Plo100 zoom

#1| 0

en hånd fra i går. Lige fra hovedet. Jeg sidder med AhA8hx der er sagt 3.5 jeg Potter til 11 villian kalder flop 6610 (2hjerter) jeg byder halv pot ca 12 han potter til 40 jeg kalder turn er en 6 vi checker begge river 5 der er 104 i Potter jeg skylder 52 han går all In for 206.. hvad nu?? Jeg starter hånden med ca 450 og ham 260. Et leak jeg ved jeg har er at jeg 3better få lidt dog ikke kun aaxx men synes ofte at når det er. spiller jeg min hånd Face up. Så lidt det samme her hvis han "ved" jeg har aaxx har han så altid 1010xx 6xxx håber det er muligt at gennemskue

01-06-2017 09:39 #2| 0

Hvilken range forventer du der raiser dig på floppet, for derefter at kalde dit valuebet på river?


Hvis du regner med at han bluff-raiser på floppet ofte så er det check/call river, mens det er check/fold river hvis du regner med at en stor del af hans range er TTxx/6xxx..


Som spillet kan du ikke andet end at folde river..

01-06-2017 09:46 #3| 0
mrJBK skrev:Hvilken range forventer du der raiser dig på floppet, for derefter at kalde dit valuebet på river?

Hvis du regner med at han bluff-raiser på floppet ofte så er det check/call river, mens det er check/fold river hvis du regner med at en stor del af hans range er TTxx/6xxx..

Som spillet kan du ikke andet end at folde river..

God pointe jeg skal bare checke river hvis jeg føler jeg er bag ud til hans flop raise..

01-06-2017 10:00 #4| 0

Din første udfordring er at du spiller ude af position med en handske der ikke har gode kombinationsmuligheder.

Jeg ville checke river og overveje at kalde et hejs fra ham. Hvis det er et valuebet du forsøger dig med - hvad er det så du forventer han skal kalde med som du slår... måske KK eller 10-4/5?

01-06-2017 10:18 #5| 0

det er klart en fejl jeg better river hvis det er for at folde til at raise. Kan ikke selv finde en value hand der betaler river hvor vi er gode.. måske kkxx er lige og stræk den. Som spillede tænker jeg at hvis jeg checker river byder han nok de 104 der er i potten også er det vel også et fold ud fra hvad der skete på floppet..

01-06-2017 10:40 #6| 0

kan villian reppe en 6 uden af have den ud fra mit spil tænker at han vil have mig af på floppet. Og turn hvis han har en 6 ville han nok gøre det samme og river kan det være han synes mit halv pot bet virker svagt ?? Er lidt forvirret over hans turn check for hvis villian sidder mig på min hånd og jeg har kaldt flop ville et bet så ikke være bedre for at kunne få dem ind hvis jeg evt checker river ?

Redigeret af mepagirl d. 01-06-2017 10:44
22-08-2018 07:04 #7| 0

Du gir ham initiativ til at bette river ved at checke bag på turn, og holder derfor hans bluffs inde. når han checkkraiser riven, så kan han ha bustet farvetræk med en wrap ala 8h9h7xTx eller du er inde mod TT eller 66. han ved jo du har aa eller KK, men igen så kan han blocke dine esser og konger med en AxKxXxXx combination. Ved ikke om du har odds til at kalde...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar