Op til 1000 kr. freebet - tilbud fra ComeOn

#1| 1
Administrator

Hej alle,

Vi har haft fat i ComeOn og fortalt hvor glade I er for en ekstra god bonus.

De kan ikke give jer 1.000 kr. i kontanter, hvis I taber, men til gengæld kan I få et freebet på 1.000 kr. - uanset om I taber eller vinder et kvalificerende væddemål.

Formatet er, at I spiller lige så meget (eller lidt) som I vil på en hvilken som helst kamp / sport til odds 1,80 eller derover. Når væddemålet er afgjort, får I et freebet svarende til jeres indsats (dog maks. 1.000 kr.).

Det vil sige, at satser I 232,50 kr. på det kvalificerende væddemål, får I også et freebet på 232,50 kr. Satser I 2.570 kr. på det kvalificerende væddemål, får I et freebet på 1.000 kr.

Tilbuddet gælder kun for nye spillere hos ComeOn - så har I allerede en konto, må I sidde over denne gang. 

Væddemålet er gyldigt i 7 dage efter tildeling og er uden begræsninger ift. markeder og odds.

VIGTIGT: Det kvalificerende væddemål skal være placeret og afgjort inden torsdag d. 18. september 2025 kl. 23:59.

Det foregår sådan her:

1. Gå til kampagnesiden via dette link: HER
  2. Tryk på ”Dobbelt op her!” for at registrere dig
  3. Indbetal det beløb du vil spille for
  4. Placér dit kvalificerende væddemål på en kamp, der afgøres inden torsdag kl. 23:59
  5. Få dit freebet uanset om du vinder eller taber

Vigtigt at vide:

• Tilbuddet udløber 18. september 2025 kl. 23:59
  • Gælder kun nye spillere.
  • Kun 1 væddemål kvalificerer.
  • Tilbuddet kan ikke kombineres med andre velkomstbonusser fra ComeOn.
  • Min. odds for kvalificerende væddemål: 1,80.
  • Kvalificerende væddemål skal afgøres inden kampagnens udløb.
  • Freebet tildeles automatisk efter afgørelsen af det kvalificerende væddemål.
  • Freebet er gyldigt i 7 dage efter tildeling.
  • Freebet er uden min. odds eller markedsbegrænsninger.
17-09-2025 10:31 #2| 0

Jeg gætter på at 95% af pokernets brugere er oprettet alle steder, det har/havde en oprettelses bonus - Så hvis i vil fører trafik videre, skal der nok laves nogle tilbud for eksisterende kunder :)

17-09-2025 10:40 #3| 2
Administrator
Snack1606 skrev:

Jeg gætter på at 95% af pokernets brugere er oprettet alle steder, det har/havde en oprettelses bonus - Så hvis i vil fører trafik videre, skal der nok laves nogle tilbud for eksisterende kunder :)

Så gætter du pænt meget forkert :)

men ja - vi arbejder med det vi kan få - og også på noget til eksisterende brugere 👍

17-09-2025 12:10 #4| 1

Der står i øvrigt “100 kroner” i overskriften :) 

17-09-2025 12:22 #5| 0
Administrator
Snack1606 skrev:

Du har ret i, at mange er oprettet hos de fleste udbydere, men ikke alle :)

Det er væsentligt sværere at få gode tilbud på plads til eksisterende spillere, men vi gør hvad vi kan. Lige netop ComeOn er en af de bookmakere, der som regel er skarp på freebets til dem, der for længst har brugt velkomstbonussen.

mortenkk skrev:

Der står i øvrigt “100 kroner” i overskriften :) 

Fikset - tak for skarpe øjne :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar