OT: Bryllupsrejse efterår/vinter 2015?

#1| 0

Hej PN.


Jeg skal giftes til oktober og planlægger derfor en bryllupsrejse omkring november/december.


Vi har et budget der hedder omkring de 20K incl. halvpension og kunne godt tænke os at komme til et sted hvor der er varmt (efter årstiden) og samtidigt lækkert.


Vi planlægger at være væk i 5-6 dage og har kigget på Seychellerne og Maldiverne som første tanke.


Hvis der sidder nogen derude der har været en af disse steder og har nogle erfaringer de vil dele ville det være super.


Derudover søger jeg også inspiration omkring andre steder hvor de samme kriterier er opfyldt. Gode ideer er velkomne =)




Lyager






24-07-2015 17:33 #2| 0

Er lige kommet hjem fra Maldiverne..

Et minde for livet, og det første sted jeg har været hvor virkeligheden overgår billederne.. Omgivelserne er fantastiske, og vejret bliver sikkert bedre i den periode du nævner..

Som minus kan det dog nævnes at transporttiden er forholdsvis lang, især når I "kun" skal være være afsted 5-6 dage..
Ligeledes er det dyrt på øerne, grundet at alt skal transporteres.

Alt i alt opvejer omgivelserne og mulighederne for afslapning og tiden til hinanden dog de minusser der var.

God tur, og tillykke.

24-07-2015 18:02 #3| 0

5-6 dage indbyder ikke just til destinationer som maldiverne, thailand eller seychellerne.. det ligner nok mere destinationer som sydspanien, tyrkiet, egypten osv.. men i er på bryllupsferie who cares hvor i er.. ;)

24-07-2015 20:23 #4| 0

Et andet bud kunne være en af øerne i det caribiske hav. Du har Bahamas, Barbados, Aruba, Turks and Caicos. Jamaica, Cuba og mange andre små lækre øer at vælge imellem.


Har selv kun været på Jamaica i December og der var vejret sublimt. Vi boede på et All inclussive resort og var yderst tilfreds. Forlod det kun kortvarigt for en smule sightseeing.


Vejrmæssigt ligger det tæt op af Maldiverne(i følge mitrejsevejr.dk).


Rejsetiden er desværre ligeledes lang til disse destinationer ihvertfald jævnfør momondo. Ser ud til der ikke længere er direkte flyvninger fra cph-atl, men man istedet også skal mellemlande i fx. Amsterdam, Frankfurt eller London.....Hvorfor har de dog fjernet de direkte flyvninger :(


Lidt synd i ikke har muligheden for en længere ferie, når i vælger mellem så lækre destinationer.


Lige meget hvad håber jeg i får uforglemmelig tur =)

24-07-2015 23:21 #5| 0

Hvordan kan i finde en rejse til Maldiverne til 20k? De vi fandt koster min. 35K. Vi har derfor udskudt det til februar..

24-07-2015 23:22 #6| 0
Nullepigen skrev:Er lige kommet hjem fra Maldiverne..

Et minde for livet, og det første sted jeg har været hvor virkeligheden overgår billederne.. Omgivelserne er fantastiske, og vejret bliver sikkert bedre i den periode du nævner..

Som minus kan det dog nævnes at transporttiden er forholdsvis lang, især når I "kun" skal være være afsted 5-6 dage..
Ligeledes er det dyrt på øerne, grundet at alt skal transporteres.

Alt i alt opvejer omgivelserne og mulighederne for afslapning og tiden til hinanden dog de minusser der var.

God tur, og tillykke.

Hvor i Maldiverne var i henn?

25-07-2015 01:13 #7| 0

5-6 dage er ikke meget hvis man skal langt væk. Hvad med 10 dage ?


Jeg har været afsted flere gange efterår og vinter, vejret i Caribien er helt fint med oftest lidt over 25 grader.

Fuldpension på cruiset.



← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar