Pokalfinale 2020 i Kbh

#1| 0

Når man som sønderjyde og bosat i Kbh gerne vil ud og se SønderjyskE vinde pokaltitlen er der så steder i Kbh som arrangerer noget pokalbold på tv/storskærmpå onsdag..?

Kunne selvfølgelig bare tage på det lokale værtshus, men tænker om det er nogen der har hørt om pokalfinale-arrangementer nogen steder Kbh? 

28-06-2020 13:59 #2| 0

Det er nok ikke videre befordrende for arrangementer i KBH at det er 2 jyske hold en onsdag aften.

https://www.facebook.com/poolpubcopenhagen/

Jeg kunne forestille mig der måske kunne være noget der. Du kan evt. spørge. Mit bedste bud.

 

 

28-06-2020 14:08 #3| 0

Hej drohse


der er jo en hel klan sønderjyder i Kbh der mødes til alle kampe og ser dem sammen. Søg evt efter treffpunkt på fb (mener jeg de hedder) så er der ihverfald mulighed for at se triumfen bland ligesindede

Redigeret af paymyboops d. 28-06-2020 14:09
28-06-2020 14:30 #4| 0
OP
paymyboops skrev:

Hej drohse


der er jo en hel klan sønderjyder i Kbh der mødes til alle kampe og ser dem sammen. Søg evt efter treffpunkt på fb (mener jeg de hedder) så er der ihverfald mulighed for at se triumfen bland ligesindede

 

 Fedt, tak. 

Har søgt om at blive medlem på den FB side.. :-)

28-06-2020 14:33 #5| 0
drohse skrev:

 

 Fedt, tak. 

Har søgt om at blive medlem på den FB side.. :-)

 

 Det ligner ud fra diverse klips osv jeg har set at de virkelig fyrer den af :) håber du finder ud af noget så tager jeg den på stadion..

28-06-2020 14:52 #6| 1
OP
paymyboops skrev:

 

 Det ligner ud fra diverse klips osv jeg har set at de virkelig fyrer den af :) håber du finder ud af noget så tager jeg den på stadion..

 

 Nu er jeg ihvetfald blevet medlem og kan se der er et arrangement på en beværtning tæt på Nørreport. Tak for anbefalingen. 

God tur på stadion - fedt du har fået billetter :-) 

28-06-2020 21:16 #7| 0

Hvorfor spilles pokalfinalen ikke i parken ?

28-06-2020 21:21 #8| 1
kochman skrev:

Hvorfor spilles pokalfinalen ikke i parken ?

 

 Grundet EM værtskabet :) 

28-06-2020 21:22 #9| 0
kochman skrev:

Hvorfor spilles pokalfinalen ikke i parken ?

 

 Fordi UEFA skulle råde over Parken i cirka fire uger inden EM.

Så der måtte findes et nyt sted i år for finalen.

 

Nu hvor EM er flyttet bliver der næppe pokalfinale i Parken i 2021 heller.

 

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar