Paradise Hotel 2021

#1| 1

Såååååee øøøh.  ph2021 er igang. 

Og lad os starte med Lukas som ikke kan åbne en flaske champagne - aldrig set sådan en før. 

Og står og kigger på et stort kort, hjerte ES.  Og kalder den ruder A.  

14-04-2021 20:33 #2| 32

Nej

14-04-2021 20:53 #3| 0
OP
djoffer skrev:

Nej

 

 Baaaare vent.  Der skal nok komme nogen kravlende frem fra de mørke kældre som ser det :) 

14-04-2021 21:08 #4| 1

Guilty pleasure - døm mig bare.

 

14-04-2021 21:18 #5| 14

Ikke en guilty pleasure herfra. Jeg æder det råt. Det er velproduceret TV og så er det i princippet som at være i en Zoologisk have, hvor dyrene næsten kan formulere fulde sætninger. Det er sgu da fedt!

14-04-2021 21:22 #6| 0
OP

Er hun så lækker hende Jasmin som de hyper hende til derinde.  ? 

Men helt klart den kønneste.  Men? 

14-04-2021 22:27 #7| 0
Moderator

Jeg sprang over de sidste to sæsoner. Men jeg kunne godt finde på at hoppe på igen. 😁

 

Det er dumt, tåkrummende og skræmmende tv. Men det er sgu god underholdning.

 

Desværre endnu mere skræmmende, når man har en datter i den alder. Heldigvis tror og håber jeg, hun ikke er på niveau med deltagerne.... 

15-04-2021 07:22 #8| 19

“Stop making stupid people famous”

15-04-2021 07:30 #9| 0
OP
NanoQ skrev:

Jeg sprang over de sidste to sæsoner. Men jeg kunne godt finde på at hoppe på igen.

 

 Åhh. Ja Tænk hvis det var ens egne unger.  
den ved jeg sq ikk lige hvordan jeg ville håndtere.

Ja hop da på vognen. Der er rigeligt med plads pt ;)  

15-04-2021 07:34 #10| 2

Øhh. Ellers tak

15-04-2021 09:17 #11| 1

Mangfoldigheden er stor på PN - Dejligt der er rum, tid og plads til næsten alle ;-)

15-04-2021 13:11 #12| 1

Er det ikke noget med en flok udviklingshæmmede unge,

som skal forsøge at overleve på et feriested med fuldpension?

15-04-2021 15:41 #13| 0
OP
Tsunemi skrev:

Øhh. Ellers tak

 

 Det var da en skam. 
hej hej 

15-04-2021 15:43 #14| 1
OP
Travkongen skrev:

Er det ikke noget med en flok udviklingshæmmede unge,

som skal forsøge at overleve på et feriested med fuldpension?

 

 Nej det må være et andet program du følger? Pas. 

De her vi ser er der ingen udvikling i overhovedet. Så der må være er andet mere beskrivende ord for dem :-) 

Redigeret af JinXXX d. 15-04-2021 15:45
15-04-2021 15:44 #15| 0

Hvis I absolut skal se reality så smid Stjerner i Trøjen på, så I kan se u.t. i aktion ;-)

15-04-2021 18:14 #16| 0
JinXXX skrev:

 

 Nej det må være et andet program du følger? Pas. 

De her vi ser er der ingen udvikling i overhovedet. Så der må være er andet mere beskrivende ord for dem :-) 

 

 Haha

Jeg kunne ikke drømme om at se det program.

Jeg så 5 minutter for en del år siden.

Medieluderedotdk

Jeg står over.

15-04-2021 20:22 #17| 1
psylenz skrev:

Hvis I absolut skal se reality så smid Stjerner i Trøjen på, så I kan se u.t. i aktion ;-)

 

 Hvem af dem er du?

15-04-2021 21:34 #18| 4
tuznelda skrev:

 

 Hvem af dem er du?

 


Ikke en stor “rolle” jeg havde :)

15-04-2021 21:45 #19| 17
Travkongen skrev:

 

 Haha

Jeg kunne ikke drømme om at se det program.

Jeg så 5 minutter for en del år siden.

Medieluderedotdk

Jeg står over.

 

 Hvorfor i alverden klikker du på en tråd med en overskrift der hedder “Paradise Hotel 2021” så?

15-04-2021 21:47 #20| 0
psylenz skrev:

 

 

Ikke en stor “rolle” jeg havde :)

 

 Du ser underlig ud. Fik I make-up på af film-crewet, eller ser du bare sådan ud normalt?

Redigeret af SVFA_DK d. 15-04-2021 21:48
15-04-2021 22:30 #21| 0
SVFA_DK skrev:

 

 Du ser underlig ud. Fik I make-up på af film-crewet, eller ser du bare sådan ud normalt?

 

 Haha. nej, ingen make-up. Jeg ser åbenbart bare underlig ud :)

15-04-2021 22:35 #22| 0
psylenz skrev:

 

 Haha. nej, ingen make-up. Jeg ser åbenbart bare underlig ud :)

 

 ok, hvad med dine hænder. Er det kameravinklen der får dem til at se så freakishly små ud, eller er de bare sådan? og hvad sker med din næse?

Redigeret af SVFA_DK d. 15-04-2021 22:37
15-04-2021 22:54 #23| 15

Han ser da helt normal ud?

15-04-2021 23:10 #24| 21
SVFA_DK skrev:

 

 ok, hvad med dine hænder. Er det kameravinklen der får dem til at se så freakishly små ud, eller er de bare sådan? og hvad sker med din næse?

 

 Har du tabt sutten?

15-04-2021 23:18 #25| 0
 


 

OMWtoNsbld skrev:

Han ser da helt normal ud?

 

 

Jigra skrev:

 

 Har du tabt sutten?

 

15-04-2021 23:37 #26| 34

Du må da gerne forklare den sjove joke. Du skriver at en helt almindelig flot fyr ser underlig ud, og

det er sjovt fordi han ikke ser underlig ud eller hvad?

15-04-2021 23:47 #27| 0
OMWtoNsbld skrev:

Du må da gerne forklare den sjove joke. Du skriver at en helt almindelig flot fyr ser underlig ud, og

det er sjovt fordi han ikke ser underlig ud eller hvad?

 

 Og her troede jeg lige min åbenlyse sarkastiske/ironiske joke var død......Du skulle vel ikke tilfældigvis være tidligere/nuværende deltager på Paradise hotel?

Redigeret af SVFA_DK d. 15-04-2021 23:48
15-04-2021 23:50 #28| 10
SVFA_DK skrev:

 

 Og her troede jeg lige min åbenlyse sarkastiske/ironiske joke var død......Du skulle vel ikke tilfældigvis være tidligere/nuværende deltager på Paradise hotel?

 

 Du skulle have dit eget tv-program.

15-04-2021 23:50 #29| 9
SVFA_DK skrev:

 

 Og her troede jeg lige min åbenlyse sarkastiske/ironiske joke var død......Du skulle vel ikke tilfældigvis være tidligere/nuværende deltager på Paradise hotel?

 

 Den var hverken speciel åbenlys, eller sjov 🧐🤷‍♂️

15-04-2021 23:51 #30| 0
Jigra skrev:

 

 Du skulle have dit eget tv-program.

 

 Haha, tror næppe nogen ville se det

15-04-2021 23:57 #31| 0
Granaten11 skrev:

 

 Den var hverken speciel åbenlys, eller sjov

 

 Hold nu op.

 

Manden ser godt ud. Manden lagde et billede op af sig selv i en tråd om et reality show, hvor folks #1 goal in life er at se godt ud. Jeg "dissede" ham på en måde, hvad burde være klart for alle, var for sjov, fordi alle tydeligt kan se hvad jeg sagde ikke passer. Er I virkelig så dumme? Nåh jå, I ser jo Paradise, så det er I jo nok*

 

 

 

 

*det var altså også en joke, in case I ikke fattede den

 

 

 

 

 

 

 

Redigeret af SVFA_DK d. 15-04-2021 23:59
16-04-2021 02:08 #32| 4

Her er én, jeg tror du vil kunne li så. 

En dansker, en tysker og en svensker går ind på en bar og ser ulækre ud i ansigtet. 


Derudover er jeg ikke helt sikker på, du ved hvad "åbenlys," "klart" og "tydeligt" betyder. 



 


16-04-2021 05:06 #33| 1
StonieN skrev:

 

 Hvorfor i alverden klikker du på en tråd med en overskrift der hedder “Paradise Hotel 2021” så?

 

 Det var for at se hvad I andre finder interessant ved det.

Det er mig en gåde.

Havde jeg vidst at tråden kun er for fanboys, så havde jeg holdt mig væk.

Husk også at udskamme brugeren, som skrev noget med “Gør ikke idioter til kendisser”(frit oversat).


❤️


16-04-2021 07:17 #34| 1
psylenz skrev:

 

 

Ikke en stor “rolle” jeg havde :)

 Du ser da top Nice ud :)

 

Jeg fik aldrig set mere end 2 afsnit, men jeg håber det kommer til at ligge på Viaplay, fordi det var et ret fedt koncept ... der var bare MANGE irriterende deltagere, som jeg godt gad at kunne "spole forbi".


Men det er vist "mine favoritter" der var blandt de sidste 6-8 deltagere, så jeg ville egentlig gerne se det hele selvom jeg "opgav" da programmet var på FlowTV.


Paradise Hotel har jeg kun set en halv sæson af  ... dengang Lilja4Ever var med og vandt. 


Jeg kan slet ikke se værdi i at kigge på smukke unge, dumme mennesker,  der gør dumme ting, siger dumme ting og er spritstive konstant. 

Så PH er ikke lige noget for mig.

16-04-2021 07:41 #35| 0
psylenz skrev:

 


 

Ikke en stor “rolle” jeg havde :)




Har ikke set programmet, men arbejder du til daglig i forsvaret?

Hvordan bliver man lige castet til sådan et program?

Hvad siger dine kammerater til det?

Og hvem af dem synes du personligt der var sejest?

Ville nogle af dem reelt kunne klare sig i det danske militær?
16-04-2021 12:09 #36| 0
tuznelda skrev:

 Du ser da top Nice ud :)

 

Jeg fik aldrig set mere end 2 afsnit, men jeg håber det kommer til at ligge på Viaplay, fordi det var et ret fedt koncept ... der var bare MANGE irriterende deltagere, som jeg godt gad at kunne "spole forbi".


Men det er vist "mine favoritter" der var blandt de sidste 6-8 deltagere, så jeg ville egentlig gerne se det hele selvom jeg "opgav" da programmet var på FlowTV.

 

Paradise Hotel har jeg kun set en halv sæson af  ... dengang Lilja4Ever var med og vandt. 

 

Jeg kan slet ikke se værdi i at kigge på smukke unge, dumme mennesker,  der gør dumme ting, siger dumme ting og er spritstive konstant. 

Så PH er ikke lige noget for mig.

 

 Tak :) Det ligger på Discovery+. Synes egentlig at programmet er blevet meget godt, men jeg ved ikke om det bare er fordi at det vækker gode minder at se :) De er ved at caste deltagere til sæson 2, så det må have været en succes.

16-04-2021 12:17 #37| 0
stens888 skrev:

Har ikke set programmet, men arbejder du til daglig i forsvaret?

Hvordan bliver man lige castet til sådan et program?

Hvad siger dine kammerater til det?

Og hvem af dem synes du personligt der var sejest?

Ville nogle af dem reelt kunne klare sig i det danske militær?

 

 Jeg var i Forsvaret i 5, men det er 10 år siden :)

 

Jeg har en gammel soldaterkammerat der har startet et firma (Coldbore Group) der hjælper filmproduktionselskaber med diverse og her er jeg tilknyttet. Det er i Kbh. og jeg er bosat i Grenå, så jeg har haft sagt nej til alt, med undtagelse af Tenet, men han ringede og spurgte om jeg var interesseret i at være med.

 

Ikke så meget :)

 

Jeg synes at flere af dem var rigtig seje og godt ville kunne klare sig i militæret. Jeg kendte ikke mange af dem før, men de 4 sidste (Thalia, Bjerrehus, Bro og Tobias Hamann) var rigtig vilde.

 

Det er jo ikke Korpset, men de er stadig blevet presset og også mere end man kan se ud fra et afsnit på 43 minutter :)

17-04-2021 08:33 #38| 4

Man må satme have et fking kedeligt liv hvis man gider spilde tid på sådanne "reality programmer"...omg... TV producenter har det dælme nemt i disse tider...

17-04-2021 11:21 #39| 24
lilleper skrev:

Man må satme have et fking kedeligt liv hvis man gider spilde tid på sådanne "reality programmer"...omg... TV producenter har det dælme nemt i disse tider...

 

 Egentlig ikke.
Når jeg sådan rigtigt fking keder mig, så går jeg på pokernet og klikker ind på tråde med emner der absolut ikke interesserer mig og smider en kommentar.

17-04-2021 11:26 #40| 5
Moderator
lilleper skrev:

Man må satme have et fking kedeligt liv hvis man gider spilde tid på sådanne "reality programmer"...omg... TV producenter har det dælme nemt i disse tider...

 

 Det var godt nok en pænt nedladende og blank kommentar. Den siger vist mere om dig, end den gør om dem, jeg selv inklusiv, der synes det er sjovt, med lidt slå-hjernen-fra tv. 🙂

17-04-2021 11:31 #41| 17
lilleper skrev:

Man må satme have et fking kedeligt liv hvis man gider spilde tid på sådanne "reality programmer"...omg... TV producenter har det dælme nemt i disse tider...

 

Et mere eller mindre kedeligt liv end at gå ind i en tråd omhandlende noget, der med sikkerhed på ingen tænkelig måde henvender sig til dig? Overskriften er en suveræn indikator til næste gang forresten. 

 

Jeg kan afsløre for dig at produktionen er enormt omfattende og bestemt ikke nemt. Udover X-Factor er jeg usikker på, om der findes et produktionsmæssigt mere omfattende dansk program.

 

Vi er fuldstændig enige om, at det ikke er et program, hvor jeg sidder med notesbogen fremme og skribler nogen former for livslektier ned. Men det er fucking underholdende. De typer, der er med, er så langt fra min omgangskreds, at det er spændende for mig at de mennesker findes. Nogle gange tager jeg mig selv i at tænke "Aaah, nu er feminismen vist stukket lidt af - sådan er der jo ingen mænd, der tænker"... Og så ser jeg Paradise.

 

Og du sidder på fucking PokerNet. Gider du kravle ned fra din pony. Det er jo ikke fordi der står E=MC^2 i halvdelen af trådene. Så køl lige ned med at pege fingre ad andres underholdning, når du selv er på et forum hvor hver anden tråd er folk der lader som om de er en varulv eller hvad fuck det er. 

17-04-2021 11:38 #42| 2
Moderator
LokeNees skrev:

 

Et mere eller mindre kedeligt liv end at gå ind i en tråd omhandlende noget, der med sikkerhed på ingen tænkelig måde henvender sig til dig? Overskriften er en suveræn indikator til næste gang forresten. 

 

Jeg kan afsløre for dig at produktionen er enormt omfattende og bestemt ikke nemt. Udover X-Factor er jeg usikker på, om der findes et produktionsmæssigt mere omfattende dansk program.

 

Vi er fuldstændig enige om, at det ikke er et program, hvor jeg sidder med notesbogen fremme og skribler nogen former for livslektier ned. Men det er fucking underholdende. De typer, der er med, er så langt fra min omgangskreds, at det er spændende for mig at de mennesker findes. Nogle gange tager jeg mig selv i at tænke "Aaah, nu er feminismen vist stukket lidt af - sådan er der jo ingen mænd, der tænker"... Og så ser jeg Paradise.

 

Og du sidder på fucking PokerNet. Gider du kravle ned fra din pony. Det er jo ikke fordi der står E=MC^2 i halvdelen af trådene. Så køl lige ned med at pege fingre ad andres underholdning, når du selv er på et forum hvor hver anden tråd er folk der lader som om de er en varulv eller hvad fuck det er. 

 

 Tak! - et forrygende godt indlæg!

17-04-2021 11:39 #43| 3
LokeNees skrev:

 

Et mere eller mindre kedeligt liv end at gå ind i en tråd omhandlende noget, der med sikkerhed på ingen tænkelig måde henvender sig til dig? Overskriften er en suveræn indikator til næste gang forresten. 

 

Jeg kan afsløre for dig at produktionen er enormt omfattende og bestemt ikke nemt. Udover X-Factor er jeg usikker på, om der findes et produktionsmæssigt mere omfattende dansk program.

 

Vi er fuldstændig enige om, at det ikke er et program, hvor jeg sidder med notesbogen fremme og skribler nogen former for livslektier ned. Men det er fucking underholdende. De typer, der er med, er så langt fra min omgangskreds, at det er spændende for mig at de mennesker findes. Nogle gange tager jeg mig selv i at tænke "Aaah, nu er feminismen vist stukket lidt af - sådan er der jo ingen mænd, der tænker"... Og så ser jeg Paradise.

 

Og du sidder på fucking PokerNet. Gider du kravle ned fra din pony. Det er jo ikke fordi der står E=MC^2 i halvdelen af trådene. Så køl lige ned med at pege fingre ad andres underholdning, når du selv er på et forum hvor hver anden tråd er folk der lader som om de er en varulv eller hvad fuck det er. 

 Vi lader som om, vi IKKE er ulve. Skide sjovt spil, du burde prøve det 🙂

 

on topic: Tror også man skal tænke på, at en stor del af tiden man ser og hører på deltagerne, der er de stive. Tror vi alle har prøvet at lyde spejlblanke, når vi er stive. Så forudsætningerne for at lyde klog er heller ikke rigtig tilstede i sådan et program, hvor der vel nærmest bliver indtaget alkohol hver aften. Har ikke fulgt med i mange sæsoner nu, men synes det var underholdende at se. 

 

17-04-2021 11:41 #44| 0
lilleper skrev:

Man må satme have et fking kedeligt liv hvis man gider spilde tid på sådanne "reality programmer"...omg... TV producenter har det dælme nemt i disse tider...

 

En ægte makker lige der 

17-04-2021 11:49 #45| 0
balsgård skrev:

 Vi lader som om, vi IKKE er ulve. Skide sjovt spil, du burde prøve det

 

Det kan sagtens være, jeg skulle prøve det. Men modsat lilleper har jeg taget beskik af overskriften og vurderet det ikke var mig :)

18-04-2021 06:19 #46| 0

Ja, kommentaren svier lidt, men det er jo desværre sandt...

18-04-2021 07:56 #47| 1
lilleper skrev:

Ja, kommentarene svier lidt, men de er jo desværre sande...

 

 Fyp

18-04-2021 08:28 #48| 3
lilleper skrev:

Ja, kommentaren svier lidt, men det er jo desværre sandt...

 

Beklager hvis det ramte dig. Spil du bare dit ulvespil. 

18-04-2021 15:57 #49| 1

;t=16s

18-04-2021 16:21 #50| 1
lilleper skrev:

;t=16s

 

Du kan jo evt. prøve at se denne video. Tror du vil blive overrasket over hvor meget en gennemsnitlig deltager fra Paradise får ud af det. 

 

https://youtu.be/dQw4w9WgXcQ

18-04-2021 16:46 #51| 0
LokeNees skrev:

 

Du kan jo evt. prøve at se denne video. Tror du vil blive overrasket over hvor meget en gennemsnitlig deltager fra Paradise får ud af det. 

 

https://youtu.be/dQw4w9WgXcQ

 

 Du vil altså passe godt ind i et varulve spil 🤣🤣

18-04-2021 17:04 #52| 5
OP

Hmmmm. Tror faktisk de fører mere intelligente samtaler i paradise end det i Pt har gang i.  Smut ud af hotellet her.  I er stemt ud :-).  

18-04-2021 17:39 #53| 1
Moderator
lilleper skrev:

;t=16s

 

 Det er faktisk lidt sjovt, at de i videoen bruger fodbold og basket som et eksempel på, hvad man kan opnå.

 

Jeg elsker fodbold. Men giver det reelt mere værdi end reality tv?

 

Jeg tror faktisk der er flere der dyrker sport på amatørniveau end der er youtubere. Jeg tror også der er flere der kan leve af deres sport, en folk der kan leve af at være "reality stjerner".

 

Don't get me wrong. Jeg er helt sikker på, at det kræver mere aktivitet i toppen at være en Messi end end en Kardashian. Men det er da fint, at der er muligheder for alle.

 

Well... Nu er Paradise Hotel slet ikke på det niveau. Men jeg vil anfægte dit rant mod produktionen. Det er sgu noget sværere at producere en Paradise sæson end et dække Superligaen, sætte gameshows med random standuppere op, eller vise indkøbte udenlandske serier.

 

Vil du hellere diskutere Shakespeare, Keats, Yeats eller Proust, så start en tråd om det. Jeg deltager gerne 😎

Redigeret af NanoQ d. 18-04-2021 17:54
18-04-2021 17:52 #54| 0
JinXXX skrev:

Hmmmm. Tror faktisk de fører mere intelligente samtaler i paradise end det i Pt har gang i.  Smut ud af hotellet her.  I er stemt ud :-).  

 

 Hader bare at ryge ud på den måde, men er man stemt ud, så er man stemt ud.... 

 

 


Sry for derail 😉

18-04-2021 18:16 #55| 0
OP
grovfil skrev:

 

 Hader bare at ryge ud på den måde, men er man stemt ud, så er man stemt ud.... 

 

 

 

Sry for derail

 Bare rolig- der er mange afsnit endnu.  Never say never :-) 

 

18-04-2021 19:30 #56| 0
JinXXX skrev:

 Bare rolig- der er mange afsnit endnu.  Never say never :-) 

 

 

 Jeg har prøvet. Eksen så det, jeg kunne ikke, måske jeg følte mig truffet 😜

 

Robinson var jeg til gengæld vild med i mange sæsoner. 

20-04-2021 19:27 #57| 0

SVFA_DK, jeg forstod godt joken. Og jeg synes, at det var sjovt på en venskabelig måde.

20-04-2021 19:29 #58| 0

Jeg har også haft Paradise Hotel som guilty pleasure.. Breeeeeeeeeeeeeeev! Men det er ved at blive lidt fesent. Jeg har set det første afsnit, men det fangede mig ikke med de donks der er med :)

20-04-2021 19:34 #59| 0

Er deres udsendelser startet? 

Altså de har ikke selv set problemet, nu kommer der larm, og så stopper de udsendelserne? Så ligger problemet måske også hos produktionen der prøver at lave spændende tv, og drikker dem lidt ekstra fulde? 

Eller har de simpelthen stoppet optagelserne? 


Jeg har intet set af deres programmer, konkludere kun på artiklen. 

 

https://ekstrabladet.dk/underholdning/filmogtv/smidt-ud-af-paradise-efter-24-timer-anklaget-for-overgreb/8538717

20-04-2021 19:35 #60| 0
JinXXX skrev:

Er hun så lækker hende Jasmin som de hyper hende til derinde.  ? 

Men helt klart den kønneste.  Men? 

 

 Jeg har bestemt mig og min første fornemmelse var korrekt.

Lea er min favorit.

20-04-2021 19:36 #61| 0

Sry hvis det er derail, tænkte det var den relevante tråd at poste i. 

20-04-2021 19:42 #62| 0
Aurvandil skrev:

 

 Jeg har bestemt mig og min første fornemmelse var korrekt.

Lea er min favorit.

 Lea kommer ikke særlig langt - tror jeg ikke. 

 

17-06-2021 19:43 #63| 0
OP
psylenz skrev:

 


 

Ikke en stor “rolle” jeg havde :)




Er du på vej på ferie egentlig ?

17-06-2021 22:14 #64| 0

Anerkendt amerikansk medie ekspert blev spurgt: 

Hvorfor er der så meget reality tv?

Den billigste måde at fylde tiden mellem reklameblokkene

17-06-2021 22:21 #65| 0
hostrup skrev:

Anerkendt amerikansk medie ekspert blev spurgt: 

Hvorfor er der så meget reality tv?

Den billigste måde at fylde tiden mellem reklameblokkene

 

 Det er faktisk ret genialt når man tænker over det. Jeg er bestemt ikke selv fan af programmerne, men jeg kender en pige der har været med i flere programmer samt flere sæsoner af samme program, fordi hun var en "populær" person i det givne program. Hendes løn har været 0 kr i alt hun har været med i, haha. Så ja, den billigste måde at fylde sendefladen på lyder ikke helt forkert. Bevares, hun har da fået rejser og oplevelser, men det er altså på bekostning af at blive udstillet på tv på både godt og ondt, mest ondt. Kulturen med at bare man er "kendt/har været i tv", så er man noget, giver mig kvalme, men der er rent faktisk en stor del mennesker der tænker sådan, så det er da lidt af en genistreg fra produktionselskaberne at få gratise "TV-stjerner".

Redigeret af SVFA_DK d. 17-06-2021 22:32
17-06-2021 22:40 #66| 0
SVFA_DK skrev:

 

 Det er faktisk ret genialt når man tænker over det. Jeg er bestemt ikke selv fan af programmerne, men jeg kender en pige der har været med i flere programmer samt flere sæsoner af samme program, fordi hun var en "populær" person i det givne program. Hendes løn har været 0 kr i alt hun har været med i, haha. Så ja, den billigste måde at fylde sendefladen på lyder ikke helt forkert. Bevares, hun har da fået rejser og oplevelser, men det er altså på bekostning af at blive udstillet på tv på både godt og ondt, mest ondt. Kulturen med at bare man er "kendt/har været i tv", så er man noget, giver mig kvalme, men der er rent faktisk en stor del mennesker der tænker sådan, så det er da lidt af en genistreg fra produktionselskaberne at få gratise "TV-stjerner".

 

 Ja, og genialt at de kan få presset reklamer ned i halsen på befolkningen der æder programmerne og reklamerne råt, og nyder at nedgør deltagerne og indholdet. Man kan spørge sig selv - hvem er dummest - deltagerne eller seerne (som i dk betaler for at få stoppet billigt produceret TV stopfyldt med reklamer).


Alle kanalerne er efterhånden stopfyldt med det, og det fylder vel tæt på 75% af programfladen idag - for at give plads til en hel mængde reklamer  

17-06-2021 22:45 #67| 0
hostrup skrev:

 

 Ja, og genialt at de kan få presset reklamer ned i halsen på befolkningen der æder programmerne og reklamerne råt, og nyder at nedgør deltagerne og indholdet. Man kan spørge sig selv - hvem er dummest - deltagerne eller seerne (som i dk betaler for at få stoppet billigt produceret TV stopfyldt med reklamer).

 

Alle kanalerne er efterhånden stopfyldt med det, og det fylder vel tæt på 75% af programfladen idag - for at give plads til en hel mængde reklamer  

 

 Jeg er helt, eller næsten enig, for der er dog reality programmer jeg godt kan lide. Nak og æd/Bonderøven/bygge huse programmet/dem der skal overleve i naturen mm. De er dog vist på kanaler uden reklamer, men er stadig reality shows.

Redigeret af SVFA_DK d. 17-06-2021 22:46
18-06-2021 00:21 #68| 0
JinXXX skrev:

Er du på vej på ferie egentlig ?

 

 Ja. Hvordan ved du det? :)

18-06-2021 00:39 #69| 0
OP
psylenz skrev:

 


 Ja. Hvordan ved du det? :)




Følger en på IG.
Så synes jeg der var et billede på din Profil der ledte retur hertil. Hehe.

God fangst ☀️
20-06-2021 17:19 #70| 0

Er det egentligt muligt at få penge ud på vinderen ?

20-06-2021 20:15 #71| 0
dixx skrev:

Er det egentligt muligt at få penge ud på vinderen ?

 Lol

 

08-07-2021 21:39 #72| 0

Det var en skøn afslutning.

08-07-2021 21:46 #73| 0
Aurvandil skrev:

Det var en skøn afslutning.

 

 Kvinder nu til dags, de er sku ikke til at stole på. 

08-07-2021 22:49 #74| 1
Aurvandil skrev:

Det var en skøn afslutning.

 

Det var sgu meget godt lavet, men hold kæft man kunne se i hendes blik at hun ville smide kuglen lige præcis der.  

09-07-2021 10:31 #75| 1

Egentligt var det bare skønt, at Jasmin ikke tog den hele vejen - puha. 

 

Tager hatten af for en type som Nikolaj, der spiller med brystet fremme og erklærer krig mod de andre stærke på holdet. Sådan en type skal vinde Paradise, og så er det helt fint, at han bliver snydt for pengene til sidst. 

 

God sæson. Dog med overraskende lidt romantik og mere til. 

09-07-2021 22:20 #76| 2
SVFA_DK skrev:

 

 Det er faktisk ret genialt når man tænker over det. Jeg er bestemt ikke selv fan af programmerne, men jeg kender en pige der har været med i flere programmer samt flere sæsoner af samme program, fordi hun var en "populær" person i det givne program. Hendes løn har været 0 kr i alt hun har været med i, haha. Så ja, den billigste måde at fylde sendefladen på lyder ikke helt forkert. Bevares, hun har da fået rejser og oplevelser, men det er altså på bekostning af at blive udstillet på tv på både godt og ondt, mest ondt. Kulturen med at bare man er "kendt/har været i tv", så er man noget, giver mig kvalme, men der er rent faktisk en stor del mennesker der tænker sådan, så det er da lidt af en genistreg fra produktionselskaberne at få gratise "TV-stjerner".

 

 De kan jo så tjene penge resten af deres liv hvis de er relevante nok på IG, YouTube osv.

Det er der da flere gode eksempler på.

10-07-2021 12:15 #77| 1
Moderator
PinkLady skrev:

 

 De kan jo så tjene penge resten af deres liv hvis de er relevante nok på IG, YouTube osv.

Det er der da flere gode eksempler på.

 

 Jeg tror den digitale verden har ændret sig signifikant om 10-15-20 år. At basere sin fremtid på at være youtuber eller anden form for digital "personlighed" tvivler jeg på et pivsmart på sigt.

10-07-2021 13:27 #78| 1
NanoQ skrev:

 

 Jeg tror den digitale verden har ændret sig signifikant om 10-15-20 år. At basere sin fremtid på at være youtuber eller anden form for digital "personlighed" tvivler jeg på et pivsmart på sigt.

 

 Det tror jeg så ikke, om det hedder Instagram, YouTube eller noget tredje.

Hvis nok folk synes du er relevant så kan du sku altid tjene penge på at reklamere for det ene eller andet.

10-07-2021 15:15 #79| 1

Og typisk ser man, at følgerne følger med over på nye platforme.

F.eks. dengang Vine var populært, der var der mange Viners(Som de blev kaldt), som flyttede over på youtube og instagram, og deres følgere fulgte med.

Så hvis man er relevant nok, så kan man sagtens få dem med sig over på et nyt medie, i tilfælde af at f.eks. instagram er irrelevant om et par år.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar