Andre der ikke kan logge ind på party? Danske virker fint
Party login problem
Har oplevet samme problem i en uges tid. Pænt irriterende. Men kan godt bare i min ende, men får noget nemid login fejl.
Jeg får følgende fejl når jeg prøver at logge ind, jeg ved ikke om det er det samme i andre får?
PID_VERIFICATION_INTERCEPTER-109 og når jeg så prøver igen kommer jeg til nemid boksen, og logger ind men får følgende fejl Log-in failed. Please try again later
Får jeg også, skrev til deres Twitter i går og efterfølgende til email hjælp, har ikke hørt noget endnu.
Kan heller ikke fjerne programmet og reinstallere, så en eller anden bug i programmet.
Har kvallet til lidt tours i dag, så vil da være super hvis det virkede:-)
Ja lidt irriterende, Danske Spil virker fint nok, men knap så gode rakeback forhold der, så foretrækker partypoker, men kan være man må ty til Danske Spil indtil de får det fikset :)
Men skriv endelig hvis i hører noget fra dem om hvordan man fikser det :)
DoubleAcesDK skrev:Ja lidt irriterende, Danske Spil virker fint nok, men knap så gode rakeback forhold der, så foretrækker partypoker, men kan være man må ty til Danske Spil indtil de får det fikset :)
Men skriv endelig hvis i hører noget fra dem om hvordan man fikser det :)
Er det ikke samme cashback-program de benytter?
DoubleAcesDK skrev:
Jeg får 15% gennem en affiliate ved siden af. Jeg har ikke hørt om at man kan få det på Danske Spil, men hvis man kan hører jeg gerne om det :)
Det halløj igennem slayvers stream?
NesleiN skrev:
Det halløj igennem slayvers stream?
Jeps :)
Men kræver jo så bare lige at man kan logge på ellers hjælper rakeback programmer ikke alverden lol :D
Har fået svar fra party at deres teknisk afdeling arbejder på login problemet, om det så fikser problemet generelt må vi se. Men vil da være rart snart at kunne spille lidt poker igen :)
Fik det her svar, og ikke nogen godtgørelse på de to turneringer jeg ikke kunne spille i går:
Hej Jesper,
Tak for din henvendelse.
Venligst slette cache- and cookies fra alle nettleserne og starte PCen på nytt. Efter dette venligst svar os, hvis loginproblemet stadig er der.
Vi takker dig for din forståelse og samarbejde.
Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os igen.
Med venlig hilsen
Din Party Kundeservice
Ja den besked har jeg også fået et par gange nu. Og jeg har både gjort det, og formateret computeren, og stadig intet der virker, men deres tekniske afdeling arbejder på det i mit tilfælde, men spørgsmålet er så bare hvor hurtigt de arbejder :D
Den næste besked du får er at du skal slukke for dit internet og router i 5-10 min og prøve igen :)
Høgen skrev:Stadig intet?
Nope ikke andet end at de arbejder på det, men har hevet mine penge ud nu. Så må vi se hvornår de får det fikset.
Bump.
Andre der har problemer med at logge ind på klienten? Kommer frem til at godkende med nemid, men derefter står den bare og tænker, og der sker intet. Får ikke noget med login fejl eller andre fejl. Den går bare ikke videre.
Ser sådan her ud:
jeg har stadigvæk det samme problem
har prøvet alt (fjernet cookies osv., ændret browser som standard, slettet DS og PP og geninstalleret samt renset min PC for alt der kunne renses)
jeg tror bare ikke deres software fungerer med nem-id længere - jeg kan nemlig godt komme på deres "hjemmeside" og logge ind der men ikke poker klienten
følger med her, hvis nogen finder den forsvundne nøgle ind...
Jeg har samme problem nu her - altså at den bare står og tænker efter nem-id login. I middags virkede det dog fint.
DoubleAcesDK skrev:
Jeg får 15% gennem en affiliate ved siden af. Jeg har ikke hørt om at man kan få det på Danske Spil, men hvis man kan hører jeg gerne om det :)
Er det muligt at få de ekstra 15%, selvom man allerede har oprettet en bruger på party?
KasperT skrev:
Cool. Har du et link? Evt over PM.
Pm sendt.
Nope. Har kun prøvet at logge ind en enkelt gang i dag (for 5 min siden). Samme problem som i går.
Nope. De har bedt mig om at slette cookies, geninstallerer softwaren, restarte router osv, og hvis det stadig ikke virker, så har de bedt mig om at sende en video til dem af hvordan det ser ud, så det har jeg gjort nu og venter på svar.
Thanks for contacting us.
I would like to inform you that we have technical issues with NemID and players cannot login on the desktop client on windows.
Our technical department is working on fixing the issue as soon as reasonably possible.
Det er fuldstændig uacceptabelt at linke eller dele andre affilate aftaler både i tråde eller via PM på pokernet
Jeg gir IKKE flere advarsler for det - det er insta ban fra nu af !
Slet ingen der kan komme på nu her ?
manonfire skrev:
Se #31
yeah men håbede det var anderledes idag
Vi var i kontakt med Partypoker i går. De meldte, som også skrevet tidligere i tråden her, at deres udviklere kigger på sagen i samarbejde med Nent. De ville ikke komme med et bud på, hvornår en løsning er klar. Vi opdaterer selvfølgelig, når vi hører mere fra dem.
Har netop modtaget mail fra Party om at problemet burde være løst nu. Har dog ikke forsøgt at logge ind endnu
Har også modtaget mailen og gjort hvad de skrev i mailen. Slettet cookies og cache, geninstalleret partypoker, men stadig det samme.
balsgård skrev:Har også modtaget mailen og gjort hvad de skrev i mailen. Slettet cookies og cache, geninstalleret partypoker, men stadig det samme.
Samme her. Har lige forsøgt
Hej er der noget nyt, jeg kan stadig ikke komme på den står bare og hænger med en sort boks ved login?
Næhh.. De skrev til mig i går at de ville sende en mail når det fungerede igen.. Utrolig det kan tage så lang tid ☹️
Jeg kan stadig ikke logge ind - for 6.dag i streg. Imponerende og håbløst at de skal bruge så lang tid på at fixe det..
Skrev med deres livechat i dag - håbede på at få en status fra dem. Fik følgende:
"We have contacted NemID yesterday and are trying to fix the issue as soon as reasonably possible"
og
"We have still not update on the matter but hopefully it will be fixed until the end of the week"
Umuligan skrev:Så ramte vi dag 6... Det er jo helt væk!
Du mangler et par dage..vi er oppe på 8 dage nu :)
Duck skrev:
Du mangler et par dage..vi er oppe på 8 dage nu :)
Nå for fanden :D Havde ikke tid til poker de første to dage kan jeg forstå på det så :D
DKfrost skrev:Det virker igen
Jeg kan stadig ikke komme ind i lobbyen. Hvordan bar du dig ad?
Det virker også fint her igen - efter frost skrev i går har der ingen problemer været for mig.
Duck skrev:Det virker også fint her igen - efter frost skrev i går har der ingen problemer været for mig.
TILT!
balsgård skrev:har også stadig samme problem som før :(
Uninstall og slet cookies mm. Installer igen.
Nu er jeg på
manonfire skrev:
Uninstall og slet cookies mm. Installer igen.
Nu er jeg på
Det har jeg gjort :) Må have fat i deres support igen så
Er også inde igen, men kan man fjerne den option at "alt sker instant" f.eks når jeg caller et all in - får jeg floppet i samme sekund jeg caller. Og alt sker instant, får slet ikke den samme lir :P
joachimdk skrev:Er også inde igen, men kan man fjerne den option at "alt sker instant" f.eks når jeg caller et all in - får jeg floppet i samme sekund jeg caller. Og alt sker instant, får slet ikke den samme lir :P
Forstår jeg dig ret så vil du “sløve” spillet for hele pøblen?
Det er jeg ret sikker på at du ikke kan
manonfire skrev:
Forstår jeg dig ret så vil du “sløve” spillet for hele pøblen?
Det er jeg ret sikker på at du ikke kan
Nej, det er lidt svært at forklare - og kan se andre ikke har samme problem online. Kortene kommer ikke "glidende" som hos alle andre.
havde også stadig problemer. følgende hjalp mig.
højre klik på partypoker icon, vælg egenskaber, vælg detaljer, klik på "fjern egenskaber og personlige oplysninger", klik på "fjern følgende egenskaber fra denne fil", klik ok.
(til dk windows ellers hedder det selvfølgelig noget andet)
til joachimdk har du checket "indstillinger" "generelt"(øverste pkt) "kort- og chipanimationer"
RedPirahna skrev:havde også stadig problemer. følgende hjalp mig.
højre klik på partypoker icon, vælg egenskaber, vælg detaljer, klik på "fjern egenskaber og personlige oplysninger", klik på "fjern følgende egenskaber fra denne fil", klik ok.
(til dk windows ellers hedder det selvfølgelig noget andet)
til joachimdk har du checket "indstillinger" "generelt"(øverste pkt) "kort- og chipanimationer"
Tak, det var præcis den information jeg manglede ;)
Lige en sidste ting, nu er jeg kvallet til denne "1 million party poker" som er sådan en flight turnering - er det muligt at spille flere af samme turnering, og få sine chips oveni?
RedPirahna skrev:havde også stadig problemer. følgende hjalp mig.
højre klik på partypoker icon, vælg egenskaber, vælg detaljer, klik på "fjern egenskaber og personlige oplysninger", klik på "fjern følgende egenskaber fra denne fil", klik ok.
(til dk windows ellers hedder det selvfølgelig noget andet)
til joachimdk har du checket "indstillinger" "generelt"(øverste pkt) "kort- og chipanimationer"
Mange tak! Det hjalp :)
RedPirahna skrev:havde også stadig problemer. følgende hjalp mig.
højre klik på partypoker icon, vælg egenskaber, vælg detaljer, klik på "fjern egenskaber og personlige oplysninger", klik på "fjern følgende egenskaber fra denne fil", klik ok.
(til dk windows ellers hedder det selvfølgelig noget andet)
til joachimdk har du checket "indstillinger" "generelt"(øverste pkt) "kort- og chipanimationer"
Kunne hellere ikke logge ind nu her, men det her hjalp! TY!
Bump.
Andre der har problemer med at logge ind på Partypoker? Når jeg åbner klienten kommer der ikke engang nem id frem til log in. Jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere 4 gange. Første gang efter at geninstallere kommer nem id frem til log in, men loader så bare og logger aldrig ind.
Første billede når Nem id ikke popper op, andet billede efter forsøg på log in med nem id efter geninstallering.
Lidt information. Lyder til det er et generelt problem med log in med nem id.
Efter 1 år fik jeg i dag adgang til min konto, havde 2.500 stående jeg helt havde glemt, så de får nok et skud her i weekenden:-)
Jeg fik hjælp her:
https://www.facebook.com/groups/partypokerNordics af Manda
Hvis det imod regler at linke, så bare slet min post, men måske andre kunne få glæde af at kontakte Manda hvis problemer
Har netop forsøgt at komme ind på Party, men min profil var frossen. Sikkert fordi det er en million år siden jeg har spillet der. Supporten er på opgaven og jeg kan forhåbentlig snart få lov at logge ind, men er der nogle som kan hjælpe mig lidt her;
Som jeg forstår det, er det mere eller mindre de samme tours som kører på Danske Spil som på Party? Vil det betyde, at man kan spille samme tours både på Danske Spil clienten og på party clienten på samme tid? Eller?
vildmedmary skrev:Har netop forsøgt at komme ind på Party, men min profil var frossen. Sikkert fordi det er en million år siden jeg har spillet der. Supporten er på opgaven og jeg kan forhåbentlig snart få lov at logge ind, men er der nogle som kan hjælpe mig lidt her;
Som jeg forstår det, er det mere eller mindre de samme tours som kører på Danske Spil som på Party? Vil det betyde, at man kan spille samme tours både på Danske Spil clienten og på party clienten på samme tid? Eller?
Hej
Du kan ikke have flere klienter på samme netværk åbent nej. Danske Spil tilbyder 100% af de netværksturneringer der findes, og så har hver brand sine egne herudover, hvor vi eksempelvis har Online DM i Poker i april, som kun kan spilles fra Danske Spil og så fremdeles.
Mvh Rasmus
Tak, Rasmus.
Der er ingen muligheder for at indbetale med Neteller eller andre e-wallets hos Danske Spil, er det korrekt?
vildmedmary skrev:Tak, Rasmus.
Der er ingen muligheder for at indbetale med Neteller eller andre e-wallets hos Danske Spil, er det korrekt?
Det er korrekt.
Rasmus