PLO 100 - Topset bliver c/r river

#1| 0

Reads: Skyder 15 i 18 i 3b pot paa 644ss
4b KKT7o i starten af match (derfra han har sin stack)

Han caller 78% fra bb, har c/r 1 flop ud af 6 hvor jeg foldede

Nogle der checker floppet bag? Hvad gør vi på river? De fleste J9 hænder burde han vel c/r turn med. 67 burde han ikke have mange af, og tvivlsomt om han overhovedet c/r disse på river? River er et valuebet ikke? Og hvad med betsize?

Hand Information
PokerStars Pot Limit Omaha, 1 BB (2 handed).

Table Information
Seat 1: Player 1 ($261.85) Small Blind
Seat 2: Hero ($100) Dealer

Dealt to Hero


Preflop (Pot: $1.5)
Hero: RAISE $3
Player 1: CALL $2

8 T 5 POT: 6$
Player 1: CHECK
Hero: BET $4
Player 1: CALL $4

8 T 5 Q POT: 14$
Player 1: CHECK
Hero: BET $11
Player 1: CALL $11


8 T 5 Q 4 POT: 36$
Player 1: CHECK
Hero: BET $22
Player 1: RAISE $56

Har lidt problemer med handhistory :)

Redigeret af jordkim d. 03-04-2012 17:35
03-04-2012 17:49 #2| 0

tror jeg checket river bag.

03-04-2012 18:08 #3| 0

Flop er close. Jeg checker nok bag, fordi det rammer hans callingrange fint og der er meget få turns vi har lyst til at skyde igen. Med den givne info, vil jeg tro hans flop c/c-range er kæmpe bred - desværre har den også fin equity mod os. Det er et argument både for bet og checkback.

Turn er et bet, selvom det stinker de gange, vi bliver c/r. Omvendt må vi charge draws og beskytte vores valuerange.

River valuebetter jeg. Når vi better floppet, indeholder vores perceived range en god mængde flushdraws, hvorfor vi sandsynligvis hører fra J9xx. 76xx er, som du skriver, ikke specielt likely - måske noget A+76-ish. Der er meget få villains på det her limit, der kan tage denne linie med noget vi slår. Samtidig er der få valuekombos, der slår os. Hvis du betaler af, bør du tage en note på hans size.

04-04-2012 14:09 #4| 0
OP
Grethe skrev:
Flop er close. Jeg checker nok bag, fordi det rammer hans callingrange fint og der er meget få turns vi har lyst til at skyde igen. Med den givne info, vil jeg tro hans flop c/c-range er kæmpe bred - desværre har den også fin equity mod os. Det er et argument både for bet og checkback.

Turn er et bet, selvom det stinker de gange, vi bliver c/r. Omvendt må vi charge draws og beskytte vores valuerange.

River valuebetter jeg. Når vi better floppet, indeholder vores perceived range en god mængde flushdraws, hvorfor vi sandsynligvis hører fra J9xx. 76xx er, som du skriver, ikke specielt likely - måske noget A+76-ish. Der er meget få villains på det her limit, der kan tage denne linie med noget vi slår. Samtidig er der få valuekombos, der slår os. Hvis du betaler af, bør du tage en note på hans size.


Du beskriver enlig meget godt mine tanker. Hvad syntes du om betsizes?

Andre der har noget?
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar