte presset mig selv langt, og syntes det er fint når jeg ret problemfrit kan spille 5k hænder / dagen, det er nu engang alligevel 150k / month aprox. Så på sigt er det ganske fint, klart det ville være rart at ramme ~6-7k problemfrit dagligt, men mon ikke jeg langsomt holder længere... Det bildte jeg hende da også ind sidst, med øvelse gør mester.

 

Grafen for dagens spil, betyder også at vi runder 21,5k / 40k på NL5 med et plus på lige under 3 Bi, som er en sølle 1.27bb/100, men føler jeg har fået godt fat på NL5, så den skal nok vokse sig stor og stærk. 


Søndag d. 13 Januar
4k poker (ikke meget, men har lidt andre ting jeg er nød til at lave.)

Skriv EU Minor kvalifikations artiklen færdig

Skriv LCK forårs sæson artiklen færdig

 

Håber i joiner streamet igen imorgen, kæmpe tak til alle som kigger forbi. Voldsomt hyggeligt at streame, man får en følelse af at der er nogen at snakke med imens man grinder.

Redigeret af Incrazy d. 12-01-2019 23:40
13-01-2019 14:00 #54| 0

Vi køre på et par timer, indtil copenhagen flames skal spille kl 16 (jeg forsætter måske lidt længere, tough to say.) 

www.twitch.tv/IncrazyAA 

13-01-2019 23:34 #55| 1

Dagen i dag blev til 4026 hænder, så vi ramte målet.

Er dog vanvittigt træt, så ingen weekly update før i morgen tidlig. Ligeledes ingen mål for week 3 før i morgen

 

Graf for idag

 

14-01-2019 12:22 #56| 2

Så er vi igang! LPL er startet ud med en solid 2-0 i bets, vi var så tungt ude som bookmakers tillader det, mixed over samtlige bookies der giver mig action. Men som vi alle ved har betting en stor varians, men lad os leve i drømmen om en 100% hitrate sæson så længe vi kan, heeey det er jo alt bare %'er, så der er jo også en eller anden chance for at vi holder 100% hitrate. 

 

Week 2 blev lidt svag fra mig af, jeg havde 2 rigtig dårlige dage, først pga min lange søvn, og så i går, hvor jeg virkelig kæmpede... Det tager sååååå meget mere energi at skrive artikler, samt at få gået igennem hele liga'er. Jeg brugte ~8 timer i går, på ren research af spillere fra LCK, potentielle match ups og sådan. Udover dette har jeg lagt ~20 timer op til, selv om jeg kender flere spillere, så er det ikke unormalt at jeg smider +40 timer blot i pre season prep, dog har jeg så heller ikke meget prep work i sæsonen. Men det dræner mig virkelig for energi, det er så vanvittigt tørt og tungt arbejde. 

Week 2 mål evaluering.
30k hænder - 30.395 Dog kun på et hængende hår, og fordi jeg nægtede at give op i går, selv om jeg dårligt kunne se i den sene session.

Stream alle dage (min 2t) - FAIL... Får streamet 7 dage, men 2 dage når jeg kun ca 1½ time

Post 5 analyser - Fail dog genere den her mig ikke rigtigt, jeg tror der er meget lidt for mig at vinde pt på at poste. Flowet i gamet, gør at medmindre man fast grinder de her stakes, så vil man have en markant mere agro tendens, som langt fra ofte er en god ide imod den avg reg. 

 

IRL 

4x Workout - Fail min ryg har slagtet mig hele ugen, jeg kæmper med blot at rejse mig fra stolen, lidt sur over situationen, men min fysioterapeut rådgav også til at jeg slappede lidt af, tror jeg kom igang for tidligt med genoptræning, og jeg kørte lidt for hårdt på.. Så har holdt hele sidste uge fri, og skal så til behandling igen midt week, hvor vi evaluere om jeg skal vente en uge mere med træningen. 

Week 2 graph - 30.395 hænder med 37.81$ profit


Dette betyder at vi er 24k/40k for NL5, hvilket er lidt under målet, tanken var at ramme NL10 Onsdag, men det ville kræve 8k / day i dag og i morgen, hvilket ikke er realistisk nu LPL er igang, samt EU Minoren køre på fra i morgen af, hvor jeg også er tungt ude på 2 spil, disse deles desværre via mine normale kanaler, men hvis de bevare værdien bagefter så får i dem også her i tråden. 

Alt i alt ok tilfreds med week 2, poker wise gik det godt, jeg fik smidt godt arbejde ind i pre season betting. Samt fået skrevet 2 artikler, og godt igang med LCK artiklen, som starter op onsdag morgen. Klart min -10 Bi dag på NL5 (-52$), betød at NL5 har været en lang grind for profit, og jeg har da også fundet op til flere leaks i mit spil, hvilket jo er rart de langsomt bliver plottet, hvilket var præcis min grund til at starte lavt, fremfor at hoppe ind på NL25 selv om jeg roll mæssigt nemt kunne, så er det altså billigere lige at fixe mine leaks på min vej op. 

Week 3 bliver lidt hård, da LPL er igang og LCK Onsdag, vi har EU, CIS og iBuyPower turnering i CS:GO, samt så har jeg en 60 års fødselsdag på Lørdag, og en 30 års på Søndag, så der er jævnt meget tryk på betting fronten. Samt 2 sociale begivenheder, som naturligvis begrænser mig disse 2 dage. 

 

Week 3 Målsætning

30k hænder - (tør ikke sætte det op denne uge, jeg tror 30k kan blive svært nok med mit program, men håbet var +150k for januar, ser dog svært ud.) 

Stream 7 dage - min 2t (vi prøver igen, jeg skal nok få streamet alle 7 dage, spørgsmålet er om jeg kan nå +2 timer Søndag.)

1t study daily - Ikke så slemt, jeg gør det pretty much i forvejen, går alt mine sessions igennem for alle pots over 40bb, fair nok det fixer ikke Preflop / Single raised pots, men i første omgang fokusere vi på færre fejl i de store pots, ligeledes så har jeg gennemgået mine stats, og fundet et par preflop leaks ud fra min ide om hvad preflop stats burde være. 

Planen er som sagt at lukke NL5 på Onsdag, så vi Torsdag kan køre på NL10, dette kræver dog at jeg snitter 5.333 / day, hvilket godt kan blive lidt rough, men vi giver det et løst skud (ingen målsætning, men jeg ser om det kan lade sig gøre, ellers så må vi lige låne lidt af Torsdagen til at lukke de sidste par K hænder.) Dette betyder at vi forsat burde få 2-4 dage på NL25z i denne måned, dog har jeg kig på et skifte til Partypoker, når vi får den nye client. Så vil jeg klart overveje dette, da jeg syntes det er meget RB at gå glip af, jeg har allerede raket for ca 110$ på NL2 og NL5, hvilket havde betydet ~22$ RB. 

Mandag d. 14/1

4k hænder

færdiggør LCK artiklen som vi missede i går.

Redigeret af Incrazy d. 14-01-2019 12:25
14-01-2019 12:28 #57| 0

Jeg hoppede ind på din twitch I nat, og kiggede 10 min af videoen fra igår tror jeg. Jeg stod af pga dit tempo, det virker for meget som at du bare vil høvle hænder igennem for at nå dine X antal hænder pr dag/uge, fremfor at udvikle dit spil. Blot mit besyv, men ønsker dig al held og lykke :) 

14-01-2019 13:30 #58| 0
Gonginator skrev:

Jeg hoppede ind på din twitch I nat, og kiggede 10 min af videoen fra igår tror jeg. Jeg stod af pga dit tempo, det virker for meget som at du bare vil høvle hænder igennem for at nå dine X antal hænder pr dag/uge, fremfor at udvikle dit spil. Blot mit besyv, men ønsker dig al held og lykke :) 

 

 Okay er jeg da ked af at høre, jeg holder en rigtig fin steal %. Samt er involveret i en del hænder generelt, hvilket sænker hands / hour, jeg holder omkring 970-1000 hænder i snit, hvilket er ret normalt for zoom. 

Men tak for at du gav det et forsøg! ved jo godt det ikke vil tiltale alle, medmindre man fast grinder 4 table zoom, så vil det føles hurtigt. 

 

Vil dog gerne medgive at jeg pt ikke improver 100%, men føler samtidig at min tankegang og skill level er en god del over NL5. Så vil hellere under sessions have pres på, for så at gå igennem sessions bagefter, da jeg føler det giver mere at få rutine og erfaring live, fremfor at overtænke NL5 situationer, som jeg desværre stadig i ny og næ formår selv med 4 tables. Syntes post table work, giver 100x mere end on table work indtil NL25 el NL50z. 

14-01-2019 14:15 #59| 0

Nu du er så varm, hvad angår betting - har jeg ofret 29 kr på dig, så har du bare at ramme plet 😂 

14-01-2019 15:00 #60| 1

I får da lige 2 bets igen i dag, planen var at smide dem ud på stream. Men syntes egentlig lige så godt jeg kan gøre det nu, om i får flere bets er op til om andre når at spille dem i sænk, men de kommer sammen med den sene update hvis i gør. 

Copenhagen Flames > Alternate Attax til 2.55 på Danskespil
Værdi til ~2.34 aprox

 

Spillet er baseret utrolig meget på 2019 formen, generelt set burde Alternate Attax have et stærkere hold, men Copenhagen Flames har spillet et par rigtig flotte kampe, imens Alternate har strugglet lidt med specielt Dragons i går, men også at de går 1-1 med et pt svagt Ago, og 1-1 med Havu som måtte bruge stand in igen igen. 

Dernæst har vi 

NoChance
> x-kom til 1.52 på Nordicbet 
Værdi til ~1.48

Suuuper tyndt valuebet, men det er der nu engang. Jeg ville have givet NoChance 70% (1.43), men ved simpelthen ikke hvor seriøse de er i denne turnering. Deres spil igår imod Peekers haltede lidt, dog var det tætte opgør også meget pga fxy0 skød 79 på 3 maps, hvilket er super imponerende. 

Generelt set så er NoChance skill wise markant bedre end x-kom, men hvad x-kom mangler i aim og raw skill, gør de til dels op for i kommunikation, jeg syntes dog at begge hold er taktiske inhabile, hvorfor jeg syntes at NoChance pga raw skill burde være et bet her. 

Jeg hopper online på streamen i 1 time nu her, til dem som har lyst til at hoppe forbi. Ved ikke om jeg tager mere, afhænger af hvor god Copenhagen Flames kampen er, hvis den starter godt ud, vælger jeg nok at hoppe offline for at se den færdig. 

 

www.twitch.tv/IncrazyAA 

14-01-2019 15:01 #61| 0
Incrazy skrev:

 

 Okay er jeg da ked af at høre, jeg holder en rigtig fin steal %. Samt er involveret i en del hænder generelt, hvilket sænker hands / hour, jeg holder omkring 970-1000 hænder i snit, hvilket er ret normalt for zoom. 

Men tak for at du gav det et forsøg! ved jo godt det ikke vil tiltale alle, medmindre man fast grinder 4 table zoom, så vil det føles hurtigt. 

 

Vil dog gerne medgive at jeg pt ikke improver 100%, men føler samtidig at min tankegang og skill level er en god del over NL5. Så vil hellere under sessions have pres på, for så at gå igennem sessions bagefter, da jeg føler det giver mere at få rutine og erfaring live, fremfor at overtænke NL5 situationer, som jeg desværre stadig i ny og næ formår selv med 4 tables. Syntes post table work, giver 100x mere end on table work indtil NL25 el NL50z. 

 

 Hvis det virker for dig, så skal du fortsætte, min post er også kun udefra hvad jeg ser, hvor du ligger skillwise og hvor meget du arbejder offtable ved jeg jo ikke, derfor den "kritik" :) 

14-01-2019 16:27 #62| 0

Lille hånd fra dagens første session, vi er på igen kl 19 efter dagens kamp for Cph Flames, som pt føre 7-2 på deres eget map pick. 

 



$0.02/$0.05Zoom No Limit Holdem PokerStars 6 Players Hand Conversion Powered by WeakTight Poker Hand History Converter

Stacks: UTG Hero ($12.26) 245bb UTG+1 Willy.Chien ($4.42) 88bb CO qwch4ck ($7.06) 141bb BTN TonguKoji ($5.42) 108bb SB stachu_tg ($5) 100bb BB Give_good ($3.70) 74bb

Pre-Flop: (0.07, 6 players) Hero is UTG 10 10 Hero raises to $0.15, 1 fold, qwch4ck calls $0.15, 1 fold, stachu_tg calls $0.13, 1 fold

Flop: 10 5 6 ($0.50, 3 players) stachu_tg checks, Hero bets $0.20, qwch4ck folds, stachu_tg goes all-in $4.85, Hero calls $4.65

Turn: 6 ($10.20, 2), 1 all-in

River: 8 ($10.20, 2), 1 all-in

Final Pot: $10.20 stachu_tg shows four of a kind, Sixes 6 6 Hero shows a full house, Tens full of Sixes 10 10

stachu_tg wins $9.78 (net +$4.78) Hero collects $0.00 (net -$5) qwch4ck lost $0.15


Afspil hånd


Redigeret af Incrazy d. 14-01-2019 16:28
14-01-2019 21:19 #63| 1

En af de mere profitable dage, hvis ikke den mest profitable dag. 

På samme tid den dag jeg har følt mig mest uheldig, føler jeg løb markant værre end dagen hvor jeg smider 10 Bi, taber ovenstående, samt en del fucked up setups. 

 

Mål mæssigt når vi de 4k hænder og lidt til, jeg rammer 4038 hænder, og når ikke mere da jeg skal igang med en artikel mere. samt lidt tiltet over hånden til sidst i denne post... Derfor den tidlige opdatering, betting wise så misser vi Copenhagen flames, de lukker map 1 nemt, for at komme solidt foran map 2 og smide alt væk... Hvorefter det så bare gik ned af bakke, NoChance er pt igang imod X-kom, de strugglede big time på eget map, men er ikke så alarmerende igen, NoChance er et mærkeligt hold hvor man aldrig helt præcist kan sige hvor de er map 2 pga map 1, om det er eget eller modstanders map. Så er fortrøstningsfuld forsat

Dagens graf

 

Vi shipper 38.22$ ovenstående hånd er et 10$ swing, og her er en lille godbid mere imod en giga fisk. Vi så ham få stakken, på at bet 3 streets med 74o som river trip 4's. 

$0.02/$0.05Zoom No Limit Holdem

PokerStars

6 Players

Hand Conversion Powered by WeakTight Poker Hand History Converter

Stacks:

UTG andriasssse ($11.55) 231bb

UTG+1 AleJunior001 ($5.29) 106bb

CO xexe80 ($9.19) 184bb

BTN Hero ($6.26) 125bb

SB Onet1me_pl3 ($5.35) 107bb

BB unja543 ($15.23) 305bb

Pre-Flop: (0.07, 6 players) Hero is BTN K A

2 folds, xexe80 raises to $0.30, Hero calls $0.30, 2 folds

Flop: 5 10 K ($0.67, 2 players)

xexe80 bets $2.40, Hero calls $2.40

Turn: 2 ($5.47, 2)

xexe80 goes all-in $6.49, Hero goes all-in $3.56

River: 7 ($15.52, 2), 2 all-in

Final Pot: $15.52 Hero shows a pair of Kings K A

xexe80 shows a pair of Aces A A

xexe80 wins $15 (net +$5.81)

Hero lost $6.26

 

Afspil hånd

 



Så typisk han naturligvis har den denne gang, oh well, fin profit dag... Men føler stadig det er den dag jeg har løbet værst, hvilket er mærkeligt i forhold til grafen... 


Tirsdag d. 15/1 mål

4k hænder

LCK Artiklen skal ud

Få gjort klar til CIS Minor Onsdag (Ja alle mine dage var fucked, jeg troede alt var i morgen, LCK og Minors.... Aner ikke hvordan jeg kom 1 dag foran.)

Redigeret af Incrazy d. 14-01-2019 21:19
15-01-2019 15:39 #64| 2

Nå vi forsætter i League, 4-0 so faar for året. Håbet om en 100% sæson lever da en ekstra dag ;) 

Hopper på poker grinden i små 2 timer nu her, og er så eneste stream for i dag, jeg har ekstremt travlt for tiden pga LPL, LCK i morgen, EU LCS på Fredag, Minor i CIS + EU i morgen. Så jeg drukner pt i esport, og jeg har stadig bookmakere som vil give mig deres penge, ikke specielt mange, og alle har en form for limit, men så længe de forsat prøver at give mig en del af kagen tager jeg imod. 

Så det begrænser mig en del resten af ugen, og de fødselsdage i weekenden, samt iBuyPower turneringen i CS:GO. What a time to be alive, der er esport non stop, jeg skal nok nå mine 4k hænder, men tror mine streams fremover bliver ved 15 tiden, da det simpelthen er nemmere for mig at passe ind tidsmæssigt, dog ikke lige truffet en final decision her. Pt er alt bare lidt sporadisk som der er tid

Anyhow, 1½-2 timer her: www.twitch.tv/IncrazyAA - Medmindre vi løber som i morges, så ragequitter jeg nok før. 

I får et lille bet her: Alternate Attax som snød os i går, for en fin payday. De skal imod NoChance, som gav os en lille payday. 

Bettet går på Alternate Attax +1,5 til 1.65 på Nordicbet imod NoChance
- Ingen af de 2 hold er stabile, og map pools er ikke rigtigt shared efter hvad de har vist med deres respektive nye trups. Så det er forventet at Alternate Attax godt kan tage 1 map, grunden til at jeg ikke køre o2,5 som dog er fristende, er fordi jeg ikke syntes at alternate attax 2-0 er totalt ulogisk skulle NoChance møde op og skyde elendigt, det har været vanvittigt svingende, så syntes klart at +1,5 er den mest safe vej at hø. 

EDIT: SORRY For short stream, morgen session var fucking latterlig, og den her begyndte i samme mønster, så jeg kunne ikke lige overskue det. Er et par irl ting som også påvirkede humøret, der gør at jeg var lidt på kant i forvejen. Så vælger at cut session kort, om jeg tager nogle små 20-30 min session senere skal ikke siges, men har behov for en god lang gå tur. 

Redigeret af Incrazy d. 15-01-2019 16:51
15-01-2019 17:10 #65| 0

Fed blog og godt at se du har fokus på streaming delen. Helt sikker et spændende marked med mange muligheder.
Med tonsvis af grind og højere stakes kan du blive den nye jaimestaples :) 

Nyder også godt af dine e-Sport picks, keep it up.

15-01-2019 18:22 #66| 2
poksjunkie skrev:

Fed blog og godt at se du har fokus på streaming delen. Helt sikker et spændende marked med mange muligheder.
Med tonsvis af grind og højere stakes kan du blive den nye jaimestaples :) 

Nyder også godt af dine e-Sport picks, keep it up.

 

 Tak for rosen, rart at høre at nogen finder det spændende at følge! Gør jo det hele værd at forsætte, selv om dagene er begyndt at være hektiske.

Vi rammer btw bettet på Alternate Attax +1,5 hvis i kom med, blot lille opdatering. Så jeg er vidst igen i lille profit i tråden med tips, men kan næppe være meget, holder ikke rigtigt stats på det. 


EDIT!!!

Har fundet emnet til min video ved 125 followers, da jeg har fået en del spørgsmål igennem tiden omkring dette, specielt betvalue / units er ofte diskuteret.

Betvalue - Units - Cv 

Redigeret af Incrazy d. 15-01-2019 18:43
16-01-2019 22:49 #67| 3

Første dag i 2019 uden stream, holdt 15 dage i træk. 

Jeg har simpelthen haft for mange ting oppe, og er utrolig tiltet over mine sessions. NLz er et specielt spil, hvor 99% af alle 4bets hvis du holder KK er AA, specielt på disse stakes, jeg har løbet kongerne ind i AA 3 gange i dag alene, føles simpelthen bare for sygt at open fold KK til et 4b, men er desværre realiteten i hvor nittet NLz pt spilles. 

Har virkelig mest af alt lyst til at sige fuck NLz, men jeg hader at give op på et mål, men hold nu kæft hvor virker NLz som et latterligt spil i nuværende tilstand, jeg håber virkelig at spillet ændre flow lidt senere hen, eneste fordel i at folk 4b så stramt, er at jeg imod nits har haft stor success med at 4b steal med rag, fordi de tør intet, set dem folde KK og vise mig dem, både pre og post på low flops, fordi de ''ved jeg har AA''. Præcis som jeg burde folde hvergang folk 4b low, fordi det har so faar aldrig været andet end AA over mine ~75k hænder totalt. Jeg har ikke en eneste gang set et low 4b med andet end AA / KK, og når man selv holder kongerne, så er det nærmest umuligt at det er andet end AA, så fremover er KK et insta muck imod 4b.... 

Føler fanme man burde kaste NLz ud af vinduet og hoppe på PLO eller MTT vognen, der er markant flere outplays, og markant mere flow og spil i det. Klart NLz er stadig profitabelt no doubt, har set en del NL50z og NL100z regs på twitch, virker stadig super soft der oppe, dog selv der har de en enormt nittet stil, fair nok stealing og 3b steals bliver markant højere frekvens, men det er stadig så default poker at en avg person kunne lære at slå det på kort tid. Er bare virkelig om at grinde 1-3bb/100, hvor PLO holder markant højere winrates, men er bare ikke rigtigt til at crushe et nit infested game med mere, når dine primære pots er blinds, eller imod nuttet ranges. 

Af samme årsag har jeg ikke streamet i dag, NLz har hængt mig lidt ud af halsen, jeg syntes ikke det føles som poker sådan som det er en stor nit fest. Vi taler om at NL5z poolen har ~60% regs med 12/10 eller lignende, hvor man kun kan grinde blinds, fordi begynder de først at 3b, så medmindre det er en brainfart, så taler vi om at range er AKo+ QQ+. Ingen af de regs som er, kan finde ud af at 3b AQ eller JJ, men på samme tid sticker de utrolig hårdt på boards, så ens strategi er super boring, steal ATC, Cbet once at best, på bluffable boards, og insta muck turn når de kalder floppet hvis man intet har, da folk ikke kan lide at give op. Rammer du TPTK så går du til den, og ser du refire, så er TPTK close to never good, folk har svært ved / næsten umuligt, ved at VB TPTK, så generelt hvis en nit giver action tilbage, er det 2 par eller bedre. 

Sorry for lige at skulle af med frustrationerne, men pga jeg løber skidt, og alle nits bare har lige den margin højere, så har jeg ikke lige kunne overskue at grinde igennem. Skal nok nå back on track på målet, selv om jeg da vil indrømme, at pt overvejer jeg hårdt at fokusere min tid på et andet game, hvor jeg ikke skal se mig selv bruge 100k hænder på at grinde blinds, er bare røv at de NL100z streams der er, viser at flowet på NL5z med non stop nits, pretty much forsætter. Så ligner at man hele vejen skal forvente nits i tonsvis, hvilket bare lyder utrolig kedeligt i længden, dog kan de jo til den tid nok i ny og næ dukke op med bluffs oftere, hvor NL5z der bluffer man ikke river, bluffer de er det på turn og giver alle rivers op. Bets på turn + river, er so faar 100% valuehands over de 75k hands sample size, har ingen hh's i min history med flop c/c - turn raise / open bet hvor de forsætter på river, som ikke er value hands. 

Har spillet ~3k hænder de sidste 2 dage, så ikke sket meget, grafen er -6 Bi or so, så i må lige undvære i denne omgang... Vil prøve at se om motivationen er der i morgen, eller om jeg virkelig skal revurdere min taktik, selv om det føles som at give op... Hvilket det jo lidt også er, indtil den dag jeg crusher NL200z som målet var, men har måske lidt behov for at finde ud af om NL200z er lige så lidt poker, som den her nit fest er... 

Jeg skulle være back on stream i morgen hopefully, må lige se med motivationen. 

Skifte til MTT's er dog rough pga min kalender, men ville dog stadig kunne være muligt. Ligeledes ville et skifte til PLO være muligt, ved bare ikke om en challange på nogen af disse 2 er spændende at følge, da det jo er det default som alle køre.. 

Skulle jeg skifte ville en PLO Challange være money orienteret ''x-y PLO10 > ryk op ved g$'' osv.
Imens et skifte til MTT's ville være en helt default challange, 1k-100k or so i 2019, noget i den dur, som jo er lidt uden for min egen kontrol, klart man kan forsøge at grinde variansen ud, men føler bare at alle køre præcis dette projekt. Det sagt forsætter jeg nok bare indtil NL200z er klaret, så må jeg skifte til den tid, og acceptere at jeg skal bruge 3-4 mdr på at grinde nits, fremfor at opgive et mål. 

Redigeret af Incrazy d. 16-01-2019 22:56
17-01-2019 02:24 #68| 0

Håber du hænger i, må indrømme jeg ikke tror du slår nl50z+.... Har altid set det lidt som en barriere når folk slår det niveau. Så bevis jeg ikke har ret! 

17-01-2019 11:48 #69| 0

hæng i champ 

17-01-2019 15:01 #70| 0

Har selv været igennem alt det du føler lige nu og sjovt nok gik det meget bedre da jeg nåede op på 25z, 50z og 100z. Men det ændre sig ikke særlig meget, det hele handler om !Single Raised Pots

Det tog mig et år at indse det her og er selv i gang med en transition:

  1. Drop det fokus du har på volumen, winrate og $$$-won. Quality > quantity
  2. Indse at det absolut vigtigste og eneste mål bør være konstant at fokusere på at udvikle dit spil (både rent teknisk og mentalt!)
  3. Skift til at spille 4 reg tables hvor du konstant fokusere på at spille optimalt (du bliver aldrig rigtig god på den måde du spiller, har selv været der)
  4. Time management. Der skal studeres og det skal være seriøst. Af den tid jeg bruger på poker er målet 1/3 study, 2/3 play.
17-01-2019 20:44 #71| 0
adritchpoker skrev:

Har selv været igennem alt det du føler lige nu og sjovt nok gik det meget bedre da jeg nåede op på 25z, 50z og 100z. Men det ændre sig ikke særlig meget, det hele handler om !Single Raised Pots

Det tog mig et år at indse det her og er selv i gang med en transition:

  1. Drop det fokus du har på volumen, winrate og $$$-won. Quality > quantity
  2. Indse at det absolut vigtigste og eneste mål bør være konstant at fokusere på at udvikle dit spil (både rent teknisk og mentalt!)
  3. Skift til at spille 4 reg tables hvor du konstant fokusere på at spille optimalt (du bliver aldrig rigtig god på den måde du spiller, har selv været der)
  4. Time management. Der skal studeres og det skal være seriøst. Af den tid jeg bruger på poker er målet 1/3 study, 2/3 play.

 

 Hvad mener du med at det hele drejer sig om single raised pots? 

18-01-2019 00:36 #72| 1
dlrma_ skrev:

Håber du hænger i, må indrømme jeg ikke tror du slår nl50z+.... Har altid set det lidt som en barriere når folk slår det niveau. Så bevis jeg ikke har ret! 

 

 haha, det skal nok komme, hvis ikke der var for meget arbejde i det for mig. Tog jeg hjertens gerne udstik på at jeg når i mål, men klare du opsætningen, fair odds, og finder en mellemmand. Samt jeg kan få action nok, så er jeg da frisk på det. 

Gausi skrev:

hæng i champ 

 

 Will do, var bare et par frustrende dage, kombineret med lidt IRL ting og andet lort som jeg kæmpede med, samt ekstremt travlt med bettingen, så min post var nok mere i pure frustration end andet. Tak for supporten

adritchpoker skrev:

Har selv været igennem alt det du føler lige nu og sjovt nok gik det meget bedre da jeg nåede op på 25z, 50z og 100z. Men det ændre sig ikke særlig meget, det hele handler om !Single Raised Pots

Det tog mig et år at indse det her og er selv i gang med en transition:

  1. Drop det fokus du har på volumen, winrate og $$$-won. Quality > quantity
  2. Indse at det absolut vigtigste og eneste mål bør være konstant at fokusere på at udvikle dit spil (både rent teknisk og mentalt!)
  3. Skift til at spille 4 reg tables hvor du konstant fokusere på at spille optimalt (du bliver aldrig rigtig god på den måde du spiller, har selv været der)
  4. Time management. Der skal studeres og det skal være seriøst. Af den tid jeg bruger på poker er målet 1/3 study, 2/3 play.

 

 Tak for svaret, jeg er enig i flere ting du skriver, men dog også uenig i lidt. 

Ja det er single raised pots vi slås om, hvilket i sig kan virke lidt kedeligt. Men det er jo også en kunst, nu har de tilføjet 6+ som er en variant jeg er stor fan af, kan være den ser noget mere action. 

ift 1+2, mit fokus er ikke rigtigt på andet end at improve, grunden til at jeg starter så lavt her er jo netop for at få rettet fejl til, imens de er billige.  

3: Har ikke behov for 4 reg tables, fair nok hver beslutning bliver 1-5% bedre på sigt, men i forhold til den volume man opgiver, og hvor meget mere effektivt off table study er, hvor zoom så giver mig volume nok til at få rutinen, imens off table work er det som skal sikre at jeg slår det hele vejen op.

4: Har aldrig haft et problem med at studere, tror egentlig altid at jeg har gjort det for meget. I alle de år jeg tog poker seriøst, lå jeg på 50/50, hvilket jeg selv syntes er alt for meget tid brugt på study. Men jeg har altid været meget selv kritisk, så når jeg føler der er en fejl, endevender jeg alt i samme boldgade i min sample, for at prøve og finde ud af en bedre måde at tackle situationerne på. 

Som sagt tak for din post, men er ikke rigtigt noget i det som er relevant for mig, jeg har intet problem med hard study. Samt føler at min tilgang med 4 zoom pt er fint, da jeg ikke lære meget af NL5z - NL10z live, planen var at 3 table på NL25z. Da jeg netop forventer at jeg derfra, lige skal huske at holde fuld improvement på vejen om. 



@All

Som sagt tak for kommentarene, ovenstående blev skrevet i stor grad pga frustrationer, jeg elsker poker, men det jeg elsker ved poker er netop dybden. Hvilket jeg pt savner i stor stil på NL5z, og desværre nok må indse slet ikke findes i zoom varianten, hvilket lige midt i et solidt run bad ikke var specielt opmuntrende... Har brugt en del timer på 6+ de sidste par dage, så ikke lagt speciel volume i projektet, er på 31,5k/40k på NL5z. 

Lover jer at det nok skal komme back on track, jeg har endnu aldrig opgivet et mål i mit liv... Det her skal ikke være det første, jeg skal nok nå NL200z inden sommeren, samt naturligvis skabe profit på det. Om det så kræver 2:1 study / play, så skal jeg nok indhente dem som allerede er der. Jeg vil dog ikke betragte mit mål som failed, hvis jeg slår NL200 reg tables, men så skal det også være i et spot, hvor jeg er klar til at skyde på NL400, ellers må det nok betragtes som et fail, da NL200 reg forventes en del blødere. 

 

Redigeret af Incrazy d. 21-01-2019 12:20
19-01-2019 08:35 #73| 1
Incrazy skrev:

Første dag i 2019 uden stream, holdt 15 dage i træk. 

Jeg har simpelthen haft for mange ting oppe, og er utrolig tiltet over mine sessions. NLz er et specielt spil, hvor 99% af alle 4bets hvis du holder KK er AA, specielt på disse stakes, jeg har løbet kongerne ind i AA 3 gange i dag alene, føles simpelthen bare for sygt at open fold KK til et 4b, men er desværre realiteten i hvor nittet NLz pt spilles. 

Har virkelig mest af alt lyst til at sige fuck NLz, men jeg hader at give op på et mål, men hold nu kæft hvor virker NLz som et latterligt spil i nuværende tilstand, jeg håber virkelig at spillet ændre flow lidt senere hen, eneste fordel i at folk 4b så stramt, er at jeg imod nits har haft stor success med at 4b steal med rag, fordi de tør intet, set dem folde KK og vise mig dem, både pre og post på low flops, fordi de ''ved jeg har AA''. Præcis som jeg burde folde hvergang folk 4b low, fordi det har so faar aldrig været andet end AA over mine ~75k hænder totalt. Jeg har ikke en eneste gang set et low 4b med andet end AA / KK, og når man selv holder kongerne, så er det nærmest umuligt at det er andet end AA, så fremover er KK et insta muck imod 4b.... 

Føler fanme man burde kaste NLz ud af vinduet og hoppe på PLO eller MTT vognen, der er markant flere outplays, og markant mere flow og spil i det. Klart NLz er stadig profitabelt no doubt, har set en del NL50z og NL100z regs på twitch, virker stadig super soft der oppe, dog selv der har de en enormt nittet stil, fair nok stealing og 3b steals bliver markant højere frekvens, men det er stadig så default poker at en avg person kunne lære at slå det på kort tid. Er bare virkelig om at grinde 1-3bb/100, hvor PLO holder markant højere winrates, men er bare ikke rigtigt til at crushe et nit infested game med mere, når dine primære pots er blinds, eller imod nuttet ranges. 

Af samme årsag har jeg ikke streamet i dag, NLz har hængt mig lidt ud af halsen, jeg syntes ikke det føles som poker sådan som det er en stor nit fest. Vi taler om at NL5z poolen har ~60% regs med 12/10 eller lignende, hvor man kun kan grinde blinds, fordi begynder de først at 3b, så medmindre det er en brainfart, så taler vi om at range er AKo+ QQ+. Ingen af de regs som er, kan finde ud af at 3b AQ eller JJ, men på samme tid sticker de utrolig hårdt på boards, så ens strategi er super boring, steal ATC, Cbet once at best, på bluffable boards, og insta muck turn når de kalder floppet hvis man intet har, da folk ikke kan lide at give op. Rammer du TPTK så går du til den, og ser du refire, så er TPTK close to never good, folk har svært ved / næsten umuligt, ved at VB TPTK, så generelt hvis en nit giver action tilbage, er det 2 par eller bedre. 

Sorry for lige at skulle af med frustrationerne, men pga jeg løber skidt, og alle nits bare har lige den margin højere, så har jeg ikke lige kunne overskue at grinde igennem. Skal nok nå back on track på målet, selv om jeg da vil indrømme, at pt overvejer jeg hårdt at fokusere min tid på et andet game, hvor jeg ikke skal se mig selv bruge 100k hænder på at grinde blinds, er bare røv at de NL100z streams der er, viser at flowet på NL5z med non stop nits, pretty much forsætter. Så ligner at man hele vejen skal forvente nits i tonsvis, hvilket bare lyder utrolig kedeligt i længden, dog kan de jo til den tid nok i ny og næ dukke op med bluffs oftere, hvor NL5z der bluffer man ikke river, bluffer de er det på turn og giver alle rivers op. Bets på turn + river, er so faar 100% valuehands over de 75k hands sample size, har ingen hh's i min history med flop c/c - turn raise / open bet hvor de forsætter på river, som ikke er value hands. 

Har spillet ~3k hænder de sidste 2 dage, så ikke sket meget, grafen er -6 Bi or so, så i må lige undvære i denne omgang... Vil prøve at se om motivationen er der i morgen, eller om jeg virkelig skal revurdere min taktik, selv om det føles som at give op... Hvilket det jo lidt også er, indtil den dag jeg crusher NL200z som målet var, men har måske lidt behov for at finde ud af om NL200z er lige så lidt poker, som den her nit fest er... 

Jeg skulle være back on stream i morgen hopefully, må lige se med motivationen. 

Skifte til MTT's er dog rough pga min kalender, men ville dog stadig kunne være muligt. Ligeledes ville et skifte til PLO være muligt, ved bare ikke om en challange på nogen af disse 2 er spændende at følge, da det jo er det default som alle køre.. 

Skulle jeg skifte ville en PLO Challange være money orienteret ''x-y PLO10 > ryk op ved g$'' osv.
Imens et skifte til MTT's ville være en helt default challange, 1k-100k or so i 2019, noget i den dur, som jo er lidt uden for min egen kontrol, klart man kan forsøge at grinde variansen ud, men føler bare at alle køre præcis dette projekt. Det sagt forsætter jeg nok bare indtil NL200z er klaret, så må jeg skifte til den tid, og acceptere at jeg skal bruge 3-4 mdr på at grinde nits, fremfor at opgive et mål. 

 Bare af ren nysgerrighed, hvad hedder de 50z/100z regs på Twitch, som du følger?

 

GL med projektet!

 

21-01-2019 12:19 #74| 2
BudLucky skrev:

 Bare af ren nysgerrighed, hvad hedder de 50z/100z regs på Twitch, som du følger?

 

GL med projektet!

 

 

 Det har været mange forskellige, må indrømme jeg ikke har fået followed alle. 

Er en spanioler som køre en 100k / januar på NL50z, som er ganske sjov at følge, så er der Komododragonjesus, samt naturligvis NoLimit_gg som i ny og næ er online, dog taler vi her 500z. Samt et par mere, dog ikke nogen jeg rigtigt ser.

@All

Smider lige en post for sidste uge, selv om den er ynkelig, projektet går igang for fuld skrald igen i den her uge. Jeg manglede tiden sidste uge, og ramte lidt en tiltende periode. Men vi forsætter en 100% hit rate på LoL i 2019, TBP'en er though the freakin roof so faar, så der er da noget positivt selv om pokeren ikke lige skrider ordentligt frem. 

Så at jeg har lagt vanvittigt mange timer i bettingen, fremfor pokeren i seneste uge, har vist sig at være en monetary +ev beslutning, selv om jeg naturligvis er ked af mit poker projekt gik i dvale. 

I får som sagt en status senere i dag, har lige 2 møder nu her, og så skal jeg lige have set kamp 2 af LPL. Så der kommer en status ved ~15 tiden, hvor jeg også har planer om at hoppe live på streamen igen, for at få smidt et par timer i projektet igen.  

OBS !!! 

Jeg har aftalt med Bridgeking at vi skyder en podcast på Torsdag, så har i noget specifikt i ønsker er det nu i skal give lyd. 

Redigeret af Incrazy d. 21-01-2019 12:42
21-01-2019 13:22 #75| 3

Takker for dine LoL bets, den var slet ikke dum at vågne op til idag ;) 

21-01-2019 13:53 #76| 1

GL - vi ses jo nok på bordene før eller siden, da jeg selv har startet et projekt med udgangspunkt i NL5z  ;)

Redigeret af ktothep d. 21-01-2019 13:53
21-01-2019 14:52 #77| 2

Går live her om 5-10 min, www.twitch.tv/IncrazyAA - Håber at folk vil lure med

Som en lille belønning, og undskyldning for at jeg ikke får opdateret alt inden da.

Expert vs Ago - CS:GO United master league, start kl 15. 
Expert vinder map 1 til 2.50 på Nordicbet 

Samt et lille 0.5u udstik på 2-0 til Expert, er 2 gode maps vi er havnet på for dem. Samt Ago er i en solid slump 

Redigeret af Incrazy d. 21-01-2019 14:53
21-01-2019 18:53 #78| 1



Den længe ventede update, jeg har ikke rigtigt gjort så meget figur af mig seneste uge. 

Har ligget begravet i LoL betting, CS:GO med minor kvalifikation + iBuypower, samt pt igang med at finde en måde at skyde youtube videoen til 125 twitch followers, som jeg rammer lige straks. Alt i alt været en utrolig presset uge, og weekenden gik med Fødselsdag fredag fra 18-seeent, Lørdag 18-03ish og Søndag lidt mere stille, men tog afsted ved 13 tiden, og tjekke ved 19 tiden. Så siden fredag kl 18, har jeg ikke rigtigt været ædru, før her til morgen. 

Bettingen køre på skinner i år, og forsætter jeg tempoet antager jeg at limits hos samtlige bookmakers nok skal nåes i år, weird mål sætning, men vil gerne være den første med et screenshot / proof, af at jeg er limiteret til ~1 kr hos samtlige danske bookmakere... Det må da også give 15 min of fame, kan være EB vil købe den historie når det sker, som en sand Nikita Klæstrup bliver det min vej til evig berømmelse, selv om mine bryster ligger sig nærmere op af tæve patter håber jeg de springer på.

Et lille råd til mange af jer som esports better, hvor kedeligt det end måtte være, så har min erfaring lært mig at limits ved store units fra start af, er markant tidligere, end hvis du er villig til at grinde bookmakerne. Vi taler ikke om at du skal gå fra 3k units til 200 kr, men min unit sizing ligger omkring 1-1,5k hos de fleste, da jeg på enkelte bookies løb ind i limits efter blot 40-50k profit, ved at banke på med units der var for store. Så i kan ofte hente ~50-100k ekstra, altså 100-150k totalt, på niche markeder, hvis i er villige til at grinde det profit hjem over ~3-12 måneder, fremfor at prøve at få det hele på 1 måned og insta limit. 

Nå ja til de af jer som ikke fulgte med, vi rammer map 1 lige i røven på ovenstående bet, men 2-0 gik desværre ikke, men vi fik da profit på den. Sorry for at jeg glemte betvalue / værdi ned til, det gik lidt stærkt da kampen var ved at starte. 

 

Lad os kigge på det i alle venter på....
                        TWITCH!!! Som jo gik godt i dag, tak for at mange kiggede forbi mit lille 'return' stream, det var en fornøjelse at se så mange!. jaja ska nok..



                                                                POKER!!!! 

Som flere af jer har læst, så var jeg virkelig tiltet i sidste uge, jeg løb dårligt, ikke så meget i -ev, men i setups som var uundgåelige. Samt en følelse af at jeg virkelig ramte den dårlige side af alle draws, som gjorde jeg skrev en frustrende post om Zoom, dette er naturligvis stadig en antagelse at spillet er ekstremt nittet, og i mange spots skal vi grinde variansen ud 1bb af gangen. Men efter snak med en af Danmarks vanvittigt skarpe zoom spillere, som var så venlig at give lidt råd. Kom jeg igang igen, det gav da helt klart et solidt motivations boost at høre lidt tanker, samt nogle metoder til at tackle netop den nittede tilgang zoom har. 

 

Så grinden forsætter naturligvis, jeg har jo stadig et NL200z som skal indhentes. 

 

Har efter lang overvejelse, samt snak med før nævnte geni (vil ikke sige navn, da jeg ikke ved om han ønsker dette.) er beslutningen faldet på at sænke antallet af hænder påkrævet på NL10 til 40k hænder fremfor 50k. Dog vil alle andre limits være uændret, dette gøres i et forsøg på at ramme NL25z hurtigere, hvor der nok er lidt mere indlæring at hente. Dog skal jeg stadig ramme min bb/100, samt spille de 40k hænder igennem. 

NL5z har ikke været en positiv affære, jeg har haft en del problemer, ikke alene med negativ varians, men også i at få min red line op hvor jeg vil. 

 

Dagens graf er lidt tidlig at give, da jeg nok spiller flere hænder, men så kan jeg jo altid opdatere den, 3643 hænder.



Igen undskyld til dem som støtter mig, at jeg på den måde forsvandt i en uge. Det er ikke noget som skal ske igen, jeg skal nok nå i mål, og bevise at det ikke var en fejl at tro på mit projekt!. 

Nu til lidt off table work, og så hopper jeg nok på grinden et par timer igen, ved dog ikke om den sene session streames, eller om jeg bare chiller med den off stream. 

Redigeret af Incrazy d. 21-01-2019 18:54
22-01-2019 16:01 #79| 1

Lille morgen session på 1300 hænder, jeg kommer nok ikke på streamet i dag. 

Der er NA Minor lige straks, som jeg ser meget frem til. Kserato et af de dyreste køb i CS:GO skal i ilden, samt naturligvis Karrigan for Envy. 

Er jeg for stram her? Har virkelig svært ved at se hvad vi ligner udover flush, så kan ikke se han burde kalde med andet end nut flush, men kan være jeg simpelthen er for stram på det her limit.

$0.02/$0.05Zoom No Limit Holdem

PokerStars

6 Players

Hand Conversion Powered by WeakTight Poker Hand History Converter

Stacks:

UTG Mariuslol ($27.89) 558bb

UTG+1 Hero ($13.44) 269bb

CO alfa846 ($5.23) 105bb

BTN nybas100 ($57.46) 1149bb

SB temujing_ ($5.21) 104bb

BB WITKOW_AV ($5.31) 106bb

Pre-Flop: (0.07, 6 players) Hero is UTG+1 J Q

1 fold, Hero raises to $0.12, 1 fold, nybas100 raises to $0.45, 2 folds, Hero calls $0.33

Flop: K 8 6 ($0.97, 2 players)

Hero checks, nybas100 bets $0.65, Hero calls $0.65

Turn: 4 ($2.27, 2)

Hero checks, nybas100 bets $1.50, Hero calls $1.50

River: J ($5.27, 2)

Hero checks, nybas100 bets $3.50, Hero calls $3.50

Final Pot: $12.27 nybas100 shows three of a kind, Sixes 6 6

Hero shows a flush, King high J Q

Hero wins $11.76 (net +$5.66)

nybas100 lost $6.10

 

Afspil hånd



Jeg er btw ikke meget for at c/r floppet så deep, måske det er en fejl, men føler ikke for at spille draws agro på micros, medmindre vi har combo draws.

 



En lille sjov hånd, dagens insane setup i mit favør, må der endelig være flere af disse!.

 

$0.02/$0.05Zoom No Limit Holdem

PokerStars

6 Players

Hand Conversion Powered by WeakTight Poker Hand History Converter

Stacks:

UTG Gregory_0479 ($6.50) 130bb

UTG+1 Ernst K. ($4.58) 92bb

CO Hero ($8.07) 161bb

BTN evilkmz ($5.14) 103bb

SB obor1707 ($7.26) 145bb

BB GodMorpheus84 ($2.18) 44bb

Pre-Flop: (0.07, 6 players) Hero is CO 6 8

2 folds, Hero raises to $0.12, 1 fold, obor1707 raises to $0.45, 1 fold, Hero calls $0.33

Flop: 7 5 9 ($0.95, 2 players)




obor1707 checks, Hero checks


Turn:
J ($0.95, 2)

obor1707 checks, Hero bets $0.35, obor1707 calls $0.35

River: J ($1.65, 2)

obor1707 checks,
Hero bets $1.50,
obor1707 goes all-in $6.46 


Hero calls $4.96

Final Pot: $14.57 obor1707 shows a flush, Ace high K A

Hero shows a straight flush, Five to Nine 6 8

Hero wins $13.97 (net +$6.71)

obor1707 lost $7.26

 

Afspil hånd

 

EDIT: Sorry for det weak GIF game, jeg skal nok prøve at forbedre det over tid!. 

Redigeret af Incrazy d. 22-01-2019 16:12
22-01-2019 23:16 #80| 2

Blev ikke det vilde grind i dag, men vi fik da næsten 1800 hænder igennem.

Der var travlt med andre ting, og i morgen bliver også en tung dag. 9-15 LCK, 10-15 LPL, 16-22 NA Minor, samt lidt andre mix CS:GO kampe, så jeg får nok ikke nemt ved at passe meget ind, og kommer nok igen ikke et stream, vil dog forsøge at snige et stream ind efter LCK og LPL er forbi, inden NA minor, hvis ikke kampene går i 3 maps og vare lang tid. 

Dagens graf, 1756 hænder med enorme +0.8$

 

Jeg arbejder stadig en del på redline, samt min preflop strategi inden NL10 snart kommer.

Vi er på præcis 36.900/40.000 hænder, så der mangler kun 3.100 hænder før vi rammer NL10, profitten har ikke været der på NL5, indtil videre spillet med 2.59bb/100 - Fået rettet en del mindre leaks til, men også haft et par solide tilt sessions, hvor jeg har smidt 20-30$, hvilket jo havde givet en bb/100 omkring de 5-6, så naturligvis ærgeligt, jeg er begyndt bare at lukke ned når jeg tilter. 

Hvilket giver nogle udfordringer med streamet, men har besluttet mig for at tage pauser hvis det sker, lige 10-15 min med browser game / CS:GO / LoL analyse, eller noget helt 4, noget hvor jeg lige kan få mine tanker væk fra pokeren, så må jeg tage det dyk i viewers der må til af det, streamer jo mest af alt for min egen skyld og muligheden for at udtrykke mine tanker lidt, samt dokumentere mit run fra NL2z til NL200z i år. 

Så i min pause sidste uge plottede jeg lidt tanker ned.
1: Jeg whiner for meget, hvilket ikke er produktivt... Taber jeg en hånd, accepter det og ryk videre. - Ikke så lige til som det kunne lyde, men jeg prøver en taktik om en bøde kasse for mig selv, hvilket jeg måske vil komme ind på senere. 
2: Fik en kommentar på stream om at jeg bander meget, og selv om det ikke genere mig, kan jeg da godt se at det også skaber et negativt headspace for mig selv. Så jeg vil prøve at kontrollere den del mere frem af, det er dog nok svært med 15 år passivt i håndværker branchen on/off. 
3: Jeg fokusere i ny og næ for meget på streamet, ikke ment som at jeg læser chat el andet for meget, men at jeg er bange for at se dum / nittet / whatever ud, hvis jeg laver specifikke plays, som jeg føler er +ev selv om de obv kan virke dumme og sick exploitable, men noget jeg arbejder på at være mere ligeglad med hvad kommentare der nu engang kommer. 

Der har ikke lige været nogle spil fra mig af i et par dage, finder jeg værdi på CS:GO i morgen så ryger det her ind. Der burde være til at finde lidt, Furia var en indbringende forretning i dag, the 250k man making the moves. 

22-01-2019 23:42 #81| 0

Rykker du op til NL10, selvom profitten ikke har været der på NL5?

 

Synd du altid streamer modsat af, hvad jeg har tid til.. :D

 

GL!

22-01-2019 23:59 #82| 0
GodPreben skrev:

Rykker du op til NL10, selvom profitten ikke har været der på NL5?

 

Synd du altid streamer modsat af, hvad jeg har tid til.. :D

 

GL!

 

 Tak for støtten :) 

Naturligvis en uheldig formulering, jeg havde ikke rykket op hvis jeg havde tabt penge på NL5, men forventede at holde 8-10bb/100, så de 2.59bb/100 jeg pt holder er ret skuffende. Er som i post 2 skrevet, at jeg netop først fra NL10 skal ramme min target bb/100, før jeg rykker op. Så NL10z skal holde en 5bb/100, da dette burde være mere end realistisk, før jeg skyder med 10 Bi på NL25z. 

Var for at undgå at være stuck på NL2 / NL5, hvis jeg løb dårligt over min sample size. Så gik jeg ikke med en bb/100 på disse, har også overvejet at sløjfe mit bb/100 på NL10, men ikke sikker på denne beslutning, kan godt lide at min sample + target bb/100, more or less, giver mig de 10 Bi jeg skal skyde for. 

24-01-2019 00:23 #83| 2

Så fik vi endnu en dag i bøgerne, som forventet var den rimelig presset. 

Først ~6 timer med LoL, stats og analyse, derefter 5-6 timer med CS:GO, samt så har jeg fået skrevet Geeks gone wild artiklen til gaming24.dk - Som forhåbentlig rammer siden først på dagen i morgen, desuden så skal jeg nu her igang med 2 artikler mere til weekenden, Eleague invitational, samt NA LCS optakts artiklen!.

Fik dog stadig lagt lidt volume, føler fanme alle mine dage lately går på den her måde, jeg graver mig et hul, for at bruge en del hænder på at prøve og grave mig ud af det.... 

Dagen blev til 2463 hænder - med et beskedent profit

 

 

Dagens største pot, som blev vundet imod en abe af dimensioner, vi havde 2 hænder på ham, UTG hvor han åbner til 2.1$, Btn vs CO hvor han open jammer ~7$ over et limp, så jeg kan aldrig lade være med at antage han er klar til at gamble med ATC. 


$0.02/$0.05Zoom No Limit Holdem PokerStars 6 Players Hand Conversion Powered by WeakTight Poker Hand History Converter

Stacks: UTG Slayer66688 ($9.46) 189bb UTG+1 Kerberus94 ($3.44) 69bb CO WasyokAlesk ($6.24) 125bb BTN BigFish4711 ($8.47) 169bb SB Hero ($13.23) 265bb BB juank10RFRP ($4.63) 93bb

Pre-Flop: (0.07, 6 players) Hero is SB K K Slayer66688 raises to $0.35, 3 folds, Hero raises to $0.90, 1 fold, Slayer66688 raises to $2.15, Hero goes all-in $13.23, Slayer66688 goes all-in $7.31

Flop: 7 6 5 ($22.74, 2 players), 2 all-in

Turn: 3 ($22.74, 2), 2 all-in

River: 3 ($22.74, 2), 2 all-in

Final Pot: $22.74 Hero shows two pair, Kings and Threes K K Slayer66688 shows a pair of Threes Q A

Hero wins $21.95 (net +$8.72) Slayer66688 lost $9.46


Afspil hånd



Ovenstående sample betyder at vi lukker NL5 om blot ~660 hænder, jeg var bare for træt og smadret i dag til at færdiggøre. Så det bliver klaret i morgen, samt nok mit første skud på NL10! 

Desuden så kommer dagen for podcasten, så håber ikke jeg skuffer de af jer der gerne vil høre denne. Skal gøre mit bedste, selv om det er første gang, og min viden om podcasts er meeeeget lille. 

Derudover er der lige 2 kampe i LCK, dog intet spændende at skrive om, samt lidt CS:GO både i United master league, hvor der måske er noget spændende, venter forsat lige på et par bookmakere. Men håber at jeg kan streame, LCK slutter ved ~15 tiden, så burde have 2-3 timer der, til at streame min første session på NL10. Håber jeg kan løbe bedre der, end jeg har gjort på NL5 generelt set. 

24-01-2019 22:05 #84| 2

Min kalender er absurd presset for tiden, men jeg hopper på streamet nu i 1-2 timer - www.twitch.tv/IncrazyAA 

Færdig med NL5, og skal igang med min første NL10 session, kom ind og leg med. Kan vi løbe godt fra start af ? 

25-01-2019 01:44 #85| 2

Nå det blev kun til 45 min stream, er virkelig lidt træls at jeg ikke kan finde tid til at streame. Føler bare ikke for at streame og grinde, imens jeg ikke rigtigt føler at jeg kan spille mit bedste. Hvilket er svært de her dage, hvor jeg har 10 timers LoL (primært pga research i dag), samt 5-6 timers CS:GO + random analyse arbejde, jeg må nok erkende at jeg ikke er god nok til at balancere tingene i mit liv, og visse ting tager overhånd.

Heldigvis er NA LCS som er min nuværende research, det sidste i min process, efter denne er jeg færdig med enhver form for research, og jeg skal 'kun' se kampene. Hvilket i og for sig også tager lidt tid, men burde betyde at jeg altid kan få et stream ind, og kan også mærke at uden nogen mål, samt en klar snor for min dag, så havner jeg ud i en meget ustrukturet arbejdsgang, som gør at jeg ikke kan finde tiden til alt. 

Så fra d. 4/2 af igen, ligger vi en klar plan, faste tider for stream, poker study, betting, renovering af huset jeg overtager d1/2 (derfor vi starter d. 4/2, da planen er at kickstarte renoverings projektet, med en hård weekend (så godt min ryg tillader det)). 

Ligeledes vil jeg igen begynde at smide nogle volume mål ind, dog ikke i hænder, men i timer spillet. (Mest fordi jeg tror at jeg går ned og 3 tabler, hvis ikke 2 tabler i en stund, kan mærke at NL10 allerede nu føles markant anerledes, fair nok kun 1100 hænder i dag, men stadig nok til at jeg føler at tilvænningen lige skal ske.). 

Lad os lige få afrundet NL5, det blev til 40.015 hænder, med et beskedent profit på 52.34$ hvilket giver en 2.62bb/100 


Jeg havde et par tilt sessions, samt så struggler jeg virkelig i 3b pots IP, noget jeg er nød til at finde en løsning på. Er virkelig i tvivl om jeg bare løber dårligt i dem, eller om min taktik til disse pots er direkte forkert, jeg syntes sku det er svært helt præcist at finde ud af. 

Dagens NL10 skud gav et micro profit, men var også meget få hænder, jeg havde ikke energi'en overhovedet til at grinde.


Streamet er på 119/125 followers, så om blot 6 followers mere, så er tanken at få den betting video ud, jeg kan stadig ikke helt få skudt den. Mit webcam virker for dårligt til at gøre det, planen var at skyde den ved min blackboard som jeg også bruger til betting generelt, for så at kunne forklare tingene i bedste lærer stil. Men syntes ikke rigtigt at webcam virker godt nok, ej heller at jeg kan ramme en belysning som gør det ordentligt. 

Der vil blive testet lidt ting, men jeg skal nok få den skudt inden d. 1/2 hvor jeg stærkt regner med at have ramt followers, planen er at stream samtlige dage der er tilbage i Januar, da jeg simpelthen er nød til at indhente lidt af mit slack, i morgen bliver dog nok kun i ca 1 time. 

Skal desuden tilbage i en rytme med morgenmad og træning igen, havde meget mere styr på hverdagen, samt var markant mere frisk. Lige for tiden køre jeg på 1 måltid om dagen, -1k kcal aprox, for lidt søvn, samt alt for lidt motion. Som godt kan mærkes efterhånden, så her fra d. 4/2 skal alt virkelig vendes på hovedet. 

Tanken er at lave en plan som er dags specifik, da jeg i visse dage er nød til at sætte hele dagen af til at renovere, så det projekt også skrider frem af. Bliver nok 2 dage ugentligt, hvor jeg bruger hele dagen på at renovere, dog vil jeg forsøge at gøre det sådan, så jeg kan streame 1 time om aftenen, når jeg kommer hjem. Hvor vidt dette bliver noget 2 tabling chill, eller study sessions ved jeg ikke helt, men finder på noget kreativt. I høre mere så snart vi rammer d. 4/2 ! 

Som altid tak for alle der så med på streamet, samt følger tråden, jeg sætter stor pris på opbakningen. Den podcast vi skulle skyde i dag, var bridge desværre nød til at udskyde, så det projekt bliver der også kæmpet for, min og hans kalender matcher desværre ikke voldsomt godt, så er svært at ramme en dag der lige passer. Tak for tålmodigheden 

27-01-2019 12:03 #86| 3

Ikke fået spillet suuper meget, jeg prøver lige at få styr på alt inden d. 4/2 - således at jeg derfra kan holde en form for plan, og nogle mål. Næste opdatering kommer nok først Mandag eller Tirsdag aften

Det her skal ikke ses som en update, men mere fordi jeg har et lille spil, som jeg føler for at dele, selv om jeg løber lidt koldt for tiden må det jo vende på et tidspunkt.

Winstrike til at vinde over Envy til 1.90 Danske Spil 


Vi taler om sidste kvalifikations del til minoren, katowice minor, eller hvordan DS nu skriver den. 
Winstrike har imo individuelt højere niveau, selv om Envy har mere kendte navne, kombineret med at Envy kan spille Dust2 and thats it, i en Bo1 hvor vi må forvente at Winstrike har set Envy spille, og er klar på hvad de kan bringe, så Winstrike har en markant bredere map pool, samt stærkere hold, jeg forventer mig en del af de unge russere.

Værdi til 1.67

Redigeret af Incrazy d. 27-01-2019 12:08
27-01-2019 14:08 #87| 0

Som forventet, Winstrike stor favoritter til kampen, fatter ikke rigtigt hvordan bookmakerne så den som andet. 

Begge analytikkerne gav heller ingen chance til envy, der var kun negative ting til dem.

Nem nem Winstrike 16-4, lidt røv man ikke kan få alternative HCP på den type kampe, havde været nemt at ryge ud på -4,5 eller lignende til ~2.75ish med de pre odds, må hive fat i diverse kontakter og høre om ikke det burde være noget de kan implimentere. 

Winstrike vs Vici Bo1 om direkte videre

North vs Envy Bo3 om at undgå eliminering

Winstrike -4,5 på NordicBet til 1.90 - Vi havner på Overpass man skal dog være hurtig

EDIT: Winstrike er et skillwise markant stærkere hold, og det kræver en speciel performance af Vici for at få +10. 

Redigeret af Incrazy d. 27-01-2019 14:09
27-01-2019 17:16 #88| 0
Incrazy skrev:

Som forventet, Winstrike stor favoritter til kampen, fatter ikke rigtigt hvordan bookmakerne så den som andet. 

Begge analytikkerne gav heller ingen chance til envy, der var kun negative ting til dem.

Nem nem Winstrike 16-4, lidt røv man ikke kan få alternative HCP på den type kampe, havde været nemt at ryge ud på -4,5 eller lignende til ~2.75ish med de pre odds, må hive fat i diverse kontakter og høre om ikke det burde være noget de kan implimentere. 

Winstrike vs Vici Bo1 om direkte videre

North vs Envy Bo3 om at undgå eliminering

Winstrike -4,5 på NordicBet til 1.90 - Vi havner på Overpass man skal dog være hurtig

EDIT: Winstrike er et skillwise markant stærkere hold, og det kræver en speciel performance af Vici for at få +10. 

 

 Norths sponsor har handicap på begge hold fra +7,5 til -7,5 runder på alle kampe, du kan med fordel oprette dig der.


Godt set med Winstrike i øvrigt.

Redigeret af tuddiii d. 27-01-2019 17:34
30-01-2019 23:47 #89| 3

Nå lad os få en opdatering, der er ikke sket ekstremt meget, har fået spillet like 3k hænder siden sidst, desværre ingen tid været til at streame. 

Alt det vender fra d. 4 af i næste måned, så kommer der styr på alt!! 

Har mere eller mindre en fast dagsplan klar til alle dage, samt tanken er at sætte et mål jeg hælder mest til at sætte et mål om 3t poker i gennemsnit om dagen, hvor af det SKAL streames, så må jeg bare mix stream hvad tid det nu engang er.. Men tror 3t poker i snit, er et bedre mål end at sætte x antal hænder, jeg er gået ned på at 3 table zoom, da mit fokus er lidt sløset for tiden. Samt jeg føler der er flere sværre beslutninger på NL10, da vi har markant flere 3b pots, og der generelt er mere liv i spillerne. 

I denne uge har jeg besluttet mig for at grinde zoom på Danske Spil, af 2 årsager. Den primære er at PS har lagget for mig, ved ikke helt hvad problemet er. 
Samt så tænker jeg at tage alt den action jeg kan få på NL5-NL25 på de DS borde, da jeg forventer de er super soft, og 3x points, burde betyde jeg kan rive en OK RB hjem, hvilket jo aldrig kan ske på PS. 

Nogen som har oplevet at PS lagger? vi taler om at alt lige freezer i 1-2 sec, hvilket kan være hektisk på zoom.... 

Skal ned og hente nøglerne til mit hus på Fredag, hvilket betyder at min grind uge slutter imorgen aften, har kun spillet 4,5k/40k på NL10, og so faar med -1,8Bi totalt set, så intet specielt. Løb vanvittigt ringe i 2nd session i dag, hvor jeg taber alt for mange vigtige pots. 

Dagens graf



Der var en del swings, vi starter dagen godt ud, så fik vi en solid downwards spiral, alene fordi jeg antog fisk kan bluffe, samt at de kan tænke og folde når de burde tabe 95% af tiden... 

Ja det er jo ikke dem som er idioterne, det er jo mig, fordi jeg ved jo udemærket at en fisk ikke er i stand til det.. Så jeg går igang med at headbang væggen, indtil der engang er blod til hjernen... Taber minimum 3 Bi i dag på pure punt, hvilket bare ikke er okay, var ikke engang tilt.. Var en super fisk der open jammer random ting, hvor jeg får stacket af for light, fremfor bare at vente lidt og fange ham med noget TPTK / TPGK... 

Anyways i morgen regner jed med også at få en 1,5-2k hænder igennem, dog er det ikke til at forvente noget på Fredag, måske lidt Fredag aften, men bliver nok kun lidt, da jeg vil være møg træt fra huset, i får billeder af projektet når jeg får nøglerne! Så kan i få lidt før og efter, for liren. 

Jeg laver en måneds opdatering i morgen, jeg er lidt pissed på mig selv over min ustrukturet stil, som betyder at måneden langt fra når de 150k som jeg var on track til, og ikke engang de 100k, jeg virkelig håbede på, så var utrolig trist slutning i forhold til volume. 

Bettingen går lidt op og ned, jeg har ramt en lidt kold periode på det seneste med LoL, men dog løbet rigtig godt i live CS:GO bets, så der er da noget positivt... Selv om Expert pt er igang med at tabe et map 3 de aldrig burde være bagud på, men nok om det, vi er tiltet nok over mit run bad og elendige beslutninger over dagens session. Comeback incomming tomorrow

31-01-2019 19:44 #90| 0

Hvordan live-better du på CSGO givet delay? 

31-01-2019 19:52 #91| 1
Raiseren skrev:

Hvordan live-better du på CSGO givet delay? 

 

 Det drejer sig primært om imellem maps, i Bo2 / Bo3 kampene ca 85% af mine bets er her. At bette under maps, er som du nævner lidt risikabelt, da bookmakerne har et lille lead på dig. Dog er det faktisk ikke så stort igen, eller har ikke været til de live events jeg selv har været med til. Der taler vi om 30-45 sekunder, hvilket gør at under bomb plant, når runden i ny og næ ''er vundet''. Fordi man ved de andre saver, så kan du faktisk nå at spille uden at delayet påvirker dig, fordi de ved ikke noget nyt, alt de har set er buys i next round, som du ikke er bekendt med.

Ligeledes så i tactical timeouts kan man nå det, da du så har fin tid til at spille uden at de har en fordel. 


01-02-2019 02:14 #92| 3

Nå så blev det tid til at lukke Januar af, der blev startet som lyn og torden, solid volume, fin selvtillid, og kæmpe stort overskud. Der blev hurtigt åbnet godt for bettingen, med en TBP tættere på de 130% over Januar, dog kun over 'sølle' ~100 bets, men volumen afspejler meget at de første 14 dage var uden LoL, som trodsalt er mit speciale. 

Hvad angår CS:GO så har jeg fokus på majoren, så der er blevet lagt en del timer i prep til denne. Hvilket jo er lige rundt om hjørnet, desuden været en lidt stille slutning på Januar i forhold til artiklerne på Gaming24.dk til dem af jer som læser med der inde. Men der skulle gerne ske lidt i Feb, da der er flere events, Januar havde en sjat events, men da jeg ikke finder det spændende at skrive ''X vandt eventet'' artikler, så er det naturligvis svært, jeg er mere til optakt eller opsummering, så som en LoL opsummering, kunne muligvis godt snige sig ind hver 14 dag, i forhold til evaluering løbende på liga'erne. 

Lad os komme til pokeren! 

Måneden startede godt ud med ~70k hænder på de første 14 dage, der efter er der meget lidt at berette om, jeg blev ''doven'' som måske er et forkert ord. Men jeg valgte at smide mit fokus på bettingen, og pga min meget ustrukturet tilgang, så betød det desværre at pokeren led voldsomt. Så jeg nåede altså kun sølle ~6k hænder de sidste 2 uger. Dette er utilgiveligt, og jeg vil derfor smide en plan op for de 2 første uger af feb nu her, som jeg har planer om at følge til punkt og prikke. For at få liv i det hele igen, jeg håber stærkt på at kunne nå 20-25k hænder på NL25 i den her måned. Selv om det er behind track, så kan jeg ikke tillade mig totalt at sack alt andet i mit liv, så tempoet må være derefter.

Opsummering af Januar for pokeren


Januar i tal


Alt i alt ikke en specielt god måned, jeg er stærkt utilfreds med min volume, samt naturligvis ikke helt tilfreds med resultaterne, mit NL10 spil som er fra ~69k og frem, er simpelthen ikke gået godt nok, jeg har puntet alt for meget, og slet ikke fået tilpasset mig ordentligt. 

Der vil være målsætninger for februar måned, disse tilføjet i 3rd post ligeledes. 
Februar 2019!

Spil min. 90t poker - Pt 3 tabler jeg, hvilket betyder ~700 hænder i timen, så lad os runde lidt op og sige 65k hænder i februar!. 
Find en side til at study, og gør det dagligt i 1t. (Start dagen med det.) 
Minimum stream session hver anden dag på 2t


Ovenstående er de poker mål jeg har, dette betyder jeg lukker NL10 samt får spillet ~30k på NL25, jeg antager ikke at IRL mål er specielt spændende for jer?.

I morgen kl 10:30 skal jeg ned og have nøglerne til mit hus, hvilket betyder at jeg vil bruge lidt tid på istandsættelse, så jeg forhåbentlig hurtigst muligt kan flytte ind, men ved dog godt at processen tager lidt tid, da jeg har købt et ret stort renoverings projekt. 

De første 13 dage af februar bliver derfor scuffed

Planen er at Mandag - Torsdag i de første næsten 2 uger her, vil blive brugt i huset, hvor målet er 2t session hver aften. Grundet LPL er i nytårspause, så vil jeg gerne kickstart hus projektet hårdt på den måde. 

Derudover så vil jeg smide en træning ind alle dage, hvilket betyder at jeg køre hjemmefra ved ~8 tiden, arbejder til kl ~17, køre op og træner, inden jeg så kommer hjem for at spise de 2 uger, og session bliver så lidt scuffed da jeg nok er kvæstet. Men burde kunne klare 2t streamet session, imens jeg 2-3 tabler. 

Fredag - Lørdag, bliver målet så 4t poker, hvor jeg vil undlade at træne, for at recover min ryg fra 4 hårde dage. Dog kan jeg risikere dage i huset forsat i weekenden, hvilket vil sætte mig i et rough spot med 4-5 timers søvn, for at kunne nå at se alt LoL samt få poker session ind, men det er jo intet jeg ikke har prøvet før. 


Grunden til d. 13 er pga Majoren starter der, så er jeg nød til at fjerne lidt fokus fra huset, så fra d. 13-19 vil jeg nok kun være i huset, i en tid så jeg kan nå hjem til Majoren. Den er utrolig vigtig for mig, både økonomisk pga bettingen, men også fordi jeg virkelig nyder at se CS:GO på højt plan. 

Det betyder dog at fra d. 1-19 feb får jeg utrolig svært ved at nå meget poker, forhåbningen er ~50t disse dage, hvilket giver mig 40t til de sidste 9 dage, eller ca 4.5t om dagen (lidt rundet op). 

Dog kan det være jeg bliver færdig før i huset, jeg skal blot nå at rive alt ud, samt støbe gulv. Derefter skal jeg vente til start / midt marts, hvor de levere nye vinduer og døre til hele hulen, hvorefter jeg så kan gå igang med at efter issolere hele huset, få bygget nye indervægge op, trukket nyt strøm i hele huset, sat varme til osv osv osv osv. Men korte af det lange, er at så snart gulvet er støbt, har jeg fri indtil vinduerne ankommer!. 


Pokeren bliver altså ikke prioritet i toppen i Februar pga huset, samt majoren, ligeledes naturligvis LoL som har højt fokus. Marts kan også godt risikere en sløv volume omkring de ~60k hænder, da huset vil tage meget fokus der, dog fra April af forventer jeg at huset står klar med stueplan, hvilket betyder at jeg kan flytte ind, og så langsomt gå og rode med 1 salen imens. Men når jeg 150k de 2 næste måneder, betyder det trodsalt stadig at vi lukker NL10, NL25 og 2/3 af NL50, så burde betyde at omkring April, hvor jeg har 100% fokus på pokeren, åbner vi op for NL100 grinden!.  

Så vi kan få første skud på NL200, medmindre noget går galt i midten af maj senest. Medmindre vi naturligvis ender med at skulle ned i limit, så kan det jo risikere at trække lidt ud. Men lad os håbe på run good, så dette ikke bliver nødvendigt. 

Lad os se hvordan de første 19 dage går, så må jeg evaluere hvad der skal til for at mine mål lykkedes i slut februar, og må tilpasse mig derefter. Jeg skal op og nå 65k hænder som minimum, og forhåbningen er 75k igen i denne måned, da jeg så næsten lukker NL25. 

Opdateringerne i Februar kommer nok ikke super ofte, men jeg tænker at skrive hvergang inden jeg tager dagens session, antaget at jeg har energi til at stream den (skal som minimum stream hver anden dag.)

04-02-2019 21:24 #93| 6

Vi kommer med en lidt sen opdatering

Jeg er totalt kvæstet og smadret, min ryg er ikke rigtigt klar til at sætte i stand, dog er det et projekt jeg helst gerne vil have et naturligt 'flow' med. Så må erkende at mine mål for februar ikke er realistiske, mest hvad angår streaming, jeg har simpelthen ikke energi til at streame, så skulle det være for at kaste stream op uden voice, og bare høre musik. Men syntes jeg bare heller ikke er fedt. 

Så jeg kommer til at ned prioritere poker, betting og blog, indtil jeg er klar til at flytte ind, hvilket kan tage et par måneder, så de næste par måneder vil alt blive lidt scuffed. Det er naturligvis en trist udvikling, men så længe jeg ikke er 100% på t oppen, kan jeg mærke at når jeg grinder de dage her drænet for energi, jeg laver utrolig mange fejl, punter ekstremt meget, og er generelt bare ikke i stand til at spille mere end mit C game. Hvilket ingen jo gider se på stream, samtidig med at jeg lidt tilfældigt har endt i en investering af en ny virksomhed, som jeg også lige skal hjælpe her i opstarten, dette høre i nok mere om inden for de næste 2 måneder, når papir arbejdet er endeligt. 

Det er på ingen måde meningen jeg ikke vil grinde, tanken er forsat at holde +50k / month, samt køber Upswing Poker lab her i løbet af Februar, og går til den med at study. Jeg føler stadig at mit spil er fint til NL10, jeg er måske lidt for løs generelt, og har en lidt bred 3b range imod nits (basicly any SC, A5s+ QJ, KJ KQs, 99+) - Da jeg føler de spiller deres hænder face up imod 3b's, så får jeg et 4b (som de typisk gør aaalt for småt), har jeg et nemt fold / call for at ramme imod AA/KK, og kalder de, så er det fit/fold på næsten alle boards de misser, og jeg kan sætte dem på pocket der set miner / AK+ - Da nits virker til at folde alle SC / QJs+ / AQ, enkelte nits har jeg set kalde et 3b med AQs, men de fleste mucker den. 

Dagen i går gik med at spille ~2500 hænder, her er en lille graph over mine epic punts....

 

Det her var netop kulminationen af at have for mange ting igang, jeg skriver bets, spiller selv, analysere selv en del. Prøver at finde tid til at få skudt lidt utube, ny virksomhed (så medejer af alt for mange, dog passivt ejerskab i de fleste). Samt mit lille hus projekt, som forhåbentlig gør at jeg om 2-4 måneder har en fed lille grinder hytte til mig selv frem af!. 

Dagen i dag er med mindre volume, men vi logger da et profit, og jeg er pt så træt at jeg i sidste session bogstavligt faldt i søvn, vågnede hvad jeg vil skyde på var 10-15 min efter, med tastertur mærker i hele panden, sit out på alle borde. 

 

I næste update får i lige en lille total recap for NL10, hvor jeg kun har små 10k hænder, men er nød til at acceptere at jeg er hvor jeg er pt, hader at gøre noget halvt, hvilket poker projektet vil være indtil huset er færdigt... 

Nå i skal da have lidt lir, så i kan følge udviklingen med istandsættelsen, så her er lidt billeder af ruinen, som det bogstavlig talt er på nuværende tidspunkt, murværket og taget er rimelig godt, men alt andet er lige til at rive ned. 

 

Den vender dem forkert... Men ja det er en brusekabine i soveværelset han havde, badeværelset er på 1,5m2 som det står pt. 

 


Stuen, han var stor ryger som nok kan ses, dog er der ikke længere et gulv i stuen. Alt er revet op, så der forhåbentlig først i næste uge kan blive støbt. 

 


Fandens flot køkken, desværre så til de af jer som tænkte 'Hey det vil jeg gerne købe brugt!' - Det er desværre ikke i en stand som kan samles, men det er smidt ud af huset, sammen med gulvet og de flotte mormor gardiner. 

Har mange flere billeder, men for nu må det her være nok, skal nok komme lidt lir løbende med nye billeder, som processen skrider frem!. 

Redigeret af Incrazy d. 04-02-2019 21:26
05-02-2019 12:32 #94| 1

$0.05/$0.10Zoom No Limit Holdem

PokerStars

6 Players

Hand Conversion Powered by WeakTight Poker Hand History Converter

Stacks:

UTG Kalle191222 ($9.15) 92bb

UTG+1 SanchoPanza153 ($10) 100bb

CO Hero ($15.77) 158bb

BTN hoyosuk513 ($11.02) 110bb

SB NoBluffing57 ($9.90) 99bb

BB actionMoon ($10.87) 109bb

Pre-Flop: (0.15, 6 players) Hero is CO Q Q

1 fold, SanchoPanza153 raises to $0.22, Hero raises to $0.80, 3 folds, SanchoPanza153 calls $0.58

Flop: 9 5 3 ($1.75, 2 players)

SanchoPanza153 checks, Hero bets $1.30, SanchoPanza153 calls $1.30

Turn: 5 ($4.35, 2)

SanchoPanza153 checks, Hero bets $2.08, SanchoPanza153 calls $2.08

River: 2 ($8.51, 2)

SanchoPanza153 checks, Hero bets $10.41, SanchoPanza153 goes all-in $5.82

Final Pot: $24.74 SanchoPanza153 shows a full house, Deuces full of Fives 2 2

Hero shows two pair, Queens and Fives Q Q

SanchoPanza153 wins $19.24 (net +$9.24)

Hero collects $4.59 (net -$10)

 

Afspil hånd



Det her er basicly hvordan hele morgenen er gået, games virker ekstremt bløde fra 07-12, men hold nu kæft jeg er blevet kneppet.

Misser alle draws, imod folk som ikke kan smide middle pair til double barrel, og taber hænder som ovenstående, manden SNAP kalder PF, Flop, turn og river tanker han så til tiden næsten løber ud..... Fair nok min sizing kunne være større, men mit mål var egentlig at sætte den op til River, følte sizing gav mening udfra at han så havde 70% pot på river, fremfor at jeg hukker 75% på turn, og han pludselig kun har lige omkring halv pot på river. Må indrømme at jeg havde ham på noget 9x / FD. 

Jeg tror bare at jeg stopper for i dag, tydeligvis ikke min dag.... Overall over den her challange, er det helt absurd så ringe jeg har løbet, må sku virkelig håbe at det bare er fordi jeg opbruger mit absurd runbad på de små stakes, så der ikke er den slags shit her på senere takster. Jeg takker ham for at han er så stor en idiot, men kæft det er træls når man sidder i situationen.... Jeg har spillet ca 11k hænder på NL10, med et loss på -8 Bi, og ovenstående, er grunden til hvorfor, fair nok jeg laver fejl, og har da også puntet 5-6 Bi. 

Men NL10 er såååå meget blødere end NL2 / NL5 hvor dumt det end måtte lyde, folk er sick store stations, hvor imod på NL2 / NL5, der var det i langt højere grad om at folk skulle fange TPTK / bedre, medmindre det var giga spewtards, ovenstående hånd er rimelig normal for pøblen på NL10, folk smider ikke et pocket, hvis jeg repper en AK / JJ+ range, så ser folk altid kun AK på de her boards, hvilket obv er træls at man ikke kan Cbet AK, medmindre man rammer, men der er så fuld betaling på alle JJ+ på den slags boards her, bare ikke når folk løber som jesus. 

 

Yea ino skal stoppe med at klynke, men forhelvede jeg ville gerne snart se en dag hvor jeg løb bare decent... 

 

Jeg smutter i huset nu indtil kl 18, så er gone i lidt timer.


Dagens tip. Avangar til 1.70 over North på DS - Alternativt 2-0 til 3.20 ligeledes på DS. 

Redigeret af Incrazy d. 05-02-2019 12:33
05-02-2019 19:08 #95| 0

Spændende blog. Jeg er faktisk selv startet på at grinde lidt NL25 igen. Udelukkende på Stars

11-02-2019 00:17 #96| 1

Hooooly fuck jeg kommet på dybt vand!!

 

Kort sagt har seneste uge været et rent helvede, jeg kan tælle 9 Bi jeg har puntet, og har sikkert puntet mere, jeg ikke lige er klar over i diverse 3b call / 4b bluffs som må folde til 5b. 

 

Det korte af det lange, jeg er blevet alt for forsigtig af en eller anden årsag, ikke ment som at pengene spiller ind, det som er sket er simpelthen at jeg syntes at folk 3b'er mig konstant, så jeg er begyndt at defend mere imod 3b. Hvilket resultere i at jeg spiller markant flere 3b pots, og på samme tid føler jeg at folk har været absurd sticky, så jeg er mere forsigtig med mine bluffs. Hvilket betyder at jeg ikke altid skyder 3rd barrel, når det ellers giver mening, og af samme årsag er min red line grotesk dårlig..... Basicly er min blue line neutral den her uge (tabt 10$ på den), imens min redline er more or less even med min $ loss graph (fik ikke lige tilføjet dem, og er ikke lige  ved min HM2 som det her postes.)

 

Jeg har dog langt fra tabt motivationen, bare fordi starten på NL10 er dårlig, gør det ikke at jeg tror at det her ikke kan lykkedes, tværtimod har det motiveret mig til at oppe min study time, hvilket jo så tager tid ud af min grind tid. Men pt køre jeg 50/50, hvor jeg typisk køre 2t study om morgenen før gym, og istandsættelses projektet, når jeg er hjemme ved 16-18 tiden, plejer jeg typisk at se på bets til dagen efter, imens aftensmaden langsomt bliver klar. Hvilket også betyder at jeg kun sover ~6t i gennemsnit, men det har nu aldrig været et enormt stort problem for mig at sove mindre. 

Så snart jeg har spist, har jeg spillet 1-2 timer, dog med alt for mange borde, da jeg har følt at jeg måtte ''gøre op'' for min manglende tid til egentlig at grinde, så jeg endte med at gøre det man ikke burde, jeg er ikke 100% frisk på det tidspunkt, men stadig frisk nok til at de dage jeg har grindet ~2 borde eller 4-6 reg tables, så har der ingen problemer været, men når jeg havner ud i at 4 table zoom, fordi jeg føler at den manglende volume skal forsøges indhentes, så bliver der spewet i spots jeg ikke burde, som jeg godt bagefter kan se var en fejl. 

Det sagt har jeg også løbet som garbage i den her uge, jeg smider 3 hænder til sidst i denne post, som alle er setups, hvor jeg ikke føler at jeg kan komme væk. Det er muligt at jeg er for løs i de spots, men skriver også mine tanker til hænderne. 

IRL wise går alt dog super godt, huset skrider pænt frem, det er stort set tømt helt, samt jeg har fået issoleret loftet en smule, hvilket betyder at tagpladerne bliver bestilt i morgen (typisk ville jeg issolere ude fra, men jeg havde ikke lige andet at lave i dag end at issolere, så det blev bare klaret på en lidt mere besværlig måde, men når man har arbejdet med glas uld / rock uld +1k gange, så genere det ikke en mere. 

Taget burde ankomme om 1-2 uger, og så skal jeg bare lige finde en weekend, hvor jeg får et par af mine venner forbi, så får vi kastet nyt tag på hytten på 10-12 timer! Valget faldt på en helt almindelig sort eternit plade, da jeg ikke rigtigt er stor fan af højglans, eller andet fancy shit. 

 

Træningen går rigtig godt, jeg er begyndt at føle ryggen gør fremskridt, selv om jeg slagter den lidt i huset, der er mere og mere som kan lade sig gøre, jeg kan bevæge mig totalt frit igen, løfte rimeligt, dog skal jeg stadig være forsigtig i weird vinkler, men jeg arbejder hver morgen, middag og aften, på et 10-15 min stretching program, som virkelig har givet pote!!!, samt så køre jeg enormt meget core træning, så håber fremskridtet vil forsætte. 

 

Nå nu kan jeg næppe delay det mere, her har i dødsgrafen for ugen.... Det er ikke kønt, men en blanding af runbad og elendigt spil giver os den slags

 

Volume wise har jeg spillet 12k hænder, hvilket jeg egentlig er tilfreds med, hvad jeg ikke er tilfreds med er at jeg har 3 sessions, en på -110$, en på -83$ og en på -91$, imens de andre har været mindre sessions (færre borde, samme antal timer), som alle er profit... Mine beslutninger lider virkelig når jeg rammer 4 zoom borde, og vil også i næste uge prøve at gå mere over til reg tables / max 2 zoom borde. 

Har desuden truffet beslutningen om at investere mere i mig selv, hvilket betyder at jeg har købt både RunItOnce og Upswing poker lab, en beslutning som kan virke dum for mange, og er den nok også i det her tilfælde. Jeg blev simpelthen så usikker på mine fundamentals i dag, da jeg sad og keglede rundt i en session, hvor jeg ofte følte mig på dybt vand, at jeg lidt tænkte why not. 

Så RunItOnce bliver ikke brugt ekstremt meget, men så igen til 25$ om måneden, det virker ligegyldigt beløb, så har det okay med dette, så kan jeg altid i ny og næ lige se en video, specielt deres live sessions er spændende, så jeg ser dem i ny og næ som jeg spiser, så fair nok får næppe 100% ud af dem. Men de er gode til at få lidt mindset igang, så man tænker mere i poker baner, imens jeg bruger Upswing Poker lab pt, mere som et værktøj til at sikre mig at baglandet er iorden, og tror at begge ting nok skal blive tjent hjem igen inden projektet er overstået, så føler ikke det på nogen måde er spildte penge. 

Dog er jeg ret tidligt i processen af upswing, men finder Doug Polk's forklarings metoder vanvittigt crisp og forsimplet, på en måde så jeg ikke skal sidde i 3 timer og prøve at process det, som jeg skal på RunItOnce, fordi alt er så vanvittigt GTO fokuseret. 

 

Nå lad os få ugens 3 største setups, som jeg ikke føler kan ændres på, blot fordi det er lidt en tude post, og jeg satser på at næste uge bliver en sejrs uge, med de 3 største vundet pots!

 

 

$0.05/$0.10Zoom No Limit Holdem

PokerStars

6 Players

Hand Conversion Powered by WeakTight Poker Hand History Converter

Stacks:

UTG leomaniac ($27.90) 279bb

UTG+1 Ad4sko ($11.39) 114bb

CO Hero ($19.40) 194bb

BTN Dabeear ($13.23) 132bb

SB Ado6888 ($7.06) 71bb

BB Mikel oneway ($11.74) 117bb

Pre-Flop: (0.15, 6 players) Hero is CO 9 10

2 folds, Hero raises to $0.22, Dabeear raises to $0.90, 2 folds, Hero calls $0.68

Flop: 7 2 6 ($1.95, 2 players)

Hero checks, Dabeear bets $1, Hero raises to $3, Dabeear raises to $10.86, Hero goes all-in $18.50, Dabeear goes all-in $1.47

First Run:

Turn 1: 4 ($16.39, 2), 2 all-in

River 1: K ($16.39, 2), 2 all-in

Second Run:

Turn 2: Q ($16.39, 2), 2 all-in

River 2: 10 ($16.39, 2), 2 all-in

Final Pot: $32.78 Dabeear shows a flush, King high K Q

Hero shows a flush, Ten high 9 10

Dabeear wins $25.41 (net +$12.18)

Hero collects $6.17 (net -$13.23)

 

Afspil hånd

 

 

 

$0.05/$0.10Zoom No Limit Holdem

PokerStars

6 Players

Hand Conversion Powered by WeakTight Poker Hand History Converter

Stacks:

UTG ant_bitz13 ($10.31) 103bb

UTG+1 ruYuri ($24.74) 247bb

CO GrafVolskiu ($10) 100bb

BTN thodwris88 ($10.05) 101bb

SB Johniiicek ($8.89) 89bb

BB Hero ($11.14) 111bb

Pre-Flop: (0.15, 6 players) Hero is BB 7 6

3 folds, thodwris88 raises to $0.26, 1 fold, Hero calls $0.16

Flop: 2 3 9 ($0.57, 2 players)

Hero checks, thodwris88 bets $0.28, Hero raises to $0.84, thodwris88 calls $0.56

Turn: 4 ($2.25, 2)

Hero bets $1.62, thodwris88 goes all-in $8.95, Hero calls $7.33

River: 8 ($20.15, 2), 1 all-in

Final Pot: $20.15 thodwris88 shows a flush, Jack high 8 J

Hero shows a flush, Nine high 7 6

thodwris88 wins $19.24 (net +$9.19)

Hero lost $10.05

 

Afspil hånd

 

 

 

Som sagt kan jeg ikke se os komme væk fra nogen af dem, men jeg har en del flere setups (dog rigtig mange AKs som løber ind i KK / AA shoves i BvB eller Btn vs Blind, hvor jeg kalder af med AKs, som åbenbart er en fejl, folk har en bred 3b range, men virker ikke til at nogen har en 4b / 5b bluff range, eller selv om det er BvB / Btn v Blind, at den indeholder andet end KK+). 

 

Hånd 1 er imod en agro reg, hans jam kan være AAh KKh QQh, AhKx, flushes, samt sets, alene fordi jeg er ret sikker på at han ved at min range er mange mixed hænder, PF kan diskuteres, jeg burde nok ikke have en cold call range her, når 3b er så stort, hvor jeg nok burde 4b / fold i langt højere grad, en af de ''leaks'' jeg føler der er i mit spil, er klart at jeg er usikker på hvordan vi spiller imod store 3bets.

Føler jeg skal tilpasse ved at 4b bluff flere hænder, jeg vil dog i langt højere grad gøre det med K9s / KTs / A2-A5s, men at cold call med 9Ts føles også iffy her, fordi han er så merged som han nu engang er, det her kan være rigtig mange SCs, Broadway combos, 88+, så det bliver utrolig svært at spille post flop, i spottet post flop er det obv et uheldigt setup, men PF kan jeg helt sikkert bruge forbedringer til mit spil.

 

Hånd 2 er imod en maniac, jeg nåede at tank helt ud i et forsøg på at folde.. Desværre var det under min -110$ dag, i slutningen af den, så jeg fandt ikke det fold frem. 

Der er nærmest ingen hænder jeg kan se vi slår i spottet, så føler at et fold klart burde komme på tale? Hans jam er vel aldrig nogensinde single spades, når han cold caller floppet, for at jam turn? jeg kom frem til at fordi han so faar var en maniac over ~90 hænder, så antog jeg at der var alle sets i hans jam range, da jeg nægtede at tro han kunne folde dem.. Men på samme tid tror jeg at han jammer dem på floppet, sammen med alle hans single spar hænder... Så når en maniac pludselig bliver passiv, og så på turn går amok, yea idk jeg føler at jeg burde kunne komme væk, men er sku usikker på om det skal ske. 

Hånd 3 som i ser under (den fucker med mig, og nægter at smide den ind højere oppe, fordi jeg fandt den frem løbende..... ANYHOW)

 

Jeg hader mit 3b big time, det var simpelthen et fuck up af mig, når vi rammer floppet antager jeg at han kommer her til med RIGTIG mange hænder, pga min latterlige sizing, tror det var lidt en indflydelse af for mange borde, mine sizings har været lidt all over the place. 

 

Vi kommer naturligvis aldrig væk, og jeg vil ikke fortælle at det er et spot vi kan overveje at folde, syntes bare nu vi køre i setups, så lad os da få et rigtig fint setup med, hans RR på floppet følte jeg egentlig var ret Ax / QQ heavy, men på samme tid kan jeg jo ikke sætte ham på case ace, og QQ er super unlikely, så der er jo aldrig en debat, klart når han jammer river, føler jeg lidt vi kalder for en chop 99% af tiden, da de fleste spiller passivt hvis de har en Q i spottet, han er unknown for os. 

EDIT!!!: Skal måske nævnes, at min Cbet size, ikke er ''strong, need action''. Jeg forsøger lidt den teori Henry Lister taler meget om på RunItOnce, med at range bette, på boards vi bluffer, så om jeg har Ax, QQ, KJ, JT, KT så får floppet samme size. Bare før jeg får huk for det, jeg er pt usikker på om det virker på micros, da folk har en sick stor tendens til at tolke det som weakness og rr det, eller kalde med bottom pair, som gør at vores semi bluffs ikke får nok folds, og vores stærke hænder ikke nok value. Men har testet det i ~5k hænder kun, så klart for tidligt at konkludere noget, føles dog ikke som om det virker på micros. 

 

 

$0.05/$0.10Zoom No Limit Holdem

PokerStars

6 Players

Hand Conversion Powered by WeakTight Poker Hand History Converter

Stacks:

UTG tmiki3 ($6.21) 62bb

UTG+1 who8myDog ($9.10) 91bb

CO Tbnao ($8.89) 89bb

BTN Hero ($10.25) 103bb

SB Bommel885 ($9.95) 100bb

BB full10full ($9.74) 97bb

Pre-Flop: (0.15, 6 players) Hero is BTN K A

2 folds, Tbnao raises to $0.22, Hero raises to $0.60, 2 folds, Tbnao calls $0.38

Flop: Q A A ($1.35, 2 players)

Tbnao checks, Hero bets $0.43, Tbnao raises to $1.10, Hero calls $0.67

Turn: Q ($3.55, 2)

Tbnao bets $1.30, Hero calls $1.30

River: 5 ($6.15, 2)

Tbnao goes all-in $5.89, Hero calls $5.89

Final Pot: $17.93 Hero shows a full house, Aces full of Queens K A

Tbnao shows four of a kind, Queens Q Q

Tbnao wins $17.12 (net +$8.23)

Hero lost $8.89

 

Afspil hånd



Næste uge bliver ret hektisk som altid, vi starter LCK og LPL op igen efter en længere pause, pga Lunar New Year, så der kommer tryk på. 

 

Jeg har 3 mål for mig selv, de bliver essentiel og SKAL følges....

 

1: ALDRIG, og jeg mener ALDRIG spil mere end 2 zoom tables, eller 6 reg tables når der grindes!!!!! - Fuck volume, kvalitet over kvantiet, jeg får intet ud af at spew penge, når målet også er at lave profit, imens volumen findes.... Super utilfreds med at jeg har slacket her, men det skal der fanme rettes op på.

 

2: Få hentet noget selvtillid igen, jeg begyndte at tvivle meget på mine fundamentals, samt generelt hele min poker approch, så jeg har planer om at study minimum 2t hver eneste dag, samt spille minimum 2 timer. Det kan blive svært, men på samme tid er det nødvendigt at study også bliver sat i praktisk brug, jeg vælger at til side sætte EU LCS, til fordel for at sikre min mine poker mål, af et par årsager, men den primære at jeg hader EU LCS. 

 

3: Spil fokuseret, jeg har for ofte et stream kørende på 2nd skærm, eller noget andet igang... Dette hjalp faktisk at jeg streamede, fordi 2nd screen var kun min chat + stream overlay, hvilket betød at jeg nemt kunne fokusere kun på spillet, da chatten var stagnant, og jeg fik talt mine beslutninger igennem, pt auto pilotter jeg ret meget, og når man er i en periode uden selvtillid, og med meget tvivl på ens fundamentals, så er det ikke optimalt. 

Ift stream, så tror jeg forsat den holdes på pause, indtil jeg rent faktisk har tiden til at investeret +4t dagligt, så jeg rent faktisk har en chance for at bygge et community, hvilket var hvad jeg fandt facinerende ved at streame. Muligheden for at udtrykke mig, samt få noget support undervejs på min vej til NL200. (Som jo så bliver NL400 hvis jeg hopper til reg tables, som beskrevet før, da jeg mener reg tables er det niveau lettere.)

Håber i andre har en killer uge, og er klar på at den næste uge bliver den bedste i Dansk poker historie! 

Redigeret af Incrazy d. 11-02-2019 00:27
11-02-2019 09:34 #97| 5

Av av.

De første 2 hænder er der helt klart ingen vej udenom, den 3 er også svær.

Men kan ikke undgå at tænke at hvis du er 10 BI i hullet for en session, og du kun kigger på dine største coolers, så kigger du slet ikke hvor det reelle problem er.

 

Hvis du har lyst, ville jeg ikke have noget imod at gennemgå din database for en session / en uge eller noget.

Derudover hvis du har nogen spørgsmål til noget upswing content må du sige til, da jeg har grundige noter til det meste.

 

Ellers kunne du måske overveje at poste din stats så vi kunne se om der var nogen åbenlyse leaks?

Noget ala; og så gerne filtreret på position

Redigeret af adritchpoker d. 11-02-2019 09:39
11-02-2019 20:01 #98| 1
adritchpoker skrev:

Av av.

De første 2 hænder er der helt klart ingen vej udenom, den 3 er også svær.

Men kan ikke undgå at tænke at hvis du er 10 BI i hullet for en session, og du kun kigger på dine største coolers, så kigger du slet ikke hvor det reelle problem er.

 

Hvis du har lyst, ville jeg ikke have noget imod at gennemgå din database for en session / en uge eller noget.

Derudover hvis du har nogen spørgsmål til noget upswing content må du sige til, da jeg har grundige noter til det meste.

 

Ellers kunne du måske overveje at poste din stats så vi kunne se om der var nogen åbenlyse leaks?

Noget ala; og så gerne filtreret på position

 

 Tak for svaret, nu ift at du er nervøs for mit fokus. Jeg poster kun coolers i tråden, for 'liren' i og med at den tog en drejning af en tude post. 

Syntes ikke det giver mening at poste hænder til debat i tråden, forventer ikke at folk læser med, for at diskutere hænder jeg spiller forkert, så smider tit bare random hænder op når nogen udvælges. 

Hvad angår dit tilbud, så vil jeg meget gerne sende dig en sample, dog ændre mit spil sig meget pt. Da jeg lige nu er igang med at nærstudere upswing fundamentals program, og deres range charts giver mig allerede en del ting at fundere over. Da mine ranges er en del anerledes, og måske også en tand for løse OOP, samt lidt for passive. 

Hvad angår stats ved jeg ikke helt hvad jeg skal poste, som kunne være brugbart. 

Sad og skimtede min HM2 igennem, mine 4 største losing spots er følgende
1: Fold to turn Cbet med -1063bb/100 over 190 hænder
2: Fold to flop Cbet med -491bb/100 over 1339 hænder

3: Flat river -299bb/100 over 191 hænder
3: Fold to 3b med -268bb/100 over 1144 hænder

Sample er obv ikke enorm, har ~100k hænder totalt, men syntes stadig disse 4 virker ekstremt høje af hvad jeg selv forventede, er dog usikker på om det er helt normalt. Føler at min fold to flop Cbet er absurd, samme med turn cbet, dog er sample ekstremt lille men stadig.

 

Min flat river, kunne godt ligne jeg har svært ved at folde, i spots hvor jeg måske burde indse jeg er slået, hvilket jeg egentlig også føler er en tendens.

 

Hvad angår fold to 3b, så er det nok ret normalt, jeg åbner ekstremt wide, men den skal så nok sættes op imod min 4b, dog er den også ret weird, jeg er i -2$ i 4b, men +441bb/100. Havde faktisk troet at mine 4b's ville være mere profitable i $$, er så kun over 155 hænder, dog virker det også sick at jeg kun har taget en 4b linje 155 gange over ~100k hænder o.O 


Redigeret af Incrazy d. 11-02-2019 20:01
12-02-2019 22:16 #99| 1

Nå lad os komme med en lille updatering, jeg har arbejdet hårdt med upswing pokers fundamentals program, hvor jeg har fundet nogle mindre leaks i mit spil. Blandt andet så kan jeg godt se efter gennemgang, at jeg er for passiv på river, og ikke ofte nok finder bluffs frem, nedestående hånd er et vanvittigt godt eksempel, gutten er ekstremt weak passiv, og han tankede heeeeelt ud med 2nd nut flush, imod mig i en hånd den anden dag, så ved at hans calling range på river er sick snæver... Ligeledes har han en 100% Cbet på flop, jeg er i tvivl om min linje burde være at float flop, men tror han checker nærmest alle turns bag, som ikke rammer ham i røven, så føler at skal jeg c/r for at bluff, så er det på floppet? 

 

Lidt tanker om hånden, jeg er i tvivl om mine sizings, jeg ville køre samme size med 77 / 66 / 89 / AT - Om jeg kalder de her små par PF, er meget lille frekvens, og mest imod folk jeg ved er sticky, da jeg så antager at selv om de misser med AK, så giver han mig 2 streets of value hvis jeg spiker mit set. Syntes fint om min hånd i og med at jeg ikke blocker spar træk, samt så har hans range ikke ekstremt mange 6'ere, og forventer han snap folder en 7'er til mit c/r, hvis han har like A7s. Så hans call er overpar / spar træk, men sizing blev weird pga hans remaining stack, skyder jeg større på turn, lad os sige 5$, så har han kun 4$ bag, og min hånd kan pludselig ikke rigtigt bluff, skal jeg size anerledes, er det overbet jam på turn, for hans remaining ~9$ som jeg også kort overvejede, men kom frem til mindre size, for at jam river, som jeg så blev for stor en tøs til at gøre. 

 

Da han viser op, hader jeg obv livet for at være en kælling... Havde jeg holdt mig til min plan, så jammer jeg river for hans sidste 7.8$ og samler potten op 100%, og føler virkelig at spottet var godt, når jeg antager han vil folde QQ+ 

 

Hans flop call range er Any spade draw, pga maniac 3b stats, har han nok alt fra 89s > A2s, 89o, AK single spade, QQ+ (tror han folder 88-JJ, selv om det er ulogisk, men udfra erfaringer og mine ~350 hænder med ham.) Så hans range er rimelig wide, og jeg burde kunne få ham til at folde nærmest 90% af hans range, så længe vi ikke ser en spar. 

$0.05/$0.10Zoom No Limit Holdem

PokerStars

6 Players

Hand Conversion Powered by WeakTight Poker Hand History Converter

Stacks:

UTG ScottC182 ($11.22) 112bb

UTG+1 OnuRonaldo ($13.59) 136bb

CO GoldenMasCaller ($12.83) 128bb

BTN novak733 ($9.29) 93bb

SB Hero ($32.40) 324bb

BB russland415 ($13.09) 131bb

Pre-Flop: (0.15, 6 players) Hero is SB 5 5

4 folds, Hero raises to $0.25, russland415 raises to $0.75, Hero calls $0.50

Flop: 6 6 7 ($1.50, 2 players)

Hero checks, russland415 bets $1.07, Hero raises to $2.85, russland415 calls $1.78

Turn: 10 ($7.20, 2)

Hero bets $2.27, russland415 calls $2.27

River: J ($11.74, 2)

Hero checks, russland415 checks

Final Pot: $11.74 Hero shows two pair, Sixes and Fives 5 5

russland415 shows two pair, Tens and Sixes 10 Q

russland415 wins $11.21 (net +$5.34)

Hero lost $5.87

 

Afspil hånd



Anyways jeg syntes so faar rigtig godt om upswing, selv om Doug Polk er lidt en showoff boy, føler lidt at han i ny og næ går mere op i at promote sig selv som en baller, mere end egentlig læring i alle hans videoer. 

Det sagt så er alt materialet nemt at forholde sig til, fremført på en rigtig god måde, selv om han gør nogen emner liiiiiige langtrukket, men så igen jeg ser fundamentalt, og har jo en rigtig god grobund, så er måske fint at det er så langsommeligt for helt nye. 

 

Jeg går pt og overvejer lidt at ignore results i resten af måneden, og så bare grinde løs, syntes ikke det gavner mig at kende resultatet. Føler det måske er en måde at teste, jeg syntes at jeg spiller bedst når jeg ignore results, og bare fokusere på at træffe den bedste beslutning jeg kan.

Specielt når jeg alligevel bruger upswing poker som mit study tool pt, kan jeg jo netop godt vælge at smide min default study af gennemgang af hænder til side de sidste 2 uger her, og så prøve bare at se hvordan det føles at grinde helt uden viden om volume, results eller noget.

Her er grafen for de første 2 dage her


Grunden til min tanke om at ignore statts er meget baseret på overall, men specielt i dag. 

Jeg gik fra at spille rigtig godt poker IMO, til pludselig at blive en tand for tight, fordi jeg var 3 Bi i hullet og var lidt bummed over det. Så følte jeg havde behov for at stramme op, hvilket resulterede i at min redline bare blev voldtaget... Fair nok green gik da op, men er ikke et sekundt i tvivl om at jeg missede utrolig mange default 3b / 4b bluffs / RFI, fordi jeg pludselig blev over tight, og op til flere Cbets... Samt som i kan se, så følger min green line pludselig min red i lidt tid, fordi jeg ender med at blive for weak tight. 

Så selv om graph porn er super lækkert, tager vi lige de sidste 2 uger af februar uden grapher.

Jeg er forsat nede med ~170$ på NL10 over ~21k hænder, så der er lidt at recover, dog er det som sådan ikke et unormalt downswing. Jeg føler at jeg har spillet utrolig godt i går og i dag, og truffet rigtig mange gode beslutninger, selv om ovenstående hånd, er et enormt godt eksempel på hvorfor jeg ikke crusher stakes. Imo et super nemt river shove som jeg sætter den op, men hvad man ved uden for gamet, er langt fra altid noget man kan execute imens man spiller.

Redigeret af Incrazy d. 12-02-2019 22:19
17-02-2019 23:47 #100| 2

Nå lad os lave en lille opdatering, dog er de ikke så flashy på det her tidspunkt. Da jeg ikke tjekker +/- før slutningen af februar, så må vi se om jeg bare langsomt graver et kæmpe hul uden at vide det. 

Der kommer nok lidt billeder fra huset i næste weekend, jeg skal igang med at sætte gipsplader på 1 salen, så der er snart lidt vurderings grundlag, for at få en ide om hvordan det ender ud. Det tager markant længere tid med gulvet end forventet, det gamle gulv er lagt ualmindeligt dumt ift kampstens fundamentet, så ikke været helt så nemt at få fjernet alt. 

Som nogen af jer nok er klar over, så har jeg valgt at ''skifte'' site. Ikke at jeg slipper PS / DS totalt, kommer stadig til i ny og næ at tage zoom / zap sessions der, mest fordi de sessions er nemmere for mig, føler ikke for at sætte mig på reg tables hvis jeg kun lige har 20-30 min. Så fortrækker jeg bare at tage lidt zoom / zap, fremfor at spilde den tid på et reg anonymt bord, hvor alle reads på den tid er straight out the window. 

Skiftet til NordicBet betyder at min tilgang til oprykning ændres en smule, fordi jeg ikke kan tracke mine hænder, så tager jeg en meget agro tilgang. Spiller pt NL10€, hvor tanken er at når jeg rammer +750 dkk som er ca +10 Bi, så tager jeg et 5 Bi skud på NL20€, kort sagt hvergang jeg på et limit rammer profit tilsvarende 5 Bi på ovenstående, så skyder jeg. 

Så NL20€ --> NL50€ skydes så snart jeg har samlet 50€ * 5 = 250 * 7.5 = 1875 samt de 750 fra tidligere, så ved ''bare'' 2625 dkk profit, skyder jeg med 5 Bi på NL50€, samme gør sig gældende senere i processen. Så bliver en utrolig agro tilgang, men jeg rykker jo kun op for penge allerede tjent, og falder jeg ned med de 5 Bi skud x2 er jeg bare back 2 limits lower, er helt fint, og fair nok så taber jeg pt aprox ~15 Bi på NL10 over ~25k hænder, så ligner jo at der er ting at rette på. Hvilket også gør at mine posts ikke er sjove at lave, ville virkelig gerne kunne poste at jeg var ude af hullet, at jeg var i profit på NL10 på zoom / zap, det andet her er ved at blive pinligt....

Heldigvis har jeg intet ego problem i at rykke op og ned, alt efter om jeg er på 5 Bi upswing eller 5 Bi downswing, så min lidt kreative tilgang til spillene på NordicBet er for mig fint nok.

Jeg kan dog godt mærke at ego'et er lidt ramt ift så stor en sample, at jeg på 25k zoom / zap hænder ikke kan poste profit, og at jeg konstant skal opdatere her inde med at hullet bliver større, eller bevare det samme... Man tvivler vel altid lidt, selv om jeg syntes at mit spil er blevet markant bedre, før Upswing poker lå jeg på 19/15/5.5 stats (groft sat op, med en 80% Cbet)

Nu er jeg på ca 31/26/9.5 med en cbet omkring de 55%, så mit spil er gået fra nittet, til at være relativt løst, og med mange 3b, før var min 4b =/= AA på 76%, nu er min 4b =/= AA på 21%, fair nok at den var så høj før, var nok varians, da KK også blev 4b, men min 4b range er markant mere wide nu, og generelt er mit spil markant mere balanced, selv om det måske ikke altid er profitabelt på NL10, tager jeg indlæringen her, så det også er balanced på senere tidspunkter. Jeg prøver self at balance det lidt ud, ift mine modstandere hvor jeg har relevante stats på. Håber dog at kunne indberette profit når februar måned er done, og jeg  tjekker stats, selv om jeg pt frygter at blive chokeret og se en -20 Bi yderligere graph siden jeg valgte ikke at tjekke results. 

Til noget lidt andet, inden vi runder posten af med lidt nyt fokus area. 

Her er lidt status for årets betting fra 1 jan > dags dato, blot for liren, nu tightgirl desværre er stoppet med at give os betting lir.
Default CS:GO bets (Random tours): 143 bets ~118% TBP

Major 2019 so faar (1/3 igennem): 29 bets ~121% TBP

LoL Bets er delt op i liga'er, jeg har før delt op i over/under, hcp, first og lige på, men syntes ikke der er relevant mere.
LCK: 27 bets ~142% TBP

LPL: 18 bets ~148% TBP

LEC: 17 bets ~102% TBP

NA LCS: 26 bets ~133% TBP

Overall 

CS:GO: 172 bets med ~119% TBP, fin volume, dog virkelig løbet skidt her i key spots, hvilket TBP måske ikke virker som om, men der har været mange key odds til 5u oppe i den tunge ende af skala'en, som jeg har løbet ringe på. 
LoL: 88 bets med 134% TBP som har giver et pænt profit. Volumen er lidt lack luster, men jeg er mere selektiv med mine spil, da jeg ikke kan forvente at bette specielt længe endnu, forventer at når året er forbi. Så er jeg limiteret hos samtlige danske, og så er mine muligheder væk. Så har ikke travlt med at hive al profit ud jeg kan, fremfor at være selektiv, og nyde processen her i 2019. 

Alt i alt er bettingen ret tilfreds stillende i år, da jeg snart ingen bookmakers har tilbage, så med mit begrænsede udvalg, er profit ganske pænt, med lige omkring +73 units på 1½ måned. Var desuden ''kun'' 2 miss, på en lille lir kupon på Majoren, fra at have en +780k kupon, ville slå min tidligere højst med lidt, så kunne have været god lir. Af en eller anden årsag tager DS gerne mine penge i lir kuponer, men på alt andet er det max 500 kr. 



Lidt fornyet poker fokus, jeg føler at mit fokus har været for meget på ''Nu skal jeg ud af hullet'', og har brugt for meget tid på at have ondt af mig selv ''Ej ffs nu røg der 1 Bi mere'' - Hvilket har resulteret i at jeg stopper sessions hvis jeg har været 1-2 Bi i hullet, og kommer på b/e fordi jeg hader at log endnu en losing session. Samt hvis jeg får 1-2 Bi profit early, så lukker jeg også tit sessions fordi ''det er rart endelig at book en winning''. Så mine eneste lange sessions, er dem hvor hullet bliver gravet -4bi dybt aprox, og jeg prøver at finde en vej ud, ikke fordi mit spil rigtigt ændre sig, jeg har tiltet en enkelt session, men ellers så spam grinder jeg bare mere når jeg er nede. 

Jeg ved jo godt at ovenstående er umenneskeligt dumt, men det har simpelthen været så svært at book winning sessions lately, at jeg har lavet denne fejl, det skal der dog ændres på nu. (Kan jo ikke præcist vide ovenstående +/- uden stats, men er ret nemt at sjus sig frem til føler jeg, klart kan være helt off.. Finder jeg ud af d. 1 marts.)

Men min nye tilgang bliver mere study fokuseret, med 1t study morgen, og 30m study aften, hvor målet så er at improve, så må jeg prøve at fjerne tankerne fra +/-. Det er simpelthen så toxic en tankegang, og den hjælper mig intet sted i livet, og er så fjern for mig... Jeg har aldrig haft de problemer i betting, har mange -100 unit swings, og jo det er da træls, men påvirker ikke min tilgang til at finde værdi, så skal finde en måde at transfer det til poker, af en eller anden årsag rammer losses i poker mit ego markant hårdere.. Om det er fordi jeg har ''bevist'' at jeg crusher betting, vs at være usikker på mine poker evner, er nok mit bedste bud. 

Do something once every week for 10 hours and it hold no effect, do it once every day for 30-60 min, and you will see a massive change in your life. 

Så fra og med i dag, ja i dag, jeg er ikke fan af folk der laver mål med ''I morgen så går det løs!'' Nej... Enkelte ting så som mit poker projekt, har jeg det fint med, men life changes, mener jeg failer 99.99% af tiden, hvis man er typen der planlægger for ''i morgen går jeg på kur'' fremfor at starte den dag de får ideen, og lysten til at ændre deres liv. 

Det lyder så dramatisk skrevet sådan, men jeg har slacket såååå meget på så mange punkter i mit liv siden midt januar, taget 3 kg på igen, får ikke trænet nok, får ikke grindet / study nok, og får slet ikke gjort nok ud af noget andet end det hus, fair nok mit betting fokus har været ganske okay. Men min sløsede tilgang smitter simpelthen af, når jeg slacker på træning og kost, så slacker jeg også tit på pokeren, og det bliver bare en ond cirkel. 

Så derfor har jeg besluttet at lave en fast rutine, jeg har altid været fan af en form for struktur i mit kaos, da jeg er en utrolig kaotisk person generelt, jeg trives egentlig godt i kaos, men på samme tid betyder det at jeg når 10% på 100 projekter over en periode, fremfor 100% på 3 projekter, og 10% på et par løse. Hvilket var fint da mit liv var mere eller mindre betting, gaming, samt mit par virksomheder. Men mit poker projekt, samt livs fokus med træning og kost, så skal der lidt struktur på. 

Der kommer mere om dette i morgen aften, da jeg kørte dag 1 af nye vaner i dag, og i morgen får jeg plottet alt ned. Samt mine mål for 2019 på et papir, har læst meget op på målsætning, og mange siger at det at se på sine mål hele tiden / ofte, giver en et mentalt boost. ''If you don't have your goals written down, i can guess your bankroll within a few $1000.'' - Et statement jeg egentlig tror i mange spots er ret præcist, at opnå ting kræver mål, ikke nødvendigvis $$$ mål, volume mål, et mål kan sagtens være at du skal være bedre, stærkere, klogere, I morgen end du var i dag. Ligeledes mit ynk over resultaterne, er jo præcis hvad jeg startede bloggen ud med ''Don't wish is was easier, wish you were better!'' 

Til de af jer som tænker ''hvordan får jeg selv nye vaner'', søg lidt omkring efter 5 second rule, ikke læst bogen, men koncentet er helt utroligt for mig.

 

 

Redigeret af Incrazy d. 17-02-2019 23:49
18-02-2019 00:10 #101| 0

Det er godt nok nogle meget teksttunge indlæg, du kommer med. Jeg tænkte, om du måske kunne poste et par billeder ind imellem for lige at bløde det lidt op. :)

18-02-2019 00:15 #102| 0
fedesen skrev:

Det er godt nok nogle meget teksttunge indlæg, du kommer med. Jeg tænkte, om du måske kunne poste et par billeder ind imellem for lige at bløde det lidt op. :)

 

 Haha ja jeg er generelt en tør gut, og kombineret med at jeg fortrækker at formidle via tekst.

Skal nok prøve at se på en mere softcore tilgang, tror jeg skriver lige så meget for mig selv, så tænkte ikke lige over om andre gad læse det. 

18-02-2019 00:21 #103| 0

Du skriver fint nok (incl. kommatering og afsnit), men ja som sagt det er lidt nogle lange tekstindlæg.

Redigeret af fedesen d. 18-02-2019 00:21
18-02-2019 03:46 #104| 0

@Incrazy

 

Flotte stats paa betting. Deler du dem paa andre medier eller kunne du finde paa at goere det?


 

19-02-2019 01:45 #105| 0
bhindevhef skrev:

@Incrazy

 

Flotte stats paa betting. Deler du dem paa andre medier eller kunne du finde paa at goere det?

 

 

 

 Den intel må jeg ikke rigtigt give, søg lidt omkring hvis du vil. Men jeg sælger ikke personligt, prisen skal simpelthen være for høj. Før det er mit besvær værd, så det er ikke noget jeg orker. 

23-02-2019 02:06 #106| 2

Har ret travlt pt pga forskellige ting, så volumen lider lidt. Men jeg har brugt enormt mange timer på at se diverse database videoer, samt forsøgt at tæske hele basic modulet igennem på upswing op til flere gange, og virkelig prøve at få kørt deres PF RFI - vs RFI, og RFI vs 3b ind, selv om jeg ikke er 100% enig i deres ranges til micros. Så er det marginale ændringer jeg har lavet, og primært fjernet nogle af de mere marginals calls vs RFI, eller defends vs 3b. Der kommer mere fra mig af snart, jeg skal bare lige have styr på alt, majoren gør at der er ekstremt travlt på kontoret. 

 

Jeg vil virkelig gerne have feedback på mine stats, prøver i første omgang at smide dem ind her, har forsøgt at tage en masse stats med, så hvis ikke det lige virker at smide dem ind her, således at man kan læse alt, må jeg finde en løsning i morgen tidlig når jeg står op. 

 

@Adritchpoker

@Neslein

 

Håber det er ok jeg tagger jer, hvis i kunne have lyst til at give et skud på leak fixes i stats, ville det være enormt stærkt værdsat, er der nogen stats what so ever jeg mangler, skyd endelig, så får i dem hurtigst muligt. 

Nød til at smide stats ind som imgur links, fremfor via PN's system, da jeg ellers ikke kan forstørre nok ligner det. 

 

Overall stats 

https://imgur.com/XrPrr1k

 

UTG

https://imgur.com/Cn2BYTf


UTG+1

https://imgur.com/jA0ghZD


CO

https://imgur.com/kvmJ7Ae


Button

https://imgur.com/Q1jiL8H


SB

https://imgur.com/T57UwED


BB

https://imgur.com/tZ8N4iJ

På forhånd tak til alt feedback der måtte være, jeg er selv ret stuck på at tjekke mine stats igennem. Ligner jeg ikke defender wide nok fra BB (men så igen på micros, er jeg bange for om raken dræber mig?). 

Samt så føler jeg klart at mine SB stats er for passive / for få 3b's, tror ikke jeg restealer nær nok imod Btn open. 

 

Desuden så er mine Btn + CO stats klart for nittet, men er jeg igang med at rette op på. 

Sample er kun ~109k hænder, så langt fra specielt stor, men håber virkelig at der er et eller andet som skriger til himlen, udover at jeg er en kæmpe nit. Det er så tiltende at jeg stadig taber så meget på NL10, fair nok jeg har gået mine 25k hænder igennem en del gange, og desværre til min egen skuffelse, talt alt for mange punts. 

23-02-2019 17:03 #107| 0

Du er velkommen til at sende dine sidste 25k hand sample, så vil jeg gerne komme med noget fyldestgørende feedback. 

23-02-2019 17:39 #108| 0
NesleiN skrev:

Du er velkommen til at sende dine sidste 25k hand sample, så vil jeg gerne komme med noget fyldestgørende feedback. 

 

 Fantastisk, fanger dig lige på skype senere i dag, lige på vej ud af døren til noget middags aftale. 

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar