PN NFL Fantasy Football 2024/2025

#1| 0

Guys.. Here.. We.. GO :)   Så er der præcis 64 dage til den nye NFL sæson skydes i gang ved åbningskampen mellem Ravens og Chieeefs, som går efter en triple SB sejr! Og forhåbentlig skal vi igen have et eller flere PN NFL Fantasy League spil op og stå!

I år hoster jeg 2 ligaer. Begge ligaer er med 12 spots og 1.500DKK i indskud. Draft for begge leagues kommer til at ligge Søndag d. 1. September med start klokken henholdsvis 19:00 og 21:00. Ligaerne er som følger:  

League 1: Standard League og standard scoring: 12 mands fantasy league med snakedraft, 2 divisioner og i år med 6 playoff pladser. De to divisionsvindere får bye i første runde af playoff. Nr. 2 i division 1, spiller mod den spiller med den bedste record, som ikke allerede er kvalificeret. Nr. 2, i division 2, spiller mod den der ikke allerede er kvalificeret, men som har scoret flest point (bemærk at playoff spots ændres manuelt da nfl.com ikke tillade denne setting). 

Roaster vil indeholde følgende:
1 x QB
2 x RB
2 x WR
1 x TE
1 x Flex (WR, RB, TE)

1 X DEF
1 x K
6 x Bench

League 2: Standardliga med en ekstra WR og standard scoring:
12 mands fantasy league med snakedraft, 2 divisioner og i år med 6 playoff pladser. De to divisionsvindere får bye i første runde af playoff. De to divisionsvindere får bye i første runde af playoff. Nr. 2 i division 1, spiller mod den spiller med den bedste record, som ikke allerede er kvalificeret. Nr. 2, i division 2, spiller mod den der ikke allerede er kvalificeret, men som har scoret flest point (bemærk at playoff spots ændres manuelt da nfl.com ikke tillade denne setting).

Roaster vil indeholde følgende:
1 x QB
2 x RB
3 x WR
1 x TE
1 x Flex (WR, RB, TE)

1 X DEF
1 x K
6 x Bench

Prizepool i begge ligaer går til top 3 med følgende fordeling 50%, 30% og 20%.

Betaling & Tilmelding: Først til Mølle, ingen reserverede spots, man har en plads når jeg har modtaget betaling. Betaling foregår via Mobilepay, jeg sender nummer til dem der vil være med. Betaling er bindende - hvis man ønsker ikke at deltage står man selv for at finde en replacement. Draftposition: Fastlægges ved brug af fantasypros draft ordre generator når ligaerne er fulde. Det er tilladt at trade draftposition før draften frem til klokken 30. august. Klynk over draftposition er ikke tilladt #MrFrank:) Waiver wiren: Vil fungerer som auktion med 100 fiktive penge over hele sæsonen.

Andet: Jeg påtager rollen som commish, og står for accept af trades (accept af trades kan ikke garanteres med under 2 timer til kickoff). Skulle man være interesseret i andre formats, som ½ point ppr, auktionsdraft eller superflex, så meld det gerne ind i tråden. Hvis der er stor nok interesse, vil der være mulighed for næste års league får denne format. 

Deltagere: 

League 1:

Dragostino

Sembach

MrFrank

aLETman

Bjórnerking

Acparma

League 2:

Dragostino

Sembach

MrFrank

aLetman

Bjórnerking
Acparma

Redigeret af dragostino d. 12-07-2024 13:51
04-07-2024 16:10 #2| 0

Klasse og stor respekt for, at du påtager dig jobbet. 

Jeg er klar igen i år på begge ligaer. 

sender du dit nummer i en PM, så overfører jeg

04-07-2024 16:12 #3| 0

Og så går jeg ud fra, at I league 2 er det på samme måde som i league 1 med hensyn til PO. At de 2 bedste i hver division er videre og så er det den med Best rekord og den med flest scorede point. 

Det kan man bare ikke læse 100 pct af dit oplæg, da det kun står under league 1.

04-07-2024 16:36 #4| 0
Sembach skrev:

Og så går jeg ud fra, at I league 2 er det på samme måde som i league 1 med hensyn til PO. At de 2 bedste i hver division er videre og så er det den med Best rekord og den med flest scorede point. 

Det kan man bare ikke læse 100 pct af dit oplæg, da det kun står under league 1.

Takker :) 

jo, samme regler i forhold til playoffs i begge ligaer, har tilpasset teksten. 

Alle der mp må gerne skrive deres PN navn i tekstfeltet, så jeg kan koble indbetaler og deltager sammen :) 

04-07-2024 17:04 #5| 1

Bare skriv mig på begge ligaer!

iiiiiihhhhh hvor jeg glæææder mig 😍

04-07-2024 17:11 #6| 1

Selvfølgelig også med på begge, og alle eventuelle andre ligaer med undtagelse af auction drafts :-)

08-07-2024 11:04 #7| 0

Jeg snupper 2 pladser! :)

Redigeret af Björnerking d. 08-07-2024 21:20
11-07-2024 18:03 #8| 0

Acparma er selvfølgelig med i begge ligaer. Og garanterer mindst 1 sejr :-)

Af øvrige ligaer ville jeg mest være interessereret i en med Super flex. Men det har der vist kun været stemning for 1 gang.

13-07-2024 14:27 #9| 0
Acparma skrev:

Acparma er selvfølgelig med i begge ligaer. Og garanterer mindst 1 sejr :-)

Af øvrige ligaer ville jeg mest være interessereret i en med Super flex. Men det har der vist kun været stemning for 1 gang.

Ville også rigtig gerne en superflex, giver draften et ekstra pift, hvor længe man tør vente på qb' tradeværdi osv.  + tror de var 60+ qb's der spillede sidste år, så kræver man er aktiv på waiver :) 

En true dynasty ville også være nice :) 

13-07-2024 17:00 #10| 1
dragostino skrev:

Ville også rigtig gerne en superflex, giver draften et ekstra pift, hvor længe man tør vente på qb' tradeværdi osv.  + tror de var 60+ qb's der spillede sidste år, så kræver man er aktiv på waiver :) 

En true dynasty ville også være nice :) 

Er naturligvis også klar på SUPERFLEX.

Kumme vi måske lave en 8 mands superflex med extra spots (ala 2 QB, 3 WR, 3 RB, 2 TE, 3 FLEX) til 2K med en 70 - 30 udbetaling?

14-07-2024 16:07 #11| 0
MrFrank skrev:

Er naturligvis også klar på SUPERFLEX.

Kumme vi måske lave en 8 mands superflex med extra spots (ala 2 QB, 3 WR, 3 RB, 2 TE, 3 FLEX) til 2K med en 70 - 30 udbetaling?

Jeg er frisk på at give den et skud, hvis to mere melder sig i tråden på superflex

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar