Party 400, hand reading

#1| 0

6-handed med effektive stacks på 400.

Vi antager, at der er ingen historie mellem UTG og Button.

UTG åbner for 19, Button caller. HU.

Flop, pot 44: TT5
UTG better 25, Button caller.

Hvad er deres hand ranges her?

Turn, pot 94: 7
UTG checker, Button better 80, UTG caller.

Hvad med nu?

River, pot 254: 3
UTG better 50, Button raiser til 276, all-in

Hvad kan UTG calle med? Han får 580 til 226 e. 2,57 til 1.

Hvad har button?

Peter

04-01-2006 17:59 #2| 0

Efter flop: Alt

Turn: UTG: Høje par måske 99 eller 88. Button: Alt

River:
UTG: Højt par.
Button: Tx, FH eller pure bluff. Jeg tror mest på Tx eller pure bluff til button, tror han ville have stukket ud lidt lavere på turn med et ramt FH.


Friis

04-01-2006 18:37 #3| 0

Flop:

UTG: ATs+ 99+
Button: Alt, sandsynligvis et par eller en ti"er, men at calle for så at bluffe turn er ikke umuligt.

Turn:
UTG: 99+, AT
Button: Samme som flop

River:

UTG kan calle med AT, måske høje par, uden nogen reads er det dog et lidt svært call imo.

Button: Any T, 55, 77 og 33 lidt mindre sandsynligt.

04-01-2006 19:28 #4| 0

Et konkret gæt:

UTG: QQ
Button: 55

EDIT: Ved nærmere eftertanke så har button sandsynligvis intet.
Kunne ikke forestille mig at Hardgrove er UTG, så det er formentlig et bluff fra Hardgroves side.

=)

04-01-2006 21:30 #5| 0

Buttons handrange er ret bred, men givet at han ikke bluffer, har jeg ham på A10/K10, evt. 33 (og jeg kunne overveje samme linje med AA, hvis blinds er tighte, så jeg er ret sikker på at komme HU vs. en UTG raiser). Jeg tror som Mandelir ikke, at han better så højt på turn med et FH. Det skulle kun være for at bygge en pot til river.

Jeg har UTG på QQ/JJ, og jeg mener ikke han kan caller med nogle af dem. Han kan nok calle med AA og KK er marginal. Derudover selvfølgelig A10 og alle FHes.

- Asger

04-01-2006 23:50 #6| 0

UTG"s har sandsynligvis To høje "er eller et overpair til boardet. Hans river udstik er enten et ringe bluff eller er ringe blocking bet.

Button kan have mange hænder med denne linje, mest sandsynlige er et pocket pair (kan være alle her), Tx og et steal (button skal dog være meget LAG / god for at spille 67 sådan her). Alle kan spille på den måde han gør.

UTG bør calle med QQ+ og burde ikke have stukket så svagt ud på river, jeg foretrækker bet $125 (og fold til raise) eller check/call[eller raise].

givet at der ikke er nogen historie mellem de to kan jeg ikke forestille mig at UTG har f.eks. AT/KT her og prøver at se svag ud på river da det ville være et alt for read-afhængigt spil.

Hopsa!

[håber ikke det er alt for langt ud:]

EDIT: alt det her er forøvrigt efter turn. Har ikke rigtig nok information til at bedømme handranges, kan godt komme med nogen løse bud men det giver ikke så meget mening.... det meste af mine tanker om dette kan udledes af ovenstående, hvis ikke vil jeg da gerne uddybe :)

04-01-2006 23:59 #7| 0

umiddelbart er der mange possibilities.Hvis vi forudsætter at villian sidder med dårlige men stadig stabile mellemkort og hero er skævt ude skulle der være basis for et steal.hardgrove er overpassiv og spiller den skidt.

han har helt sikkert 57 i henholdsvis klør og spar.det kan ik være andet....

06-01-2006 04:00 #8| 0

god analyse stein, jeg er helt enig

06-01-2006 17:47 #9| 0


Nå, skal vi ha" afsløringen, Hargrove?
06-01-2006 18:26 #10| 0

Ok.

Jeg arbejder med at strømline mit spil. Derfor poster jeg nogle hænder set fra Villains synspunkt, fra et neutralt synspunkt e.lign. Det er ikke for at komme med udbrud a lá: "Hvorfor fanden smider den fish ikke? Fatter han ik en skid??"

I den konkrete hånd her var jeg naturligvis Button, og min hånd var rags. Jeg var >85% sikker på at UTG havde et overpar, hvilket han da også havde: han havde vaflerne.

Jeg tror det (muligvis) havde fungeret bedre med et lavere turn bet, da det også ville øge FE"en på et evt. river raise/bet.

Jeg tolker hans riverbet som et soleklart blockingbet (og man folder som bekendt til et stort raise, når man blockingbetter), hvorfor jeg høvlede stacken ind. Det skulle jeg ikke have gjort! :(

Peter

Edit: et par slåfejl

06-01-2006 18:37 #11| 0


Ha ha - takker!
06-01-2006 19:42 #12| 0

Nice read han har på dig der.....

Notér at det er -ev at få folk til at lægge overpairs.

06-01-2006 20:16 #13| 0

"Nice read"

er nok nærmere hand reading, eller mere sandsynligt : en der ikke kan folde.

EDIT: Bemærk i øvrigt at pokerkongen (undertegnede i al beskdenhed), også havde callet ;)

06-01-2006 20:20 #14| 0

Men du havde formentlig ikke stukket 1/5 pot ud på river...

06-01-2006 20:29 #15| 0

Nej, det er som jeg vist også nævner et dumt bet. Kan dog ikke helt bestemme mig for om det er smartest at bet/folde, bet/call eller check/calle.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar