Partypoker log in problem...

#1| 0

der jeg vil logge ind i dag starter den med en update. der jeg har indtastet min 6 cifre nøglekort logger den ikke ind den står bare og "tænker" (køre) og kommer ikke videre. har slettet og hentet igen skrevet med dem i chatten der siger de ikke kan se en fejl. gør det så på en anden computer hvor den også opdatere og der kommer samme fejl.. Andre der har prøvet det i dag?????

14-02-2018 18:34 #2| 0

Samme problem her. Lad os begge skrive til supporten hvis de altså stadigvæk findes.

14-02-2018 18:35 #3| 0

Har samme problem.

14-02-2018 18:39 #4| 0

deres support chat siger man skal tage et screen shot af det og sende det til [email protected]

14-02-2018 18:43 #5| 0

Jeg har sendt en mail med screenshot afsted. Jo flere der gør det jo hurtigere går det, PartyDK plejer ikke at løfte en finger.

15-02-2018 14:18 #6| 0
kabasn skrev:Jeg har sendt en mail med screenshot afsted. Jo flere der gør det jo hurtigere går det, PartyDK plejer ikke at løfte en finger.

Hvis det kommer op og køre eller du høre noget så skriv lige her..

15-02-2018 15:11 #7| 0
mepagirl skrev:
Hvis det kommer op og køre eller du høre noget så skriv lige her..

De skrev bare i livechat at de erkender at der er tekniske problemer og at de arbejder på det. Men det er amatører hvis kunder ikke kan logge ind på softwaren så er det noget der skal fixes samme dag, hvis ikke for vores skyld så i hvertfald for deres egen lol.

15-02-2018 15:21 #8| 0
kabasn skrev:
De skrev bare i livechat at de erkender at der er tekniske problemer og at de arbejder på det. Men det er amatører hvis kunder ikke kan logge ind på softwaren så er det noget der skal fixes samme dag, hvis ikke for vores skyld så i hvertfald for deres egen lol.

Ja er også træt af det. Har ikke hørt fra deres Email support og har også prøvet på facebook hvor de skriver de svare inden for et par timer...

16-02-2018 10:36 #9| 0

jeg kan stadig ikke logge ind. andre der stadig har problemer?

16-02-2018 10:49 #10| 0

heller ikke her og har ikke hørt fra dem på mail. Fik fat i dem på facebook men der kunne de ikke gøre noget..

16-02-2018 11:05 #11| 0
mepagirl skrev:heller ikke her og har ikke hørt fra dem på mail. Fik fat i dem på facebook men der kunne de ikke gøre noget..

Nu spar på skrubbet til senere😜

16-02-2018 11:46 #12| 0

Kan stadigvæk ikke logge ind. Dvs de har 0 kunder lige pt på Party.DK, vildt at det ikke er en top prioritet.

16-02-2018 12:24 #13| 0
kabasn skrev:Kan stadigvæk ikke logge ind. Dvs de har 0 kunder lige pt på Party.DK, vildt at det ikke er en top prioritet.

0 kunder er nok lidt overdrevet. tror de spiller videre uden os danskere :-)


16-02-2018 14:22 #14| 1
landsbyen66 skrev:
0 kunder er nok lidt overdrevet. tror de spiller videre uden os danskere :-)

Partypoker.DK har ikke så mange spillere,fra andre lande end Danmark.

16-02-2018 16:16 #15| 0
hartvig skrev: Partypoker.DK har ikke så mange spillere,fra andre lande end Danmark.

Men kan man komme på via. de andre sider? Altså DS og bwin m.m.?

16-02-2018 16:23 #16| 0
hartvig skrev: Partypoker.DK har ikke så mange spillere,fra andre lande end Danmark.

hvad mener du? tror du seriøst at det kun er danskere du sidder og spiller med?

16-02-2018 17:36 #17| 0

Jeg har samme problem. Nogen der har fået respons fra party? Har haft fat i en af deres ambassadører, som har taget fat i deres tech afdeling, skal nok melde tilbage hvis jeg hører noget den vej

16-02-2018 19:25 #18| 0
landsbyen66 skrev:
hvad mener du? tror du seriøst at det kun er danskere du sidder og spiller med?

Prøv at læse hvad du svarer på.???


Redigeret af hartvig d. 16-02-2018 19:26
16-02-2018 19:30 #19| 0
Kongs skrev: Men kan man komme på via. de andre sider? Altså DS og bwin m.m.?

Nu er det jo Partypoker.DK der ikke kan logges ind på så de har nok ingen kunder i butikken.


16-02-2018 20:00 #20| 0
landsbyen66 skrev:
0 kunder er nok lidt overdrevet. tror de spiller videre uden os danskere :-)

Jeg mente nu også Party.DK, ikke .com, så ja Party.DK har 0 kunder de sidste 2 døgn.

17-02-2018 22:13 #21| 0

har snakket med dem de sidste 3 dage, og hver dag siger chatten det samme, vi kigger på det, det er et prioriteret problem, derefter kommen en Mail med infoen, tak for din henvendelse mm.


De sagde det kun var deres .DK kunder der havde problemet.


hvornår de er færdige, ved jeg ikke.

18-02-2018 15:54 #22| 0

Hvor er det sygt de stadig ikke har fået det fixet

19-02-2018 13:43 #23| 0

Det er så amatøragtigt.


Får endelig hul igennem igår og regger til 2x 109$ turneringer, ville så genstart i pausen og så skete frysning igen og vi blinder ud for 218 $.


Søndagen startet med at undgå at gå på aben..........

20-02-2018 13:38 #24| 2

jeg har ikke spillet men kunne logge på

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar