PLO200 - Low str8

#1| 0

Jeg sidder med ~200 og skurken dækker.

Skurk (YAMINAC4) er super løs (spiller i hvert fald over 60% af sine hænder), og better/raiser en del.

Jeg (SoManyOuts) har selv spillet meget få hænder og ikke været til showdown i nogle store puljer i de ~5 orbits jeg har spillet.

Jeg veksler mellem at cont. bette/opgive floppet med to callere og skidt position - her blev det den første mulighed

> Dealing Hole Cards (8 7 4 5)

> Thea18 folded
> SoManyOuts raised for $6
> baherm called for $6
> mikeiron folded
> Achemech folded
> YAMINAC4 called for $4
> Dealing the Flop(6 K 10 )
> YAMINAC4 checked
> SoManyOuts bet for $14
> baherm folded
> YAMINAC4 called for $14
> Dealing the turn(9 )
> YAMINAC4 checked
> SoManyOuts bet for $24
> YAMINAC4 called for $24
> Dealing the river(2 )
> YAMINAC4, you have 10 seconds to respond
> YAMINAC4 bet for $24
> SoManyOuts called for $24

Nogen kommentarer til linjen?

31-07-2006 13:50 #2| 0

Hvem er Hero?

31-07-2006 13:53 #3| 0

Argh, det er selfølgelig ret væsentlig! :-D

SoManyOuts

31-07-2006 13:59 #4| 0

Jeg checker turn. Ingen grund til at bygge en pot op uden nuts!

Hans riverbet caller jeg.

31-07-2006 14:02 #5| 0

Preflop: Lidt for friskt raise med dårlig position og en hånd der helst skal floppe en straight eller et stort wrap for at være rigtig god. Et limp kan forsvares, hvis spillet er passivt som de fleste Omaha borde er.

Flop:
Meget friskt raise med halvskidt position og en hånd der har ramt intet ud over et inside straight draw, som ikke er til nuts. Det play er stort -EV i længden.

Turn:
Nu rammer du jo faktisk det kort du manglede. Så er det bare med at give den gas headsup, din linie i hånden taget i betragtning. Hvis han er superløs, caller han dig sikkert ned med to par.

River: Call. Du er sikkert bagud til QJ, men du skal bare vinde hånden hver 4-5. gang, for at det er +EV. Og som du selv siger, er han meget loose og raiser meget. Et reraise er klart -EV.

Din linie preflop og på floppet gør faktisk her, at du er nødt til at spille din hånd aggressivt på de sene streets. Havde du istedet valgt den passive linie, kunne du have holdt potten lille.

31-07-2006 14:21 #6| 0

Gene -

Spillet ER meget passivt preflop, og jeg plejer derfor 9 ud af 10 gange at at komme ind i potten med et raise for at undgå 4-5way pots til floppet uden nogen væsenlig pulje at spille om.

Floppet er nok liiiige friskt nok spillet, men jeg gik ud fra at mit forholdsvis stramme image ville hjælpe mig til at få mange hænder til at smide.

01-08-2006 13:40 #7| 0

Result:

> YAMINAC4 shows Two Pair, Kings over Tens
(Kc Kh 10d 10h 9s )
> SoManyOuts shows a Straight, Ten high
(10d 9s 8h 7c 6h )
> SoManyOuts wins $140 with a Straight, Ten high

01-08-2006 13:55 #8| 0

Enig med Gene, god analyse.

01-08-2006 15:48 #9| 0

Jeg kan godt din linje, men jeg potter både turn og river for value, og folder naturligvis til et raise. Du må gå udfra at han raiser turn med QJ, så pot river for value.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar