PNSC 2020 - Hvem vil være host?

#1
2018 Champ

Pga Coronaen er montering af større maskineri på jobbet blevet udsat til Oktober, og jeg har derfor ikke det der ligner mulighed for at være vært for en ny omgang i år.


Så hvis et nyt event skal køre, må en anden tage over. Jeg er naturligvis villig til at række en hjælpende hånd, ifald det skulle blive nødvendigt.

06-06-2020 17:34 #2
Moderator
LoneRangR skrev:

Pga Coronaen er montering af større maskineri på jobbet blevet udsat til Oktober, og jeg har derfor ikke det der ligner mulighed for at være vært for en ny omgang i år.


Så hvis et nyt event skal køre, må en anden tage over. Jeg er naturligvis villig til at række en hjælpende hånd, ifald det skulle blive nødvendigt.

 

 Stop dig selv! - PNSC over alt andet. Du ansætter bare en på deltid, der kan klare dit job. Det bør ikke koste noget særligt 😁

06-06-2020 17:44 #3
Administrator
NanoQ skrev:

 

 Stop dig selv! - PNSC over alt andet. Du ansætter bare en på deltid, der kan klare dit job. Det bør ikke koste noget særligt

 

 Du og jeg kan vel tage den tjans sammen ?

06-06-2020 18:03 #4
Moderator
Bridgeking skrev:

 

 Du og jeg kan vel tage den tjans sammen ?

 

 Done... Brokongen og jeg får årets event på benene. Glæd jer! - når kompetente kræfter kommer til roret, vil alle tidligere events blegne!

Redigeret af NanoQ d. 06-06-2020 18:05
06-06-2020 18:06 #5
Moderator

PEEHS FTW!

06-06-2020 20:04 #6

Jeg skal nok GM et spil eller to :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar