PL100 Trips checkraises

#1| 0

PL100 HU.

Spiller mod en forhholdsvis aggressiv modstander. Jeg har været et buyin nede efter at have bluffet river i en stor pot med et misset draw, men er nu kommet lidt tilbage igen.

Mig: $129
Ham: $172

Raiser til $3 fra knappen med QTT5. Han reraiser til $9, jeg kalder.

Flop ($18)
-------
Q93

Han better 15,
jeg kalder.

Turn ($46]
--------
Q93Q

Han checker,
jeg skyder 35,
han kommer over toppen for 148.

Hvad så?

09-03-2009 00:34 #2| 0

fold floppet:) som spillet er det 100% gættelade uden at kende dynamikken ved bordet..

10-03-2009 13:03 #3| 0
OP

Osse reverse, jeg havde KJT8, blev kaldt og missede.

10-03-2009 13:46 #4| 0

Tror jeg buster som spillet. Især når du siger villain er ok aggressiv og endnu mere når det er i en rr pot.

Hvis villain vil til at slowplaye sit hus ved at checke, tror jeg sjældent han CR pot, da han får svært ved at få action fra noget som helst. Han ligner lidt en der ved du ikke har set eller top to på floppet og derfor mener han kan få dig af.

Fjahgo hvis jeg var dig kan jeg bedre lide at skyde turn også, da det er et perfekt 2nd barrel kort. Med dit check giver du mulighed for at ramme alle sine draws. Tror ok sjældent at villain skyder her når checket til, hvis han bare har draws, da det er at foretrække at tage den gratis river, især fordi han ingenting ligner, hvis han skyder.

Er sgu lidt svært at skrive kommentarer til reversed, aner ik hvornår man skal sige Hero eller Villain:)

10-03-2009 14:40 #5| 0
OP

Hmm, tak for svaret. Du har sgu nok ret i at turn skal skydes igen (eller alternativt checkraises mindre hvis han ka smide). Det er i øvrigt generelt min erfaring at det i langt de fleste tilfælde er bedst at skyde turn også - især fordi modspilleren får svært ved at raise med andet end nuts / superstærke hænder og fordi man meget ofte har draw / redraw mod deres hænder.

Og jeg måtte osse lige læse dit svar en gang ekstra for at forstå hvem du mente hvornår :D

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar