PLO100 wtd

#1| 0

Jeg løber ikke særlig godt lige pt..
Og jeg har lige denne her hånd jeg gerne vil have feedback på..

Vildanden har kun siddet der én orbit så jeg har intet på ham..
Det er ikke normalt at jeg kun klikker preflop på knappen.. Men når det nu er sket så kan jeg ikke se mig selv folde preflop..

I må gerne komme med kommentarer på hele linjen.. men mest river jeg er interesseret i..

HERO $101,61
FKULADY $100 post sb $0,50
DerDickeDoni $106,50 post bb $1
HERO (J899) raises to $2
FKULADY fold
DerDickeDoni raises to $6,50
HERO calls $4,50
FLOP: 93A ($13,50)
DerDickeDoni bets $10,12
HERO calls $10,12
TURN: 5 ($33,74)
DerDickeDoni checks
HERO checks?
RIVER: A ($33,749
DerDickeDoni checks
HERO bets $19
DerDickeDoni raises to $89,88 (AI)
HERO ??? ($65,99 to call)

wtd?

03-04-2012 11:44 #2| 0

Caller river, han ville fortsætte med turn med AA. A3-A5 unlikely i 3bet rangen, og vi blocker selv for A9.

03-04-2012 11:49 #3| 0
Administrator

Jeg skal lige lære lidt...
Hvorfor ikke raise floppet ? Der må være mere i det end bare "jeg vil gerne holde ham inde med luft"

03-04-2012 12:04 #4| 1

Bridgeking: hvorfor raise flop? Kan ikke rigtig se nogle merits for det. Det er et fantastisk flop at flatte fordi han ofte vil fortsætte med sit air og vi er alligevel i en way ahead/way behind situation.

03-04-2012 12:06 #5| 0
Administrator

Men kommer vi ikke bare i den her underlige situation på river - fordi vi hverken raiser flop eller byder turn ?
Ihvertfald på turn vil vi vel gerne ha bygget potten ?

03-04-2012 13:51 #6| 1

Jeg better ofte Turn efter han checker. Men efter Turn er gået Check-check ligner dit RiverBet et Bluff og hans River C/R ligner endnu mere et Bluff, så jeg caller let River.
Jeg ville aldrig selv Checke Turn som DerDickeDoni hvis jeg sad med AAxx.

03-04-2012 14:19 #7| 1

std flopflat - bet turn

det er svært for os at have nogle bluffs i vores range på river, derfor er spottet også elendigt for villain at bluffe i, og derfor synes jeg situationen er semi-klam

jeg betaler dog alligevel, fordi jeg ikke gider køres rundt, fordi hans turn check er somewhat mærkeligt med den range han repper, fordi mange folk generelt er mongoler og finder spots der ingen mening giver og fordi han måske c/rester akxx

03-04-2012 14:39 #8| 0

Det der er et value c/r ca 95% af tiden. Spm er om han også gør det med AK. Som Requiem er inde på er der få komboer af A5/A3 i hans range og vi blokker A9. Så han skal ikke have en særlig høj c/r frekvens med AK (eller et random bluff) før vi har eq til at kalde af.

Flop flat er std. WA/WB spot hvor vi kun sjældent betales af med hænder der alligevel ikke betaler et turn raise af.

Ffs! Bet turn!!

03-04-2012 17:09 #9| 0
OP

Jeg better ofte turn.. Men i spottet regnede jeg med at han ville C/R et turn-bet nærmest hver gang.. Og så ville jeg ikke vide hvad jeg skulle gøre.. Så måske jeg hellere burde have sat turn-spottet til analyse..

Ved et C/R fra hans side på turn hvad ville i så gøre?? allin/fold?? (og evt hvilken betstørrelse på turn?)

Mht river-spottet så var mine egne tanker at han enten bluffede (måske inducerede fra mit fhv. lave bet) eller at han faktisk sad med quads AAAA.. Alt andet så jeg som meget usandsynligt..

03-04-2012 18:12 #10| 0
mrJBK skrev:
Jeg better ofte turn.. Men i spottet regnede jeg med at han ville C/R et turn-bet nærmest hver gang.. Og så ville jeg ikke vide hvad jeg skulle gøre.. Så måske jeg hellere burde have sat turn-spottet til analyse..

Ved et C/R fra hans side på turn hvad ville i så gøre?? allin/fold?? (og evt hvilken betstørrelse på turn?)

Mht river-spottet så var mine egne tanker at han enten bluffede (måske inducerede fra mit fhv. lave bet) eller at han faktisk sad med quads AAAA.. Alt andet så jeg som meget usandsynligt..


Vi flopper et set i en 3better pot HU, hvor vi får en nærmest blank turn, men du er bange for at blive c/r ind på turn?
Jeg bet/caller turn og har det fint med det.
03-04-2012 18:40 #11| 0

Det er en temmelig mystisk linje at tage med AAxx, så jeg er enig med Grethe i at bet/calle turn og tænke wtf hvis han viser AAxx op.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar