Party Poker vs Danske Spil 2018

#1| 0

Hvad er fordelene ved at spille på Danske Spil poker fremfor Party og omvendt her i 2018?


Venter spændt på DS får opdateret softwaren som resten af party... Hvis jeg opretter mig på partypoker.com, den danske udgave, får jeg så det nye layout?



02-09-2018 11:34 #2| 0

Danske Spil har udover de promotions, der kører på Party-netværket, løbende promotions kun rettet mod det danske marked. Derudover har PokerNet længe haft et rigtig godt samarbejde med dem, og blandt andet gør support-profilen herinde alt kan han for at hjælpe, når der opstår problemer.


Jeg tænker, at

@Danske Spil kan sige mere om, hvad der kommer af promotions i den kommende tid.

02-09-2018 12:57 #3| 0
Supportprofil

Partypoker.dk og Danske Spil Poker får nye software opdateringer samtidigt.


Ellers så er den største forskel det store fokus på dansk poker vi har. DM i Poker, DSMPT, Four Seasons, Pokerchefturen og mange andre events.


Og ja, dansk support, bla til dels herinde hvor jeg læser med og svarer :)


I forhold til den kommende tid - stort fokus på Pokerchefturen - f.eks. har vi næste søndag en 5,5$r Tour med et sæde af 20.000kr addet til førstepræmien. (Og så har vi 3 dages Livestream fra DM fra lørdag den 8. september til mandag den 10. september så kig forbi på vores Twitch kanal)


Rasmus

02-09-2018 15:28 #4| 0

@Danske Spil


Ved man noget om hvornår Partypoker software opdateringen rammer DK?

02-09-2018 15:57 #5| 1
Supportprofil
Sistabossen skrev:@Danske Spil

Ved man noget om hvornår Partypoker software opdateringen rammer DK?

Pt handler det om at få lukket de huller der er opstået ved vores overgang til det nye system, og den seneste opdatering af klienten, så desværre nej - det har ikke haft første prioritet lige nu her. Men efter DM og de sidste fixes skubber vi på for opdateringen igen!


Rasmus


27-01-2019 23:17 #6| 0
Danske Spil skrev:

Pt handler det om at få lukket de huller der er opstået ved vores overgang til det nye system, og den seneste opdatering af klienten, så desværre nej - det har ikke haft første prioritet lige nu her. Men efter DM og de sidste fixes skubber vi på for opdateringen igen!

 

Rasmus

 




Er der nyt i sagen om partypokers layout? Kommer det snart på partypoker.dk ?

27-01-2019 23:31 #7| 1
Cubanern skrev:

Er der nyt i sagen om partypokers layout? Kommer det snart på partypoker.dk ?

 

 

https://www.pokernet.dk/forum/danske-spil-poker-i-januar.html#post4254714
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar