PLO100 linjecheck

#1| 0

Hånden er spillet efter ca. 2 timers spil. Villain virker ekstremt laggy og har lavet nogen meget sindsyge ting og blevet taget i store bluffs indtil hånden sker.

Mht mit spil gør jeg som jeg gør pga. følgende:

Mit check efter 2-checks er udelukkende pga. reads fra villain, jeg gider ikke tage initiativet postflop, men vil hellere have ham til at stikke ud og give på nakken end at miste hans interesse ved at vise styrke.

Hvad synes i?

www.pokerhand.org/?4010970


23-03-2009 12:30 #2| 0

Bliver vist ikk mere standard.. Andet end det en hånd du godt kunne re-raise pf med.

23-03-2009 12:30 #3| 0

Check/Raise nut straight. Spaendende ny poker teori vi har med at goere her! :D

Fint spillet.

23-03-2009 12:53 #4| 0

@Pokerheh

Jeg mener også selv det er standard spillet, jeg har dog en kammerat der synes at det var meget ringe at checke den selvom mine reads og føl på villain(s).

@Jholt

Yeah jeg kunne sagtens (og ville også) raise med den, specielt hvis det var på 1/2 og 2/4 men mit feel på bordet var egentlig at jeg lige så godt kunne tage den med ro, og det var også en raket jeg havde gang i så jeg gad ikke lige lave de alt for syge moves i starten :)

Tak for svarene.

23-03-2009 14:23 #5| 0

Hvis du ikke havde haft farve er det mere tvivlsomt. Men med farve og dit read er der ingen grund til ikke at checke her, synes jeg.

Din mate er way off, imo.

23-03-2009 16:24 #6| 0

Helt enig pokerheh. Det var også primært pga. villains sindsyge tildenser jeg synes det var bedre at lade ham tage initiativet og så give ham på nakken og tage den derfra ;)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar