Outlook 2010: Skifte emails baggrundsfarve lokalt

#1| 0

Hej alle,

Er det muligt at skifte baggrundsfarven i Outlook 2010? Jeg har prøvet Google, og her foreslår folk, at man kan skifte baggrundsfarven på de emails, som man selv sender. Dvs. det ændrer ikke på baggrundsfarven på de mails, jeg modtager fra folk.

Kan man ændre på baggrundsfarven lokalt, således at sendte mails stadig er hvid/uden baggrundsfarve?

På forhånd tak!

Liger

21-02-2013 10:27 #2| 0

File -> Options -> General -> Color Scheme

Jeg ved ikke om det hjælper på det du beskriver, men der kan man i hvert fald vælge mellem tre forskellige farve temaer (det sorte er nice).

21-02-2013 10:38 #3| 0

Ved ikke om det her hjælper dig
office.microsoft.com/en-us/outlook-help/automatically-change-incoming-message-colors-and-fonts-based-on-sender-subject-or-recipients-HA102054868.aspx

21-02-2013 16:03 #4| 0
OP

Tak for svarene, men det skifter kun farve på tekst og rammerne i Outlook. Jeg tænker på selve baggrundsfarven, når man åbner mailen op...

21-02-2013 17:08 #5| 0

Ved ikke om jeg helt forstår hvad det er du vil, men vil du "blot" ændre baggrundsfarven på de emails du sender til andre er det ret let.

Når du trykker ny email, så i selve det billede du får op, trykker du indstillinger og så sidefarve, aner ikke om det er det du mener ellers må du lige udspecificere det :)

21-02-2013 20:55 #6| 0
OP

Nej, det er alle mails jeg modtager. Det er for at højne læsevenligheden. Jeg synes godt, at mine øjne kan blive lidt træt af alle de mails, jeg modtager på jobbet hver dag.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar