PLOHU riverbeslutning vs aggro i rr pot. (260bb dyb)

#1| 0

Villain spiller friskt til, 97/67/35 (lille sample, pga. db fuckup). Men han giver den generelt gas. Han er desuden supernova.

Er PN enige i rivercall?

https://www.weaktight.com/h/55416684a52511ce50123ab6

30-04-2015 11:45 #2| 0

Som spillet og som du beskriver villain er det et snap-call på river.


Jeg synes raise flop er at foretrække frem for call, imo er der flere høj-EV scenarier end omvendt ved dén linje, og der er ikke de helt vilde implied odds ved at ramme når du flatter.

30-04-2015 14:34 #3| 0
OP

@saynotobots jeg tænkte bare at ved at flatte kunne jeg holde hans bluffs inde, da han barreller meget, men overvejde også raise. Hvad ville du sende den op i ?

30-04-2015 15:04 #4| 0
arigold skrev:@saynotobots jeg tænkte bare at ved at flatte kunne jeg holde hans bluffs inde, da han barreller meget, men overvejde også raise. Hvad ville du sende den op i ?

Det kan du også, men med NFD + overpar + gutter på dette board vil jeg hellere bygge en stor pot de gange vi har ham hårdt domineret og han stacker af/betaler vores value bets noget af vejen. Samtidig tror jeg ikke du får særligt mange fede call-down scenarier uden at du forbedrer din hånd.


3,5x på floppet umiddelbart da han halvpotter.

30-04-2015 15:55 #5| 0

4-bet er er interessant, men jeg synes call er fint.
Raiser flop
Jeg tror ikke din turnsize er god overall.
Caller helt sikkert river mod ham her. Selvom vi blocker spades har vi toeren og han repper ikke rigtig noget...

30-04-2015 16:04 #6| 0
Grethe skrev:Jeg tror ikke din turnsize er god overall.

Kan du uddybe hvorfor?

30-04-2015 16:45 #7| 0

Jeg tror egentlig også, jeg ville raise flop. Min erfaring er, at vi får mange løse 3bets ind for, som vi knuser eller flipper mod.

Til gengæld tror jeg turn er et check-back. Det er en lidt mærkelig bluff-hånd at vælge, og der er ikke mange draws, der ikke better den der turn. Til gengæld så det da ud til at være som en ret god inducer ;-). Hvis vi absolut skal bette, mener jeg det bør være et valuebet - og så tyndt, er vi nede i halv eller 1/3 pot (det antager jeg er det, Grethe opponerer imod). Alternativt - hvis vi virkelig vil wide vores bluff range så meget, synes jeg bare vi skal fuldpotte.

River.. blehr, yea call, men hans sizing er sku lidt sicko.

30-04-2015 16:48 #8| 0
OP

@ab jeg better også turn for value her vs ham

30-04-2015 17:00 #9| 0

Det er fint nok. Det kræver bare, at han caller med KK, AJ og den slags.

30-04-2015 17:13 #10| 1
SayNoToBots skrev:Kan du uddybe hvorfor?
Asger_b skrev:.. Til gengæld tror jeg turn er et check-back. Det er en lidt mærkelig bluff-hånd at vælge, og der er ikke mange draws, der ikke better den der turn. Til gengæld så det da ud til at være som en ret god inducer ;-). Hvis vi absolut skal bette, mener jeg det bør være et valuebet - og så tyndt, er vi nede i halv eller 1/3 pot (det antager jeg er det, Grethe opponerer imod). Alternativt - hvis vi virkelig vil wide vores bluff range så meget, synes jeg bare vi skal fuldpotte.

Det var ca det, jeg mente :)

30-04-2015 17:43 #11| 1

Jeg 4better pre for sure

Raiser flop for sure

Checker turn

Tyrer river, han bluffer jo.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar