Overraskende linje fra bet365

#1| 0

Havde set at flashscore ændrede det fra selvmål til alm mål, så havde regnet med de ville trække pengene igen. Mon det havde været samme mail hvis jeg havde sat 1k på udfaldet? :P

 

"Hej Greg

Vi kontakter dig vedrørende væddemåls-ID xxxx, placeret til
odds 13.00 på Ja (Selvmål FC Slutsk v Belshina Bobruisk). Vi har
bemærket at dette marked er blevet afgjort forkert, og i
overensstemmelse med vores regler burde væddemålet derfor være blevet
afgjort påny under de korrekte omstændigheder.

Som en goodwill-gestus har vi ved denne lejlighed valgt at lade væddemålet forblive gyldigt.

Venlig hilsen

bet365-holdet"

Redigeret af gregisme d. 28-04-2020 12:52
28-04-2020 13:18 #2| 0
ROI: 104.86% (89)
Pokernet Champ 2023

Det er sgu god stil af Bet365, men det overrasket mig meget at de ikke forholder sig til deres regelsæt.....det burde jo være ens for alle.

 

Men fedt at de store giganter kan vise deres medmenneskelige side frem - engang imellem.

28-04-2020 13:34 #3| 1

Lol, Bet365 er til grin, når man læser hvor mange gange de har røvrendt PN. Der skal en del mere til før jeg klapper i mine små hænder af Bet365.


Nej, jeg har aldrig haft en tvist med Bet365 men spiller absolut hellere ikke der.

28-04-2020 15:37 #4| 0

Under et vist beløb kan det vel heller ikke længere svare sig at rette væddemål ift. ressourcer der skal bruges på at besvare sure mails, klager, tabte kunder dårlig omtale etc. Mon ikke "goodwill" lige så meget skal forstås som at det er Bet365, der ønskes tilskrevet goodwill ;)
Det interessante er så om alle de eventuelt større væddemål også har fået lov til at stå.

Redigeret af ElMalo d. 28-04-2020 15:38
28-04-2020 15:52 #5| 0

Jeg tillader mig at gætte på, at det never, ever in a million years var sket, hvis vi ikke var i lockdown.

 

De vil nok gerne være lidt large med de kunder, der stadig spytter i sportsbetting-kassen, når der kun er FC Slutsk og den slags tilbage.

 

Jeg skal ikke kloge mig på OP specifikt, men jeg gætter på, at 90%+ der er ude med bets på den slags kampe afleverer pengene tilbage til Bet365 tidsnok.

28-04-2020 16:47 #6| 0
ROI: 85.71% (1483)

Nu så jeg tilfældigvis den kamp, og hvis er det mål jeg tænker på, så var min første tanke da at det var selvmål, og undrede mig over "målscoreren" fejrede det, uden at have sidste berøring.

Tjekkede så Flashscore, som på det tidspunkt da også skrev selvmål ( men så ændret det senere )

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar