Party Poker - Problemer

#1| 0

Efter at have skiftet til den danske Party Poker software er der sket følgende for mig:

1: Alle mine Party Points er forsvundet.
Havde ca. 17.000 points. Hvilket trods alt er en del $ værd. :-S

2: Jeg skal ikke længere bruge min Party Poker secruity token for at logge ind på min Party Poker account.

Kan nogle fortælle mig hvor mine points er blevet af?

Og om der er mulighed for at jeg kan aktivere min secruity token til min Party account igen?

01-01-2012 07:58 #2| 0
OP

Jeg får desuden at vide at der er tekniske problemer når jeg forsøger at lave et bank wire withdrawel
Hvilket gør at jeg ikke kan lave cashe penge ud derfra pt.

Andre med samme problemer?

01-01-2012 09:09 #3| 0

Jeg har kontaktet Party af samme grund. Desuden er min aktive bonus og sandsynligvis optjente tokens forsvundet. Deres opgradering var håbløs, men jeg tror, det offentlige Danmark (Skat ?) er skyld i miseren.

01-01-2012 11:07 #4| 0

Well, jeg har følgende problemer:

1: alle mine penge er ikke overført
2: jeg skal ikke længere bruge token (dette afløses formentlig af NemID på kort sigt)

Jeg har dog fået overført mine point.

Jørn

01-01-2012 11:36 #5| 0

Jeg kan slet ikke oprette mig på den nye klient, da den siger at mit password er forkert.

Hvis jeg så trykker "glemt kodeord" kan jeg få en mail med et link til at ændre mit kodeord, men skriver jeg det samme i "nyt kodeord" siger den at det er det samme som mit eksisterende kodeord.... FFS da

01-01-2012 11:36 #6| 0

Samme som Bad-Karma.

Der er godt nok styr på tingene...

01-01-2012 11:45 #7| 0

Har fået overført point, men ikke penge. Kan dog ikke taste cpr ind :/

01-01-2012 11:47 #8| 0

Kan ikke logge ind på dk softwaren da den skriver forkert pw.

så lavede jeg et nyt pw, men den skriver stadig at det er et forkert pw ;(

01-01-2012 12:34 #9| 0

Det sammme som mikkmakk men kan ikke få ny pw.


mf8480

01-01-2012 13:20 #10| 2

Efter password problemerne, påstår de nu at mit cpr nr. ikke eksisterer

01-01-2012 13:25 #11| 0

Mit problem p.t. er at jeg ikke kan se alle borde, kun der hvor der sidder danskere. Og af en eller anden mærkelig grund så kan jeg godt se HU borde hvor der sidder udlændinge. :S

01-01-2012 13:28 #12| 1

Utroligt at siderne ikke ser det her som en mulighed for at fiske spillere fra hinanden via bedre support..
Tror ikke der er en eneste der har vendt tilbage til mig hurtigt..

01-01-2012 13:30 #13| 0
Bad-Karma skrev:
Jeg kan slet ikke oprette mig på den nye klient, da den siger at mit password er forkert.

Hvis jeg så trykker "glemt kodeord" kan jeg få en mail med et link til at ændre mit kodeord, men skriver jeg det samme i "nyt kodeord" siger den at det er det samme som mit eksisterende kodeord.... FFS da


Du skal da heller ikke skrive det samme pw igen...siden du kommer frem til, der skal du skrive det nye pw du herefter vil have.


@andre

Slettede party.com fra computeren.
Oprettede mig bare på DS. Downloaded deres software (DK). Ingen problemer.
01-01-2012 13:46 #14| 0

Kan heller ikke logge ind, den siger også mit pw er forkert.. sig gerne hvis i finder en løsning..

01-01-2012 13:47 #15| 0

Samme problem med PW her..:(

01-01-2012 13:51 #16| 0

Hvor er det irriterende jeg kan ikke se alle borde, kun der hvor der sidder danskere!

01-01-2012 13:52 #17| 1

Siger at jeg skal indtaste mit cpr nummer, men når jeg forsøger siger den "technical error". Belastende:(

Desuden har de ikke overført min bankroll - kun mine partypoint

01-01-2012 14:45 #18| 0

Mht password, virkede det at genstarte klienten, så det kan man måske prøve nogle gange.

Den godtog heller ikke mit Cpr, men efter at have rettet det i profile teksten godtog den det.

Så mangler der desværre bare stadig nogle $ på kontoen.

01-01-2012 15:10 #19| 0

virker åbenbart ikke for mig, nu har jeg genstartet klienten 10 gange :/

01-01-2012 15:15 #20| 0

Samme her. Prøvede også en 8-10 gange. Ellers tak for det Jungle!

Jeg havde alligevel ikke planlagt den store grind i dag, men man er jo lidt nysgerrig

01-01-2012 15:17 #21| 0

Nå, nu prøver jeg at logge ind igen, og nu er der brok med mit cpr nummer alligevel :S

01-01-2012 15:18 #22| 0

Jeg har genstartet klinten 2 gange, men når jeg skal logge ind og indtaste div. oplysninger er der forskrevet en anden brugers oplysninger. Jeg har fået oplysninger frem fra 3 forskellige brugere, den sidste bruger er der endda forskrevet cpr-nr incl. de sidste 4!!

01-01-2012 15:24 #23| 0

også problemer her. den siger dit cpr nummer blev ik bekræftet af folkeregisteret.

01-01-2012 15:33 #24| 0

Jeg kan logge ind nu, og penge er overført. Cpr nummer er dog stadig ikke blevet bekræftet af folkeregisteret.

Redigeret af Acp0lle d. 01-01-2012 15:35
01-01-2012 15:53 #25| 0

Tror lige jeg venter lidt med partypoker, da der helt tydeligt er rod i deres system, har prøvet flere gange nu men når jeg har skrevet mine oplysninger ind , får jeg besked om at en anden bruger har nøjagtigt de samme oplysninger, men de oplysninger der står er helt anderledes, så venter lidt indtil de bugs der måtte være er væk.

01-01-2012 16:00 #26| 0
NicklasNPK skrev:
Bad-Karma skrev:
Jeg kan slet ikke oprette mig på den nye klient, da den siger at mit password er forkert.

Hvis jeg så trykker "glemt kodeord" kan jeg få en mail med et link til at ændre mit kodeord, men skriver jeg det samme i "nyt kodeord" siger den at det er det samme som mit eksisterende kodeord.... FFS da


Du skal da heller ikke skrive det samme pw igen...siden du kommer frem til, der skal du skrive det nye pw du herefter vil have.


@andre

Slettede party.com fra computeren.
Oprettede mig bare på DS. Downloaded deres software (DK). Ingen problemer.


Men når nu den påstår at det IKKE er mit nuværende kodeord, skulle jeg vel sagtens kunne indtaste det som mit nye kodeord.

Og Partypoker kører med rakefrie tours hele Januar, den er DS vel ikke med på ?
Redigeret af Bad-Karma d. 01-01-2012 16:02
01-01-2012 16:05 #27| 0

Men når nu den påstår at det IKKE er mit nuværende kodeord, skulle jeg vel sagtens kunne indtaste det som mit nye kodeord.



Det gamle pw er vel gemt et eller andet sted i deres system sammen med dit login...Sikkert derfor.

Ellers log ind med et nyt...og så ret det tilbage igen til det gamle.
01-01-2012 16:14 #28| 0

@bad

Jeg har anvendt mit gamle kodeord fra .com

01-01-2012 16:14 #29| 0
NicklasNPK skrev:

Men når nu den påstår at det IKKE er mit nuværende kodeord, skulle jeg vel sagtens kunne indtaste det som mit nye kodeord.



Det gamle pw er vel gemt et eller andet sted i deres system sammen med dit login...Sikkert derfor.

Ellers log ind med et nyt...og så ret det tilbage igen til det gamle.


Nu kan jeg godt logge ind, uden at jeg har ændret noget. Umildbart ser alt ud til at fungere fint nu:)
Det kom nok bare bag på dem at 1. Januar faldt så tidligt.
01-01-2012 16:29 #30| 0

Samme som bad-karma.

+ jeg ikke kan verficere mit CPR-nummer, så siger den at der allerede eksisterer en konto med disse oplysninger.

Tror jeg venter til imorgen med at kigge på party. Trods alt hverdag imorgen og de bør have bedre styr på det.

/CC

01-01-2012 16:35 #31| 0

Nogen som har fået indtastet CPR-nummer vellykket?
/CC

01-01-2012 16:49 #32| 0

nope og den siger technical error, så jeg får ikke chancen for at taste det ind. Heller ingen penge på kontoen, til gengæld er alle partypoints der. Skiftede kodeord da jeg ikke kunne logge ind tidligere. Fik det bekræftet... men loggede alligevel ind med mit gamle kodeord mens det nye ikke virker... Betryggende.

01-01-2012 16:54 #33| 0

Har talt med deres support. De har "lidt" problemer med den nye overgang, men de håber at det bliver ordnet i løbet af aftenen.

Jeg har heller ikke fået mine penge overført (har dog mine partypoint), men de siger at det også går i orden.

01-01-2012 17:59 #34| 0

Jeg har fået svar, at CPR muligvis ikke kan testes, fordi det er helligdag men vi skal vente et par dage. Kravet er, at de skal kunne verificeres indenfor 30 dage, ellers bliver kontoen suspenderet.

01-01-2012 18:11 #35| 0

Jeg kan slet ikke oprette mig på den nye klient, da den siger at mit password er forkert.


Edit: lukkede alt ned og åbnede igen den danske client og kunne nu logge mig ind, men så skriver den, at mit CPR ikke kunne genkendes i den danske database noget i den dur og jeg skulle gå til my account og bla bla, men kan intet ændre under CPR selvom mit CPR står der.. Og mine gysser er væk kr. 0 står der selv om de skrev, at min dollars ville blive overført fra .com clienten. wtf...

Redigeret af lilleper d. 01-01-2012 18:21
01-01-2012 18:25 #36| 0

Kan ikke oprette mig på Danske Spil, den siger mit cpr-nummer allerede er optaget.

Andre med det problem?

01-01-2012 18:29 #37| 0

du har vel en gammel konto derinde... ring ind til dem så kan de guide dig i tlf de har vist tlf tid til 24 hver dag

01-01-2012 18:30 #38| 0

Kan ikke komme forbi password delen

01-01-2012 18:51 #39| 0

@ banditen du har en konto ved ds

mf8480

Redigeret af mf8480 d. 02-01-2012 09:29
01-01-2012 20:11 #40| 0

Jeg nåede forbi cpr-registreringen, men fik så besked om at jeg havde fået en midlertidig konto, med et nick jeg aldrig har hørt om. Derefter røg jeg bare tilbage til cpr-reg. igen. Ingen held her, men spændende med nyt nick... :P


Edith: staveplade

Redigeret af Vildfinger d. 01-01-2012 20:12
01-01-2012 21:35 #41| 0

Jeg var igang med en bonus derinde... Den er ikke længere aktiv (jeg er vist blevet informeret om det for et par dage siden i mail)
Det er lidt nitte hvis det er tilfældet.

Redigeret af AccBlackBird d. 01-01-2012 21:36
01-01-2012 21:44 #42| 0

Har lige talt med min kontakt, hun siger det er sendt videre i deres sys og mange danskere har problemer.

02-01-2012 09:17 #43| 0

Jeg kan stadig ikke indtaste mit CPR-nummer uden den siger, at der allerede eksisterer en konto med samme oplysninger. Ergo kan ikke spille i klienten før det er gennemført.

Lidt irriterende.

/CC

02-01-2012 09:49 #44| 0

Lidt off topic, men skulle man ikke lave en helt ny konto?

02-01-2012 11:08 #45| 0

Nej bare downloade den nye klient gennem det link som kommer op når du logger ind i den gamle.

har jeg gjort, men er så ikke kommet længere.

02-01-2012 11:25 #46| 0

Er der nogen som kan få deres hud til at virke? HEM tracker hænderne men viser ikke hud. :S

02-01-2012 12:11 #47| 0

Fede læs lort. Jeg kan ikke komme forbi passworddelen:

Account name and password do not match. Please enter again.

02-01-2012 12:16 #48| 0

Jeg sidder med nogle af de samme problemer. Den med CPR-nr der allerede eksisterer TROR jeg skyldes at hvis man er oprettet hos Danske Spil (har skyndt sig at installere deres klient), så fejler overførslen hos Party fordi CPR allerede er brugt hos Danske Spil. Og selvfølgelig omvendt, hvis man har lavet overførslen hos Party fra .com til .dk, og defefter vil installerede Danske Spil, vil CPR så også allerede findes. Den var jeg ikke selv opmærksom på, så afventer nu Partys svar på hvad der skal gøres :-)

Mht. passwords, så er .com og .dk forskellige, og ifølge den support jeg talte med, skal man være sikker på at være logget ud på den modsatte for at kunne logge ind.

02-01-2012 12:41 #49| 0

Jeg er ikke oprettet på Danske Spil og har stadig fået svaret med at der eksisterer noget i forvejen med samme oplysninger når jeg indtastet CPR.

Og ja det pisse irriterende. Virkelig.

02-01-2012 12:50 #50| 0

Prøv at lukke det ned og åben igen.

Det virkede for mig.

02-01-2012 12:55 #51| 0

De vil have et scan af mit sygesikringsbevis nu..

02-01-2012 12:58 #52| 0

Jensmøgtyr

Hvor logger du ind? Klient eller på hjemmesiden?

/CC

02-01-2012 13:02 #53| 0

Klienten, men skrev til support og fik at vide at de ville have scan af sygesikring for at verify.

02-01-2012 13:05 #54| 0

Hvor uploader du sygesikring? Er der et sted til det i klienten? Er på arb pt. så kan ikke rigtig tjekke nemlig?

02-01-2012 13:06 #55| 0

De har givet mig en email jeg skal sende det til..kan lige finde den hvis der er andre der mange også. 2 sec..

02-01-2012 13:09 #56| 0

Dear Jens,

Thank you for contacting Customer Service.

Please accept my apology for the inconvenience you have experienced.

I'd like to inform you that we will have to manually verify the details of your account. For this to be done please send a scanned copy or digital photo of your social security card that contains your CPR number to [email protected] . The attachment should not exceed 2 MB in size.

02-01-2012 13:13 #57| 0

Får technical error på hjemmesiden også.

02-01-2012 13:35 #58| 0

Også "technical error" her.

02-01-2012 13:51 #59| 0

Haha, ej ok. Folk har fået 100 forskellige forklaringer. Der går nok et stykke tid før man kan forvente at kunne spille på Party igen.

02-01-2012 13:52 #60| 0

Sick at der skal være så meget bøvl med det. Nu kom jeg forbi passworddelen, men nu giver den mig samme fejl, som andre har fået:

Sorry. Another account exists with the same details. Please check the information and try again.

Hvad gjorde i andre her?

02-01-2012 13:53 #61| 0

Jeg prøver at sende sygesikring som JensMøgtyr har gjort.

02-01-2012 13:55 #62| 0

Sig til hvis det virker. Har ikke fået fat i scan endnu..

02-01-2012 13:57 #63| 0

Jeg havde heldigvis mine scans liggende fra tidligere. Så nu har jeg sendt, men jeg tør vædde på jeg ikke får noget svar.

Nu ser vi. Skal nok opdatere hvis de viser sig at virke. Tvivler dog.

02-01-2012 14:02 #64| 0

Skrev til dem kl 21.15 i går med vedhæftede scans. Intet svar endnu...

02-01-2012 15:08 #65| 0

Jeg regner absolut heller ikke med noget svar til mine scans.

02-01-2012 15:12 #66| 0

Jeg kan spille uden problemer, de har overført point, men den bonus jeg var ved at cleare er der ikke :(

02-01-2012 15:13 #67| 0

Hvor underligt.

Jeg har fået en kvittering for henvendelse til supporten med mine scans intet andet.
Prøver lige senere idag, så logge ind via klienten og se om det giver anderledes udfald.

Det kan jo kun blive bedre!!

02-01-2012 15:34 #68| 0

Har også sendt 2 mail. Intet svar endnu. Point og $ er overført men turnigbilletter er ikkeoverført.

mf8480

02-01-2012 15:48 #69| 0

Nogen der har problemer med at få deres Holdem manager2 til at fungere ?

02-01-2012 16:16 #70| 0

"Forkert parameter" - er der andre der har fået den pop-up (fejlmelding), når de skal logge på party?

02-01-2012 16:27 #71| 3

Synes efterhånden det er ved at være pænt pinligt for Party. Har skrevet mails til dem og intet svar. I det hele taget savner jeg en udmelding fra dem - fkin amatører.
.

02-01-2012 17:08 #72| 0
Boy1979 skrev:
Synes efterhånden det er ved at være pænt pinligt for Party. Har skrevet mails til dem og intet svar. I det hele taget savner jeg en udmelding fra dem - fkin amatører.
.



Jeg oplever præcis det samme! Har også uploaded billeder af båd pas og sygesikring.

PT mangler gysserne...
02-01-2012 17:21 #73| 0

hej med jer jeg har samme problem med party poker minne 102 dollas er væk.siden jeg gik over til Danske Spils poker.når jeg lukker på party poker med mit brugernavn og aggangs kode så siger den fejl aggangs kode.mvh tom

02-01-2012 18:00 #74| 0

ja det til grin de ikke svarer.

men min oplevelse er at det er fuldstændig random om man kan spille eller ej. nogle kan spille uden problemer, andre har sick brok.

er der ingen herinde som er party-eksperter? eller har party-kontakter?

er pænt irriteret over deres måde at håndtere sagen på.

/CC

02-01-2012 19:43 #75| 0

Jeg får stadig også bare: Technical error.Please contact Customer Service.

Mine point er overført, men mine penge er ikke.

02-01-2012 20:00 #76| 0

Mit fungerede uden problemer. Har i prøvet at logge ind på deres hjemmeside først og verificere kontoen den vej?

02-01-2012 20:03 #77| 0

Jeps. Virker stadig ikke. Min situation er den samme som casperjg.

Har point, no bankroll.

02-01-2012 20:06 #78| 0

Kontakt dem via deres live chat. Det er normalt rigtig god support.

02-01-2012 20:13 #79| 0

Jeg kan logge ind og har alle penge paa kontoen,, men jeg kan ikke saette mig ved bordene og faar beskeden: "please wait for some moments while table seating updates"

02-01-2012 20:13 #80| 0

Virker heller ikke igennem hjemmesiden.

02-01-2012 20:15 #81| 0

@Detroit.Har de livechat på Party?



02-01-2012 20:15 #82| 0

Hi Kim,



Unfortunately there is a bug with the automatic validation of the CPR number. We are working on it, but it's been taking a lot longer than expected to sort it out.



If you want me to try and speed up the whole process, so that you can at least start playing tonight, I could try and get your account verified manually. I will need a copy of your social security card for that though - it won't work if you just give me the number itself.



Looking forward to hearing from you!



Kind regards,



Angelina

Executive Host

02-01-2012 20:18 #83| 0

Har også fået samme svar fra Angelina. Har indsendt kopi af sygesikringsbevis.

02-01-2012 20:20 #84| 0
Boy1979 skrev:
@Detroit.Har de livechat på Party?





Ja, det har de. Kan se, at det ikke er muligt via dk.partypoker.com, men hvis du søger på google efter f.eks: "Party Poker UK" og går ind på deres engelske underside, så kan du den vej igennem få gang i live-chat delen.
02-01-2012 20:26 #85| 0

Fik det her svar og er nu på abetilt: Many thanks for all the documents that you supplied us. We are please to tell you
that your account has now been enabled for Inter Account Transfers and to buy Gift
Certificates. Please login to your Party Account and click on the Inter Account
Transfer or Gift certificates link and follow the on screen instructions.

Har nu ledt i et kvarter og der er ingen Inter Account Transfers eller buy Gift
Certificates links nogen steder. Grrrr

02-01-2012 20:29 #86| 0

@GrandMaster

Jeg fik samme mail efter at have sendt dokumenter ind. Jeg fik så en mail kort efter fra Angelina hvor hun skrev at min konto var blevet manuelt verificeret og nu er både min saldo og points overført.

Jørn

02-01-2012 20:34 #87| 0

Ok - glæder mig til, at der ikke længere står et stort fedt nul ud for balance. Hun plejer at være effektiv så, der er håb om, at aftenen ikke er helt spildt.

02-01-2012 20:50 #88| 0

Puha, jeg kan endnu ikke logge ind for some f¤%%¤&¤ reason ;(

02-01-2012 21:34 #89| 0

Jeg spiller altså fint, og de har ikke bedt om sygesikring, kun de 4 sidste i CPR, uden dokumentation..

Mangler stadig min bonus jeg var igang med at cleare fra .com :(

02-01-2012 23:03 #90| 0

Jeg kan stadig ikke spille fra Party, Palladium support siger det er et problem for mange... So I wait

03-01-2012 08:35 #91| 0

Intet nyt her. Og selvfølgelig ingen svar fra supporten.

Stadig samme problem når jeg indtaster CPR.

03-01-2012 09:46 #92| 0

Nu gik min CPR-nummer indtastning igennem.

Så jeg kan umiddelbart spille fint nu.

03-01-2012 09:55 #93| 0

Nogen som har prøvet at lave indskud med MB på party efter 01.01.2012?

03-01-2012 11:08 #94| 0

Jeg ved ikke om der er forskel på Palladium- eller Palladium elitesupport, men plejer sidstnævnte ikke at svare indenfor et døgn?

Har sendt et par mails vedrørende mine problemer med skiftet, men har ikke engang fået den bekræftelsesmail tilbage om at de har modtaget mine mails.

03-01-2012 11:13 #95| 0
CClausen skrev:
Nogen som har prøvet at lave indskud med MB på party efter 01.01.2012?


Ja, det kan godt lade sig gøre. Jeg indsatte €500 for at få deres 3000 DKK bonus.

Jørn
03-01-2012 11:22 #96| 0

Har nu spillet derover i 2 dage uden problemer. Nu her kan jeg ikke logge ind da nemid ikke accepterer mit brugernavn. LOL.

03-01-2012 11:26 #97| 0

Mit virker igen nu. Jeg har dog intet set vedrørende NemID?

03-01-2012 11:27 #98| 0

Hvilken browser bruger i til at indtaste cpr?

03-01-2012 11:28 #99| 0

Chrome. Det er dog først i dag, det virker for mig.

03-01-2012 11:29 #100| 0

Hmm, Var chrome jeg prøvede med :(
partypoker.dk ?

03-01-2012 11:37 #101| 0

Jep. Du kan jo evt. prøve igennem klienten, selvom det dog vel ikke burde have nogen betydning.

03-01-2012 11:39 #102| 0

Ja, det kan godt lade sig gøre. Jeg indsatte €500 for at få deres 3000 DKK bonus.

Jørn

Når nu jeg er så stor en donk at have indbetalt og have glemt at skrive Danmark2012 i indbetalingskoden så jeg ikke får min 100 % sign up bonus.

Er der så noget at gøre?

03-01-2012 11:39 #103| 0

Prøv support..

03-01-2012 11:43 #104| 0

Skriver i dansk eller engelsk til fx [email protected]?

03-01-2012 11:47 #105| 0

Tror ikke at det gør nogen forskel, men der er flere der forstår engelsk.

03-01-2012 11:50 #106| 0

Hmm har prøvet at sende nu, men der går nok lidt før jeg får svar.

03-01-2012 11:59 #107| 0

@ admins

Har vi nogen supportprofiler herinde fra Party?

03-01-2012 12:00 #108| 0

Har fået CPR på, men stadig ingen balance. Er ved at blive godt arrig.

03-01-2012 12:02 #109| 0

Omg det har jeg da også glemt :( hvilken mail har du skrevet til vedrørende den bonus?

03-01-2012 12:05 #110| 0

Jeg glemte også at skrive bonuskoden. De satte bonussen ind manuelt efterfølgende.

03-01-2012 12:14 #111| 0
<3imo skrev:
Jeg glemte også at skrive bonuskoden. De satte bonussen ind manuelt efterfølgende.


Skrev du bare til deres support eller hvordan?
03-01-2012 12:17 #112| 0

Jeg har skrevet til [email protected]. Ved ikke om det er den korrekte. Afventer lige <3imo svar,

CC

03-01-2012 12:30 #113| 0

Hvis du er palladium/elite kan du skrive til VIP'en. Ellers ville jeg prøve den her: [email protected]

03-01-2012 12:31 #114| 0

Eller den danske: [email protected]

Er der i øvrigt ikke stadig livechat i klienten? Kunne også være en mulighed

03-01-2012 13:37 #115| 0

Hvordan får i svar fra supporten?

Jeg har skrevet mails til dem d. 1 om morgenen og igen i formiddag uden noget var udover en bekræftelsesmail.. Jeg antager at svartiden bør være minde end 2 døgn..

03-01-2012 13:42 #116| 0

Jeg er Pal. elite. Har skrevet flere mails til VIP support og har intet hørt. Jeg kan stadig ikke migrere mon konto da jeg får at vide at mit PW ikke passer.

Party dropper i den grad bolden. Synes deres behandling af denne sag er ekstrem patetisk og jeg har svært ved at se at jeg skulle fortsætte som Elite medlem på Party.

03-01-2012 14:00 #117| 0

Party plejer da altid at svare ret hurtigt, har skrevet til 2 forskellige mails og stadig intet svar vedr. om bonussen fra .com bliver overført eller ej.

Det er sgu for dårligt hvis man mister sine active bonusser uden at de helt klart har meldt de ud i god tid :)

Og for dårligt at de er flere dage om at svare på et super simpelt spørgsmål.

Redigeret af spliff d. 03-01-2012 14:00
03-01-2012 19:09 #118| 0

Må indrømme at jeg er rystet over deres behandling af kunder. Har ringet og skrevet til dem flere gange og de er helt væk. De er dage om at svare via mail - får jo ikke en gang en confirmation mail fra dem, når jeg har sendt en til deres viplounge.
Mit cpr nummer er godkendt, men min rulle mangler stadig.
Har snakket med den samme fyr et par gange i tlf og han er helt blank. Virker til at der kun sker noget, når jeg har fat i Angelina, men hun er sgu heller ikke hurtigt til at svare mails.

03-01-2012 20:27 #119| 0

Jeg har også flere gange været Palladium kunde, men har droppet party mere og mere, da jeg blev godt snydt for ca. ½ halv år siden af Party. Har vel skrevet 15-20 mails til party på diverse mail adresser og aldrig fået svar, alligevel jeg har været kunde i 6-8 år.

03-01-2012 22:25 #120| 0

@nafudoma


Hvordan snydt??

03-01-2012 22:40 #121| 0

Jeg er overbevist om, at de ikke snyder nogen i denne omgang - kunde siden 2003 og de har aldrig lavet det mindste trick med mig. Derfor også meget skuffende, at der er så lidt styr på det denne gang. Og især katastrofalt, at der ikke er en 'spindoctor', der kan berolige folk og i det mindste sige noget om tidshorisonten - bare 'det er i orden indenfor en uge' er bedre end denne larmende tavshed.

03-01-2012 22:43 #122| 0

Hi Michael,

As you can see, things didn't really work out as I had hoped. Normally, once the account is verified, the migration is completed and the balance is transferred automatically. On a few accounts though, this hasn't happened due to a technical problem. I've been fighting this for two days now and I've made it perfectly clear that this is top priority at the moment, as it's simply unacceptable that you can't get your money and start playing. Unfortunately there is not much more I can do at the moment, as the resolution itself is not in my hands.

I'm sorry I have to disappoint you once again. I know you were in touch with us several times and you've done everything we asked for and more. We will obviously inform you as soon as we hear something.

03-01-2012 22:59 #123| 1

Folk brokkede sig en del da bl.a. Betfair begyndte CPR checket før 1. januar, men måske var det ikke en helt skidt forretningsbeslutning.

@GrandMaster / HolchKnudsen

Jeg fik verificeret min konto og overført balance efter korrespondance med Angelina og jeg er "kun" Palladium :)

Jørn

03-01-2012 23:09 #124| 0

Kender andre, også folk med bare 'gold', der sidder og spiller og gjorde det for 24 timer siden... Hun kan ikke gøre noget - technical...

03-01-2012 23:27 #125| 0

Har fået samme besked fra Angelina. Tech issue, det er sendt videre.

Enig med Grandmaster i at det egentlig er manglen på info der er helt tosset. Virker til at Angelina sidder ene mand/dame med det her. Sikkert derfor hun er så længe om at svare mails. Normalt svarer hum mine mails indenfor 20 minutter

04-01-2012 01:24 #126| 0

Angelina er en dame, men i forhold til de fleste andre i Palladium support er hun da Mayn.

På en mere seriøs note har jeg ringet til dem og bedt dem cashe min rulle ud til MB. Jeg lod forholdsvis meget stå derinde da de forsikrede mig det bare ville virke, men jeg cashede ud fra alle andre sites.

04-01-2012 02:58 #127| 0

Mht Angelina har hun ordnet min konto i dag på næsten ingen tid.
Hun tager dog desværre på ferie i morgen, men få fat i en Host, skriv lidt sødt om at I ikke håber de er alt for stressede etc., og ha' et scan af sygesikring klar - ihvertfald den måde jeg fik det klaret :)

04-01-2012 03:13 #128| 0

Hvordan ordnede?- Den danske software kan slet ikke genkende min konto, havde du samme problem?

04-01-2012 03:16 #129| 0

Nope, manglede $ overførsel og godkendelse af cpr....

04-01-2012 03:17 #130| 0

Ok, tak for svar.

04-01-2012 13:22 #131| 0

bump

04-01-2012 14:47 #132| 0

Hej pn.

er der nogen af jer der har fået svar af support ang cpr validering?

når jeg prøver at indtaste mit cpr nr, får jeg denne meddelelse
"Technical error.Please contact Customer Service".

Mvh Sjelle.

04-01-2012 15:02 #133| 0

Nej, jeg har intet hørt siden jeg spurgte 1. januar.

Får samme fejlmedelelse, samt mangler at få overført mine penge til kontoen.

Ikke særligt tilfredsstillende

04-01-2012 16:50 #134| 0

Sket noget hos nogen de sidste 2 dage? Stadig balance på et stort fedt nul, selvom de fik verificeret mit cpr for længe siden. Sjovt nok har mine ca. 47k point været der hele tiden.

04-01-2012 17:22 #135| 0

Jeg kan stadig ikke migrere min konto. Jeg er fukkin miles away fra cpr validering :)

04-01-2012 17:25 #136| 0

Mit forløb har været helt det samme som Grandmasters. Er så pisse træt af dem og deres helt igennem manglende service. Lige talt med dem og jeg må bare have tålmodighed, som de siger. Pis mig i øret.

04-01-2012 17:30 #137| 0

Party har i det mindste smidt 10.000,- ind på kontoen til lidt lir.

04-01-2012 17:36 #138| 0

Jeg bad dem om at cashe min rulle ud til MB, det tog dem så godt nok ca et døgn og jeg måtte ringe og brokke mig en enkelt gang. Gjorde det delvist i håbet om de ville fixe min manuelt og hurtigt (kan stadig ikke logge på DK versionen) men sådan gik det ikke.

Er ved at være rimeligt skuffet over det her, men på den anden side har jeg også lidt ondt af dem da det virker som om de faktisk har forberedt sig godt, og noget så bare er gået grueligt galt.

04-01-2012 21:34 #139| 0

Nogle der har hørt fra dem ?

04-01-2012 22:30 #140| 1

Nope
larmende tavshed i dag. Sådan en general pressemeddelelse ville være en rigtig god ide...

04-01-2012 22:47 #141| 1

Som Holch - godtager ikke mit password på den danske klient eller site. Kan dog stadig logge ind på den gamle klient og pengene er der, men jeg kan ikke seate...

Og selvfølgelig intet svar fra support.

04-01-2012 23:22 #142| 0
telum skrev:
Som Holch - godtager ikke mit password på den danske klient eller site. Kan dog stadig logge ind på den gamle klient og pengene er der, men jeg kan ikke seate...

Og selvfølgelig intet svar fra support.


Har samme problem!!
05-01-2012 00:22 #143| 4
Geezeren skrev:
Jeg bad dem om at cashe min rulle ud til MB, det tog dem så godt nok ca et døgn og jeg måtte ringe og brokke mig en enkelt gang. Gjorde det delvist i håbet om de ville fixe min manuelt og hurtigt (kan stadig ikke logge på DK versionen) men sådan gik det ikke.

Er ved at være rimeligt skuffet over det her, men på den anden side har jeg også lidt ondt af dem da det virker som om de faktisk har forberedt sig godt, og noget så bare er gået grueligt galt.


Jeg synes at det er helt utilgiveligt. De er registreret på London-børsen og så vælger de at ignorere kunder der ikke kan logge på i flere dage (hvem ved - uger), når det ville være så nemt at sende en mail ud; om ikke andet så en standard svar mail der forklarer lidt; eller hvad med en side hvor de forklarede sig og kom med updates; hvis de nu er for dyrt for dem at svare på henvendelser.

Alt det samtidig med at markedet nu vrimler med konkurrenter. Situationen har i hvertfald fået mig til at nærstudere PokerStars VIP program; i et omfang jeg aldrig ville have gjort, hvis de bare havde sendt en mail og forklaret at jeg nok skulle få min bonus jeg var i gang med at cleare på .com

Man bliver jo også nervøs for om fremtiden på Party.dk ift. party.com.

Hvis man nu senere løber ind i et problem der er besværligt for dem; lukker de så også bare ned ?

At besvare mails relativt hurtigt/at tage kundehenvendelser/bekymringer seriøst står altså på side 1 i enhver guide til at lave web-forretning; sammenholdt med at de er i en fuldstændig unik konkurrence-situation der kan sammenlignes med et 100 meter løb der startede den 1.1-2012, er deres håndtering så grænseløs stupid at der er fuldstændig uforståeligt for mig.

Hold kæft man skulle have læst cand.merc., for der må fandme være mange kæmpetåber i den branche når der ikke er en eneste i deres kæmpe organisation der fanger det her.

Meningen med liberaliseringen var bl.a. bedre rettigheder for spillerne, det tegner ikke godt med en af de store aktører, der endda samarbejder med Danske Spil, der bare lukker fuldstændig ned for al kommunikation i nu 4 dage, når de løber ind i et større problem.


Redigeret af spliff d. 05-01-2012 00:27
05-01-2012 01:45 #144| 0
realmadrid skrev:
"Forkert parameter" - er der andre der har fået den pop-up (fejlmelding), når de skal logge på party?


Får også denne besked når jeg logger på. Det samme med danskespil.
05-01-2012 21:00 #145| 0

FYI:

For brugere af TableNinjaPP og Freephg:

Jeg har omdøbt PartyDenmark.exe til PartyGaming.exe og rettet shortcuts på desktop og start menu.

Umiddelbart ser dette trick ud til at virke

07-01-2012 09:34 #146| 0

Seriøs langsom support... :(

07-01-2012 10:54 #147| 0

Det er sku ved at være helt til grin. Kan fortsat ikke logge ind og får følgende fejlmelding: "Fejl: Dine login oplysninger blev ikke genkendt. Prøv igen."

07-01-2012 11:21 #148| 0

Jeg har heller ikke kunne blive verificeret fordi der har stået "error" når jeg ville skrive mit cpr. nummer. Pludselig i dag, da jeg logger ind på party.dk, er det hele blevet fikset og der popper et vindue op, hvor jeg bare skriver mit cpr. nummer. Mine indestående på .com er blevet overført og det hele fungerer igen for første gang i det nye år.

Ved ikke hvordan det er blevet ordnet, men skrev bl.a. en mail via det største danske pokernyheds site, som havde en artikel om at de måske kunne hjælpe.

Håber det kommer til at fungere for jer andre også...

07-01-2012 12:30 #149| 0

er der nogen der ved hvor man kan ringe til dem for jeg kan ikke verificeret min konto med cpr nr

07-01-2012 12:36 #150| 0

Party
00 350 200 44110

07-01-2012 12:41 #151| 0

tak

07-01-2012 12:42 #152| 0

En anden interessant detalje er at man ikke kan cashe ud til bankkonto i DKK

Party skal åbenbart konvertere til EUR (fra DKK) og så kan min bank konvertere tilbage til DKK. Sweeeeet!

07-01-2012 13:07 #153| 0

Mit virker nu efter at have sendt sygesikringsbillede..

07-01-2012 13:16 #154| 0

Nogen der har hørt hvad der kommer til at ske med pointsstoren? Den er der, men der er ingen priser på produkterne. Er det fordi vi skal have dårligere pris, at priserne fra .com ikke bare er overført?

07-01-2012 15:19 #155| 0

de er ikke til at få fat i med det telefon nr

07-01-2012 15:31 #156| 0

har ikke fået nogen mail fra dem mon de er her i weekend

07-01-2012 15:32 #157| 0

Jeg kan stadig ik få det til at virke og jeg ringede til dem igår hvilket i øvrigt også var en labyrint at finde deres telefon nummer for hvis man går det på partypokers hjemmeside hopper den bare over på den danske side hvor der ik er noget nummer at finde.

Hun sagde i øvrigt også at danskere kun ville ha mulighed for at spille mod andre danskere.

Kan det nu være rigtig eller har hun mistforstået noget?

07-01-2012 15:38 #158| 0

kan du ikke lige skrive det telefon du har kongsbirk


for når jeg gå ind på poker eller casino få jeg denne besked der komme frem
Dit CPR-nummer blev ikke bekræftet af folkeregisteret

Gå til "Min Konto -> Profil" og indtast dit informationer igen

og det har jeg gjort men det hjælpe ikke

07-01-2012 16:08 #159| 0

Nogen der har været så heldige at komme igennem maskineriet, men så ikke har kunnet depositte penge?

Min overførsel med dankort/visa på 3k DKK bliver afvist :/

07-01-2012 16:11 #160| 0
Thyssen skrev:
En anden interessant detalje er at man ikke kan cashe ud til bankkonto i DKK

Party skal åbenbart konvertere til EUR (fra DKK) og så kan min bank konvertere tilbage til DKK. Sweeeeet!


Nu kan jeg jo stadig ikke komme på, men i gamle dage var der 2 slags bankoverførelser på Party.

Bank og Wire, den ene kunne flere valutaer end den anden.
07-01-2012 19:47 #161| 0

Jeg har også problemer med party poker.
jeg har henvendt mig til dem i en hel uge, men får ingen svar. alting blev væk.
problemet er jeg ikke kan opdatere med cpr nr.
jeg har spillet i et par år uden problemer, men først nu er det dukket op.
kan hverken indbetale eller udbetale mine penge, alle gevinster og det hele er gået tabt.
er det ikke 24/7 man kan kontakte dem?

Jeg synes det er håbløst partypoker.dk og Casino.dk

07-01-2012 21:25 #162| 0

Godt jeg ikke er supporter på Party. Jeg er sikker på, at de alle (medmindre de har fået job hos en konkurrent) gør deres bedste for at løse problemerne. Men I har ret - de kunne godt have været lidt bedre forberedte. Det virker, som om de først fandt ud af det 1. januar.

Jeg fik dette svar fra dem, da jeg spurgte, om bonussen til Danske Spillere også gjaldt os, der havde været kunder på partypoker.com. Jeg havde anført DKK 3,000 Welcome bonus Denmark i mit emnefelt i min email. Spørgsmålet blev sendt søndag og svaret kom fredag aften lol:

Thank you for your e-mail.

Please accept our apologies for the delayed reply.

In order to advise you accordingly about your bonus on your new account, please provide us with more information on which the offer is exactly.

Thank you in advance for your co-operation pon the matter.

Please do not hesitate to contact us if you have any further queries.

Kind regards,

Your Party Customer Service Team

07-01-2012 21:37 #163| 0

Ser jeg syner eller er PN's Party deal lavet om til en Jonathan Nielsen deal ? Min overskrift er i hvert fald ændret og nej, jeg har ikke drukket af natpotten.

08-01-2012 07:03 #164| 0

hej er der nogen her på pn der kan hjælpe mig med at give det danske nr til partypoker og casino support nu har jeg skrive 5 mail til dem men har ikke høre noget

08-01-2012 14:09 #165| 0

er der nogen som ved hvordan man komme i kontak med dem

08-01-2012 16:28 #166| 0

Kan se at min "Balance" står i $ og DKK nu. Nogen der ved om jeg stadig kan hæve dollars ind på min $-account i banken? Der får jeg trods alt en bedre kurs end den Party giver!

Redigeret af Santiago d. 08-01-2012 16:28
08-01-2012 17:42 #167| 0

Partypokers nummer:
0080072789100

09-01-2012 12:11 #168| 0

Jeg kan stadig ikke logge på Party da den ikke kender mit brugernavn, er jeg den eneste der stadig har dette problem? -overvejer snart at tilte totalt ud på dem.

09-01-2012 18:57 #169| 0

Jeg har også problemer på party,når jeg logger ind får jeg beskeden ar det er forkert brugernavn eller password, jeg har prøvet at få et nyt password men det er stadig det samme, jeg har skrevet til dem men intet hørt.Jeg har også problemer på Betfred, der går den død når jeg har logget ind med Nem Id.

10-01-2012 00:38 #170| 0

Siger du Betfred og nemid?

10-01-2012 05:58 #171| 0

Lige pludselig i dag efter at jeg logger ud, og så 1-2 timer senere logger ind, bliver jeg bedt om at angive et nyt screen navn da mit nuværende er i brug, wtf? Brugernavn har virket fint siden d. 1/1-2012 og så kommer den her pop-up frem ude af den blå luft?

Andre problemer p.t. :
- Party points kan ikke veksles til noget som helst (gælder tilsyneladende for alle danskere)
- Party poker.dk / Danske Spil logger dig ud efter noget tid hvis du ikke har action, selvom du stadig sidder ved borde

Var der ikke en party rep. herinde på PN?

10-01-2012 18:55 #172| 0
Geezeren skrev:
Siger du Betfred og nemid?


Jeg mener Betsafe og ikke Betfred, det var en smutter, men som sagt når jeg logger på med nem id, og den skal fører mig videre i deres system, kommer den ikke ud af stedet.
12-01-2012 22:28 #173| 0

Den her tråd er vist død eller hvad?
Nogen af jer der har fået det til at virke eller har i boycuttet det?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar