PLO100: Flop/turn ranges

#1| 0

Hephey,

Jeg synes, jeg har haft et par spots som nedenstående, hvor jeg er i tvivl om sammensætningen af mine ranges og frekvenser.
Søger derfor nogle inputs til både det aktuelle spot, samt nogle generelle tanker omkring sammensætningen af vores ranges på en boardtekstur alá denne.

Villain er en reg, der spiller 26/17/2.2, 3better 9% fra BB, cbetter 70% i 3bettede pots. Ingen historik, men en spiller der virker ret standard for niveauet mht aggression pre/postflop.

Hero anses som en aggro reg. Han har mig til 25/20/2.5, hvor jeg åbner meget aktivt fra BTN når der er foldet rundt og ikke foldet specielt meget vs blind-3bets.

6-max, deep

Hero: 192$ på BTN
Villain: 281$ i BB

Hero: TT74

Hero raises to 4$
SB folds
Villain raises to 10$
Hero calls

Flop: T93 - pot: 22$

Villain bets 13$
Hero raises to 40$
Villain calls

Turn: K - pot: 102$

Villain bets 102$
Hero calls

Nu donker villain aktuelt turn, men det kunne lige så vel være mig der shover efter et check fra villain.

1) Hvor går den nedre grænse for vores flop-raise-range?
2) Hvilke hænder flatter vi floppet med? Kunne denne være en af dem, når boardet er rainbow?
3) Hvad gør vi på dette board med 99xx? T987? Diverse wraps - med og uden backdoor FD's
4) Hvis villain checker turn, shover vi så hele vores range jf. ratioen? Evt hvilke turns shover vi ikke?
5) Hvilke turns (hvis nogen) folder vi som spillet?

Fire up! :)

Redigeret af Grethe d. 13-04-2012 15:46
14-04-2012 18:14 #2| 0
OP

Bump! Mangler der noget info? Er det standard?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar