Party Poker på Windows 7.

#1| 0

Hej

Jeg kan ikke starte Party Poker op på min computer med windows 7, den logger ned lige inde mand skal skrive sin NemID kode ind.

Er der nogle som har prøve det?.

24-05-2012 20:04 #2| 0

Jeg køre fint party poker på windows 7 uden problemer.

24-05-2012 21:12 #3| 0
OP

#Bohnstedt88

Okay, det var rat at høre at det kan virke. :)

Men gad vide hvad jeg gør galt, har prøve at slet Party Poker og java og lagt det ind igeng, men det hjalp det svære ikke. :( .

24-05-2012 23:37 #4| 0
OP


Det er det den skrive nå den logge af.
24-05-2012 23:37 #5| 0
OP

Det var så ikke et skide godt billide. :)

25-05-2012 02:15 #6| 0

Svar fra min host:

"The technical problem you are describing was already escalated about a week ago and it's confirmed the issue is on our end. It was actually affecting just a couple of players up until now, but with this new info from you, I managed to upgrade it to a higher priority today, so people are looking into it as we speak.

It seems it's only occuring when you've for example bought a new computer and installed the latest Java etc etc. On an old machine the guys are able to continue playing."

- Jeg har samme problem som dig. Det virker til de arbejder på at fikse det. Men galt en joke...

25-05-2012 08:44 #7| 0

uuuuuuuuuuuugeeeeeeeennnnsss.....BUG!!!!



PARTY!PARTY!PARTY!PARTY!PARTY!PARTY!PARTY!

vi burde have en tråd med bets på ugens bug...

25-05-2012 10:14 #8| 0

"The technical problem you are describing was already escalated about a week ago and it's confirmed the issue is on our end."



Whoaaaaaaa! Tog de lige en tøddel ansvar der???

25-05-2012 23:13 #9| 0
OP

Godt at høre det ikke kun er mig. :)

26-05-2012 17:10 #10| 0

partypoker har virket problemfrit indtil idag, hvor jeg har fået samme besked som jer.

26-05-2012 20:37 #11| 0
OP

#Gringer91

Bruger du også windows 7?

26-05-2012 21:20 #12| 0

ja jeg bruger også windows 7

29-05-2012 15:20 #13| 0

Er der nogle af jer som har fået det til at virke?

jeg får det her svar fra Partypoker

Tak for din mail.

Vores tekniske afdeling har bedt om følgende:

1. Åbn dit C drive C:\Programmer\PartyDenmark og find tekstfilen .rpt extention eller anvend søgefunktíonen for at finde filen.

2. klik på Start og søg efter %temp% for at finde mappen PGLog

Indsend venligst denne fil og denne mappe, så vi kan finde en løsning.

Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os igen.

Med venlig hilsen

Din Party Kundeservice

01-06-2012 08:13 #14| 0
Gringer91 skrev:
Er der nogle af jer som har fået det til at virke?


nope jeg har også sendt en mail idag til den der såkaldte 24 timers support hahaha up my #¤"%#¤%. dybt uprofessionelt jeg har mistet så meget respekt for dette gaming firma efter denne fadæse. de kunne jo i det mindste skrive info i fejlmeddelserne om at der er problemer som er ved at blive løst, så man ikke får det indtryk at det er ens egen skyld. Også på deres website kunne de jo sætte et skilt på eller noget, som ligesom gør opmærksom på at der er tekniske problemer på deres danske klient. helt åndssvagt amatøragtigt efter min mening. kan se at dette problem har været undervejs gennem hele 2012.

men hva faen, vi må jo håbe at de får fingeren ud og får skidtet fixet. :D

tak for tippet i hvert fald Gringer, jeg vil prøve at sende den mappe der på forhånd hehe. så ka de lære det :P


/Martin
03-06-2012 22:05 #15| 0

jeg fik det aldrig til at virke, så trak bare mine penge

03-06-2012 22:25 #16| 0
OP
www.pokernet.dk/forum/hjaelp-mfc-application.html
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar