PLO 100

#1| 0

Bordets donk er klart lamis1-typen der gayraiser konstant pre og min better flop. Har set ham potte turn og river med nuts og 2.nuts Har ham på et andet bord - og har vel spillet 400 hænder ialt. Han har flere gange stacked af med draws men han spiller dem altid passivt.

OMAHA_HI, POT_LIMIT, R5-2584532-800
played at "Konstanz" for USD RM from 2009-08-06 02:37 until 2009-08-06 02:39



Seat 2: ralfonso9999 ($96.60 in chips)
Seat 3: Hero A346($233.50 in chips)
Seat 5: Lamis1 ($162.80 in chips)
Seat 8: NapoleonFalc ($523.90 in chips)



ANTES/BLINDS
ralfonso9999 posts blind ($1), Hero posts blind ($1).

PRE-FLOP
Lamis1 calls $1, NapoleonFalc calls $1, ralfonso9999 raises to $3, Hero calls $3, Lamis1 calls $3, NapoleonFalc calls $3.

FLOP [board cards: 2,5,A
ralfonso9999 bets $6, Hero calls $6, Lamis1 calls $6, NapoleonFalc folds.

TURN [board cards: 2,5,A,8
ralfonso9999 checks,Hero bets $25, Lamis1 calls $25, ralfonso9999 folds.

RIVER [board cards: 2,5,A,8,A
Hero checks, Lamis1 bets $80, Hero ??



Kommenter gerne alle streets


06-08-2009 13:26 #2| 0

Jeg tror sgu jeg havde foldet PF langt de fleste gange pga position og antallet af limpere som helt sikkert completer. Dine straight muligheder ligger i den lave ende hvilket gør redraws muligt for dine modstandere såfremt du rammer tidligt og du ender med at betale for dyrt hvis du skal trække til den OOP.

Hvis jeg ville spille hånden havde jeg raiset SB for at få position og evt. floate hans KKJ9ss 'ish

Som spillet better jeg fuld pot på floppet og kommer gerne AI. Sur røv når donken kalder og rammer, men ham skal du nok få på et tidspunkt hvis han plejer at kalde den slags.

Turn bet kan jeg ikke lide, dine reverse implied odds er simpelthen for store til et bet i den størrelse og du har stadig 2 spillere bag dig. Jeg havde check-callet for pot-kontrol.

Som spillet havde jeg bet-foldet river, men jeg tror ikke der er +EV i at kalde det nuværende river bet.

Planlæg din hånd. Du vil opleve at det er meget nemmere at comitte eller folde og så slipper du for svære beslutninger når der kommer scare card på river.





08-08-2009 12:43 #3| 0

Giver instanakke på floppet.

Modsat bughandle er jeg helt med på at bette turn. Fuld pot. Jeg ved ik hvad potsize er, skriv gerne det næste gang du lave analyse.

Han spiller draws passivt, det passer fint med her, men bluffer han dem når de er broken? Er han typen der ca aldrig bluffer pga hans passive stil eller hvordan?

Umiddelbart hælder jeg til et fold når du siger det eneste du har set ham potte med er nuts og 2nd.

Kom bettet rimelig hurtigt er jeg væk, tog han noget tid om at finde frem til det kunne jeg godt finde på at calle. Opfatter generelt passive spillere som ret dårlige, og ret dårlige spillere tænker ca aldrig over deres timing og dermed better de temmelig hurtigt når de har nemme beslutninger og omvendt.

09-08-2009 15:06 #4| 0

Han potter den rimeligt snapt på river. - Derfor muckede jeg - Er i øvrigt på en sick cooler lige pt og selvom det ikke burde påvirke ens beslutninger - så gør det det sgu alligevel .

09-08-2009 15:16 #5| 0

Multiway er flop et must raise for at cleane outs til din straight draw.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar