PLO 2.5/5 deep

#1| 0

Jeg har spillet med villain en 15-20 min og stackede ham for kort tid siden på et 5/10 bord, hvor han laver et tyndt calldown.

Jeg har været ret stille og samme har villain. Virker fornuftig.

Raise turn..? check river bag som spillet?

Seat 4 is the button
Total number of active players : 5
Seat 1: Villain ( $1,500.84 )
Seat 2: zack1 ( $579.15 )
Seat 3: chinnyxx ( $227.50 )
Seat 4: Hero ( $1,252.19 )
Seat 5: Hans Gusen ( $250 )
Seat 6: hrman ( $71.90 )
hrman posts small blind [$2.50]
Villain posts big blind [$5]
** Dealing down cards **
Dealt to Hero[ 8, K, Q, T ]
zack1 calls [$5]
chinnyxx calls [$5]
Hero calls [$5]
hrman folds
Villain raises to [$27.50]
zack1 calls [$22.50]
chinnyxx folds
Hero calls [$22.50]
** Dealing Flop ** [ J, 9, 3 ]
Villain checks
zack1 checks
Hero bets [$72]
Villain calls [$72]
zack1 folds
** Dealing Turn ** [ 7 ]
Villain bets [$234]
Hero calls [$234]
** Dealing River ** [ J ] Pot 600ish
Villain checks
Hero bets [$560]

28-06-2008 15:18 #2| 0

level..!? seriøst m8....

28-06-2008 15:26 #3| 0

potten på river må være på 700+, og jeg tror bare jeg checker bag hvis han kan lave tynde calldowns.
jeg kan egentligt godt lide turn call, men er lidt ambivalent om det er bedst at call /raise med den givne information. + at du har vokseværk på siden.

28-06-2008 16:50 #4| 0

Jeg giver nok på nakken på turn, i ligner samme hånd bortset fra du har et ton redraws, ind med så meget stak du kan få ind her?

River:
Tja hvad skal du kalde turn med som ikke er en stor hånd på river. Og hvad skal han bette turn med som ikke er en stor hånd på river. Det bliver lidt en gætte konkurrence, har han hus eller har han streg? Måske kan du skubbe ham af stregen, men du siger han laver tynde calls. Ergo du kan ikke bluffe ham af noget og du er aldrig bedst her. Check og håb på split.

28-06-2008 17:11 #5| 0

Very easy raise flop til 250-320/spil for stacken. 230 bbs får vi gladeligt ind med det absolut største wrap på et regnbue bord og endda med en bagdørsfarve.

Som spillet er turn call fint imo, men forstår kun river, som om du forsøger at skubbe Villian af en split. Desværre tror jeg bare hans check callingrange er lige så meget 99 (hus) lige så ofte som str8.

28-06-2008 17:18 #6| 0

@MagnusG


???

@OP

Flop:

Enig med kipster i at du skal give nakke, evt efter at villan caller dit bet kan du spørge dealeren om du må lave et reraise af dit eget bet, hvis det er iorden klør du bare på...

Turn:

Kan godt lide dit spil hvis det er at i er mindre dybe, MEN når i er så dybe håber du bare at han har 8T og i kommer til midten og du freeroller ham, istedet for at ramme på river og miste value, hvis han kun CC eller CF...

Så midten på turn eller bare raise til 550 hvis han er helt donk


River:

Som spillet er river et no brainer bet... WP, syntes dog dit turnspil er HEELT væk, det er som sagt bare at håbe han har T8 og du freeroller ham, så ind med lortet!!

28-06-2008 17:24 #7| 0

tanker bag turn call?

I øvrigt enig med de andre.

28-06-2008 18:11 #8| 0

Sjovt cheferne vil henholdsvis give på nakken på turn og kalde turn. Tilgengæld vil Kipster check river og AlexKp giver på nakken. En forklaring fra de to linjer?
At Kipster så også vil reraise eget flop bet er så en anden sag :). Så kan jeg sgu godt forstå du renser i plo.

28-06-2008 18:13 #9| 0

Kipster er evigt blank og shipper bare et bracelet engang imellem... Well... Tror hans indlæg er skrevet mens er stiv, jeg har btw. ret :D

28-06-2008 18:17 #10| 0

KP vil reraise eget flop bet. Den plan er jeg fint med på.

Hvis vi ved vi kan få skillingerne ind på turn, gør vi self det 100%. Betaler for at maskere vores hånd.

Kender ikke Ahle's spil, udover at han er NL chef. Hvis blot river er ment som et (spiltpot) bluff, er det fint imo

28-06-2008 18:21 #11| 0

+ jeg er en nit og jeg er stiv. ;-)

28-06-2008 21:48 #12| 0

@Alex

Skrevet da jeg kender frede som du nok også gør, og syns at situationen er lidt for ligetil for en så god poker spiller som ham....:)

29-06-2008 03:37 #13| 0

Jeg mener som udgangpunkt ikke, at man skal spille fandango i dette spot.

Som jeg ser det giver split pot bluffet mest mening, hvis vi caller på turn med nuts uden redraws.
Det vil sige, at de gange villain har 8T på turn er det mest EV at raise, da villain ikke har stærkere redraw end os. Vejet op mod de gange vi i dette spot prøver at bluffe ham af en split på river, men i virkeligheden better ind i båd.

Slower vi turn her mener jeg det er mhp. at raise nuts på river. Som spillet mener jeg ikke, at et valuebet er optimalt.

09-07-2008 04:47 #14| 0

Helt enig med Pump vedr Turn og river.

Floppet skal som nævt have en på nakken, det er det syge draw og du er ikke helt væk til nogen hånd få noget fold Eq.

Det samme gælder BTW Turn vind den nu eller få draws til at betale for at DRAW eller få redraws mod splitpot. Ingen grund til at give ham et "free" card ved kun at kalde ham. Hvis han elsker sin hånd så fint Call me I have the nuts.

Det er altid godt at have the nuts på turnen ingen draws der kan slå dig her (i odds) og du kan få alle skillinger til midten.

Jydemand

09-07-2008 12:56 #15| 0

Jam turn, imo. Han påstår, at han også har turnet straighten, så hvorfor ikke give ham mulighed for at være en ærlig mand og freerolle til en kæmpe pot. Og så illustrerer river også meget fint, at det bliver svært at spille river ordentligt efter et flatcall på turn, med mindre den blanker helt.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar