PNVA - Pokersites, NetEller, NemID ..... efter 01-01-2012

#1| 0

Det har hidtil været gældende praksis på diverse pokersites, at ved cashout skulle man benytte samme betalingsmetode som ved deposit.
Har man fx indsat $200 fra NetEller, skal der også udtrækkes $200 til NetEller før anden metode kan benyttes (pokersites vil ikke fungere som gratis bank).

Men hvad efter nytår, når al betaling (som jeg har forstået det) skal foregå via NemID .... kan det så stadig praktiseres?
Hvis ikke, er det jo oplagt at flytte rullen fra ikke-licenserede sites over på licenserede sites via NetEller, og så både slippe for tidnød nu og 3% hævegebyr til NetEller senere?

Jeg ved godt, at jeg burde spørge pokersitet i stedet ...... men PNVA.

19-12-2011 19:37 #2| 0

Som jeg forstår det anvendes NemID til login og intet andet. Betalinger vil jeg gætte på stadig laves på samme måde som tidligere.

19-12-2011 20:23 #3| 0

Nu kan det godt være jeg ikke har fulgt så godt med, men jeg forstår ikke helt hvordan det NEM-ID skal fungere. Skal man benytte sig af det hver gang man logger ind? Og er det i så fald muligt at få flere (end de 150?) koder på gang. Det er da morsomt når man sidder i et par saftige games, eller den søndag man har koder nok til at logge ind og spille søndagstours, bliver dq'ed og ikke kan reconnecte.

Er det virkelig sådan det kommer til at foregå, eller har jeg misforstået?

19-12-2011 20:26 #4| 2

@Kalashnikov

Her

19-12-2011 20:33 #5| 0

Login skal foregå via NemID, men der stilles ikke krav om at udbetaling skal foregå til ens NemKonto.

19-12-2011 22:03 #6| 0

@Kalashnikov.

Som jeg forstår mailen fra Stars skal man bruge nem-id hver gang, men nogen siger det måske kun er i forbindelse med verificering samt deposit/withdraw.

Hvis ikke du vil betale for nøgleviseren, kan du bestille 3 ekstra nøglekort ad gangen. Man kan også hente nyt kort i banken eller borgerservice ved akut behov.


20-12-2011 00:33 #7| 0

@Klaphat & pimpefar

Tak for svar - jeg roder åbenbart rundt i begreberne NemID og Nemkonto.

20-12-2011 00:58 #8| 0
Løvetæmmeren skrev:
Det har hidtil været gældende praksis på diverse pokersites, at ved cashout skulle man benytte samme betalingsmetode som ved deposit.
Har man fx indsat $200 fra NetEller, skal der også udtrækkes $200 til NetEller før anden metode kan benyttes (pokersites vil ikke fungere som gratis bank).

Men hvad efter nytår, når al betaling (som jeg har forstået det) skal foregå via NemID .... kan det så stadig praktiseres?
Hvis ikke, er det jo oplagt at flytte rullen fra ikke-licenserede sites over på licenserede sites via NetEller, og så både slippe for tidnød nu og 3% hævegebyr til NetEller senere?

Jeg ved godt, at jeg burde spørge pokersitet i stedet ...... men PNVA.


Der kan kun ind- udbetales fra en betalingstjeneste der er godkendt i henhold til lov om betalingstjenester altså godkendt af det danske finanstilsyn som en betalingstjeneste.

ec.europa.eu/enterprise/tris/pisa/cfcontent.cfm?vFile=120110311DA.DOC Paragraf 9.

Rent faktisk er kun indbetaling omtalt, men går ud fra at det også gælder for udbetalingen


Baggrund:
En NemKonto er en bankkonto, du har i forvejen, og som det offentlige bruger til at udbetale penge til.
 
Svar:
 
Spillemyndigheden:
- Der stilles ingen krav om at en kundes udbetalinger skal foretages til vedkommendes NemKonto.
Redigeret af Farre d. 20-12-2011 01:08
20-12-2011 01:49 #9| 0

@N-V-M (+andre)

Hvordan "connecter" nøgleviseren med com. når det kun er én knap + display .. altså hvordan er den individuel?

Vidste at der ville komme en "key" på et tidspunkt i stedet for det lap papir (med 150 koder) vi startede med, fordi jeg har haft det samme i danske bank (de startede med papir også skiftede til en digital key) ´men den så altså sådan her ud.



PS. fuck hvor jeg glæder mig til at tabe flere penge på PS!:o)

20-12-2011 02:21 #10| 0

@Mrkjaer

Nøgleviseren er bundet til dit nem-id login - dvs. dit cpr nummer.

20-12-2011 02:26 #11| 0

.. og man skal ikke smide papirbundtet væk, da man skal bruge en kode derfra når man skal bestille en ny nøgleviser efter 3 års tid.

Den virker btw glimrende.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar