PLO400 deep dum rr pot

#1| 0

Ok, synes sgu den er lidt svær den her. Min stak kommer fra villain som havde stor stak da jeg satte mig.

Jeg han knækket han turn klonkede set med mit wrap+f draw hvor vi kommer ind på turn. Og så har jeg vist knækket et set mere fra ham, men det var i en mindre pot.

Villain er fra ungarn og spiller ret aggressive. Åbner light selv og repopper ok meget. Dog repopper han ikke så light at det er helt skævt. Jeg tror han synes jeg er lidt en nar og har virket en lille smule steamy i chatten.

Floppet kunne jeg reraise for at gøre det nemmere for mig selv, MEN jeg havde på dette tidspunkt ikke set ham repoppe særlig meget pre, det er først efter hånden jeg begyndte at se det.

Turn synes jeg ik jeg kan folde når jeg får openended oveni når vi er så deep og jeg tror der er betaling hvis jeg rammer+jeg stadig kan være foran.

Rivershovet tager han ikke særlig lang tid om at sætte ind og jeg synes sgu det virker mærkeligt at reste den med set eller AJ.

Min linie er obv svag og det mener jeg en dygtig villain kan udnytte, især en aggro villain, ved at lægge pres på river.

Hvad siger i? Rester villain set her? har villain bagdørsklonket straighten, har han misset sit wrap? Hvad gør vi her og hvorfor?

BossMedia Game #1639263702: Table Table OH 22 - $2.00/$4.00 - Pot Limit Omaha - 08:38:41 - 2009/06/11
Seat 2: Balthezar ($1195.40)
Seat 3: siouL ($221.73)
Seat 5: kapca75 ($1269.85)
siouL posts the small blind of $2.00
kapca75 posts the big blind of $4.00
Balthezar is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Balthezar [3 A 6 5]
Balthezar raises $14.00
siouL calls $14.00
kapca75 raises $56.00
Balthezar calls $56.00
siouL folds
*** FLOP *** [3 A J] - pot 126
kapca75 bets $94.50
Balthezar calls $94.50
*** TURN *** [3 A J] [4] - pot 315
kapca75 bets $236.25
Balthezar calls $236.25
*** RIVER *** [3 A J 4] [6] - pot 787,50
kapca75 bets $787.50
Balthezar ???

11-06-2009 21:27 #2| 0
OP

hjælp mig lidt her drenge, jeg ved i er der.. I svarede jo i den anden tråd:)

Ved godt det er et latterligt spot og min linie har gjort den tough, men vil utrolig gerne høre hvad i tænker. Anything hjælper, for jeg er på herrens mark mht om jeg lavede fejl i denne hånd.

11-06-2009 21:38 #3| 0

Det er satme et dumt spot du kommer ind i her.

For lige at tage en street af gangen;

Pre finder jeg også et kald frem da vi er så dybe som vi nu er.

Floppet raiser jeg hvergang for at finde ud af hvor vi er i hånden og for ikke at stå med en meget grim turn beslutning som den du er endt i.
Mucker obv hvis villian kommer over toppen.

Turn er tricky, meget read baseret imo.
Jeg kunne personligt godt finde et raise frem her - synes det er en utrolig stærk linie at tage + kortet kan virker skræmmende for villian hvis han f.eks sidder med AJ. Men vil også samtidig sige at hvis jeg ikke vinder hånden her giver jeg nok op. kommer han over toppen mucker jeg - flatter han håber jeg på et billigt showdown medmindre jeg obv klonker i billetten. Som spillet må jeg give villian en smule credit for at give så meget gas når vi nu er så dybe. Kan helt sikkert sagtens se det er fristende at kalde når du nu netop siger han er steamy, men tror bare ikke han går til bunds med total luft her.

11-06-2009 21:41 #4| 0

SOM OPP

11-06-2009 22:59 #5| 0

Preflop er fint, omend vi skal tænke lidt på, at vi holder en masse lave kort som sjældent laver nuts. Jeg spiller den dog på samme måde.

Flop spiller jeg også på samme måde, et raise her kan aldrig komme på tale imo, da vi aldrig vil få value af en dårligere hånd og vi dermed laver vores hånd om til et bluff. Endvidere risikerer vi at må lægge den bedste hånd, såfremt villian er steamet og kommer over toppen. Et call derimod giver pot control og muligheden for at samle nogle interessante hænder op på turn i position og muligheden for et gratis kort også.

Turn giver os godt nok open ended, men det ændrer faktisk ikke vores håndstyrke markant. Eftersom det er en der falder og vi kun holder 1 lav , så er jeg ikke vild med dette kort, vi risikerer snildt at trække til 6 outs her og kan endvidere ramme nogle grimme kort på river (hus) som tvinger os til at betale en monster hånd af. Det er sådan en type hånd som ser bedre ud end den er i praksis imo, specielt som den passive i hånden. Jeg folder derfor turn.

Som spillet folder jeg ret nemt river, vi slår kun et bluff, vi ser aldrig et valuebet fra 2 dårlige par her.

11-06-2009 23:53 #6| 0
OP

Lækkert med nogle tanker drenge.. lader den selvfølgelig stå lidt..

Eske

Du siger vi aldrig ser valuebet fra to dårligere par. Tror du vi ser et pot valuebet fra to bedre par? Tror du set potter den?

Alle

Er det kun mig der synes potbettet på river vs min svage drawing linie er mystisk?

12-06-2009 00:03 #7| 0

synes han lugter langt væk af trippelbarrel. Hælder til at betale river.

12-06-2009 05:05 #8| 0

ender med at calle, han ka godt spille AA sårn her, men han ka os tit ha et draw der der er misset som det store wrap...

betal og græd hvis du taber, er ik bange for noget runner strit

12-06-2009 10:16 #9| 0
OP

Super, så var den i helt i skoven.

Jeg ender også med at calle, da jeg synes han ligner et bluff rigtig meget med den betsizing..

Villain viser A55x og smadrer simpelthen til den med sine blokkers på river.

Så ship den 600BB pot:D

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar