PLO100 - Turn Spot

#1| 0

Jeg har næsten lige sat mig ved bordet og har derfor ingen reads på modstanderne.

Jeg tror jeg har spillet Turn forkert ved at lave et Call, men ville lige hører jer om det er standard Raise eller der er nogen der mener man skal folde?

PL Omaha $1(BB) Poker Stars
Villian ($167)
MightyScrot ($65.10)
kudrlinka ($153)
MelowYellow ($22.25)
Hero ($101)
Darreta ($100)

Villian posts (SB) $0.50
MightyScrot posts (BB) $1

Dealt to Hero A Q K 8
fold, fold,
Hero (CO) raises to $3.50
fold,
Villian (SB) calls $3
fold,

FLOP ($8) K 5 T
Villian checks
Hero bets $5
Villian calls $5
TURN ($18) 8
Vilian checks
Hero bets $12
Villian raises to $53.15
Hero calls ?

Redigeret af hujelywe d. 20-07-2011 08:10
20-07-2011 08:58 #2| 0

Det er nok lidt tight altid at folde her - men det lyder til du ikke havde en plan hvis han raiser? (eller hvad var din plan?).

Tror der er for mange combidraws og to par i hans range her til at du kan folde.
Hvis han har et sæt i 10 så er den spillet lidt alternativt (ikke helt wack men alligevel).

Du blokker set i K og du har nogle draws mod stort set alt.

spørgsmålet er om det kan betale sig "kun" at kalde og så evaluere river? evt, nogle bluff kort vi kan bruge eller er den for langt ude hvad siger folk?

blev nok lidt rodet, glæder mig til at se hvad HK og andre hajer siger.

20-07-2011 14:33 #3| 0

Jeg cb'er floppet lidt højere

Turn er et nemt bet/shove imo, du har 2par, nut FD og gutshot. Vi kan aldrig nogensinde folde imo!

20-07-2011 16:36 #4| 0

Rigtig gode betstørrelser i min verden.

Jeg kommer ikke væk på turn. Hvis han har sløvet KT eller et set på floppet, so be it, vi har stadig f draw og gutter. Jeg mener tit han kan vågne op med et kombidraw af en eller anden art. Andre spiller også diverse to par kombier på denne måde, hvor de ikke vil ind på floppet, men gerne ind på en temmelig blank turn.

Jeg kan ikke lide bare at betale turn. Mest fordi vi bare ikke får nogen ud af det. Villain vil jo åbenlyst gerne ind så lad os komme det. For hvis vi caller turn skal det være for at bluffe/få value på diverse rivers og jeg synes ikke rigtig der er nogen rivers der passer ind i den historie.

Så shove turn.

20-07-2011 17:51 #5| 0

Vi har for meget equity i potten til at bet/folde her kontra Villians calling-range i SB og den givne linie. Butik imo!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar