PN Holdet Superligaen forår 2026

#1| 0

Om lidt starter Superligaen starter igen. Jeg har derfor lavet en pulje på holdet.dk med navnet PN Superliga forår 2026.

 

https://www.holdet.dk/da/fantasy/super-manager-spring-2026


Reglerne er som de plejer:

 

Krav for deltagelse:

 

* Man skal være Pokernetter

 

* Minimum 12 måneders medlemskab af PN

 

* Man skal have min. 50 indlæg af relevant karakter

 

*Eller man skal have deltaget i et lignende spil på PN
 
Der kan i særlige tilfælde gives speciel tilladelse af spilleansvarlig.

 

Indskudsmuligheder:
 
Pulje A (Super Highroller): 4.000 kr. 
 
Pulje B (Highroller): 2.500 kr. 
 
Pulje C (Midstakes): 1.500 kr. 
 
Pulje D (Lowroller): 750 kr.
 
Pulje E (Microstakes): 250 kr. 

 

Eksempel: Ved indskud i "Super Highrolleren" deltager man i alle 5 puljer. 
 
Ved indskud i "Lowroller" deltager man i pulje D og E. 

 

Spillet starter søndag 8/2 klokken 14, da AGF kampen er udsat pga sne.

 

Administrationsgebyr er som sædvanlig 2%

 

Betaling kan ske  ved bankoverførsel til 7309 1059441, hvis det er helt umuligt, så skriv en PM for Mobilepay

Redigeret af Majaline d. 06-02-2026 19:11
01-02-2026 18:17 #2| 0

Super Highroller + Highroller 

 

Xnuu, CTC’s Superhelte

Mokai, Katten skal danse

Krutte, Malta

 

3 deltagere: Winner takes all, 7.350,-

 

Midstakes 

 

Ritterjoint, Griske Krystere

 

4 deltager: Winner takes all, 2.940,-

 

Lowstakes

 

Turbofluen, El Jefe

ThomasKr, Boye Habekost

Delfol, Emil Stabil

Bingobillen, Bongo33cm

Kanelsneglen, Danmark 

Pasta, FC Jacobsen 

 

10 deltagere, 50/30/20, 2.450,-/1.470,-/980,-

 

Micro

Piilen, Why always me?

Majaline, Kronragede Inspektører 

Nitramm, Ses på grillen 

 

13 deltagere, 50/30/20 1.590,-/954,-/626,-

 

Held og lykke alle sammen!

 

 

 

Redigeret af Majaline d. 09-02-2026 16:27
01-02-2026 18:18 #3| 0

Jeg deltager i Microstakes med holdet "Kronragede Inspektører"

01-02-2026 18:50 #4| 0

Katten skal danse 4k

02-02-2026 08:31 #5| 0

CTC’s Superhelte 4k

02-02-2026 18:52 #6| 0

Med for 750 med Boye Habekost

05-02-2026 08:38 #7| 0

Malta med for 4k

06-02-2026 07:31 #8| 0

Det tegner til at blive en tynd omgang.

06-02-2026 09:41 #9| 0

Kommer der ikke tit en del tilmeldinger i sidste time? Overvejer at være med for 1500 men det kræver der kommer nogen flere 😁

06-02-2026 14:14 #10| 0
Majaline skrev:

Det tegner til at blive en tynd omgang.

  Jeg har fixet sne, så vi forlænger bare deadline til søndag kl. 14

06-02-2026 14:52 #11| 0

why Always me? 250kr

06-02-2026 16:22 #12| 0
Xnuu skrev:

  Jeg har fixet sne, så vi forlænger bare deadline til søndag kl. 14

 

 Det lyder som en god deal 👍

06-02-2026 18:38 #13| 0

Bongo33cm med for 750,-

06-02-2026 18:54 #14| 0

Enige om deadline er søndag kl 14?

06-02-2026 19:10 #15| 0
Delfol skrev:

Enige om deadline er søndag kl 14?

 

 Jeps 👍

 

OP er rettet.

Redigeret af Majaline d. 06-02-2026 19:12
07-02-2026 22:24 #16| 0

Emil stabil med for 750 kr.

08-02-2026 12:11 #17| 0

Jeg er med på 750, tilmeldt El Jefé. Laver en overførsel nu. 

08-02-2026 12:24 #18| 0

Jeg joiner den mindste pulje i år. Efter at min søn er kommet til verden er risikoen for at misse en rundestart steget drastisk 😂

08-02-2026 12:41 #19| 0

Med i 1500,-  (ER overført fra DanskeBank)


Griske Krystere

God kamp alle - ser svært ud ;-)

08-02-2026 13:03 #20| 0

Danmark er også med for 750.

 

Jeg har tilladt mig at overføre via Mobile Pay ved brug samme nummer som du overførte præmie fra i December (så bare se bort fra min PM). Håber det er okay :-)

08-02-2026 13:05 #21| 1
Kanelsneglen skrev:

Danmark er også med for 750.

 

Jeg har tilladt mig at overføre via Mobile Pay ved brug samme nummer som du overførte præmie fra i December (så bare se bort fra min PM). Håber det er okay :-)

 

 Selvfølgelig 👍 

08-02-2026 13:23 #22| 0

Jeg sejler lidt. Jeg er i puljen med både Malta og Malta1.

Jeg kan ikke melde mig ud igen.

Majaline, vil du fjerne Malta1?


Det er altså “Malta” der tæller

08-02-2026 13:33 #23| 0
Krutte skrev:

Jeg sejler lidt. Jeg er i puljen med både Malta og Malta1.

Jeg kan ikke melde mig ud igen.

Majaline, vil du fjerne Malta1?


Det er altså “Malta” der tæller

 

 Det finder jeg ud af 😊👍

08-02-2026 13:50 #24| 0

Med i D - FC Jacobsen 

09-02-2026 10:46 #25| 0

Det bliver et sødt lille spil med 12 deltagere 😊 Post to er opdateret med puljer og præmier.

 

Held og lykke til alle!

09-02-2026 11:59 #26| 0
Majaline skrev:

Det bliver et sødt lille spil med 12 deltagere

 

 Jeg fremgår ikke på listen. Skulle gerne have sendt 250

Ses på grillen er navnet

Redigeret af Nitrrrrrram d. 09-02-2026 12:00
09-02-2026 13:10 #27| 0
Nitrrrrrram skrev:

 

 Jeg fremgår ikke på listen. Skulle gerne have sendt 250

Ses på grillen er navnet

 

 Du har ret, jeg får det rettet 😊

 

@Piilen

 

Kan det passe jeg ikke har modtaget fra dig?

 

09-02-2026 16:25 #28| 0
Majaline skrev:

 

 Du har ret, jeg får det rettet

Den har jeg svedt ud.. De er sendt 🙂

 

 

09-02-2026 16:35 #29| 0
Piilen skrev:

Den har jeg svedt ud.. De er sendt

 

 De er modtaget, og post to er opdateret 😊👍

18-05-2026 06:54 #30| 0

Jeg er lidt i tvivl om hvorvidt play off kampen er med, eller om spillet er slut? 

 

Hvis det er slut får jeg kigget tingene igennem i aften, og lavet en slutstilling.

18-05-2026 07:52 #31| 0
Majaline skrev:

Jeg er lidt i tvivl om hvorvidt play off kampen er med, eller om spillet er slut? 

 

Hvis det er slut får jeg kigget tingene igennem i aften, og lavet en slutstilling.




Den er ikke med, så spillet er slut.

Tak for spillet til alle, og tak fordi du gad at stå for det.

Er du frisk på at stå for et VM spil også? Kunne være fedt at få det i gang tidligt så vi kan få et kæmpe spil med 50+ deltagere :-)
18-05-2026 08:00 #32| 1
Kanelsneglen skrev:

Den er ikke med, så spillet er slut.

Tak for spillet til alle, og tak fordi du gad at stå for det.

Er du frisk på at stå for et VM spil også? Kunne være fedt at få det i gang tidligt så vi kan få et kæmpe spil med 50+ deltagere :-)

 

 Tak 😊 Ja, lad os få et VM spil op også.


Jeg kigger på det.

18-05-2026 18:18 #33| 3

Resultatet af denne omgang blev: 

 

Samlet vinder blev:

 

Bingobillen, Bongo33cm, som dermed vandt 1. præmien i de to mindste puljer og 4.040,-

 

Nummer to blev ThomasKr, Boye Habekost som blev nr to i begge de små til 2.424,- i alt 

 

Nummer tre blev Piilen, Why always me?

Han var kun med i den mindste og vandt 626,- 

 

Nummer fire blev Kanelsneglen med holdet Danmark, han vinder 980,- for en tredjeplads i lowstakes puljen.


Nummer fem bliver Mokai, Katten skal danse, han napper simpelthen førstepladsen i de tre store til 10.290,-

 

Tillykke til alle sammen 🇩🇰🍾

 

Mokai har valgt at lade mig beholde 4k til VM spillet, skriv lige når i sender betalingsoplysninger om i ønsker noget lignende 😊

 

 

 

18-05-2026 20:05 #34| 0
Majaline skrev:

Resultatet af denne omgang blev: 

 

Samlet vinder blev:

 

Bingobillen, Bongo33cm, som dermed vandt 1. præmien i de to mindste puljer og 4.040,-

 

Nummer to blev ThomasKr, Boye Habekost som blev nr to i begge de små til 2.424,- i alt 

 

Nummer tre blev Piilen, Why always me?

Han var kun med i den mindste og vandt 626,- 

 

Nummer fire blev Kanelsneglen med holdet Danmark, han vinder 980,- for en tredjeplads i lowstakes puljen.

 

Nummer fem bliver Mokai, Katten skal danse, han napper simpelthen førstepladsen i de tre store til 10.290,-

 

Tillykke til alle sammen




Hvis det er nemmest/okay for dig, så må du gerne beholde min præmie som delbetaling til VM, og så sender jeg 520 for at være med i 1500 kr puljen når spillet er oppe. :-)
18-05-2026 22:08 #35| 1
Kanelsneglen skrev:

Hvis det er nemmest/okay for dig, så må du gerne beholde min præmie som delbetaling til VM, og så sender jeg 520 for at være med i 1500 kr puljen når spillet er oppe. :-)

 

 Yes sir, det er en aftale ⚽👍😊

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar