Pengestigen er tilbage på Bet365 Poker - Tjen €4.000 ekstra

#1| 0
Administrator

Den populære money-ladder eller "pengestigen" som den hedder på dansk er tilbage på Bet365 Poker, og denne gang er der mulighed for at tjene helt op til €4.000 ekstra ved at spille Online Poker på Bet365. Pengestigen fungerer på den måde, at du hver uge har mulighed for at spille dig en til kolde kontanter ved at tjene "mønter" på Bet365.

Spiller du på et premiumbord (bet365s egne borde) tjener du 1 mønt for hver meritpoint du optjener og spiller du på et af de alm borde eller SNGs, så tjener du 0.50 mønter pr. meritpoint du optjener. Der er altså ekstra fordele ved at spille på Bet365 Pokers egne borde. Den store forskel denne gang er dog, at man kan tjene point ved at spille på de normale borde.

Denne promotion gælder op til NL400 og €50 SNGs (dog gælder det ikke for Jackpot SNGs).

Vigtigt - Husk at tilmeld jer

For at kunne deltage i "pengestigen" er det vigtigt at I tilmelder jer HVER uge. Det er altså ikke nok at I tilmelder jer pengestigen én gang. I skal ind og tilmelde jer denne promotion hver af de 4 uger som den løber. Husk at I skal tilmelde jer INDEN hver kvalifikationsperiode slutter. Men hvis I har tænkt jer at spille, så tilmeld jer hellere inden I går igang.

Den første kvalifikationsperiode startede tirsdag d. 2 september klokken 12.00 GMT og løber en uge.

Tilmeld jer pengestigen her ->


Præmier i pengestigen




Få €1.000 i bonus som ny kunde

Har du endnu ikke en konto hos Bet365 Poker, så kan du lige nu få helt op til €1.000 i pokerbonus som ny kunde. Husk at du stadigvæk har mulighed for at få 1.000 kroner i bonus til betting selv om du også får en pokerbonus.


02-09-2014 16:10 #2| 0

Så ingen MTT tæller?

02-09-2014 16:12 #3| 0

"Kun meritpoint optjent på følgende No Limit Hold'em-kontantborde med spil for rigtige penge tælles med i optjeningen af mønter: Kontantborde med maksimumindsatser på £2/£4 eller €2/€4; Sit & Go's (Jackpot Sit & Go's er ekskluderede) med et maksimalt buy-in på €50 eksklusiv afgift."

Men ja, vi kan da hurtigt blive enige om at de da lige så godt kunne have taget MTT med.

02-09-2014 16:20 #4| 0

Det er godt nok ikke særlig seriøst, men så slipper de for min action der ;)

02-09-2014 17:48 #5| 0

KUN nlhe og sng's? Rimelig tamt :(

02-09-2014 18:03 #6| 0

Plejer deres promotions ikke altid at være lidt scamish?

Husker stadig Egemos sag, og der har løbende været folk herinde der har haft bøvl med dem, hvis jeg husker rigtigt.

02-09-2014 18:15 #7| 0
Aurvandil skrev:
Plejer deres promotions ikke altid at være lidt scamish?

Husker stadig Egemos sag, og der har løbende været folk herinde der har haft bøvl med dem, hvis jeg husker rigtigt.


Jeg har haft problemer med Bet365 før, men dog ikke med deres promostions. De er blevet udbetalt hver gang.
02-09-2014 18:21 #8| 0

Så vidt jeg husker, så var der nogen problemer med at folk troede det var tilmeldt, men så åbenbart ikke var blevet det alligevel. Det er derfor at det er ret vigtigt at man tilmelder sig hver uge, og sikrer at man er tilmeldt.

02-09-2014 19:20 #9| 0

De gange, jeg har spillet denne promotion, har der ikke været problemer med udbetaling eller noget. Dog skal man ikke få julelys i øjnene endnu, for pengestigen har langt fra den samme værdi længere:

Det er nu ikke nyt, at man også kan optjene point på de almindelige borde - tidligere fik man i stedet ekstra point for at spille premium borde, så vidt jeg husker. Nu får man så "almindelige" point på premium borde og kun det halve antal point på almindelige borde.

Derudover tror jeg stadig de svanser med optjeningen af point (har dog ikke tjekket for nylig) - man har altid fået samme antal point for at rake en unit af £,$,€ og da cashbordene nu udelukkende er i €, får man altså "for lidt" i forhold til, hvis man spillede $ borde i denne promotion.
Betfair og andre gav/giver flere point for en € i rake end for en $, men ikke Bet365.

Så bortset fra, at denne promotion er slashet ret voldsomt i forhold til tidligere (mistet 50% værdi, fordi man kun får halvt så mange point og mistet ca. 1/3 værdi tror jeg, da man får færre point for at spille i €), så plejer der ikke at være problemer med at spille den...

Edit: Min hurtige hoveregning siger mig, at denne promotion giver ca. 1/3 af, hvad den gav tidligere. Med forbehold...

Redigeret af 7913 d. 02-09-2014 19:23
02-09-2014 19:25 #10| 0

Som jeg lige læser det, så udbetaler de præmier i €. Det betyder at du får 20% i den her promo hvis du spiller på deres egne borde. Havde de nu udbetalt i $ og du rakede i €, så havde det obv. været mindre end de 20%.

Edit: Man tjener 15 point pr €1 i rake hvorfor man får mere value end jeg regnede mig frem til i første omgang.

Redigeret af Dieb d. 03-09-2014 12:34
02-09-2014 19:30 #11| 0

Hurtigt eksempel:
(tallene er ikke de faktiske, men eksemplet illustrerer, hvordan de har slashet)

Tidligere fik man lad os sige 14 point for hver dollar man rakede (eller €,£).

Hvis jeg rakede $100 fik jeg altså 1400 point i denne promotion.

Nu får man kun det halve antal point - plus at raken er i €

Raker jeg nu $100, svarer det til ca. € 76, og jeg får nu kun 7 point pr. €, hvilket svarer til 532 point.

532/1400 = 38%

Lidt mere end 1/3 dog...

02-09-2014 19:34 #13| 0
Dieb skrev:
Som jeg lige læser det, så udbetaler de præmier i €. Det betyder at du får 20% i den her promo hvis du spiller på deres egne borde. Havde de nu udbetalt i $ og du rakede i €, så havde det obv. været mindre end de 20%.


Jeg får det til, at Pengestigen har en værdi af 15% og det dobbelte, hvis man spiller premium borde.
02-09-2014 19:35 #14| 0

Det passer også meget godt med, at jeg erindrer denne promotion til at give 35-40% i "gamle dage"

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar