PLO600, deep turn spot i 4b pot

#1| 0

Gutten her spiller 77/69 3b 35,6 4b 5 over næsten 700 hænder

De sidste 100 hænder har han dog 3b næsten 50%

fold til cb flop 29 turn 67

Han har kun leaded 1 gang før i matchen på turn med en nut straight

Han er meget aggressiv i de reraised pots, og spiller flop og turn meget aggro.
Riven spiller han dog mere passivt, hvor han ofte giver sine bluffs op.


Når han har skudt flop skyder han næsten altid stor barrel på turn.

Har 4b ham light i matchen, hvilket han også har adjustet til.

Har har en gang pottet den ind i en 4b over mit cb på et A86 board med AQ64. 130bb effective.

Det er første gang i hele matchen på næsten 700 hænder han tager denne linje.

Hvad gør vi turn?

Seat 8 is the button
Seat 3: VILLAIN ( $1566.00 USD )
Seat 8: HERO ( $1416.00 USD )

** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ A T J K ]
HERO raises [$15.00 USD]
VILLAIN raises [$48.00 USD]
HERO raises [$141.00 USD]
VILLAIN calls [$105.00 USD]

** Dealing Flop ** [ A, 4, 8 ]
VILLAIN bets [$180.00 USD]
HERO calls [$180.00 USD]

** Dealing Turn ** [ J ]
VILLAIN bets [$339.00 USD]
HERO står og er lidt pas?

23-02-2012 00:35 #2| 0

Nu har jeg godt nok ikke spillet så meget HU de sidste par måneder, but here it goes..

Givet din beskrivelse af villain, samt historikken omkring den tidligere 4-bettede pot, gør det svært at definere villains 4-bet-callingrange præcist. Afhængig af hvor tænkende han er, vil hans call preflop typisk udelukke AAxx, medmindre han er tricky nok til at calle her med de givne stacks (og/eller tænker nok til ikke at sende de svage rainbow AAxx ind pre deep).

Flopteksturen rammer din perceived range hårdt, hvorfor hans lead er god styrke, da din cbet frekvens normalsvis bør være høj på et board som dette. Derfor giver det ikke så meget mening, at han skulle leade sets og folde din non-Ax/KQJx-ish ud, sammenlignet med c/r. Jeg tænker, han muligvis lead bet/folder nogle medium draws på floppet, der samler equity op på turn..
Turn rammmer, afhængig af hvordan han læser boarded, din flop-callingrange fint. Hans betsize er lidt kinky though, noget read på den?

Overall kommer jeg ikke væk på turn. Om shove > call, kan jeg ikke rigtig beslutte mig for. Hans linie giver ikke meget mening og han repper meget få komboer - 88xx, A8xx+evt FD og måske 5678+FD.

EDIT: Det blev lidt rodet. Håber det er læseligt :)

Redigeret af Grethe d. 23-02-2012 00:35
23-02-2012 01:28 #3| 0

Fine pointer som Grethe kommer med.

Et fold må være totalt udelukket i det her spot, omvendt kan et shove også være en anelse for løst efter min mening. Godt nok har vi en rigtig fin styrke og equity på siden, men at skubbe dem ind er horrible medmindre du ved at han kan finde på at lave meget friske calls med medium equity som det ikke er pointeret i info.

Jeg kalder turn og tanker forhåbentligt op på river.

Alt efter hans sizing kunne et tyret call måske godt være på sin plads, men det er meget afhængigt af hvor meget han better og det faktum at han tidligere har givet meget op når i først er kommet til billetten.

23-02-2012 01:31 #4| 0

jeg er heller ikke den stærke hu spiller.

Men hans bet size på turn virker svag--han better 63% pot flop og 52% pot turn.

af en så aggro type virker det svagt--med mindre du har andre tells.

Ville dog nok kun kalde og se hvad han gør på river

23-02-2012 01:37 #5| 0

Første gang han vælger den lave sizing, han plejer at byde
3/4ish pot hver gang han laver tønde 2.

Syntes bare det er det værste bluff spot i verden selvom jeg har 4b ham light.

Kan ikke se hvordan han skulle kunne vise en bluff op her, men omvendt virker
det også for weak at folde, når han har spillet de her reraised pots aggressivt.

23-02-2012 04:59 #7| 0

jeg potter altid her og har det fint med det tbh. Villain kan sagtens ha turnet et draw som han skyder videre med.

flatter du AA på turn her ? går ud fra du oftest flatter AA på floppet.

23-02-2012 09:33 #8| 0

@KP

Din abe, gå i seng.

@Kochman

Ville flade AA på floppet fordi jeg ved han næsten hver gang har 3/4 pottet turn, og ville ikke have ham af hans bluffs. Turn moser jeg også, men lige i spottet og mod hans enten meget stærke made hand, eller hans draw er jeg lidt pas.

Endte med at mose indover og gutten kan vise 4458 med fd op, og jeg har ikke skillzne til at klonke riven :)

23-02-2012 09:49 #10| 0

Nu sidder vi dybe og første gang han tager denne linje, så synes egentlig den er lidt mere kompliceret.


Smut nu bare ind i turbo mtt kategorien og trollolol lidt rundt.




23-02-2012 10:28 #11| 0

Har vi en callingrange på turn?

23-02-2012 10:32 #12| 0

det som får dig til at tro du kan være slået er pga han leader, og kun har gjort det en gang før som var med nuuts?

23-02-2012 11:00 #13| 0

Jeg shipper potten ind, og har det super. :-))

Kan ikke se ham leade et set på et board du altid vil skyde på.

Redigeret af NoPokNoFun d. 23-02-2012 11:03
24-02-2012 10:16 #14| 0

Fold kan ikke komme på tale. Hvis det kan, så er flop flat ekstremt skidt.

For mange lorte rivers til at jeg har lyst til at flatte turn. Han får næsten 3:1 hvis vi rester, så han er vel comittet med det meste af hans range. Jeg vil hellere have pengene går ind nu, end skulle spille smart på alle farve rivers eller rivers der fylder random streger.

Så han binkede et set. UL, fuck det heldige svin.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar