PLO100hu - flop beslutning

#1| 0

Hejsa PN,

Et spot her som jeg er en smule i tvivl omkring, hvilken action er at foretrække på flop.

Villain er en rekreativ spiler. Jeg forventer ofte at se 2par+,par+draw, wraps og lignende hænder, som min hånd har fin equity imod.

Jeg tænker, at der er en del action-killers på turn, som gør, at han ikke smider en så bred range til midten.


$0.50/$1Zoom Pot Limit Omaha Hi

PokerStars

2 Players


Stacks:

SB Hero ($120.82) 121bb

BB dutchie405 ($150.86) 151bb


Pre-Flop: (1.50, 2 players) Hero is SB 2 K 6 8

Hero raises to $3, dutchie405 calls $2


Flop: K 7 6 ($6, 2 players)

dutchie405 checks, Hero bets $3.70, dutchie405 raises to $16.80, Hero ?

Redigeret af arigold d. 15-04-2016 01:12
15-04-2016 01:52 #2| 0

Godt flop til en dårlig hånd. Jeg tror jeg moser ind over alt hvad jeg kan og håber på at tage potten ned med det samme eller få et kald af en svagere par + draw combo. Tænker at vores hånd er langt stærkere på flop end på de fleste turncards. Hvad gør vi f.eks. hvis vi kun kalder og spar 10 lander og villand stikker ud?

15-04-2016 12:38 #3| 2

120bb mod en hygge spiller kalder jeg bare. De fleste fa dem c/r mere snævert end regs og jeg tror helt ærlig ikke du har nok eq til at sende dem til midten og tjene penge på det. Men i position og med så mange turn kort vi kan peele, så tænker jeg vi nemt kan kan kalde og lave gysser. 100bb mod en aggressiv spiller kan vi vel nærmest jamme for value? Dunno. HU er ikke min forte - hvis noget overhovedet er.


BTW. Har du nogen tal på hvor meget raken har ændret sig i HU PLO100 efter de jackede den op? Er der overhovedet nok recs i sådan en HU PLO100z pøl til at det kan betale sig?

Redigeret af HolchKnudsen d. 15-04-2016 14:00
15-04-2016 15:03 #4| 0
OP
HolchKnudsen skrev:120bb mod en hygge spiller kalder jeg bare. De fleste fa dem c/r mere snævert end regs og jeg tror helt ærlig ikke du har nok eq til at sende dem til midten og tjene penge på det. Men i position og med så mange turn kort vi kan peele, så tænker jeg vi nemt kan kan kalde og lave gysser. 100bb mod en aggressiv spiller kan vi vel nærmest jamme for value? Dunno. HU er ikke min forte - hvis noget overhovedet er.

BTW. Har du nogen tal på hvor meget raken har ændret sig i HU PLO100 efter de jackede den op? Er der overhovedet nok recs i sådan en HU PLO100z pøl til at det kan betale sig?

Jeg ved ikke mht. tallene. Men jeg har godt lagt mærke til de har hævet den - og point taken med hobbyspillerne x/potter en del mere snævert. Har du 100% ret i er en generel tendens.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar