PLO100€ nutflush, paired board turn

#1| 0

Villain er ret fisket og alt for løs i det. Har dog ikke de store reads på ham. Spillet er 6 handed og vi er 200bb dybe.

Hero har: QJ3K

Spiller1 folds
Spiller2 folds
Hero raises to 3.50€
Villain calls 3.50€
Spiller5 calls 3.50€ (sb)
Spiller6 folds

Flop: 7A9

Spiller5 checks
Hero checks
Villain bets 6€
Spiller5 folds
Hero raises to 25€
Villain calls

Turn: 7A99

Hero checks (comments?)
Villain bets 53€
Hero?

Er egentligt ikke helt tilfreds med mit check på turn da det giver mig en latterlig svær beslutning. Vil en semi fisket villain bette stort set fuld pot med huset på turn? Er det oplagt for villain er kalde mit CR for at pair op på turn?

Kan se jeg får mere og mere brug for HEM, da jeg ingen stats har og det muligvis vil få indflydelse på en del beslutninger.

06-07-2009 21:27 #2| 0

Jeg er nok for stram PF men 200bb dybe med en løs spiller bag mig folder jeg PF. Den dangler er et sort hul for håndens spilbarhed dybt og oop.

Men som sagt, jeg er nok bare en 25/18 nit, så whatever.


Jeg kan godt lide dit donk check på floppet - specielt hvis du har givet op på en masse flops som PF raiser. Men med stacks kan jeg ikke se hvorfor du ikke potter.

Hvis jeg checker turn så folder jeg med mindre jeg har et godt read om at villain enten giver op på 5 med bluffs eller er ualmindelig donket i hvilket tilfælde jeg skubber.

Når alt det så er sagt så virker det som et ret nemt bet/fold for mig

06-07-2009 23:31 #3| 0
OP

Ja, pf er nok til den løse side. Ikke at jeg tror det er -ev play.

Mener bestemt også jeg fuldpottede den.

Tak for svaret, så mest optimalt må være bet/fold turn. Hvor meget ville du evt stikke ud ? halv pot?

07-07-2009 00:07 #4| 0

Naaah. Nærmere 3/4 eller 4/5. Vil helst ikke invitere til et bluff

07-07-2009 01:17 #5| 0

Turn check = planer om at check/raise imo.

Ellers er den eneste gode linie B/F.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar