PLO100, river bluff. Like/dislike?

#1| 0

Har kun lige sat mig, ingen reads på villian så unknown.
Jeg har spillet forholdsvis tight i de hænder vi har spillet (40-50 stykker på dette tidspunkt), og været all in en gang med Q109 på KJ7 board (har også fd) og jeg rammer og vinder.

Eftersom villian checker turn, sætter jeg ham ikke på andet end AA/luft.
Ret sikker på han havde c-bettet river med det fulde hus for max value (i tilfælde af han har JJJ + jeg har blokker så sandsynligheden er mindre).

Seat 8 is the button
Seat 1: Fishrock3 ( $83.82 USD )
Seat 6: HERO ( $189.70 USD )
Seat 8: Villian ( $282.95 USD )
Seat 10: Siimamies ( $110.80 USD )
Siimamies posts small blind [$0.50 USD].
Fishrock3 posts big blind [$1.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ K A J T ]
HERO raises [$3.50 USD]
Villian raises [$12.00 USD]
Siimamies folds
Fishrock3 folds
HERO calls [$8.50 USD]
** Dealing Flop ** [ 3, J, 7 ]
HERO checks
Villian bets [$20.00 USD]
HERO calls [$20.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 3 ]
HERO checks
Villian checks
** Dealing River ** [ 7 ]
HERO checks
Villian bets [$40.00 USD]
HERO raises [$157.70 USD]

Og yeah.

Folder i denne hånd OOP til 3-bet? (jeg gør sådan cirka. aldrig men kan være det er et leak, hvis hånden er HU?)

17-04-2010 17:18 #2| 0

Angående PF. Jeg skal være mere end almidelig sikker på at villains reraise range er 100% AA** for at folde. Det sammen med halvkorte stacks og det er et fold. Selv hvis han har AA** 100% så er det på vippen med 100bb stacks.

Med 190bb stacks er det imo fuldstændig udelukket at folde en hånd der flopper så mange nutty draws og så mange top to par samt TP + draw hænder.


Jeg er ikke vild med dit flop peel, men det er sq nok tættere end jeg tror.

River er jeg heller ikke vild med da vi ikke rigtig repper så meget. Mod folk der kan læse hænder får vi bare et kald af bedre og et fold fra værre.

Jeg kalder for øvrigt river, hvis jeg når så langt

17-04-2010 17:32 #3| 0

IMO har han næsten aldrig AA** her, da han bør bette turn. Derfor har han sq nok kun FH/7***, misset draw. Medmindre du regner med at han vil kunne folde 7*** til et CR, kan jeg ikke se pointen deri.

17-04-2010 17:35 #4| 0

Yeah, når jeg tænker over det checker han sgu nok også bare river i tilfælde af han har AA/KK, eftersom han ikke får meget mere value ud af mig + han checker turn må indikere at han også vil checke river med de hænder.
Så han har enten air eller 7'er da han better ud.

However foldede han.
Så det var nok bare air.

17-04-2010 17:54 #5| 0

Nice at han foldede, men jeg kan ikke lide det.

Villains range: Hvis han checker overpar bag på floppet, checker han dem nok bag nu, da turn er perfekt at skyde et overpar på og da han så bare må være den forsigtige type.
Så hans range må jo være trips 7, hus eller air. Og du kan ikke håbe på han folde 7xxx med din linie og derfor hedder river call eller fold, da vi intet får ud af at CR.

Floppet kommer jeg indover på eller folder, jeg kan ik lide at sidde og cc oop i en 3bet pot når jeg kun har toppar og lidt kickers.

Preflop folder jeg aldrig.

17-04-2010 17:58 #6| 0

@Koller

Hvis han checker overpar bag på floppet, checker han dem nok bag nu, da turn er perfekt at skyde et overpar på og da han så bare må være den forsigtige type.

Villain better floppet.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar